Meny

OneCall omtaler og erfaringer

2,9/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
Verdi for pengene
Middels
16
av 38 innen
mobilselskap
52%
anbefaler
OneCall
Filtrer omtaler
92
39
28
28
64
Sorter omtaler etter
Viser av 251 omtaler med
Nyeste først
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med OneCall?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Mobilpant"
3 syns denne omtalen er nyttig

På telefon sa kundeservice at jeg uansett kunne avslå pantsummen hvis jeg ikke ble fornøyd med den. Da jeg ikke ville godta pantsummen (kr) så nektet de å returnere mobilen. Fikk langt under markedspris. Kundeservice er ett eneste rot , den ene vet ikke hva den andre gjør ved flere hendvendekser..Norges mest useriøse mobilselskap. STYR UNNA !!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Elendig mobildekning"
2 syns denne omtalen er nyttig

Elendig mobil dekning. SIM-kort kom for sent i posten. Bestite nesten ny mobil med dårlig batteri. Fikk også 3 dager uten mobildekning pga en eller annen feil hos dem .Styr unna.

Megetskuffetkunde
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Tankevekker!"
5 syns denne omtalen er nyttig

Dårlig dekning, feil informasjon, lite villige til kompensering! Har vært kunde med hele familien i mange år men nå blir det å bytte leverandør. OneCall var det beste den gang men plutselig forandret de på abo. avtalene sine og de gamle kundene fikk plutselig bare beskjed at abo. blir flyttet over til ny avtale. Som trofast kunde burde dette selskapet latt disse kundene beholde sin gamle avtale for å vise at de setter pris på kundene og eller i hvert fall tilby noe ekstra en gang i blandet så kundene ikke behøver å kikke på andre avtaler og leverandører. "Dette er noe alle leverandører burde ta til etterretning isteden for å komme med fantastiske tilbud og dealer etter kundene har forsvunnet". Alltid vist det er noe galt er de lite villige til kompensasjon. Det er som regel bare to streker på deknings måler på telefonen. La inn bestilling på ny IPhone 13 og fikk beskjed ar forventet levering var 27 Sept. Ringte i dag den 30 september og fikk beskjed at det tar 2-3 uker. Ikke å anbefale dette selskapet og de mister nå 4 abo. i vår familie og i hvert fall tre andre familier vi kjenner godt da vi alltid bytter samtidig vist annen leverandør kan levere bedre vilkår noe som utgjør i snitt 50.000kr pr år i tap for OneCall. Vi er en asiatisk familie og det kan fort bli mange fler familier vist vi kommer over bedre avtale noe som er helt normalt i asiatiske miljøer. Sist gang det ble byttet var dette fra Talkmore over til OneCall og da byttet 13 av våre nærmeste venne familier. Da kan det fort bli over 150.000kr i tap i året for OneCall. Så en tankevekker til alle leverandører. Ta vare på kundene deres før det er for sent, for i vårt eksempler er dette kun snakk om en familie som plutselig kan dra med seg 12 andre familier eller fler, hva om 10 andre kunder i tillegg gjør det samme, da er det million tap i året bare pga.at selskapene har filosofi som er helt på trynet. (At vi får alltids nye kunder og denne kunden er ikke noe å bry seg om) Har tidligere selv jobbet i både NetCom og Telenor som bedrifts selger og som kunde rådgiver og vet godt at det er fult mulig å gi noen kunder en deal som gjør at kunden blir værende i selskapet. Men det kan virke som at nå til dags er ikke kunden like viktig som før, kun penger og mest mulig fortjeneste i kassa til selskapet. Vist alle kunder er flinke til å få med familie og venner til og gjøre noen stunts i ny og ne kan dette fort bidra til å få presset prisene ned slik at selskapene må begynne å tenke igjen. Ved å undersøke alle selskaper, priser, skrive omtaler osv. på nett.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Trusler fra kundeservice"
4 syns denne omtalen er nyttig

Bestilte mobilabonnement (kontantkort) og fikk etter en stund beskjed om at hvis jeg ikke brukte kontantkortet så mistet jeg retten til å ha det, og nummeret (som jeg hadde kjøpt) ble konfiskert. Unngå OneCall for all del. Veldig dårlig kundeservice og ikke noen gode tilbakemeldinger når jeg ønsket å klage.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Tar fra folk telf uten å opplyse, eller gi et alternativ før stengning"
5 syns denne omtalen er nyttig

Ubrukelig tankegang, gi folk et tilbud før stengning av abonnement, dårlig selvinnsikt på kundebehandling!!

Hold D. U. O. C
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig kundeservice"
4 syns denne omtalen er nyttig

Helt forferdelig kundebehandling. Ikke noe vits i å kontakte dem per mail, per chat, de sier en ting og gjør ikke noen ting. Vente tiden for å få bare et svar at de ikke ha gjort noe for å løse problemet de skapte selv tar over 9dager. Helt håpløst. De bytter også abonnementet ditt uten å si ifra. Reklamerer for gratis forsikring ved kjøp av mobiltelefon hos one call, de «glemmer» å aktivisere forsikring. De gjør ikke det de sier de skal gjøre. Helt elendig.

Øystein
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Billig for familien"
2 syns denne omtalen er nyttig

Har vært kunde hos OneCall med familiepakka i mange år og er fornøyd med pris og dekning. Det er greit med appen å fordele og porsjonere ut data til barna så de ikke bruker alt på en gang.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Litt for dyre"
6 syns denne omtalen er nyttig

Litt utgått på dato ang. pris og datamengde for høg pris

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Irriterende dårlig"
4 syns denne omtalen er nyttig

Trodde det skulle være billig. Det er det ikke. Blir også kvalm av all den dårlige tv-reklamen

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Mobildata- Bra i by, elendig i distriktene."
9 syns denne omtalen er nyttig

Nettverket er dessverre ikke like bra utbygd som for telenor, dessverre.

Nikolai K
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Beste og billigste mobilabonnementet"
1 syns denne omtalen er nyttig

Beste og billigste mobilabonnementet. Jeg anbefaler OneCall.

Aniisa Y. A
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Bra mobilselskape"
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg er kunde med Onecall i mange år. Jeg skal ikke bytte Veldig fornøyd med dem.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"STYR UNNA"
7 syns denne omtalen er nyttig

Er Overhode IKKE fornøyd med onecall i det hele tatt , dem kan gjerne juge deg rett oppi trynet, og love deg ting, men gjør det ikke, og sier etterpå at det som ble lovet meg, overhode ikke gikk ann, enda jeg prata med 2 som lovet meg at det hadde blitt gjort... og da ender jeg opp med en MEGA regning... får nå inkasso på mitt navn på flere 1000 kr, takke være dem, og lyvingen deres.. ville styrt meg unna disse !!!! må nå dele opp betalingen for flere mnd, og når alt er på 0 igjen, så kommer både jeg og venner og familie til og kutte dem ut , hold dere unna folkens !!!

Caroline H
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Ikke mulig for wifitale offshore"
7 syns denne omtalen er nyttig

Har hatt OneCall i en årrekke og er i utgangspunktet fornøyd, men siste turen jeg hadde offshore funket ikke wifitale. Kontaktet kundeservice som fortalte at wifitale ikke funket i det området. Har funket i alll tid før, men plutselig ikke tilgjengelig lengre. Siden jeg er 1/3 av året offshore så ser jeg meg dessverre nødt til å bytte abonnement siden jeg er avhengig av at folk må kunne ringe meg når jeg er borte så mye. håper de kan fikse dette i fremtiden, da vil jeg returnere som kunde!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Deal er en deal!"

Har vært kunde en god stund og har ikke tenkt å bytte mtp at de oppdaterer avtalen min automatisk med rabatter. Om jeg får tilbud så pruter de prisen min ned. Rask og rett på sak kundeservice. Anbefales for de som har lyst å ha en stabil og god pris på mobil abonnementsavtalen sin.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Ekstremt bra kundeservice"
1 syns denne omtalen er nyttig

Spurte engang i chatten om de hadde noe bra tilbud på mobilabbonnement, og det hadde de. Akkuratt 1 år senere fikk jeg abbonementet automatisk enda 20 kr billigere per måned. Nå koster mitt abbonnement 220 kr for 10gb i måneden. INGEN av de andre selskapene er i nærheten av å tilby et slik abbonement. Hos de fleste får man ikke engang 1 gb for den prisen. Og i fjor sommer så fikk jeg ikke til å bestille ekstra datapakke. Og med så syk bra kundeservice så gav de meg plutselig den største pakken til rundt 400 kr helt gratis. Jeg har bare bra erfaring med onecall.

Ørjan D
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Løgnere som mener de er billigere selv om de blir dyrere."
4 syns denne omtalen er nyttig

OneCall reklamerer for tiden om at de aldri har vært billigere. Samtidig får jeg en mail om at mitt abonnement utgår, og at de bytter meg om til et nytt som er dyrere. Selv om jeg hadde ønsket å bytte til et abonnement med de samme betingelsene som tidligere ville det også blitt dyrere. OneCall er en gjeng hyklere. Hold dere unna.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Mangler Esim for Apple Watch"
7 syns denne omtalen er nyttig

Har benyttet Onecall i 13 år. Har stort sett fungert veldig bra i alle årene. Månedsprisen er nå med en rabatt langt under listeprisen. Har hatt intil 3 tvillingsim. De mangler nå desverre tilkobling til esim for apple watch. Det betyr bytte til Telenor eller Telia som ikke er konkuransedyktig hverken på pris eller service.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Ordner opp"
3 syns denne omtalen er nyttig

Onecall ville flytte meg over til annet abonnement som var dyrere. Da jeg da at jeg ville bytte til Ice, kom de med et mye bedre tilbud 243 i mnd m 5 gb og fri tale/sms.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Håpløs 4G dekning i Bergen"
4 syns denne omtalen er nyttig

Familie abonnement med 4 brukere. 4G er oftere utilgjengelig enn tilgjengelig selv etter kontakt med kundeservice 7-8 ganger

Kundetilfredshet
Har byttet selskap
"Bryter avtalevilkår"
2 syns denne omtalen er nyttig

OneCall bryter regelrett avtalevilkår ved kjøp av NestenNy mobil. Dårlig og treig service.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Superfornøyd!"
1 syns denne omtalen er nyttig

Vært kunde hos OneCall helt siden jeg byttet fra ringkontantkort, og har ikke blitt skuffet en gang! Enkel og grei kundeservice med chat-funksjon og ansatte som gir oppklarende svar. Liker også spesielt godt roll-over funksjonen, som de fleste mobiloperatører fører nå for tiden:) Klarer nesten aldri bruke opp GB pga. dette. Anbefales virkelig!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Helt ok. Ingenting å skryte av."
1 syns denne omtalen er nyttig

Support er litt laber, svarer tregt, men kommer gjennom etter en stund. Chatboten er tilnærmet ubrukelig. Blir ofte belastet et par øre i forbruk på mitt kontantkort til tross for at data er skrudd av. Kundeservice er ikke behjelpelige med dette. Alt i alt litt sånn middels misfornøyd.

Elin A. A
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Jeg er superfornøyd med Onecall"
4 syns denne omtalen er nyttig

Lønner seg spesielt å ha OneCall abonnement, når en f.eks er på ferie i Tyrkia! Da kan en kjøpe pakke med data for kr 99... :)

Nazar H. K
Kundetilfredshet
Har byttet selskap
"OneCall TopCall"

Aldri problem med OneCall Allt er bra God samarbeid

Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR