Huskraft Energi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Er veldig fornøyd med huskraft energi som leverandør av strøm både hjemme og på hytta. ingen gebyrer ,eller skjulte ekstrautgifter ingen forskuddsbetaling anbefales
Jeg har lest saken på E24, jeg har ikke opplevd noe feil fakturering hos Huskraft Energi er veldig fornøyd med dem så langt, Jeg vær kunde nå i 7 måneder, er speseilt fornøyd med kundeservicen demmes.
De har hatt systemfeil kun i nov, des og januar i følge de. Og hver gang jeg spør om utregningen slår de av noen hundre kr. Men ser her at de har holdt på slik lenge. Sier det er vanskelig for oss å forstå og at vi må ikke se på nordpool da det er gjennomsnitt priser. Men de fakturere jo også ukespriser? Hvor får de de fra og hvordan kom de fram til dem? Svindlere
Jeg ble overfakturert: - 150 kroner i nov 2021 - 242 kroner i des 2021 - 896 kroner i januar 2021 Dette gjelder flere. Styr unna! Se artikkel på e24
Nå er e24 og myndighetene på banen, mange har fått altfor mye i påslag fra denne eieren/selskapet. Skylder på "systemfeil" hehe. Men gjelder kun noen "få kunder", som har tatt kontakt med selskapet. Lite trolig... Har selv byttet idag og oppfordrer alle andre ril å gjøre det samme
Har nå hatt Huskraft Energi som strømleverandør over en lengre periode, og kan ikke annet enn å si jeg er mektig imponert over kundeservicen der! Til forskjell fra tidligere selskaper jeg har benyttet, opplever jeg alltid å få raskt svar og god hjelp. I tillegg til god service er avtalene konkurransedyktige.
Hyggelig kundebetjening, lett tilgjengelig. Bra service, billig og hjelpsom. Fikk god avtale i April, kjempe fornøyd hittil. Dette er noe jeg skal anbefale videre.