Meny

OneCall omtaler og erfaringer

3,2/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
Verdi for pengene
Middels
10
av 37 innen
mobilselskap
53%
anbefaler
OneCall
Filtrer omtaler
91
39
28
26
58
Sorter omtaler etter
Viser av 242 omtaler med
Nyeste først
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med OneCall?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Mobildata- Bra i by, elendig i distriktene."
5 syns denne omtalen er nyttig

Nettverket er dessverre ikke like bra utbygd som for telenor, dessverre.

Nikolai K
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Beste og billigste mobilabonnementet"

Beste og billigste mobilabonnementet. Jeg anbefaler OneCall.

Aniisa Y. A
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Bra mobilselskape"

Jeg er kunde med Onecall i mange år. Jeg skal ikke bytte Veldig fornøyd med dem.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"STYR UNNA"
5 syns denne omtalen er nyttig

Er Overhode IKKE fornøyd med onecall i det hele tatt , dem kan gjerne juge deg rett oppi trynet, og love deg ting, men gjør det ikke, og sier etterpå at det som ble lovet meg, overhode ikke gikk ann, enda jeg prata med 2 som lovet meg at det hadde blitt gjort... og da ender jeg opp med en MEGA regning... får nå inkasso på mitt navn på flere 1000 kr, takke være dem, og lyvingen deres.. ville styrt meg unna disse !!!! må nå dele opp betalingen for flere mnd, og når alt er på 0 igjen, så kommer både jeg og venner og familie til og kutte dem ut , hold dere unna folkens !!!

Caroline H
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Ikke mulig for wifitale offshore"
6 syns denne omtalen er nyttig

Har hatt OneCall i en årrekke og er i utgangspunktet fornøyd, men siste turen jeg hadde offshore funket ikke wifitale. Kontaktet kundeservice som fortalte at wifitale ikke funket i det området. Har funket i alll tid før, men plutselig ikke tilgjengelig lengre. Siden jeg er 1/3 av året offshore så ser jeg meg dessverre nødt til å bytte abonnement siden jeg er avhengig av at folk må kunne ringe meg når jeg er borte så mye. håper de kan fikse dette i fremtiden, da vil jeg returnere som kunde!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Deal er en deal!"

Har vært kunde en god stund og har ikke tenkt å bytte mtp at de oppdaterer avtalen min automatisk med rabatter. Om jeg får tilbud så pruter de prisen min ned. Rask og rett på sak kundeservice. Anbefales for de som har lyst å ha en stabil og god pris på mobil abonnementsavtalen sin.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Ekstremt bra kundeservice"
1 syns denne omtalen er nyttig

Spurte engang i chatten om de hadde noe bra tilbud på mobilabbonnement, og det hadde de. Akkuratt 1 år senere fikk jeg abbonementet automatisk enda 20 kr billigere per måned. Nå koster mitt abbonnement 220 kr for 10gb i måneden. INGEN av de andre selskapene er i nærheten av å tilby et slik abbonement. Hos de fleste får man ikke engang 1 gb for den prisen. Og i fjor sommer så fikk jeg ikke til å bestille ekstra datapakke. Og med så syk bra kundeservice så gav de meg plutselig den største pakken til rundt 400 kr helt gratis. Jeg har bare bra erfaring med onecall.

Ørjan D
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Løgnere som mener de er billigere selv om de blir dyrere."
3 syns denne omtalen er nyttig

OneCall reklamerer for tiden om at de aldri har vært billigere. Samtidig får jeg en mail om at mitt abonnement utgår, og at de bytter meg om til et nytt som er dyrere. Selv om jeg hadde ønsket å bytte til et abonnement med de samme betingelsene som tidligere ville det også blitt dyrere. OneCall er en gjeng hyklere. Hold dere unna.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Mangler Esim for Apple Watch"
5 syns denne omtalen er nyttig

Har benyttet Onecall i 13 år. Har stort sett fungert veldig bra i alle årene. Månedsprisen er nå med en rabatt langt under listeprisen. Har hatt intil 3 tvillingsim. De mangler nå desverre tilkobling til esim for apple watch. Det betyr bytte til Telenor eller Telia som ikke er konkuransedyktig hverken på pris eller service.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Ordner opp"
3 syns denne omtalen er nyttig

Onecall ville flytte meg over til annet abonnement som var dyrere. Da jeg da at jeg ville bytte til Ice, kom de med et mye bedre tilbud 243 i mnd m 5 gb og fri tale/sms.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Håpløs 4G dekning i Bergen"
4 syns denne omtalen er nyttig

Familie abonnement med 4 brukere. 4G er oftere utilgjengelig enn tilgjengelig selv etter kontakt med kundeservice 7-8 ganger

Kundetilfredshet
Har byttet selskap
"Bryter avtalevilkår"
2 syns denne omtalen er nyttig

OneCall bryter regelrett avtalevilkår ved kjøp av NestenNy mobil. Dårlig og treig service.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Superfornøyd!"
1 syns denne omtalen er nyttig

Vært kunde hos OneCall helt siden jeg byttet fra ringkontantkort, og har ikke blitt skuffet en gang! Enkel og grei kundeservice med chat-funksjon og ansatte som gir oppklarende svar. Liker også spesielt godt roll-over funksjonen, som de fleste mobiloperatører fører nå for tiden:) Klarer nesten aldri bruke opp GB pga. dette. Anbefales virkelig!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Helt ok. Ingenting å skryte av."

Support er litt laber, svarer tregt, men kommer gjennom etter en stund. Chatboten er tilnærmet ubrukelig. Blir ofte belastet et par øre i forbruk på mitt kontantkort til tross for at data er skrudd av. Kundeservice er ikke behjelpelige med dette. Alt i alt litt sånn middels misfornøyd.

Elin A. A
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Jeg er superfornøyd med Onecall"
4 syns denne omtalen er nyttig

Lønner seg spesielt å ha OneCall abonnement, når en f.eks er på ferie i Tyrkia! Da kan en kjøpe pakke med data for kr 99... :)

Nazar H. K
Kundetilfredshet
Har byttet selskap
"OneCall TopCall"

Aldri problem med OneCall Allt er bra God samarbeid

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Holder prisene som lovet og tilbyr kjøp av produkter"
1 syns denne omtalen er nyttig

Alltid korrekt faktura og sjelden dårlig dekning eller bortfall

Anne K. E
Kundetilfredshet
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"For dyrt"
4 syns denne omtalen er nyttig

Betaler alltid mer enn den faste prisen. Et eller annet kommer alltid på.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Deltar aldri vært dyrere å være kunde hos OneCall"
8 syns denne omtalen er nyttig

Jeg har vært kunde hos OneCall omtrent siden de startet. Men nå er det slutt. Det de sier i reklamen er direkte løgn. Jeg har i flere år hatt et abonnement til 99 kr med  1GB data. Dette holder i massevis for meg. Jeg vil gjerne ha litt data, men trenger ikke mye. Reklamen sier "Hvorfor skal du betale for noe du ikke trenger?" Hvorfor skal jeg da betale 139 kroner for å få 2 GB med data som jeg ikke trenger? Derfor har det aldri vært DYRERE å være kunde hos OneCall. Hvis en går de andre prisene litt etter i sømmene så er det flere liknende feil. . Siden OneCall synes det er måten å behandle trofaste kunder på ser jeg ingen grunn  til å bli.

Bjørn P. I
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Føler meg lurt."
7 syns denne omtalen er nyttig

jeg har nettopp byttet til one call. fikk første faktura i dag. Folkepakka 1 GB. kr. 80,00. Så kommer det en masse tillegg og ender opp med å betale kr. 243,67 inklusiv mva. dette er ikke billig. 6 anrop fasttlf. 43 anrop mobiltlf. 7 sms. 348.08 MB.

Veronica
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Uprofesjonell"
6 syns denne omtalen er nyttig

Uten å si for mye så hadde jeg en chat med en kundebehandler om ett nr som ble opprettet egentlig uten at jeg hadde bekreftet bestillingen. Kundebehandleren var utrolig uprofesjonell og på grensen til frekk i sine svar. Og jeg følte jeg ble møtt med null forståelse. Har også tidligere dårlig erfaring med OneCall.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Bra dekning, enkel app og god support"
1 syns denne omtalen er nyttig

God dekning, faste lave utgifter, enkel og bra app. Felles faktura. Og selvfølgelig lav pris

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Dårling dekning hos OneCall!"
5 syns denne omtalen er nyttig

Jeg var litt fornøyd med OneCall sist men litt dårling dekningen når jeg hadde dem også senere enda mer dårling dekningen, så styr unna. Velg heller telenor dekningen! Jeg har super foynød med skymobil :) <3

Robert R
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Forferdelig....Ingen kundeservice"
6 syns denne omtalen er nyttig

Det er direkte trist...Sitter en hel dag uten og få kontakt med Kundeservice.. Og når en først får svar blir man satt over til en annen.. Beklager men styr unna

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Grei abonnement men følg med på ulike oppdateringer som fordyrer og goder som forsvinner"
4 syns denne omtalen er nyttig

Ble litt lei når sms ikke ble mulig å sende fra hjemmeside i tillegg til mail notis om økt pris på abonnement. Dette kunne kommet i en sms i tillegg til mail som drukner i alt det andre

Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR