Vi er snart ferdig med 2022, og DNB støtter fortsatt ikke Apple Pay. Årsaken de oppgir er at de mener å støtte apple pay hindrer teknologisk utvikling - mens det i virkeligheten er motsatt! Våkn opp DNB, dere er størst og nå må dere oppføre dere som storebror!

Har du en tilsvarende erfaring med DNB Bank?
Gjør som Geir og over 60 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om DNB Bank du også og del dine erfaringer!
Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!
Ekstremt dårlig kundebehandling ved dødsbo. Veldig dårlig og lite kunnskap.

Jeg har vært kunde i DnB i over 30 år. (Bare hatt DnB hele livet) Aldri hatt betalingsanmerkning og fast god inntekt hele tiden. Når jeg trengte å endre på lånet mitt hvor jeg var godt innenfor 70 prosent av verdi og lønnen også høy nok for å Kunne godkjenne innenfor reglene møtte jeg en kunde behandler som sa følgende - eeeehhh jeg tror jeg må si nei. Jeg begrunnet med sikkerhet, lønn og mitt kundeforhold. Hvor hun igjen svarer- jeg har bestemt meg. Kontaktet annen bank som Kunne gi meg lån sammen dag og hyggelig ønsket meg velkommen i ny bank. Jeg har sørget For fler har byttet bank med å fortelle min opplevelse.

Jeg savner Apple pay hos DNB,eneste grunn til sted ikke vil ha det i sitt sortiment er at det blir da direkte konkurrent til Vipps som DNB eier.Det er direkte svakt!

Guess what? De ringer tilbake kun for å ha oppkallingen bokført i banken, slik at de ikke mister jobben, men i løpet av 1 sekund så slår går de ut av telefonsamtalen! Så egentlig ringer de deg ikke igjen! Hensynsløse arbeidere uten moralske prinsipper.
