Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
DNB Bank
1.5
1 290 verifiserte omtaler

DNB Bank omtaler og erfaringer

Negativ trend

DNB Bank opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.

Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.

Klikk for detaljer

1.5
Dårlig
1 290 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
#117
Forferdelig
DNB Bank er rangert
#117 av 118 dagligbanker
15%
Dårlig
15% anbefaler DNB Bank
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Test din gjeld: Banken ser på dette
Test din gjeld: Banken ser på dette
Få en oversikt over din gjeld og månedlige kostnader, og se hva bankene ser på når de gir boliglån!

Utforsk 1 290 omtaler om DNB Bank

FILTRER OMTALER
119
56
57
128
930
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om DNB Bank
DNB Bank har 1 290 verifiserte omtaler på Bytt.no

Trykk på "1" så ringer vi deg opp igjen.

Omtale av  Pat

Guess what? De ringer tilbake kun for å ha oppkallingen bokført i banken, slik at de ikke mister jobben, men i løpet av 1 sekund så slår går de ut av telefonsamtalen! Så egentlig ringer de deg ikke igjen! Hensynsløse arbeidere uten moralske prinsipper.

Svar fra DNB Bank
24.10.2022 09:47

Hei Pat, Slik skal det ikke være. Det er en robot som ringer ut, og så setter deg videre til kundebehandleren, så det er ikke noe kundebehandleren selv styrer. Om du ikke fikk tatt telefonen, og det sluttet etter et ring, er det fint om du sender oss en melding fra postkassen i nettbanken, slik at vi kan få sjekket opp i hva som skjedde i den oppringingen. Håper du får en fin dag, og at du kom i kontakt med oss til slutt. /Lene

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med DNB Bank?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Ber om avtale

Omtale av  Kjersti M

Ba om avtale med min lokale DNB for over en uke siden…. har ikke hørt et ord!! Blir bare henvist til nettbankens skjema for å be om avtale med banken når jeg ringer 04800 ( robotsvarer !!!) Det har jeg gjort. Utrolig dårlig og gir liten tillit!

Svar fra DNB Bank
21.10.2022 15:59

Hei Kjersti, det er leit å høre du har denne erfaringen. Vi anbefaler ikke å ringe oss på 04800 da teleoperatører ofte tar betalt for at man ringer 5-sifret nummer, ring oss heller på 915 04800 så slipper du å betale til din teleoperatør for å ta kontakt med oss. Hvis du sendte inn skjema for å avtale møte for ca 1 uke siden, uten å ha hørt noe bør du ta kontakt med vårt kontaktsenter. Du kan kontakte oss på Chat via nettbanken eller ringe oss på gitt nummer, så vil en rådgiver på kundesenteret vårt kunne følge opp saken og finne ut av hva som har skjedd her. VI beklager for at ditt ønske om møte med oss ikke har blitt fulgt opp, det skal vi gjøre vårt aller beste for at ikke skjer igjen /Vinjar

Lang ventetid!

Omtale av  Tor J

Ser i omtalene her under at dette er en gjenganger, og DNB legger ikke skjul på dette uten at det blir gjort noe for å endre på dette. Veldig frustrerende, hvorfor ikke gjøre en ordning hvor DNB ringer opp når det blir ledig? Det finnes mange som har denne ordningen, og det føles veldig bra, så slipper man å sitte å passe på!

Svar fra DNB Bank
19.10.2022 12:59

Hei Tor. Takk for tilbakemelding. Dette er en funksjon vi har, men vi har hatt litt problemer med den. Vi forstår at det kan være frustrerende å ikke få dette tilbudet når det er lang kø. Ønsker deg en fin dag!\Maren

Umulig å få personlig kontakt med DNB.

Omtale av  Torkill

De gir blaffen i kundene sine. Er det er helt vanlig spørsmål jeg vil stille, finns det ingen epost, prøver man å ringe blir man sittende i 30 minutter før roboten sier at det er for mange på tråden, så du må ringe senere. Jeg gikk dit i en fillial i Tønsberg, og ble bryskt nektet adgang til lokalene, men måtte vente i regnet på gaten uten å få opplyst at dette var på grunn av Covid. (noe de fleste måtte gjette seg til) Men jeg bare gikk. I skrivende stund leter jeg etter en bedre, mer personlig bank. Det blir neppe vanskelig å finne.

Svar fra DNB Bank
18.10.2022 12:57

Hei Torkill. Vi er tilgjengelig på telefon 915 04 800 og chat fra 07:00-23:00 alle dager. Hvis det er mye kø midt på dagen, kan det være lurt å forsøke å ringe eller ta kontakt senere på dagen/kvelden. Det er ikke alle kontorene våre som er åpen for drop in, dette er grunnen for at du ikke fikk kommet inn på kontoret. Kjedelig at du hadde en dårlig opplevelse her. Håper du ønsker å revurdere bytte av bank. /Thomas

Akkurat nå er jeg ikke gornøyd! Jeg prøver å betale regninger i Norge mens jeg er i Canada og får de

Omtale av  Gerarda

Jeg vil betale regninger i Norge mens jeg er i Canada, aldri vært et problem før men nå jår det ikke! Har ringt banken og da er det ventetid på 30 min!! Er det kun en kundebehandker etter kl 16??? Har alltid bært fornøyd men nå haster det med å betale regninger!!! Pga ekstra regninger pga sykdom av min hund dom er goesikret hos dere!!

Svar fra DNB Bank
18.10.2022 12:54

Hei Gerarda. Kjedelig å høre at du ikke er fornøyd med oss. Hvis du har problemer med å betale regninger, så anbefaler vi deg å ta kontakt på chat fra innlogget side i nettbanken om det er mye kø på telefon. /Thomas

Sjekk din kredittscore gratis
Sjekk din kredittscore gratis
Få en oversikt over din gjeld, og se hva bankene ser på når når de gir boliglån. En bedre kredittscore kan gi lavere renter.
Se kredittscore
Få innsikt Se hva bankene ser

Verste kundeservicen du kan lete etter

Omtale av  Arif

Har du et nødproblem hvor du må ring, glem at du får tak i noen på tlf. Alltid 30-50 foran deg i køen.

Svar fra DNB Bank
12.10.2022 20:00

Hei Arif. Det er dessverre en del kø på telefon på dagtid. Vi har også chat som er åpen 7- 23 hver dag hvor du kan få kontakt med oss. Anbefaler og å ringe inn tidligere på dagen eller utover ettermiddagen når det er mindre kø. Det er mange som ønsker å nå oss, og da blir det dessverre litt ventetid av og til. /Viktoria

dritt bank.de har drevet med hvitvasking i stor skalla de fikk bot bare det de mistet ikke sine star

Omtale av  Mohsen

jeg har vært kunde i Dnb siden 1992 og har vært mer eller mindre fornøyd så plutselig fikk jeg mail kundeforholdet er sagt opp både privat og bedriften. Bakgrunn var jeg har ikke svar på dem sin mail jeg kontaktet banken og fikk hjelp hvor jeg kan finne til sendte brevet.straks etter jeg fylte og sendte til banken.svaret var jeg er seint ute med svaret.kontaktet finansklage nemnda etter flere måned kom ikke jeg noe videre.de bruker hvitvasking paragrafen.

Svar fra DNB Bank
11.10.2022 16:07

Hei! Leit å høre at du har hatt en dårlig opplevelse. Det høres ut som det i dette tilfellet kan gjelde innhentning av legitimasjon og oppdatering av kundeopplysninger, som vi er lovpålagt til å gjøre. En konsekvens av å ikke svare på det er at kundeforholdet kan bli avviklet. Men ta gjerne kontakt med vårt kundesenter på telefon 915 04800, via innlogget chat eller via nettbankmelding (Dagligbank og lån - Postkasse - Skriv til oss) så vil vårt kundesenter få undersøkt dette nærmere for kundeforholdet ditt /Lars

DNB Bank har 1 290 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til DNB Bank mener

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR