Meny

OneCall omtaler og erfaringer

3,4/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Bra
Verdi for pengene
Middels
6
av 28 innen
mobilselskap
56%
anbefaler
OneCall
Filtrer omtaler
57
23
17
12
32
Sorter omtaler etter
Viser av 141 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med OneCall?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Bra pris og ordentlig"

Er meget fornøyd. De har ikke tatt mer betalt enn de skal. Betaler 99kr i måneden, har ikke hatt noe problem. De har fri bruk både til og fra norden.

Onecall-Kunde
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Helt grei dekning, men data går så fort"

Jeg har hatt onecall i ca et år nå og synes det er helt grei dekning men mobildata er nok veldig dyrt og blir fort ferdig. Det hender at jeg bruker 4G data på 2 dager og jeg ser ikke filmer eller youtube men kun facebook og nyhetsider.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Supert!"

Godt fornøyd med avtalen og super god kundeservice. Har vært kunde hos OneCall i flere år og har fått meget gode dealer hos selskapet. Tommel opp!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Mobilkjøp"

Bestilte mobil igjennom deres nettbutikk med avbetaling og express på døren levering siden min gamle telefon røk. Fikk aldri ordrebekreftelse, så tok jeg kontakt med deres chat på nettsidene etter 2 dager der jeg fikk beskjed om at "det var rart" og at bekreftelse kom på SMS når den ble sendt. Ventet to dager og ingenting skjedde. Tok kontakt med kundeservice på telefon der jeg ble informert om at at dette var merkelig. De fikk ikke kontakt med butikken, så de skulle ringe tilbake i løpet av dagen. Ingenting skjedde og jeg ringte opp igjen dagen etterpå der jeg igjen fikk beskjed om at de skulle ringe opp igjen. Det gjorde de igjen ikke. Dagen etterpå ringte jeg igjen der jeg fikk beskjed om at OneCall hadde ikke gjort noe feil. Her ble det antydet at det var brukerfeil av personen som bestilte og/eller at kredittsjekken ikke var godkjent. Eneste jeg sitter med nå er et brev fra OneCall som jeg fikk i posten med gratulajoner med ditt kjøp i nettbutikken og papirer på godkjent kreditt fra Telia Finans.

Vurderer du OneCall?
Sammenlign mobilabonnement fra OneCall mot alle andre på markedet
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Frekk kundebehandling"
1 syns denne omtalen er nyttig

Utrolig dårlig service. Snakket just med en agent hos som var frekk og veldig uprofesjonell. Jeg ringte inn til dere pågrunn av at min tante har en sak hos dere hvor dere er veldig lite hjelpsomme. Jeg ble irritert over tonen hans og sa ifra om at han kan svare ordentlig og samtidig være mer service innstilt så sa " Når vi får sånne kunder som deg så har vi lov til og bare legge på! " Da ba jeg han sette meg over til sin teamleder så svarte han "Nei og de vil heller ikke snakke med sånne som deg fordi de er helt enig i at vi bare skal legge på og det er alle sammen her enige i. Han nektet og sette meg over til sin teamleder og avsluttet samtalen. Jeg er sjokkert over at deres kundebehandlere får lov til å oppføre seg på den måten! Jeg er ikke kunde hos dere idag og det vil jeg nok ikke bli heller etter denne hendelsen.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Rimelig abonnement for meg som ringer lite."

Rask og grei kundebehandling. Fikk raskt byttet til et rimeligere abonnement som passet meg bedre. Bruker svært sjeldent mobildata.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"God kundeservice, god hjelp og pålitelig"

OneCall har hjulpet meg med å endre abonnent som kvalifiserer mitt forbruk. Enkel kontakt med kundeservice på chat, rask og god hjelp! Jeg har hatt abonnent hos OneCall tidligere, men har byttet av forskjellige årsaker, men byttet tilbake siden jeg har alltid vært fornøyd.

Gro E. B
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Helt greit abonnement"

Er sånn midt på treet fornøyd. Hadde ønsket meg bedre dekning rundt omkring i Oslo og Norge generelt

Svar fra OneCall
08.02.2019 14.24
Hei Gro.

De siste årene har vi investert store summer, og tid på mobilnettet, og vi har gjort store fremskritt. Dersom du opplever feil/problemer med mobilnettet/dekning så er det fint om du tar kontakt med oss via kundeservice slik at vi kan få den informasjonen vi trenger for å ytterligere forbedre mobilnettet :)
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Ok, men ikke god på å gi beskjed når datakvoten nærmer seg oppbrukt."
1 syns denne omtalen er nyttig

God kundeservice, men man får ikke beskjed når datakvoten nærmer seg oppbrukt. Det stopper bare uten varsel. Gitt beskjed flere ganger, men det har ikke endret seg. Dekning er ok, kundeservice bra, men synes jeg betaler mye for lite.

Svar fra OneCall
31.01.2019 10.38
Hei Silje!

Slik skal det jo ikke være. Varsel om oppbrukt data fungerer stort sett som det skal, men noen ganger er det forsinkelser i mobilnett etc som gjør det vanskelig å få de ut til tiden. Vi tar selvsagt dette på alvor, og jeg skal sjekke dette nærmere internt. Supert om du kan ta kontakt med oss via kundeservice på ny, så skal vi undersøke dette nærmere.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Billig og bra"
1 syns denne omtalen er nyttig

Virker helt greit på 2g nettet der jeg bor, men kan ikke bruke 4g selvom dekningskartet viser 4g. Venter på wifi tale.

Svar fra OneCall
31.01.2019 10.38
Hei Bjarne!

4G skal jo funke så sant det er 4G-dekning i området du er i. Wifi-tale jobber vi med, og det vil sikkert hjelpe.

I mellomtiden håper jeg du tar deg tid til å ta kontakt med oss via kundeservice så vi kan få litt mer detaljer om hvor du opplever problemer med 4G-nettet. Jeg er sikker på at det er noe vi kan rette opp i så sant vi får den infoen vi trenger.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Super kundeservice"

Har aldri hatt noen problemer med Onecall. De er kanskje ikke de billigste, men de er definitivt de beste på kundeservice. Har hatt abonnement hos andre mobiloperatører før, og har ikke vært fullt ut fornøyd med kundeservicen der. Kundeservice er viktigere for meg enn å spare 50-60 kroner i mnd.

Svar fra OneCall
30.01.2019 13.15
Hei Helene!

Så hyggelig tilbakemelding, det setter vi stor pris på! :D
Pris er åpenbart viktig for oss, men som vi pleier å si, det er sluttsummen på mobilfakturaen som er viktig, ikke bare prisen på selve abonnementet :)
Elisabeth
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Elendig kundeservice"
1 syns denne omtalen er nyttig

Kundeservice klarer ikke lese mail fra deg! og sender regning rett til inkassobyrå før de har har sendt deg som kunde regningen!! One call Anbefales ikke!

Svar fra OneCall
30.01.2019 13.15
Hei Elisabeth,

Her høres det ut som noe har gått skikkelig galt. Vi sender ikke regninger rett til inkasso, så her må det ligge noe annet bak. Foreslår at du tar kontakt med oss per telefon, så er jeg sikker på at vi finner en god løsning.
Sjekk om du betaler for mye hos operatøren din
Vi sammenligner mobilabonnementet ditt mot alle andre på markedet og sjekker om du betaler for mye
Sjekk om jeg betaler for mye
Kundetilfredshet
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Dyrt med SMS fra kortnummer"
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg synes det er drøyt når OneCall tar seg betalt med kr 46,- for å sende meg en SMS fra motorvognregisteret !

Svar fra OneCall
30.01.2019 13.15
Hei hei!

Ja dette hørtes voldsomt ut. Jeg kjenner ikke nummeret som benyttes fra motorvognregisteret her, men jeg kan love deg at dette ikke er noe vi tar ekstra betalt for, slik at prisen settes av de som styrer nummeret. Send oss gjerne en henvendelse til kundeservice med litt detaljer, så skal vi undersøke det for deg.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Bra og billig"

Fikk ett fantastisk tilbud fra OneCall som jeg takket ja til. 199,- kr med 6gb data. Alt fungerer som det skal og da må jeg være fornøyd.

Svar fra OneCall
30.01.2019 13.15
Når alt fungerer og du er fornøyd, ja da er jammen vi fornøyde også!
Fornøyde kunder er det beste vi vet!
Thorhallur
Kundetilfredshet
Verdi for pengene
Dekning
"Vært fornøyd"

Synes det blir litt smålig å bytte, bruker for mye energi og tankevirksomhet hver gang jeg bytter. Onecall gir av å til kundebonus og så lenge ingen negative overraskelser dykker opp ser jeg ingen grunn til å bytte selskap.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Var Billigt har blitt dyrt :-("
1 syns denne omtalen er nyttig

Når min familie starter med OneCall. For en del år tilbake i tid. Var OneCall et billigt alternativ. Men nå de siste årene har prisene bare steget. Vi pleide å betale Ca 140kr måneden. Men må har prisene steget opp imot 180kr. Og hvis vi sammenlignet OneCall med for eksempel Komplett sitt miniflex. Så får man et billigere abonnent, plus man får 4G+, Telenor og EU+.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Stort sett ok"

Jeg er en enkel person, så da jeg skulle gå over til familiepakka, ble det for mye støy. Og problemer med å fylle ut skjema.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Markedets beste familie abonnement"
1 syns denne omtalen er nyttig

Markedets beste familie abonnement som ingen pt kan matche. Har alltid vært en utfordrer men regner med at denne rollen vil opphøre etter salget til Telia.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Veldig dårlig dekning de siste to mnd"
1 syns denne omtalen er nyttig

I mitt området er det til tider høpløst å komme ut og om nån ringer meg får jeg ikke ringesignal. Har vært slik de siste to mnd. Har ringet å klaget men får bare beskjed om å restarte telefonen men det hjelper ikke. De hadde hatt feil på stasjon i nordlenangen men det er jo milevis fra meg.

Sjekk om du betaler for mye hos operatøren din
Vi sammenligner mobilabonnementet ditt mot alle andre på markedet og sjekker om du betaler for mye
Sjekk om jeg betaler for mye
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Helt ok, ikke noe mer"
1 syns denne omtalen er nyttig

OneCall er pr dags dato, hverdagslig, det svakeste mobilselskapet jeg har hatt. Kundeservice er under pari, datahastigheten på rollover er ubrukelig, og om du går over synker hastigheten til 54kb/s. De har gode deals på nye telefoner, men utover det er det ikke mye å skryte av

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Billig, god service og enkelt"
1 syns denne omtalen er nyttig

Billig, god kundeservice og enkelt. Oversiktlige faktura og ingen overraskelser. Kunne vært litt billigere, men alt annet veier opp for det.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Suveren service og gode priser."
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg like Onecall fordi de skiller seg ut. De er alltid de siste med å gjøre noe nytt innen abonnement og tjenester. Servicen deres er uovertruffen, og prisene er gode. Så ser absolutt ingen grunn til å bytte.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Elendig kundeservice"
1 syns denne omtalen er nyttig

Elendig kundeservice som ikke svarer på det du lurer på... Tok meg over ett halvt år å bytte eier på abonnement... Pleier å være en smal sak, noe det også var denne gangen, men bare etter at onecall hadde styrt og rotet i et halvt år....

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Helt problemfritt"
1 syns denne omtalen er nyttig

Har ikke hatt noen problemer i de årene jeg har vært der. Positivt med rentefri avbetaling av mobilkjøp👍🏼

Sjekk om du betaler for mye hos operatøren din
Vi sammenligner mobilabonnementet ditt mot alle andre på markedet og sjekker om du betaler for mye
Sjekk om jeg betaler for mye
Tor-Arne S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Onecall har hatt suverene konkurrerende priser siden jeg startet hos dem i 2004"

Onecall har hele min periode hos dem hatt konkurrerende priser, og bra dekning. Alle mine forespørsler til support har blitt besvart tilfredsstillende.

Mobilabonnement fra OneCall
Helt anonymt. Tar kun 1 minutt.
Vis alle mobilabonnement
FolkePakka 1 GB
Fri tale, SMS og MMS
1 GB
pr. mnd
179 kr
pr. mnd
Detaljer
FolkePakka 2 GB
Fri tale, SMS og MMS
2 GB
pr. mnd
219 kr
pr. mnd
Detaljer
FolkePakka 4 GB
Fri tale, SMS og MMS
4 GB
pr. mnd
269 kr
pr. mnd
Detaljer
FolkePakka 6 GB
Fri tale, SMS og MMS
6 GB
pr. mnd
319 kr
pr. mnd
Detaljer
FolkePakka 8 GB
Fri tale, SMS og MMS
8 GB
pr. mnd
369 kr
pr. mnd
Detaljer
FolkePakka 12 GB
Fri tale, SMS og MMS
12 GB
pr. mnd
419 kr
pr. mnd
Detaljer
FolkePakka 16 GB
Fri tale, SMS og MMS
16 GB
pr. mnd
469 kr
pr. mnd
Detaljer
Finnes det bedre mobilabonnement?
Sammenlign mobilabonnement fra OneCall mot alle mobilabonnement på markedet.
Sammenlign mobilabonnement
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR