Bank

DNB Bank omtaler og erfaringer

2,2/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Rådgivning
Dårlig
13
av 14 innen
bank
28%
anbefaler
DNB Bank
Filtrer omtaler
30
17
16
27
93
Sorter omtaler etter
Viser av 183 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med DNB Bank?
Grete M. A
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Skuffet"

Jeg har vært en trofast kunde i over 35 år og aldri missligholdt noe i denne banken og derfor er jeg skuffet for at jeg fikk avslag på forbrukslån til refinansering.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Fornøyd"

Fornøyd med konsept og service. Gode tilbakemeldinger på mine spørsmål og ønsker. Meget god tilgjengelighet. Opplever ærlighet.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Innovativ og fremtidsrettet, enkle løsninger om i stor grad møter kundenes behov."

Har de beste systemer for kundeoppfølging. Trygt valg både på hjemmebane og i utlandet.
Banken som får oss til å tenke mindre på bank, da det meste fungerer som oftest. Meget god nettbankløsning og mobilbank.
Burde gitt bedre rentebetingelser på lån når sikkerheten er god.

Kun gode erfaringer som kunde i banken.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Helt ok."

Introduksjonen av nettbanken var ikke bra, kredittkortet er veldig dyrt i bruk, ellers har banken fungert bra.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig kundebehandling"
3 syns denne omtalen er nyttig

Har jobbet med et restaureringsprosjekt. Har blitt kastet frem og tilbake mellom svært mange saksbehandlere. Noen svært lite imøtekommende. Har klaget uten respons. Siste var at jeg måtte ha en forhåndstakst. Fikk det, og den var i henhold til det jeg trengte. Så etter lang tid fikk jeg avslag. Tjener ca 700.000 i året, og har under 900.000,- i gjeld. Har alltid vært kunde i DNB og aldri misligholdt noe lån eller kredittkort. Jeg skal skifte bank umiddelbart og kommer ikke til å anbefale DNB til noen.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Har byttet selskap
"Gebyrer gebyrer og gebyrer"
4 syns denne omtalen er nyttig

Brukte MasterCard på tur og ble belønnet med enorme uttaksgebyrer. Betaling av regninger gebyrer, klarer ikke å overføre penger mellom kontoer i forskjellige banker i helgene. Tapt MYE penger pga denne dritt banken.

Svein-Anders A
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Saksbehandler"

Saksbehandler Åge J. i Porsgrunn er en stødig, trygg og god saksbehandler!
Damene banken der forøvrig er veldig blide og hyggelige!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Har leilighet verd 2,2 mill. Restgjeld 500.000, men umulig med refinans"

Det som er bra er at jeg som ufør får trygda mi 1 dag før sparebank 1 og lignende banker.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Får alltid hjelp"

Kommer ikke på noe å klage på. Får alltid god service i den banken.

Nina C. M
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Helt genial"

Alt er bra med DNB. Vil ikke bytte bank. DNB er genial.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Har byttet selskap
"Mangel på informasjon"

DNB Byttet min personlige kode uten å gi beskjed slik at jeg ikke får kommet inn i nettbanken.

Dagfinn K
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Vanskelig med kommunikasjon"

Vanskelig da det ikke er noen filial. Dyre gebyr.

Raymond S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Enkelt og greit og lite problemer."

Nettbank fungerer veldig bra + hyggelig og hjelpsom kundeservice.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Elendig"
1 syns denne omtalen er nyttig

ALLE tjenester er overpriset og nettbanken lider av en enorm ustabilitet.

Per-Erik
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Kundeservice"

Ikke alle er skikkelig opplært i kundeservice, stor gjennomtrekk?

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Dålig bank"

DNB er for store og de tar ikke kunder seriøst, føler meg ikke som en kunde.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Fraværende kundeservice"
1 syns denne omtalen er nyttig

Kundeservice er så godt som ikke eksistrerende. Ekstremt lang ventetid.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Styr unna"
2 syns denne omtalen er nyttig

Dårlig bank, dårlig kundeservice, dårlig rådgiver og helt forferdelig.

Bjørn E. B
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig"

Ikkeno er bra, til nød nettbanken...

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Meget bra!"

God service og aldri noen problemer. Er superfornøyd, og har vært det i mange år.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Veldig bra"

Service. Lett å ringe til.
Fin nettbank. Åpen hele døgnet.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Arrogant"
1 syns denne omtalen er nyttig

Ofte møtt på dårlig service og arroganse av personalet, stadig nedetid på nettbank.

Bjørn M
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Har byttet selskap
"Bolig"
2 syns denne omtalen er nyttig

Blir dårlig behandlet når en spør om lån. Reiste til en annen bank fikk lån på dagen.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig kundebehandling"
1 syns denne omtalen er nyttig

Vanskelig å komme i kontakt med banken ved klager.

Salah K. K
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Veldig fornøyd med DNB Bank"

Bra når vi trenger noe å løse, får vi med en gang:)

Søk Bytt.no