Meny

OneCall omtaler og erfaringer

3,2/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
Verdi for pengene
Middels
12
av 37 innen
mobilselskap
54%
anbefaler
OneCall
Filtrer omtaler
82
37
26
23
50
Sorter omtaler etter
Viser av 218 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med OneCall?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Grei abonnement men følg med på ulike oppdateringer som fordyrer og goder som forsvinner"
1 syns denne omtalen er nyttig

Ble litt lei når sms ikke ble mulig å sende fra hjemmeside i tillegg til mail notis om økt pris på abonnement. Dette kunne kommet i en sms i tillegg til mail som drukner i alt det andre

Torleif D
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Bra service og pris, noe dårlig dekning enkelte steder i utlandet"
1 syns denne omtalen er nyttig

Godt fornøyd med kundeservice, redelig aktør, uslåelig på pris og enkelthet. Noe dårlig dekning enkelte steder i utlandet, bl.a. Svalbard og deler av Syden.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig at bruke utenlands, sperrer fungerer ikke"
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg var i Sveits i oktober og kjøpte en utlandspakka. Men av noen anledning så regnet Onecall feil og melde meg ikke når pakka var slutt, då fikk jeg en kjemperegning som etter mye samtaler til kundeservice blev korrigert til riktig beløp. Men likevel var jeg tvungen og betale 1500 kr i forhandsbetaling for at ikke få abonnementen min sperret. Jeg var også tvungen til at betale fakturaen i november, till tross for forhandsbetalingen, og jeg må også betale fakturaen i desember. Hvorfor holder Onecall pengene så lenge, når de gjort feil? Anbefalles ikke!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Kundeservice"
4 syns denne omtalen er nyttig

Ikke mulig å ringe. Feil nr. sies det, men nr. står på nettsiden.chat stenger kl. 1700 og ikke 1800 som det står på nettsiden.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Greit"
1 syns denne omtalen er nyttig

Helt greit å ha OneCall helt til du bruker mere data enn du har i abonnementet ditt. Overstiger du dette blir det fort kostbart, men de sender sms og gir beskjed nå du nærmer deg oppbrukt datamengde. God dekning og lite tull ellers.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Topp kundeservice"
1 syns denne omtalen er nyttig

Har vært hos mange forskjellige telefonselskap og Onecall er absolutt det beste. Topp kundeservice, bra løsninger og bra priser

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Verdens værste selskap"
5 syns denne omtalen er nyttig

Tidenes værste selskap med elendig kundeservice. Ikke bruk OneCall, dem er ikke til å stole på, sender faktura til kredinor med en gang du ikke rekker å betale på tide. Så da får du en regning på 351kr + det du skal betale. Lureri rett og slett!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Utrolig bra!"
2 syns denne omtalen er nyttig

Folkepakke 1 gb pakke til Kun 99kr utrolig fornøyd har fått sommer gave som gjorde at jeg fikk 2gb gratis! Bra kundeservice - Eneste er at jeg synes det litt dyrt å kjøpe ekstra GB hvis man har behov for det

Alexander V
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Svindel forsøk"
9 syns denne omtalen er nyttig

Ble ringt av OneCall selger som tilbydde en bra deal, jeg spurte da om de kunne garantere dekning der jeg bodde for hadde erfaring om at bare Telenor hadde det og de løy meg rett i trynet og lovet og garanterte like god dekning. Har nå ikke dekning verken ite eller inne så har da ikke bruk for den gode dealen og lovnadene om god dekning. Det værste jeg vet er å bli jugd for og når man spør konkret så forventer man et ærlig svar så OneCall vil jeg ikke anbefale de lirer til seg kunder med falsk e opplysninger

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Mye for pengene og topp kundeservice"
2 syns denne omtalen er nyttig

Liker at man nå kan velge bort fri tale og sms i abonnementet, siden jeg for det meste bruker apper til dette. Så allerede der sparer man en hundrelapp i måneden. Da må man selvfølgelig betale ekstra for sms og tale, men for min del blir det bare noen få kroner uansett. Ellers er jeg godt fornøyd med kundeservice. Chatten deres fungerer bra. Jeg har vært kunde hos OneCall i flere år, med flere forskjellige abonnementer, og ser heller ingen grunn til å bytte.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Må skifte etter mange år som fornøyd kunde"
4 syns denne omtalen er nyttig

Desverre er de for dårlig på teknologien i forhold til wifitale. De selger huawei 30pro, men har sperret telefontypen for wifitale. Jeg har behov for denne tjenesten så da ble jeg anbefalt av onecall å skifte leverandør.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Helt greit"
1 syns denne omtalen er nyttig

God dekning, men ringer du til utlandet blir det blodpris. Jeg har reist til Etiopia i 2018 og lillebroren skrudd på mobildata i et min. Boom 5000 kr ble belastet 100 kr per MB.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Topp kundeservice!"
2 syns denne omtalen er nyttig

Har vært kunde hos onecall i 11 år og er kjempefornøyd! De har en utmerket kundeservice. Spesielt godt liker jeg chat-funksjonen på hjemmesiden deres, der får man fort hjelp. God dekning både i storby og på landet. Har reist mye utenlands og aldri hatt problem med dekning - ordningen med datapakke (utlandspakke) har fungert utmerket. Mulig onecall ligger noe høyere i pris enn sine konkurrenter, det har jeg ikke undersøkt. Men jeg betaler gledelig «litt mer» for et gjennomgående godt produkt jeg vet jeg kan stole på.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Fin pris dårlig dekning"
4 syns denne omtalen er nyttig

God pris men helt ubrukelig nett. Bor du eller ønsker du nettilgang utenfor noen av byene, sats på noe annet.

Elizabeth
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Styr unna"
7 syns denne omtalen er nyttig

Kjøpte telefon gjennom nesten ny, og etter et år ville ikke enheten lade. Etter å ha vært på verksted hos one call i to uker sier de at det er skader i form av knust skjerm og en ny telefon koster 3000, eller at min kan bli sendt tilbake for 275. Ran og dårlig service.

Christian N
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Fornøyd type 👍"
2 syns denne omtalen er nyttig

Det er fantastisk og enkelt, anbefaler alle og benytte seg av bestillings hjelpen hos onecall. Dette fører til at man får en fast og gunstig pris sålenge mann er kunde👍dekningen og kundeservicen er rask ettersom de fikk en ny ledelse.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Ny kunde - dårlig dekning"
6 syns denne omtalen er nyttig

Jeg har vært kunde i omlag en måned hos OneCall. Dårlig dekning, stort sett blir alle samtaler jeg har brutt. Snakket med OneCall i dag, ble brutt med den første kvinnelige konsulenten, etter å ta kontaktet på nytt med ny konsulent (en mann som forøvrig hadde en nedlatende tone, og som formidlet at jeg skulle hente et nyere og oppdatert SIM kort i samme 7-eleven butikk som jeg hentet det første?) Leveres det ut gamle SIM kort??? Tenker det er like greit å gå tilbake til "gamle" Telenor, de leverer, dog litt ekstra kostnad men trolig de beste.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Porteringstrøbbel som stjal mye tid, ellers fornøyd"
2 syns denne omtalen er nyttig

I begynnelsen av kundeforholdet opplevde jeg sammen med OneCall trøbbel med portering. Dette tok nesten en halv dag å løse, og jeg satt derfor uakseptabelt lenge og ventet uten å være tilgjengelig for resten av omverdenen. Jeg byttet i utgangspunktet for å hente inn Trumf-bonus og benytte meg av prøvekjøp-tilbudet - men allerede første dag hadde jeg tapt dette beløpet ved å bruke tid på dette. Det virker som det er litt dårlig kompetanse i både kundeservice og teknisk avdeling. Etter dette gikk alt på skinner egentlig, og er svært fornøyd med både dekning og hastighet på nettet. Ved utportering som havnet et par dager i månedsskiftet ble det vist skjønn og jeg ble bedt om å se bort fra faktura for måneden. Noe som er rimelig å gjøre i utgangspunktet, men kudos for det! Jeg har byttet fra OneCall på jakt etter mer Trumf-bonus, men dette er en av operatørene jeg lengter etter å bytte til igjen når jakten er over. Men dessverre må det flere priskutt til, eller eventuelt gjøre som Chili og skape at abonnement for studenter (ref. Chili Student 15GB 299kr/mnd) for å støtte en brukermasse som ikke har det økonomiske grunnlaget til å velge dyre men gode abonnement.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Ingenting å klage på!"
2 syns denne omtalen er nyttig

Hyggelig kundeservice som hjelper deg med det du trenger hjelp til. Stabilt mobilnettverk. Og ikke for dyrt. Helt ok pris egentlig. Alt i Alt, veldig fornøyd. Jeg har hatt mange forskjellige abonnementer, men ikke vært så fornøyd som jeg er nå.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Enkelt og rimelig abonnement"
2 syns denne omtalen er nyttig

Jeg har vært OneCall-kunde i mange år. Jeg har hatt få problemer med abonnementet, med de gangene jeg har kontaktet kundeservice har jeg fått utmerket service.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"One❤️Call"
3 syns denne omtalen er nyttig

Er fornøyd , men skulle ønske jeg slapp å betale for extra SIM ... noe som var gratis da jeg bestilte dette.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Helt grei, men dårliger dekning"
5 syns denne omtalen er nyttig

Etterhvert blitt ganske dyrt. Har også slitt med dårlig dekning der andre i familien med Telenor har hatt både data og tale. Vi har derfor bestemt oss for å kutte ut OneCall og gå over til et selskap som benytter Telenor sitt nett.

Svein E. F
Kundetilfredshet
Kundeservice
Har byttet selskap
"Håpløst"
10 syns denne omtalen er nyttig

Får faktura fra OneCall hver eneste mnd i ca 1 år. Problemet er at jeg ikke er kunde i OneCall og faktura tilhører en person som døde i Des19! Prøvd å få hjelp fra kundeservice, uten hell! Utro tjenere i OneCall som hjelper til her? Eller? Oppgitt og forbanna.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"God kundeoppfølging"
1 syns denne omtalen er nyttig

Onecall har vært godt i priser. Nå mye dyrere, Men kundekontakten er god. Dårligst erfaring er med Telenor..

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Ingen overføring av data"
7 syns denne omtalen er nyttig

Ingen overføring av ekstra betalt data. Kjøper du ekstra siste dag i måneden, forsvinner det. Ingen info om det.

Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR