ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Der vi før hadde ok dekning, har vi ikke dekning med ice, jeg må ofte skru av WiFi for å laste spill og filmer, så når jeg bruker mobildata laster alt kjemperaskt! Er på nippet til å skifte leverandør! Får forstyrrelser på linjene når folk ringer meg, hadde ikke det før, da vi hadde Hello, som ble kjøpt opp av Ice.
Hei, Cathrine Dette hørtes ikke helt bra ut. Slik skal det naturligvis ikke være! Send meg en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummeret det gjelder og en kort beskrivelse av problemene du opplever, så skal jeg få sett nærmere på det. Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no
Bestilte 300GB (4G) da Telenor hadde stoppet opp med utlegg av kobbertråder inn i hus. Basert på dekningskart og prøveperioden så hadde jeg utrolig god hastighet ned, over 2MB i sekundet, og hadde ingen problem med å streame 720p video til to maskiner... Problemet startet kort tid etter prøvetiden var over og gradvis så ble det værre og værre. På en meget "god dag" så fikk jeg rundt 500 KB alene på dagtid, og så fort kona koblet seg på med sin pc så ble alt som sirrup; spesielt på kveldstid når andre i området koblet seg på så kunne det ta 10-20 sekunder å laste inn nettsider. Andre ganger time-out i nettleseren. Hadde en telefon til ICE ang dette og de malte frem om dekning ditt og datt uten at de tok det seriøst (alle strekene på dekningen var der hele tiden...). Men, merkelig nok så var hastigheten som i starten igjen i ca uke etter samtalen, og så var det like ille igjen. Telia derimot holder stabilt over 2 MB på 4G selv på kveldstid! Nei, anbefaler ingen å bruke ICE mm man ABSOLUTT må og selv ikke Telia fungerer i området. Nå har jeg endelig fått fiber så jeg kommer ikke til å se meg tilbake!
Hei Per, Så leit å høre at du har hatt denne opplevelsen med oss. :-( Om du er i en prøveperiode, eller ikke prøveperiode, skal sletts ikke ha noe å si på verken kvaliteten, eller hastigheten på Mobilt Bredbånd. Her må det altså ha vært andre faktorer som har påvirket dette. Det blir dessverre vanskelig å peke på, dersom du har byttet selskap. :-( Ønsker du at jeg skal ta en ny gjennomgang av saken, så send meg gjerne en e-post til [email protected] med fullt navn, kundenummer og kort beskrivelse av problemene du opplevde. Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no
Jeg har nylig opprettet en bedrift, så dum jeg var at jeg ikke visste at når man kjøper/tegner avtale som bedrift har de ingen angrerett. På telefon sier de at de skulle være billigere og dekningen skulle være lik med Telia siden de bruker Telia som sekundær nett. Har brukt Ice for en dag bare, merket at hastigheten er mye lavere enn hva jeg hadde på Telia. Kontaktet kundeservice om jeg skulle avslutte abonnement, ble fortalt at jeg må betale for hele måned og ikke bare på den tid jeg hadde hatt Ice. Det vil si at jeg skal betale 2 abonnement for 1 måned for 1 dags bruk. 1 abonnement skal jeg betale for 1 måned som er brukt bare 1 en uke. Dette er kun under 1000 til sammen men ville foreslå at alle de nye i bedriftsliv skal være forsiktig.
Hei, Mark Så leit å høre at du har en dårlig opplevelse med oss. Uten kjennskap til saken, så blir det vanskelig å kommentere den. Send meg derfor en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummeret det gjelder og en kort beskrivelse av situasjonen. Håper på å høre fra deg! Ha en fin dag videre. :-) Mvh. Julia ice.no
Vår familie byttet alle til ICE etter å ha fått et svært gunstig tilbud om prøvetid. En masse ekstrakostnader påløp og de tre månedene med prøvetid kostet til slutt like mye som hele det siste året vi hadde med vår forrige leverandør. Hadde ofte ikke forbindelse via 3G og telefonene virket kun sporadisk da vi reiste i utlandet. Har nå byttet tilbake til vår forrige leverandør som alltid har vært pålitelig.
Hei, Marie F Så leit å høre at du har forlatt oss. Vi jobber hver dag med å kunne operere med konkurransedyktige priser, og med å tilby de beste produktene for kundene våre. Du er hjertelig velkommen tilbake til oss ved en senere anledning, Marie. Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no
That a sales person calls and claim to give a willing customer minutes to call abroad regardless of the customer’s hesitation, only to be slammed with a huge bill. That after reporting the claim the customer care try’s to insist I’m the one who never understood the offer. Amen I demand for a voice record I am told to visit their office because they cannot send the recording. I am also given specific period after I will not access the recording despite the issue at hand. This is a company of thugs.
Hi Caroline, I was the one you were talking with, regarding this issue. Again, I am really sorry you had to experience this. :-( Your complain have been approved, and we have credited the amount we charged you incorrectly. Like I also explained in the e-mail, it is unfortunately not within our practices to hand out recordings of calls we make to external parties, due to our privacy policies. We are also only allowed to store the recorded conversation the next three months from the date the call took place. I am sorry, Caroline. :-( Best regards, Julia ice.no
Får ikkje ringt eller sende meldinger. Har ingen dekning i utlandet. Har ikkje vært bortpå nåke dårligere en ice.
Hei Bessi, Så leit at du opplever tekniske problemer med oss. Send meg en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummeret det gjelder og en kort beskrivelse av problemene du opplever, så skal jeg få sett nærmere på dette. Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no
Billig abonement, men for dårlig dekning der jeg bor.