Vært kunde i DNB siden oppkjøp av postbanken. Hver henvendelse har tatt lang tid, og du må selv følge opp for å få svar. Mangler de informasjon for å komme videre i saken, må du selv følge opp dette også. Rente er ikke best, søke boliglån er vanskelig og nettbanken utdatert. SAGA-fordelsprogrammet er OK, men ikke verdt å bli bare pga. dette.

Har du en tilsvarende erfaring med DNB Bank?
Gjør som Joachim og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om DNB Bank du også og del dine erfaringer!
Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!
Rakk ikke å bruke den uprofisjonelle syk banken før jeg ombestemte meg, rak ikke få bank kort før jeg avbestilte på det raskaste tempoet i mitt liv! Jeg vil på det sterkeste ikke anbefale dnb til noen ikke engong til min verste fiende fortjene denne RÆG banken! Må uttrykke meg akkurat slik det er, aldri møtt noe så Ufyselig, uproft og dårlig service! Vært 20 år hos en annen bank og tror nok jeg forblir der om så jeg skulle ha en ekstra bank konto hos en annen bank! Man leve og lære! :)

Er noen år siden jeg var i Danmark og skulle handle i butikken. Først når jeg skulle betale fikk jeg vite at du måtte ha bankkort med chip. Og magnetstripen på terminalen i Danmark var skrudd av. Det hadde selvfølgelig ikke mitt kort fra DnB den gangen. Heldigvis funket fortsatt minibanker ellers vet jeg ikke hva jeg hadde gjort. Og nå støtter de ikke ny teknologi som Apple pay. Jeg bruker også danske bank som tilbyr Apple pay. Det er bare et dobbelt trykk på side knappen på iPhone så en face-id lås for så å tappe mobilen til terminalen. Det fungerer også overalt hvor tapping fungerer. Så vet ikke hvorfor DnB prøver å snakke ned dette i artikkelen sin med feil informasjon og prøve å si at den eldgamle teknologien tappe med bankkort er noe stort. Greit at bruker av dette har økt gjennom pandemien med igjen er det gammel teknologi. Får håpe at de lærer noe av sbanken når de har kjøpt de opp og ikke ødelegger de også.

Når omtrent 60 prosent av smarttelefon markedet i Norge benytter seg av iPhone, er det BS at DNB velger å satse på Vipps istedet for Apple Pay. Jeg brukte Android for en periode og utenom å "vippse" små penger til folk brukte jeg alltid Google Pay til alt. Dere gjør bare ting vanskeligere. Lettere å skifte bank enn å vente på at DNB gir støtte for Apple Pay rett og slett og dette emnet er noe ganske mange har tatt opp. Ta dere sammen og implementer Apple Pay, ikke bli igjen i fortiden!

Utsending av nytt Masterkort ble stoppet uten varsel og begrunnelse. For å bestille nytt kort er det kun et valg: sperr og bestill. Derfor ringte jeg kundeservice som sa de skulle sende nytt kort. Neste dag var kortet sperret. Så da er det bare å vente 10 dager på nytt kort. DnB har ingen forklaring på hva som har skjedd.
