Bank

DNB Bank omtaler og erfaringer

2,1/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Rådgivning
Dårlig
13
av 14 innen
bank
27%
anbefaler
DNB Bank
Filtrer omtaler
25
14
14
24
83
Sorter omtaler etter
Viser av 160 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med DNB Bank?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Ingen hjelp til noe"
1 syns denne omtalen er nyttig

Må gjøre alt over nettbank og skal en ha kontanter eller sette inn må det gjøres i butikk. Det ser ut for at de bare skal ha betalt for det vi selv gjør og at det vare er aksjonærer og bankansatte på toppen som regnes som verdifulle.
Vi som er 75 år og mer har ikke vokst opp med data.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Har byttet selskap
"Dårlig Kundebehandling"
4 syns denne omtalen er nyttig

Etter over 40 år som kunder, uten betalingsanmerkninger regnet vi med lån til å bygge vårt nye hus, etter møte med kunderådgiver så regna vi med at dette skulle ordne seg! (hadde hus som skulle selges, bra egenkapital) Vi satte igang, muren var nesten ferdig, så ringer rådgiveren og sier vi ikke kunne få noe lån, hun var ikke no hyggelig, vi byttet bank, fikk lån!! DNB behandlet oss dårlig, tar ikke vare på trofaste kunder og vi er ikke de eneste!!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Middels fornøyd med DNB"

Positivt: De er passe strenge ang. Det å gi ut lån. Bra nettbank. Tlf. Service er bra.
Ikke positivt: Ikke kontanter i bank, spesielt når bank-kort ikke virker eller blir slukt pga feil på minibank. For få minibanker og filialer, må ofte bruke andre bankers minibanker spesielt på sentre. Gebyr for å ta ut eller sette inn penger i butikk.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Gode erfaringer"

Jeg har bare gode erfaringer med DNB, anbefales. Kan ringe, eller kontakte de på nett hele døgnet hele året.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Har byttet selskap
"Stoler ikke på DNB som hovedbank"

Erfaringsmessig gir banken dårlige råd om aksjekjøp. Raskere, enklere og mer tjenlig lånebehandlng for hytte og hus enda vi har brukt DnB gjennom mange år. Mer og mer flyttes til annen bank. Vår bankfilial er allerede nedlagt. Dette er et stort savn! Lang vei til banken.
Fint å gå gratisbilletter til Tusenfryd.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Lite service, tenker berre på bonus til sjefene"
1 syns denne omtalen er nyttig

Det er dårlig at du får beskjed at bankboksen du leier den må du tømme innen 3 uker. Penger har dei heller ikkje, hva pokker skal ein med bank da. På toppen skal filialen legges ned, på tide å bytte bank.

Grete M. A
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Skuffet"

Jeg har vært en trofast kunde i over 35 år og aldri missligholdt noe i denne banken og derfor er jeg skuffet for at jeg fikk avslag på forbrukslån til refinansering.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Fornøyd"

Fornøyd med konsept og service. Gode tilbakemeldinger på mine spørsmål og ønsker. Meget god tilgjengelighet. Opplever ærlighet.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Innovativ og fremtidsrettet, enkle løsninger om i stor grad møter kundenes behov."

Har de beste systemer for kundeoppfølging. Trygt valg både på hjemmebane og i utlandet.
Banken som får oss til å tenke mindre på bank, da det meste fungerer som oftest. Meget god nettbankløsning og mobilbank.
Burde gitt bedre rentebetingelser på lån når sikkerheten er god.

Kun gode erfaringer som kunde i banken.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Helt ok."

Introduksjonen av nettbanken var ikke bra, kredittkortet er veldig dyrt i bruk, ellers har banken fungert bra.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig kundebehandling"
3 syns denne omtalen er nyttig

Har jobbet med et restaureringsprosjekt. Har blitt kastet frem og tilbake mellom svært mange saksbehandlere. Noen svært lite imøtekommende. Har klaget uten respons. Siste var at jeg måtte ha en forhåndstakst. Fikk det, og den var i henhold til det jeg trengte. Så etter lang tid fikk jeg avslag. Tjener ca 700.000 i året, og har under 900.000,- i gjeld. Har alltid vært kunde i DNB og aldri misligholdt noe lån eller kredittkort. Jeg skal skifte bank umiddelbart og kommer ikke til å anbefale DNB til noen.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Har byttet selskap
"Gebyrer gebyrer og gebyrer"
3 syns denne omtalen er nyttig

Brukte MasterCard på tur og ble belønnet med enorme uttaksgebyrer. Betaling av regninger gebyrer, klarer ikke å overføre penger mellom kontoer i forskjellige banker i helgene. Tapt MYE penger pga denne dritt banken.

Svein-Anders A
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Saksbehandler"

Saksbehandler Åge J. i Porsgrunn er en stødig, trygg og god saksbehandler!
Damene banken der forøvrig er veldig blide og hyggelige!

Dagfinn K
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Vanskelig med kommunikasjon"

Vanskelig da det ikke er noen filial. Dyre gebyr.

Raymond S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Enkelt og greit og lite problemer."

Nettbank fungerer veldig bra + hyggelig og hjelpsom kundeservice.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Elendig"
1 syns denne omtalen er nyttig

ALLE tjenester er overpriset og nettbanken lider av en enorm ustabilitet.

Per-Erik
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Kundeservice"

Ikke alle er skikkelig opplært i kundeservice, stor gjennomtrekk?

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Dålig bank"

DNB er for store og de tar ikke kunder seriøst, føler meg ikke som en kunde.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Fraværende kundeservice"
1 syns denne omtalen er nyttig

Kundeservice er så godt som ikke eksistrerende. Ekstremt lang ventetid.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Styr unna"
1 syns denne omtalen er nyttig

Dårlig bank, dårlig kundeservice, dårlig rådgiver og helt forferdelig.

Bjørn E. B
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig"

Ikkeno er bra, til nød nettbanken...

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Meget bra!"

God service og aldri noen problemer. Er superfornøyd, og har vært det i mange år.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Veldig bra"

Service. Lett å ringe til.
Fin nettbank. Åpen hele døgnet.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Arrogant"
1 syns denne omtalen er nyttig

Ofte møtt på dårlig service og arroganse av personalet, stadig nedetid på nettbank.

Bjørn M
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Har byttet selskap
"Bolig"
2 syns denne omtalen er nyttig

Blir dårlig behandlet når en spør om lån. Reiste til en annen bank fikk lån på dagen.

Søk Bytt.no