Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert tirsdag 23. juni
DNB Bank
1.4
1 446 verifiserte omtaler

DNB Bank omtaler og erfaringer

Negativ trend

DNB Bank opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.

Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.

Klikk for detaljer

1.4
Forferdelig
1 446 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
#104
Forferdelig
DNB Bank er rangert
#104 av 104 dagligbanker
14%
Forferdelig
14% anbefaler DNB Bank
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Sjekk hvor mye du kan spare
Sjekk hvor mye du kan spare
Bruk 2 minutter på å sammenligne ditt boliglån mot de beste på markedet, og se hvor mye du kan spare med en lavere rente.

Utforsk 1 446 omtaler om DNB Bank

FILTRER OMTALER
129
59
62
139
1 057
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med DNB Bank?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Har firmakonto

Omtale av  Bjørn T

Kjeltringer! Dere trenger ikke suge ut penger fra kontoen vår for de minste ting vi ønsker å gjøre som feks å betale en faktura. De fleste andre banker idag tar null og nix for slikt! Har lite positivt å nevne her desverre!

Svar fra DNB Bank
21.03.2022 18:53

Hei Bjørn og takk for dine tilbakemeldinger, det setter vi pris på. Ta gjerne en titt over vår prisliste tilknyttet produkter og tjenester for bedriftskunder: https://www.dnb.no/bedrift/priser . Dette vil kunne gi deg en oversikt over hvilke tjenester og produkter som medfører gebyr. Vi oppfordrer deg gjerne å ta kontakt med oss direkte, dersom du er misfornøyd med enkelte tjenester eller produkter. På denne måten kan vi sammen med deg undersøke om vi har alternativer som er mer gunstig for dere, eller om det er tiltak vi kan få gjort for å levere en bedre bankhverdag for bedriftskundene vår. Ha en fin kveld videre. /Stian

Gebyrer, tidlig renteheving og dårlig kundeoppfølging

Omtale av  Trond A

Plutselige gebyrer, liten vilje til hjelp på kundeservice og generelt dårlige betingelser. Alltid tidlig ute med rentehevinger

Svar fra DNB Bank
21.03.2022 17:54

Hei Trond A og takk for dine tilbakemeldinger, vi setter pris på det. Det er beklagelig at du har et slikt inntrykk av DNB, vi ønsker jo nettopp å være det stikk motsatte for deg og alle andre kunder. Som de fleste andre banker tilbyr vi tjenester og produkter som er prislagte, men vi opererer ikke med plutselige gebyrer. Alt av prislagte tjenester informeres om i vår prisliste, ta gjerne en titt på denne her: https://www.dnb.no/hjelp-og-veiledning/pris . Vi jobber bestandig mot å bli Norges beste kundesenter og ønsker levere effektiv og god service i møte med kundene. Opplever du dårlig kundebehandling er det veldig fint om du registrerer en tilbakemelding på dette, innspill fra kunder er svært viktig for at vi som bank skal kunne videreutvikle oss i riktig retning. Det er mulig å sende inn en klage til oss i nettbanken ved å gå til Dagligbank og lån - Postkasse - Skriv til oss. Vi er kjent for å være tidlig ute med varsling dersom det skjer renteheving på boliglån, men dette anser vi som en positiv ting. Renteheving påvirker bankene generelt og ikke kun DNB spesifikt. Vi ønsker derfor at kundene våre får informasjon om dette tidligst mulig, for at kundene våre skal få tid til å venne seg til justeringen som inntreffer. Ønsker deg en riktig fin dag videre. /Stian

Dårlig bank.

Omtale av  Janne

Dårlig nettbank, moblibank som mangler mange funksjoner, dyrt med gebyrer, høy rente, lang svartid på telefon, elendig robot. Tungvindt med signering av dokumenter. Det er vel stort sett dette man trenger av banken i det daglige. Vurderer å bytte.

Svar fra DNB Bank
21.03.2022 19:14

Hei Janne og takk for dine tilbakemeldinger. Leit å høre at du ikke er fornøyd med våre løsninger, service, produkter og tjenester. Send gjerne innspill til oss om du har forslag til hvordan vi kunne blitt bedre på disse områdene, så skal vi ta en nærmere titt på dette. Du kan sende en melding på kritikkverdige forhold og registrere innspill fra nettbanken din, ved å gå til Dagligbank og lån - Postkasse - Skriv til oss. Vi jobber kontinuerlig med å forbedre løsninger, produkter og tjenester i DNB, slik at kundene våre skal gå en enklere hverdag i møte. Som andre banker har vi prislagte tjenester, men vi har også fått på plass selvbetjente løsninger som er kostnadsfri å gjennomføre. Mobilbanken vår er i forandring og det implementeres stadig nye spennende funksjoner her, blant annet fikk vi nylig på plass transaksjonssøk i mobilbanken. Ønsker deg en riktig fin kveld videre. /Stian

Forferdelig

Omtale av  Halvard F

En helt forferdelig bank og være kunde i. Elendig kundeservice, skyhøye gebyrer, de siste som setter ned rente på lån hvis de i det hele tatt gjør det, men de første som øker den umiddelbart. Styr unna denne banken.

Svar fra DNB Bank
21.03.2022 20:20

Hei Halvard og takk for din tilbakemelding. Det stemmer som du sier at vi på lik linje med andre banker i Norge har vært nødt å heve lånerenten tidligere. Vi ønsker imidlertid varsle dette tidlig slik at kundene våre får tid til å forberede seg på justeringen. Det stemmer ikke at vi var de første som økte renten i siste omgang, men vi som alle andre banker så oss nødt til å justere etter at styringsrenten ble økt av Sentralbanken. Mange av gebyrene våre er knyttet opp mot prislagte tjenester som i hovedsak er valgfri, du finner en oversikt her: https://www.dnb.no/hjelp-og-veiledning/pris . For mange av disse tjenestene har vi alternativer som er kostnadsfri, men som gjerne er selvbetjente løsninger enten via mobilbank eller nettbank. Eksempelvis kan man som alternativ til SMS-tjenester rundt saldo benytte seg av Widget via Mobilbanken. Vi har registrert innspillet ditt på at vår kundeservice ikke er tilstrekkelig og vil jobbe kontinuerlig for å forbedre denne. Det er vårt mål at kundene våre skal være stolte av å være kunder i DNB og at de får den hjelpen de behøver. Ha en fin kveld videre. /Stian

Profittjagende

Omtale av  Kurt

En bank som har flere milliarder i overskudd har en totalt annen strategi enn å være opptatt av betingelsene til private bruker- og lånekunder. Styr unna…

Svar fra DNB Bank
21.03.2022 20:11

Hei Kurt og takk for din tilbakemelding. Leit å høre at du ikke føler vår strategi innebærer fokus på betingelsene hos våre private kunder og her spesifikt lånekunder. Vi jobber kontinuerlig med å tilby bedre betingelser og løsninger for alle våre kunder, uavhengig om de har lån eller andre produkter hos oss. Vi ønsker å være en bank for flertallet og levere tjenester og produkter som bidrar til en enklere hverdag. Ønsker deg en riktig fin kveld videre. /Stian

Sjekk hvor mye du kan spare
Sjekk hvor mye du kan spare
Bruk 2 minutter på å sammenligne ditt boliglån mot de beste på markedet, og se hvor mye du kan spare med en lavere rente.
Sjekk boliglån
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Høy rente

Omtale av  T

Høy rente, dårlig nettbank og dårlig mobilbank løsninger. Lite info om bytte lån med tanke på renter, men veldig flinke til å promotere dyre pakker m dårlige betingelser.

Svar fra DNB Bank
21.03.2022 19:29

Hei og takk for din tilbakemelding, vi setter pris på det. Leit å høre at du ikke er fornøyd med nettbank, mobilbank og lånerente. Dersom du tar kontakt med en lånerådgiver direkte vil vi kunne undersøke om vi kan gjøre justeringer på renten din. Du kan komme i kontakt med en lånerådgiver ved å ringe 915 04800, eller sende en melding fra nettbanken din (Dagligbank og lån - Postkasse - Skriv til oss). Har du forslag eller mulighet til å utdype hva du er misfornøyd med rundt mobil - og nettbanken vår, hører vi gjerne på deg. Send oss gjerne en nettbankmelding på dette, slik at vi får sørget for at det havner hos riktig instans. Det jobbes for øvrig løpende med endringer for både mobil og nettbank per i dag og vi lanserte eksempelvis nylig mulighet for transaksjonssøk i mobilbanken vår. Ønsker deg en riktig fin dag videre. /Stian

Brev fra DNB

Omtale av  Asbjørn V

Jeg er ikke kunde i DNB men i Sbanken. Jeg fikk brev i posten fra DNB om å oppdatere informasjonen min. Men ingen forklaring/info hvorfor. Har det med bankoppkjøpet å gjøre?. Da jeg sendte beskjed og sa jeg ikke er kunde fikk jeg beskjed tilbake "ok, da kan du bare se vekk i fra det". Greitt, mye styr for ingenting altså, hva er hensikten med dette DNB?

Svar fra DNB Bank
21.03.2022 17:42

Hei Asbjørn og takk for at du tar kontakt med oss her, vi setter pris på dine tilbakemeldinger. Her kan det høres ut som du har fått en motstridende melding. Dersom du har mottatt beskjed fra DNB om at du vil måtte oppdatere din informasjon, skyldes dette at vi er lovpålagt til å innhente manglende informasjon fra deg. Årsak til at du har blitt kontaktet kan skyldes flere årsaker, eksempelvis en inaktiv konto, rolle eller tjeneste som ikke er blitt helt avsluttet enda. Fint om du tar kontakt med oss på nytt så vi får undersøkt dette nærmere, meldingen er ikke i forbindelse med oppkjøpet av Sbanken, dette gjelder spesifikt til DNB. Våre rådgivere er tilgjengelige alle dager mellom 07.00-23.00 og bistår deg gledelig via chat eller telefon (915 04800). Ønsker deg en riktig fin dag videre. /Stian

Drittbank fra A til Å

Omtale av  Rune D

Alltid først med å øke renten når den går opp og sist med å senke den når den går ned! Gebyrer på all jobb man selv gjør i nettbanken! Millionlønninger til sjefer🤮

Svar fra DNB Bank
21.03.2022 21:53

Hei Rune. Vi setter pris på din tilbakemelding. Det stemmer at vi er tidlig ute med å varsle om renteendringer, dette gjør vi for at kundene våre skal være informert i tilstrekkelig tid før endringen inntreffer. På lik linje med andre banker så vi oss nødt til å gjøre justeringer på renten etter Sentralbankens beslutning om å heve styringsrenten. Det var annen bank som var først ute å varsle om renteoppgang sist. Det er kjent praksis at det foreligger prislagte tjenester for banker i Norge, for våre prislagte tjenester finnes det her en prisliste med full oversikt over tjenester og produkter som medfører gebyr: https://www.dnb.no/hjelp-og-veiledning/pris Flere av våre prislagte tjenester har kostnadsfrie alternativer, som tar utgangspunkt i selvbetjente løsninger i mobil eller nettbank. Om du er usikker på om vi har alternativer til en prislagt tjeneste du bruker hos oss, som vil være kostnadsfri, er det fint om du tar kontakt direkte med en av våre kunderådgivere. Ønsker deg en riktig fin kveld videre. /Stian

Håpløs

Omtale av  Lei

Vanskelig å navigere på siden, dårlig kundeservice. Utrolig lang ventetid for å få kontakt på tlf

Svar fra DNB Bank
21.03.2022 20:39

Hei og takk for tilbakemelding. Kjipt å høre at du synes det er vanskelig å navigere på siden vår, har du prøvd å søke etter det du ønsker å finne? Vi har et søkefelt med filtrering som vil gjøre det enklere for deg å finne direkte fram til informasjonen du behøver å finne. Vi er kjent med at det for øyeblikket er økt ventetid for å komme i kontakt med rådgiver. Dette er selvfølgelig utrolig beklagelig, da vi ønsker å få hjulpet alle våre kunder på en effektiv og god måte. Vi ser kontinuerlig på måter vi kan forenkle måten kunder kommer i kontakt med oss på og tilgjengeligheten vår. Vi setter imidlertid stor pris på din tålmodighet og oppfordrer deg til å forsøke å kontakte oss på chat neste gang du opplever stor ventetid på telefon. Vi har kunderådgivere på chat i samme tidsrom (07.00-23.00) som bistår deg gledelig. Ønsker deg en riktig fin kveld videre. /Stian

Underlig at en bank kan være så dårlig

Omtale av  Martin

Kundefokus: katastrofe. Svært vanskelig å komme i kontakt med et menneske som kan hjelpe. Om man er så heldig til slutt, så er imøtekommenheten fraværende. Og hvorfor ikke ha en e-post man kan nå dem på? I mange tilfeller mye bedre enn endeløs telefonkø eller chat, for kunden (men det betyr visst ikke noe). Priser: Masse gebyrer, og først med å sette opp lånerenten, og dårlig innskuddsrente. Troverdighet/moral: Dømt for å ha svindlet privatkunder, og 400 mill i gebyr for manglende etterlevelse av hvitvaskingsloven. Det er helt utenfor min fatteevne at de overhode har privatkunder. Jeg ble kunde der pga. et "lokketilbud" for studenter, men kom meg raskt ut.

Svar fra DNB Bank
21.03.2022 22:00

Hei Martin. Vi er kjent med at det for øyeblikket er lengre ventetid enn ordinært for å komme i kontakt med rådgiver via telefon og chat. Vi ser kontinuerlig på løsninger for å forenkle måten kunder kan komme i kontakt med oss på. Vi ønsker naturligvis å hjelpe alle våre kunder på en effektiv og god måte. Årsaken til at vi ikke benytter e-post er for banken og kundens egen sikkerhet. E-post anses ikke som sikker kanal for deling av sensitive opplysninger, men kunder vil kunne sende skriftlig henvendelse fra nettbanken sin (Dagligbank og lån - postkasse - skriv til oss). Leit å høre at du opplever at våre produkter ikke er tilfredsstillende. Vi har masse produkter med ulike betingelser hos oss, men innskuddsrenten er felles for alle våre kunder. Ønsker man likevel høyere avkastning vil man på egen risiko kunne investere alternativt. Her har vi en rekke verktøy for å gjøre det enklere for kunden, blant annet vår egen Spare-app, nyhetsbrev fra DNB Markets og autoriserte sparerådgivere som tilbyr fondsrådgivning. Det stemmer at vi har vært tidlig ute med å sette opp lånerenten, men dette gjøres med utgangspunkt i at det skal komme kundene til fordel. Vi så oss nødt på lik linje med de fleste andre banker i Norge å øke lånerenten, etter Sentralbanken sin beslutning om å heve styringsrenten. Vår tanke var at en tidlig varsling av dette ville gi våre kunder lengre tid til å forberede seg til justeringen inntraff. Under siste økning stemmer det imidlertid ikke at DnB var først ute med varsling om dette. Ønsker deg en riktig fin kveld videre. /Stian

Sjekk hvor mye du kan spare
Sjekk hvor mye du kan spare
Bruk 2 minutter på å sammenligne ditt boliglån mot de beste på markedet, og se hvor mye du kan spare med en lavere rente.
Sjekk boliglån
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Skuffet fra A til Å

Omtale av  Niels

Kort beskrivelsen 1. Ventetiden på telefonen, for å snakke med noen er ekstremt lang, samt at man tilstadighet blir brutt. 2. Dnb brukte 14 dager for å overføre MINE penger fra MITT spareprodukter, til MIN brukskonto!!!! Som betydde at jeg måtte ta opp forbrukslån i konkurrende bank 3. Alltid først til å sette opp boligrenta. 4. Gebyrer som ikke ligner noen annen bank. 5. De kaller det finansiellrådgivning når det ikke rådgivning men kun en salgskanaler som anbefaler de fondene dere tjener mest på.

Svar fra DNB Bank
21.03.2022 22:29

Hei Niels og takk for din henvendelse. Utrolig dumt å høre at du opplever å bli brutt inn til oss, slik skal det selvfølgelig ikke være. Vi er kjent med at det for øyeblikket foreligger lengre ventetid inn til oss enn normalt, grunnet legitimering. Vi vil at du skal vite at vi jobber kontinuerlig med å finne løsninger som vil gjøre det enklere for kunde å komme i kontakt med kunderådgiver. Dersom det gjelder salg av fondsandeler vil det være en behandlingstid opp til 10 virkedager, avhengig om dette er et internt fond eller eksternt fond. Her får vi dessverre ikke gjort noe for å få fortgang i prosessen, men har registrert innspill om at vi kan bli tydeligere på dette. Når det gjelder gebyrer vil alle prislagte tjenester være referert til i vår prisliste, som du finner her: https://www.dnb.no/hjelp-og-veiledning/pris . Mange av våre prislagte tjenester er valgfri og flere av disse vil i tillegg ha kostnadsfrie alternativer. Ta gjerne kontakt med en kunderådgiver direkte om du er usikker på hvilke disse er og hvilke alternativer vi har tilgjengelig som er kostnadsfrie. Det er riktig at vi tidligere har vært en av de første med å sette opp utlånsrente, noe vi så oss nødt til på lik linje med mange andre banker i landet, etter Sentralbanken sin beslutning om å heve styringsrenten. På denne måten fikk kundene våre beskjed i god tid før endringen inntraff, for å bedre kunne forberede seg på justeringen. Dersom du mot formodning skulle fortsette å oppleve problemer med å komme i kontakt med oss på telefon, anbefaler jeg at du prøver å komme i kontakt med oss på chat. Vi har kunderådgivere som er tilgjengelig på chat alle dager mellom 07.00-23.00, en kollega av meg bistår deg gledelig. Det er også mulig å sende en skriftlig henvendelse fra postkassen din, ved å gå til Dagligbank og lån - Postkasse - Skriv til oss. Ønsker deg en riktig fin kveld videre. /Stian

Følte meg lurt.

Omtale av  Frank

Vær klar over at de har ingen skrupler med å lure sine egne kunder. Det eneste som gjelder, er å få maksimalt med penger ut av deg, helst uten at du merker det.

Svar fra DNB Bank
21.03.2022 21:45

Hei Frank og takk for din tilbakemelding. Dersom du som kunde er utsatt for kritikkverdige forhold, ber vi deg sende inn en klage fra nettbanken din. Du kan gjøre dette ved å gå til Dagligbank og lån - Postkasse - Skriv til oss. På denne måten vil vi kunne behandle klagen hos riktig instans i DNB. Alle våre prislagte tjenester er synlig i prislisten vår, som du finner her: https://www.dnb.no/hjelp-og-veiledning/pris . Her finner du oversikt over alle våre tjenester og produkter som medfører gebyr, vi har kostnadsfrie alternativer for flere av disse tjenestene. Ta gjerne kontakt med oss direkte om du behøver bistand rundt dette. Ha en fin kveld videre. /Stian

Nettbanken fant de på museumet.

Omtale av  Arild J

Dårligste nettbank av alle Norges banker, gebyrer for absolutt alt du gjør der.

Svar fra DNB Bank
21.03.2022 17:32

Hei Arild og takk for din tilbakemelding. Leit å høre at du ikke er fornøyd med vår nettbank, kanskje det vil gi deg en bedre kundeopplevelse om du bruker mobilbanken? Det er riktig som du sier at enkelte tjenester er prislagte i nettbanken, men her er det også mye som ikke medfører gebyr. Hos oss får man eksempelvis bestille gratis erstatningskort. Ta gjerne en titt på vår prisliste for å få en bedre oversikt over hvilke produkter og tjenester som utløser gebyr, du finner den her: https://www.dnb.no/hjelp-og-veiledning/pris Ønsker deg en riktig fin dag videre. /Stian

Gjør en kjempe jobb i å hisse på seg mange 1000 talls bankkunder.

Omtale av  Andree

Nå har DNB om sider klar å rappe til seg SBAnken. Helt fra det ble kjent at DNB vil ha SBanken har kundene sagt at de ikke vil være kunde i DNB. Det dreit DNB i. SBanken var så bra på kundeundersøkelsene at DNB måtte ha dem vekk der i fra. Nå skal det være sagt at DNB pleier å ligge helt på bunns på disse undersøkelser. Så de må nok kjøpe mange flere banker for å komme seg på tops. Fordi en ting DNB ikke er interessert i er å gjøre en innsats for til å komme seg til tops. Ledelsen i DNB lovde Sbanken kunder overraskelser og de kom rask. Kjempebot for hjelpe kunder til hvitvasking, Kjempebonus til Kjersti Braathen. (jeg lurer hvem betaler for den), og selvsagt 1. hver gang renten skulle settes opp. I November 21 kom gladmeldingen at konkurransetilsynet sa nei til oppkjøpet. Jubel hos kundene men DNB dreit også i dette og måtte klage dette inn. Nå er SBanken snart historie. Og DNB som påstår de bryr seg om kundene bryr seg tydeligvis ikke om de som sa de ønsket ikke å bli kunde i DNB. De kan finne seg en annen bank. Fordi en ting er DNB ikke interessert i. Det er lage et tilbud som tiltaler kunde. Og jeg vet at karen som kommenterer her kommer til si: det blir ikke endringer på en god stund. Men det blir endringer. Det vet han og det vet vi. Jeg er i gang med flytteprosessen fra en bank som jeg likte å logge meg inn i. Men det driter nok DNB i.

Svar fra DNB Bank
21.03.2022 22:10

Hei Andree og takk for din tilbakemelding, vi setter pris på at du tar deg tid til å ytre dine meninger. Det er dumt å høre at du er negativ til oppkjøpet av Sbanken, vi gleder oss nemlig mye til dette og den spennende tiden som ligger i vente. Vi er opptatt av å levere gode løsninger rundt våre tjenester og produkter og jobber kontinuerlig med å forbedre bankhverdagen til våre kunder. Vi håper at vi med tid også klarer å bevise deg at vi er interessert i å presentere tiltalende tilbud og at vi absolutt bryr oss om kundene våre. Ønsker deg en riktig fin kveld videre. /Stian

Dyrt. Elendig tilbud på bilforsikring

Omtale av  Per

Gebyrer på det meste. Lange ventetider for generelle spørsmål om en ikke vil bruke den ubrukelige roboten... har hatt sbanken som reserve da dnb ikke er stabil på hverken nettbank eller kort. Desverre er sbanken solgt til Norges absolutt dårligste bank

Svar fra DNB Bank
21.03.2022 17:21

Hei Per og takk for dine tilbakemeldinger. Leit å høre at du ikke er fornøyd med DNB. Vi er kjent med at det dessverre er lengre behandlingstid for henvendelser inn til oss nå, som følge av legitimeringsprosjektet vi befinner oss i. Våre rådgivere jobber så godt som mulig for å få hjulpet kundene våre på en god måte, men skjønner at det i en ellers hektisk hverdag kan være vanskelig å få tid til å sitte i kø. Anbefaler deg å forsøke å komme i kontakt med oss like etter åpningstid eller utover kvelden, det pleier da å være litt roligere og en lavere behandlingstid. Utover dette har vi masse informasjon på vår nettside, her kan man søke etter hva man lurer på. Ønsker deg en riktig fin dag videre. /Stian

Sjekk hvor mye du kan spare
Sjekk hvor mye du kan spare
Bruk 2 minutter på å sammenligne ditt boliglån mot de beste på markedet, og se hvor mye du kan spare med en lavere rente.
Sjekk boliglån
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

45 minutter for å snakke med noen

Omtale av  Sol

Skulle scanne inn legitimasjon i en app som ikke virker. 45 minutter i tlf kø.

Svar fra DNB Bank
21.03.2022 17:18

Hei Sol og takk for din henvendelse. Leit å høre at du har problemer med å få legitimert deg gjennom ID-sjekk i BankID-applikasjonen. Her ville jeg tatt kontakt med oss slik at vi får feilsøkt dette ytterligere, eventuelt hjulpet deg til å legitimere deg ved andre alternativer. Det er eksempelvis mulig å ta kontakt med vår chat-robot i nettbanken og be om å få tilsendt en nettbankmelding, slik at du kan laste opp kopi av din legitimasjon der. Vi har også nå åpnet for drop-in på våre bankkontorer, slik at kundene våre kan få legitimert seg der uten å måtte forhåndsbooke time med rådgiver. Du kan lese mer om hvilke kontorer dette gjelder og åpningstidene ved å klikke deg inn her: https://www.dnb.no/hjelp-og-veiledning/opplysninger-kundeforhold/apningstider-dropin Ellers er det beklagelig at det er lang kø inn til oss, vi er kjent med at det er stor pågang for øyeblikket. Forsøk gjerne å kom i kontakt med oss på chat dersom telefonkøen er lang, eller ring oss på et tidspunkt hvor pågangen er mindre. Dette pleier i hovedsak å være før stengetid (23.00) eller like etter åpningstid (07.00). Ha en fin dag videre. /Stian

Har tilegnet profilen
DNB Bank deltar på Bytt.no

DNB Bank har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
DNB Bank besvarer omtaler

DNB Bank har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter ikke verifiserbare omtaler
DNB Bank henter ikke inn tilbakemeldinger

DNB Bank benytter ikke Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis få tilgang til verifiserte invitasjonsmetoder på Bytt.no. Det sikrer i større grad at omtalene bedriften innhenter er ekte og styrker troverdigheten. Les mer om bedriftsportalen her.

Har ingen utmerkelser
DNB Bank har ingen utmerkelser

Det er foreløpig ikke registrert noen utmerkelser på DNB Bank

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR