Nortel har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Får god pris og god veiledning hos Nortel. Har hos dem fått mest for pengene.
Hei Bjarne Tusen takk for en fin tilbakemelding. Vi setter pris på at du er fornøyd med både kundeservicen og produktene fra Nortel! Med vennlig hilsen kommunikasjonsansvarlig hos Nortel.
Hyggelige, imøtekommende og løsnings orienterte kunde behandlere. God oppfølging på henvendelser.
Hei Ernst Takk for din tilbakemelding, det er godt å høre at du er fornøyd med vår kundeservice! Med vennlig hilsen kommunikasjonsansvarlig hos Nortel.
Vårt bedriftsabonnement hos Nortel fungerer utmerket og det aller beste er at det ALDRI dukker opp overraskelser på fakturaen :)
Hei Bosse Tusen takk for at du tok deg tid til å legge igjen en tilbakemelding, det setter vi stor pris på! Det er flott å lese at du er fornøyd med dine produkter og tjenester fra Nortel. Med vennlig hilsen kommunikasjonsansvarlig hos Nortel.
Fungerer som forventet. Holder det som er lovt. Bra dekning og lav kostnad.
Hei Odd Takk for fem stjerner, det setter vi veldig pris på! Flott å høre at du er fornøyd som kunde hos oss. Med vennlig hilsen kommunikasjonsansvarlig hos Nortel.
De har holdt det de lovet, god pris, god kundeservice.
Hei Anneth Takk for så fin tilbakemelding. Vi setter stor pris på å høre at du er fornøyd med Nortel og vår kundeservice! Med vennlig hilsen kommunikasjonsansvarlig hos Nortel.
Jeg ble ringt opp av en av deres selgere, som skulle selge meg et abonnement. Jeg har gjentatte ganger under telefonsamtalen spurt om det var bindingstid, da det ikke var noe jeg ønsket. Jeg har nettopp startet en bedrift, og la tydelig fram at det er litt usikkert på hvordan fremgangen til bedriften skulle gå og ønsket derfor IKKE bindingstid. Jeg fikk dette bekreftet av deres selger som også tok opptak av samtalen vår, at det ikke skulle være noe bindingstid på dette og jeg fint kunne bryte meg ut av abonnementet om jeg ønsket det uten noen form for bruddgebyr. Vedkommende kom med en av sine "ledere" som bekreftet dette også per telefon, hvor jeg ble forsikret om at det ikke skulle være noe bindingstid på dette abonnementet. Jeg fikk heller ikke tid til å gå gjennom avtalen jeg fikk beskjed om å bare bekrefte på telefon under opptak. Jeg ønsker en gjennomgang av salget og opptaket, og ønsker også å få dette tilsendt. Jeg sitter her med en følelse av at jeg har blitt lurt! Useriøs teleoperatør og en gjeng med selgere som bruker bedrageri for å få inn et salg og få provisjonen sin!
Hei Laila Takk for din tilbakemelding. I bedriftsmarkedet er det standard med avtaletid på 24 mnd. Dersom du har gitt klar beskjed om at du ikke ønsker avtaletid, skal det selvfølgelig ikke bli satt opp avtaletid på din avtale. Vi ønsker veldig gjerne å ta en gjennomgang av saken din slik vi får tatt en nøye gjennomgang av salget og våre interne rutiner. Ta gjerne kontakt med oss på [email protected] så kan vi ta en gjennomgang av saken din. Med vennlig hilsen kommunikasjonsansvarlig hos Nortel.
Kan bare bekrefte det andre skriver. Ingen opplysning om bindingstid av selger. Ingen mulighet for å angre selv om selgeren sa det va en måned prøvetid for å se om man var fornøyd. Skal ha deg til å svare ok på sms mens selger er på røret for å forsikre seg om at du ikke får lest igjennem avtalen. Selv om du lar være å godta tilbudet på mail så regnes 'ok'et på sms som bindene? Tror dette selskapet lever av bruddgebyret. Må selv ut med bruddgebyr for 5 telefonnummer. At ingen med jus har tatt tak i dette er helt utrolig.
Hei Johnny, Takk for din tilbakemelding. Våre selgere skal opplyse om bindingstid, så dersom dette ikke er gjort er det svikt i henhold til våre rutiner. Vi tilbyr heller ingen prøvetid da det ikke er noe angrerett i bedriftsmarkedet etter at en avtale er signert. Våre kunder skal også alltid få tid til å lese gjennom avtalen før man signerer. Jeg ønsker gjerne å ta en gjennomgang av salget og saken din, men jeg trenger mer opplysninger for å finne deg i våre system. Ta gjerne kontakt med oss på [email protected] så kan vi ta en gjennomgang av saken din. Med vennlig hilsen kommunikasjonsansvarlig hos Nortel.