Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert mai 2024
Fjordkraft Mobil
3.2
373 verifiserte omtaler

Fjordkraft Mobil omtaler og erfaringer

Positiv trend

Fjordkraft Mobil opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.

Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.

Klikk for detaljer

3.2
Middels
373 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#12
Middels
Fjordkraft Mobil er rangert
#12 av 22 mobilselskaper
42%
Middels
42% anbefaler Fjordkraft Mobil
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 373 omtaler om Fjordkraft Mobil

FILTRER OMTALER
114
41
35
53
130
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Fjordkraft Mobil?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Nå er det UT med Fjordkraft pga. Teliadekning!

Omtale av  Elisabeth

Er absolutt IKKE interessert i Teliadekning, som Fjordkraft mobil nå(i Mai-23) går over til... Dette hadde videre betydd nesten INGEN dekning på hytten vår.. Ergo, vil lite el. ingen dekning bety store problemer med både å få/ta anrop, sende mms og eller komme seg ut på internett. Nesten "total isolasjon" fra alt annet enn hyttelivet... For oss betyr derfor Teliadekning en stor NEDGRADERING.. -Så nei takk! Vi snakker ellers om erfaringer fra "tidligere Teliadekning-år". Har ikke hatt problemer med abonnementet ellers. Nettsiden til Fjordkraft, innlogging, oversikt over forbruk osv. har fungert helt utmerket.

Svar fra Fjordkraft Mobil
27.06.2023 11:15

Hei! Takk for din tilbakemelding. Telia har bygget ut ditt dekningsområde enormt de siste årene og kan ikke sammenlignes med slik det var tidligere. Det vil likevel være avvik på samme måte som det har vært med Telenor, at i enkelt områder vil en av de være bedre enn den andre. Ettersom dere trenger Telenor dekning på hytten og dere ikke får Telia signal der, er det å anbefale at dere velger en operatør med Telenordekning :) Ønsker dere en god dag. Medvennlig hilsen Fjordkraft

Bare rot.

Omtale av  Sissel

Anbefaler absolutt ikke Fjordkraft Mobil til noen! Mer rot og lite kundevennlig har jeg sjeldent vært borti. Her må man regne med å betale for tjenester de ikke kan levere. Og kundeservice som ikke har peiling på hva de driver med og alltid må forhøre seg med andre. Mer frem og tilbake og mye venting skal man lete lenge etter. I tilegg er det aldri demmes feil. (Kunne ha skrevet ei lang avhandling her)

Svar fra Fjordkraft Mobil
27.06.2023 11:00

Hei! Takk for din tilbakemelding. Beklager for at du har hatt en slik opplevelse med oss. Ta gjerne kontakt med oss så vi kan se nærmere på saken din. Ha en god dag. Medvennlig hilsen Fjordkraft

Ønsker Telenor

Omtale av  Øystein

Var ok til de økte prisen. Skulle også ønske at kapasitet kunne overføres i familie.

Svar fra Fjordkraft Mobil
27.06.2023 10:58

Hei! Takk for din tilbakemelding. Våre mobilpriser er uendret, kan det være du har hatt en kampanje? Ta gjerne kontakt med oss så vi kan se på saken din. Vi tar ønsket videre om at det ønskes datadeling mellom familie. Ha en god dag. Medvennlig hilsen Fjordkraft

Ikke 100 dekning

Omtale av  Bente

Er fornøyd, hadde fått seks stjerner om det hadde vært 100 % dekning.Lite info hva som skjer b overflytting til Telia…

Svar fra Fjordkraft Mobil
27.06.2023 10:35

Hei! Takk for din tilbakemelding. Så bra du er fornøyd med oss. Send oss gjerne en mail eller ta kontakt med oss for å melde ifra om hva du savner når det kommer til informasjon, slik at vi kan forbedre oss. Ha en god dag. Med vennlig hilsen Fjordkraft

Tar seg betalt for en hel måned etter portering til annen operatør!

Omtale av  Lars M

Jeg porterte til annen operatør 01.11.2022 - og Fjordkraft fakturerte meg for hele den måneden, selv om jeg bare var "kunde" i 3 timer. Hårreisende urimelig praksis. Kan ikke fatte at det er lovlig, all den tid abonnementet ble sagt opp i måneden før, idet nytt abonnement ble bestilt. Føles som et ran dette her.

Svar fra Fjordkraft Mobil
27.06.2023 10:24

Hei! Takk for din tilbakemelding. Under vilkårene våre står følgende informasjon: "5. Avslutning/Heving/oppsigelse av avtalen a. Oppsigelse Kunden plikter å betale alle påløpte avgifter for tjenestene frem til avtalens utløp. Ved avslutning eller overføring av abonnement til annen operatør betaler Kunden full månedsavgift for inneværende måned, og påløpte samtalekostnader. Forskuddsbetalte avgifter vil ikke bli tilbakebetalt ved oppsigelse/overføring av abonnement. Man vil samtidig få fullt utbytte av inkludert forbruk og eventuell rabatt." Dette er vanlig praksis hos mange operatører og er en av grunnene til at vi anbefaler kundene våre at de bytter operatør før månedsskifter for å unngå faktura fra tidligere leverandør. Når det er en kort periode som en er kunde vil vi så langt det lar seg gjøre være behjelpelig med å finne en løsning sammen med kunde. Så anbefaler at en da tar kontakt med oss. Ha en god dag. Med vennlig hilsen Fjordkraft mobil.

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Elendig kundebehandling

Omtale av  Rutt

Lokketilbud fra telefonselgere, og sure kundebehandlere.. Høye priser og dårlig app.

Svar fra Fjordkraft Mobil
10.03.2023 15:23

Hei! Takk for din tilbakemelding. Beklager for at du har hatt en slik opplevelse med oss. Ettersom vi ikke kan se saken din, så anbefales det at du ta kontakt så vi kan undersøke hva som har skjedd. Ønsker deg en god dag :)

Fungerer alltid greit. Rask og god kundeservice

Omtale av  Ole M

Se over. Samt billigst i landet for 1 kb😜😇👍 Fantastisk kundeservice. Vennlige, hjelpsomme og kunnskapsrike medarbeidere.

Svar fra Fjordkraft Mobil
10.03.2023 15:23

Hei! Takk for din tilbakemelding og hyggelige ord :) Ønsker deg en god helg! :)

Udugelig selskap

Omtale av  Elin

Værste mobilselskap noen sinne! Jeg er tydeligvis ikke den eneste som er blitt svindlet. Hadde abonnement til 39,- (pga.veldig lite bruk utenfor hjemmet), men endte da med å måtte betale 700-800,- pr. måned for absolutt ingenting. Kjøp av extra data fungerte heller ikke da jeg aldri fikk de dataene, men fikk iallefall betalt.. Er en befrielse å bli kvitt Fjordkraft. Så jeg anbefaler også, som mange andre, å styre langt unna. Det finnes så mange andre gode selskaper der ute.

Svar fra Fjordkraft Mobil
10.03.2023 15:23

Hei! Takk for din tilbakemelding. Ettersom vi ikke kan se saken din her, anbefales det at du tar kontakt med oss så vi kan se igjennom hva du er fakturert for. Ha en god dag.

Fjordkraft / Telia over å ut

Omtale av  Johnny

Dårlig dekning der jeg bor med Teilia likte dårlig at Fjordkraft mobil går over til Telia

Svar fra Fjordkraft Mobil
03.03.2023 13:43

Hei! Takk for din tilbakemelding. Stemmer at vi bytter over til Telia dekning i løpet av året. Telia at jobbet mye med utbygging av dekning de siste årene og har blitt så gode at forsvaret og politiet benytter seg av Telia dekning. Dessverre så er det slik som det alltid har vært at noen steder vil Telenor/Telia være bedre enn det andre. Du står så klart fritt til å velge operatør. Nå vet jeg ikke om du har gjort det i det siste, men det anbefales at du tar å dobbeltsjekker dekningen på https://www.telia.no/nett/dekning/ Ønsker deg en god dag :)

Takk for alt.

Omtale av  Per Ø

Har bare positivt å skrive om Fjordkraft mobil inntil sammenslåing med Telia. Da blir det et annet selskap som har Telenordekning i grisgrendte strøk.

Svar fra Fjordkraft Mobil
27.02.2023 07:33

Hei! Takk for din tilbakemelding. Stemmer at Fjordkraft mobil skal endre dekning fra Telenor til Telia. Telia at jobbet mye med å bygge ut dekningen sin de siste årene, blant annet har de fått så god dekning at Forsvaret, politiet og posten bruker dem. Det vil alltid være slik at noen steder er det bedre Telenor eller Telia dekning dersom en bor et sted hvor det feks bor mindre mengder mennesker. Ta gjerne kontakt med oss så kan vi undersøke med deg? Ha en god dag :)

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Jeg to abodemanger. 1uten GB. Og et med 2GB

Omtale av  Sveinarild I

Trenger to abodemanger Kona bruker ikke mobildata Jeg bruker 1GB.

Svar fra Fjordkraft Mobil
27.02.2023 07:33

Hei! Takk for din tilbakemelding. Ta gjerne kontakt med oss så kan vi ta en titt på en løsning for dere med mobilabonnement. Ha en god dag :)

FJordkraft stjel data og lovar ting som ska ingå men till slut så må man betala for allt.

Omtale av  Peter

Detta er ren lureri.Brukte 30 G data på 6 dager i fjordkraft.Min familj bor i sverige så jag ringer till sverige ofta. Då blev de lovat att de er gratis att ringa till sverige de ingår i pakke. Så kommer faktura på 400 kr bara på samtal till sverige.KATASTROFE!!! Data blev brukt upp efter en uke .Fikk fylla opp data 2 ganger per med for 400-500kr. Men de lyckades jag på nåt sett også bruka upp så fikk en faktura på overforbruk på 200-300kr. Detta borde man ta med politi for detta er kraftig støldt av saker som bara dom kan påvirka.Har skifta abonnemang og kan ikke ens bruka upp 10 g totalt av datapakken på mnd. Håll dere borta fra FJORDKRAFT for de er ren støld de dom driver med.

Svar fra Fjordkraft Mobil
27.02.2023 07:33

Hei ! Takk for din tilbakemelding. Det er gratis å ringe i EU/EØS land, men Norge er ikke under EU/EØS vi er under EFTA. Om dette ikke har blitt gitt tilstrekkelig informasjon om, så sitter vi meget pris på om du tar kontakt med oss, så vi kan se nærmere på saken din :) Når det kommer til dataforbruk, så kan ikke det brukes raskere hos Fjordkraft mobil enn hos andre operatører. Det er Telenor som mottar dataforbruket ditt og sender det videre til oss. Ønsker deg en god dag :)

TOPP ABONNEMENT (strømavtale)

Omtale av  Tove H. R

Ble oppgradert til 10gb (betalte for 5) og det fungerer aldeles utmerket alt sammen. Ingen -sier og skriver - INGEN! problemer hittil (etter å ha vært abonnent siden oktober 2020) Koser meg med surfing på reise i EU med nok mobildata i stedet for dårlig wifi rundtomkring.

Svar fra Fjordkraft Mobil
27.02.2023 07:33

Hei! Takk for din tilbakemelding. Veldig kjekt å høre at du er fornøyd med oss :) Ønsker deg en strålende dag videre.

Fornøyde med Fjordkraft mobil. E-faktura på plass. Ikke så bra med Telia.

Omtale av  Bjørn

Vi er fornøyde med våre to abonnementer, og det er dekning der vi ofte reiser. Da bankene innførte nye e-fakturarutiner, fikk vi papirfaktura med fakturagebyr, men det ble rettet opp med en telefonsamtale, og fakturagebyret ble trukket fra på første e-faktura. Bra! Ikke fullt så bra at Fjordkraft mobil flyttes til Telia som – i motsetning til Telenor – har store hvite felt i dekningskartet der vi ofte ferdes. Vi vurderer ny leverandør.

Svar fra Fjordkraft Mobil
27.02.2023 07:33

Hei! Takk for din tilbakemelding. Telia har jobbet mye de siste årene med å bygge utdekningskartet sitt. De har gjort en god jobb med dette så blant annet forsvaret og politiet benytter seg av Telia dekningen. Det vil så klart alltid være steder der Telia/Telenordekninkg er bedre enn den andre. Ha en god dag :)

Bytter fra telenor til telia?? For noe dr** !!!

Omtale av  Jan K

Har vært fornøyd med pris på abo og dekning på telenor sitt nett, helt ubrukelig med telia der jeg bor. Så dere måtte jo seff rote det til med å endre på det nå...OMG erre mulig...!!! Greit, bare å bytte til noen andre fort som fy! Nekter å bli tvangsflyttet over til telia dekning ihvertfall så kos dere videre... Kjenner mange som sier det samme og er kunde så lykke til med årets beste beslutning...halleluja =( Blir nok en høydare det...

Svar fra Fjordkraft Mobil
03.03.2023 13:43

Hei! Takk for din tilbakemelding. Stemmer at vi bytter over til Telia dekning i løpet av året. Telia at jobbet mye med utbygging av dekning de siste årene og har blitt så gode at forsvaret og politiet benytter seg av Telia dekning. Dessverre så er det slik som det alltid har vært at noen steder vil Telenor/Telia være bedre enn det andre. Du står så klart fritt til å velge operatør. Nå vet jeg ikke om du har gjort det i det siste, men det anbefales at du tar å dobbeltsjekker dekningen på https://www.telia.no/nett/dekning/ Ønsker deg en god dag :)

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Vil ikke ha telia som nettverksoperatør!

Omtale av  Kjell R. L

Bruker nettet til telenor, men går nå over til telia. Derfor bytter jeg!

Svar fra Fjordkraft Mobil
03.03.2023 13:43

Hei! Takk for din tilbakemelding. Stemmer at vi bytter over til Telia dekning i løpet av året. Telia at jobbet mye med utbygging av dekning de siste årene og har blitt så gode at forsvaret og politiet benytter seg av Telia dekning. Dessverre så er det slik som det alltid har vært at noen steder vil Telenor/Telia være bedre enn det andre. Du står så klart fritt til å velge operatør. Nå vet jeg ikke om du har gjort det i det siste, men det anbefales at du tar å dobbeltsjekker dekningen på https://www.telia.no/nett/dekning/ Ønsker deg en god dag :)

Fjordkraft Mobil

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR