Meny

OneCall omtaler og erfaringer

3,3/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Bra
Verdi for pengene
Middels
9
av 36 innen
mobilselskap
55%
anbefaler
OneCall
Filtrer omtaler
81
34
25
23
47
Sorter omtaler etter
Viser av 210 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med OneCall?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Utrolig bra!"

Folkepakke 1 gb pakke til Kun 99kr utrolig fornøyd har fått sommer gave som gjorde at jeg fikk 2gb gratis! Bra kundeservice - Eneste er at jeg synes det litt dyrt å kjøpe ekstra GB hvis man har behov for det

Alexander V
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Svindel forsøk"
7 syns denne omtalen er nyttig

Ble ringt av OneCall selger som tilbydde en bra deal, jeg spurte da om de kunne garantere dekning der jeg bodde for hadde erfaring om at bare Telenor hadde det og de løy meg rett i trynet og lovet og garanterte like god dekning. Har nå ikke dekning verken ite eller inne så har da ikke bruk for den gode dealen og lovnadene om god dekning. Det værste jeg vet er å bli jugd for og når man spør konkret så forventer man et ærlig svar så OneCall vil jeg ikke anbefale de lirer til seg kunder med falsk e opplysninger

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Mye for pengene og topp kundeservice"
2 syns denne omtalen er nyttig

Liker at man nå kan velge bort fri tale og sms i abonnementet, siden jeg for det meste bruker apper til dette. Så allerede der sparer man en hundrelapp i måneden. Da må man selvfølgelig betale ekstra for sms og tale, men for min del blir det bare noen få kroner uansett. Ellers er jeg godt fornøyd med kundeservice. Chatten deres fungerer bra. Jeg har vært kunde hos OneCall i flere år, med flere forskjellige abonnementer, og ser heller ingen grunn til å bytte.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Må skifte etter mange år som fornøyd kunde"
3 syns denne omtalen er nyttig

Desverre er de for dårlig på teknologien i forhold til wifitale. De selger huawei 30pro, men har sperret telefontypen for wifitale. Jeg har behov for denne tjenesten så da ble jeg anbefalt av onecall å skifte leverandør.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Helt greit"
1 syns denne omtalen er nyttig

God dekning, men ringer du til utlandet blir det blodpris. Jeg har reist til Etiopia i 2018 og lillebroren skrudd på mobildata i et min. Boom 5000 kr ble belastet 100 kr per MB.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Topp kundeservice!"
2 syns denne omtalen er nyttig

Har vært kunde hos onecall i 11 år og er kjempefornøyd! De har en utmerket kundeservice. Spesielt godt liker jeg chat-funksjonen på hjemmesiden deres, der får man fort hjelp. God dekning både i storby og på landet. Har reist mye utenlands og aldri hatt problem med dekning - ordningen med datapakke (utlandspakke) har fungert utmerket. Mulig onecall ligger noe høyere i pris enn sine konkurrenter, det har jeg ikke undersøkt. Men jeg betaler gledelig «litt mer» for et gjennomgående godt produkt jeg vet jeg kan stole på.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Fin pris dårlig dekning"
3 syns denne omtalen er nyttig

God pris men helt ubrukelig nett. Bor du eller ønsker du nettilgang utenfor noen av byene, sats på noe annet.

Elizabeth
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Styr unna"
6 syns denne omtalen er nyttig

Kjøpte telefon gjennom nesten ny, og etter et år ville ikke enheten lade. Etter å ha vært på verksted hos one call i to uker sier de at det er skader i form av knust skjerm og en ny telefon koster 3000, eller at min kan bli sendt tilbake for 275. Ran og dårlig service.

Christian N
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Fornøyd type 👍"
1 syns denne omtalen er nyttig

Det er fantastisk og enkelt, anbefaler alle og benytte seg av bestillings hjelpen hos onecall. Dette fører til at man får en fast og gunstig pris sålenge mann er kunde👍dekningen og kundeservicen er rask ettersom de fikk en ny ledelse.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Ny kunde - dårlig dekning"
5 syns denne omtalen er nyttig

Jeg har vært kunde i omlag en måned hos OneCall. Dårlig dekning, stort sett blir alle samtaler jeg har brutt. Snakket med OneCall i dag, ble brutt med den første kvinnelige konsulenten, etter å ta kontaktet på nytt med ny konsulent (en mann som forøvrig hadde en nedlatende tone, og som formidlet at jeg skulle hente et nyere og oppdatert SIM kort i samme 7-eleven butikk som jeg hentet det første?) Leveres det ut gamle SIM kort??? Tenker det er like greit å gå tilbake til "gamle" Telenor, de leverer, dog litt ekstra kostnad men trolig de beste.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Porteringstrøbbel som stjal mye tid, ellers fornøyd"
1 syns denne omtalen er nyttig

I begynnelsen av kundeforholdet opplevde jeg sammen med OneCall trøbbel med portering. Dette tok nesten en halv dag å løse, og jeg satt derfor uakseptabelt lenge og ventet uten å være tilgjengelig for resten av omverdenen. Jeg byttet i utgangspunktet for å hente inn Trumf-bonus og benytte meg av prøvekjøp-tilbudet - men allerede første dag hadde jeg tapt dette beløpet ved å bruke tid på dette. Det virker som det er litt dårlig kompetanse i både kundeservice og teknisk avdeling. Etter dette gikk alt på skinner egentlig, og er svært fornøyd med både dekning og hastighet på nettet. Ved utportering som havnet et par dager i månedsskiftet ble det vist skjønn og jeg ble bedt om å se bort fra faktura for måneden. Noe som er rimelig å gjøre i utgangspunktet, men kudos for det! Jeg har byttet fra OneCall på jakt etter mer Trumf-bonus, men dette er en av operatørene jeg lengter etter å bytte til igjen når jakten er over. Men dessverre må det flere priskutt til, eller eventuelt gjøre som Chili og skape at abonnement for studenter (ref. Chili Student 15GB 299kr/mnd) for å støtte en brukermasse som ikke har det økonomiske grunnlaget til å velge dyre men gode abonnement.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Ingenting å klage på!"
2 syns denne omtalen er nyttig

Hyggelig kundeservice som hjelper deg med det du trenger hjelp til. Stabilt mobilnettverk. Og ikke for dyrt. Helt ok pris egentlig. Alt i Alt, veldig fornøyd. Jeg har hatt mange forskjellige abonnementer, men ikke vært så fornøyd som jeg er nå.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Enkelt og rimelig abonnement"
2 syns denne omtalen er nyttig

Jeg har vært OneCall-kunde i mange år. Jeg har hatt få problemer med abonnementet, med de gangene jeg har kontaktet kundeservice har jeg fått utmerket service.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"One❤️Call"
2 syns denne omtalen er nyttig

Er fornøyd , men skulle ønske jeg slapp å betale for extra SIM ... noe som var gratis da jeg bestilte dette.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Helt grei, men dårliger dekning"
5 syns denne omtalen er nyttig

Etterhvert blitt ganske dyrt. Har også slitt med dårlig dekning der andre i familien med Telenor har hatt både data og tale. Vi har derfor bestemt oss for å kutte ut OneCall og gå over til et selskap som benytter Telenor sitt nett.

Svein E. F
Kundetilfredshet
Kundeservice
Har byttet selskap
"Håpløst"
9 syns denne omtalen er nyttig

Får faktura fra OneCall hver eneste mnd i ca 1 år. Problemet er at jeg ikke er kunde i OneCall og faktura tilhører en person som døde i Des19! Prøvd å få hjelp fra kundeservice, uten hell! Utro tjenere i OneCall som hjelper til her? Eller? Oppgitt og forbanna.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"God kundeoppfølging"
1 syns denne omtalen er nyttig

Onecall har vært godt i priser. Nå mye dyrere, Men kundekontakten er god. Dårligst erfaring er med Telenor..

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Ingen overføring av data"
6 syns denne omtalen er nyttig

Ingen overføring av ekstra betalt data. Kjøper du ekstra siste dag i måneden, forsvinner det. Ingen info om det.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Ta med data - rollover"
8 syns denne omtalen er nyttig

Kjøpte et dyrt mobildata abonnement og hadde 80 GB i desember, forandret til et billigere et virkende fra januar 20. Fikk ikke med dataen. Dette er betalt for og er virkelig useriøst, og hvorfor reklamere for ta med ta med data? Informer med fakta når dere kjører reklamepakker.

Ole K. B
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Topp kvalitet til lav pris"
1 syns denne omtalen er nyttig

Har hatt onecall i mange år, og har bare gode opplevelser. Etter at det ble innfør roll over, så har jeg idag mulighet for 14gb for 279kr mnd. Kjempe fornøyd. Har også kjøpt tlf via nettbutikken, gikk smærtefritt. Fikk feil på tlf etter ca 1 år. Tok kontakt, og fikk låne tlf tilsendt, mens min var på verksted. Også denne prosessen var smertefri. Så jeg har ingen planer om å bytte abonnement eller operatør... Kjempefornøyd.

Stig A. K
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Styr unna OneCall og Telia Finans"
6 syns denne omtalen er nyttig

Onecall og TELIA FINANS er det fullstendig (rot og kaos) STYR unna disse 2 selskapene. Ikke har di kontroll på utsendelse av regningen og ikke har di kontroll på innbetaling av regninger. Samtidig som di skylder kunden penger tilbake så tar di pengene selv, enda at du kan bevise at du har betalt alle regninger til avtalt tid. (har kvittering + konto utskriften av kontoen di er betalt ifra og til konto som er betalt til) men mottar ingen forståelse av DETTE. Di fortjener ingen stjerner idet hele tatt, men for å være snill så får du 1 stjerne av meg. Jeg anbefaler ikke disse 2 telefon selskapene i det hele tatt! Blir bare møtt med AROGANT AROGANT AROGANT FORSTÅELSE. = Ingen forståelse idet hele tatt. MITT RÅD ER STYR LANGT UNNA DISSE TO FIRMAENE. 🤬👹😡

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Elendig kundeservice og oppfølging!"
13 syns denne omtalen er nyttig

Vi ringte til OneCall, da telefonen som er under 1 år, ikke ville virke etter en oppdatering. Kundeservice OneCall lovet ny telefon, da denne ikke var året, og ba oss sende telefonen inn i bobleplast i en boblekonvolutt. Så sagt så gjort. Når telefonen så kommer frem har den knust skjerm og nå vil de ha 5000 kr for en bytteenhet. De sier det er vår feil som ikke har pakket telefonen godt nok. De har ikke bevis på at den ikke var pakket godt nok inn! Bare at skjermen er ødelagt. De sier også at det er vårt ansvar, selv om det er OneCalls anbefaling. Snakk om å lure kundene!!! 4 ganger har de lovet å ringe tilbake, hvilket ikke har skjedd.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Helt greit"
3 syns denne omtalen er nyttig

Billig og bra. Lett å få svar på saker og ting ang abonnement. De ringer og spør om jeg er fornøyd med det abonnementet jeg har eller om jeg vil ha et annet.

Jan T. T
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Fungert meget bra i mange år"
2 syns denne omtalen er nyttig

Har hatt One Call i mange år og har vært meget bra. Men vi hadde litt problemer med dekning i deler.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Super service"
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg er veldig fornøyd med OneCall. Rimelig, rask og god service, god dekning. Kan anbefales. Jeg har byttet fra elendige Telenor .

Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR