Meny

OneCall omtaler og erfaringer

3,3/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Bra
Verdi for pengene
Middels
8
av 34 innen
mobilselskap
55%
anbefaler
OneCall
Filtrer omtaler
72
33
24
19
42
Sorter omtaler etter
Viser av 190 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med OneCall?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"One❤️Call"

Er fornøyd , men skulle ønske jeg slapp å betale for extra SIM ... noe som var gratis da jeg bestilte dette.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Helt grei, men dårliger dekning"

Etterhvert blitt ganske dyrt. Har også slitt med dårlig dekning der andre i familien med Telenor har hatt både data og tale. Vi har derfor bestemt oss for å kutte ut OneCall og gå over til et selskap som benytter Telenor sitt nett.

Svein E. F
Kundetilfredshet
Kundeservice
Har byttet selskap
"Håpløst"
1 syns denne omtalen er nyttig

Får faktura fra OneCall hver eneste mnd i ca 1 år. Problemet er at jeg ikke er kunde i OneCall og faktura tilhører en person som døde i Des19! Prøvd å få hjelp fra kundeservice, uten hell! Utro tjenere i OneCall som hjelper til her? Eller? Oppgitt og forbanna.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"God kundeoppfølging"

Onecall har vært godt i priser. Nå mye dyrere, Men kundekontakten er god. Dårligst erfaring er med Telenor..

Bytte til OneCall?
Les mer og bestill mobilabonnement direkte på nettsidene til OneCall
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Ingen overføring av data"
1 syns denne omtalen er nyttig

Ingen overføring av ekstra betalt data. Kjøper du ekstra siste dag i måneden, forsvinner det. Ingen info om det.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Ta med data - rollover"
3 syns denne omtalen er nyttig

Kjøpte et dyrt mobildata abonnement og hadde 80 GB i desember, forandret til et billigere et virkende fra januar 20. Fikk ikke med dataen. Dette er betalt for og er virkelig useriøst, og hvorfor reklamere for ta med ta med data? Informer med fakta når dere kjører reklamepakker.

Ole K. B
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Topp kvalitet til lav pris"

Har hatt onecall i mange år, og har bare gode opplevelser. Etter at det ble innfør roll over, så har jeg idag mulighet for 14gb for 279kr mnd. Kjempe fornøyd. Har også kjøpt tlf via nettbutikken, gikk smærtefritt. Fikk feil på tlf etter ca 1 år. Tok kontakt, og fikk låne tlf tilsendt, mens min var på verksted. Også denne prosessen var smertefri. Så jeg har ingen planer om å bytte abonnement eller operatør... Kjempefornøyd.

Stig A. K
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Styr unna OneCall og Telia Finans"
1 syns denne omtalen er nyttig

Onecall og TELIA FINANS er det fullstendig (rot og kaos) STYR unna disse 2 selskapene. Ikke har di kontroll på utsendelse av regningen og ikke har di kontroll på innbetaling av regninger. Samtidig som di skylder kunden penger tilbake så tar di pengene selv, enda at du kan bevise at du har betalt alle regninger til avtalt tid. (har kvittering + konto utskriften av kontoen di er betalt ifra og til konto som er betalt til) men mottar ingen forståelse av DETTE. Di fortjener ingen stjerner idet hele tatt, men for å være snill så får du 1 stjerne av meg. Jeg anbefaler ikke disse 2 telefon selskapene i det hele tatt! Blir bare møtt med AROGANT AROGANT AROGANT FORSTÅELSE. = Ingen forståelse idet hele tatt. MITT RÅD ER STYR LANGT UNNA DISSE TO FIRMAENE. 🤬👹😡

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Elendig kundeservice og oppfølging!"
7 syns denne omtalen er nyttig

Vi ringte til OneCall, da telefonen som er under 1 år, ikke ville virke etter en oppdatering. Kundeservice OneCall lovet ny telefon, da denne ikke var året, og ba oss sende telefonen inn i bobleplast i en boblekonvolutt. Så sagt så gjort. Når telefonen så kommer frem har den knust skjerm og nå vil de ha 5000 kr for en bytteenhet. De sier det er vår feil som ikke har pakket telefonen godt nok. De har ikke bevis på at den ikke var pakket godt nok inn! Bare at skjermen er ødelagt. De sier også at det er vårt ansvar, selv om det er OneCalls anbefaling. Snakk om å lure kundene!!! 4 ganger har de lovet å ringe tilbake, hvilket ikke har skjedd.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Helt greit"
3 syns denne omtalen er nyttig

Billig og bra. Lett å få svar på saker og ting ang abonnement. De ringer og spør om jeg er fornøyd med det abonnementet jeg har eller om jeg vil ha et annet.

Bytte til OneCall?
Les mer og bestill mobilabonnement direkte på nettsidene til OneCall
Jan T. T
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Fungert meget bra i mange år"
2 syns denne omtalen er nyttig

Har hatt One Call i mange år og har vært meget bra. Men vi hadde litt problemer med dekning i deler.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Super service"
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg er veldig fornøyd med OneCall. Rimelig, rask og god service, god dekning. Kan anbefales. Jeg har byttet fra elendige Telenor .

Kundetilfredshet
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Dekket mitt behov"
1 syns denne omtalen er nyttig

VAR fornøyd med abonnementet til kr. 99-/mnd. Nå vil OneCall ha mere penger og da takker jeg for meg!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Dekningsproblemer"
1 syns denne omtalen er nyttig

Dekningen til OneCall hvor jeg bor, virker å bli dårligere over tid. De bruker Telia sitt nett. Jeg vurderer å bytte til selskap som bruker Telenor sitt nett for å se om det dekker bedre.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Fordeling i familiepakka"
5 syns denne omtalen er nyttig

Har alltid vært vanskelig å fordele data mellom meg og min sønn, noe som burde vært såre enkelt! Like enkelt som dem viser på reklamen! Men DET er det ikke. Jeg klør meg i huet hver gang jeg skal fordele data, og hver gang ringer jeg inn, og da får jeg alltid til svar at siden må 'refreshes', noe de gjør der og da. Da er realiteten helt annerledes. Ved et tilfelle fordelte jeg over til han en del av det jeg hadde til overs, for jeg hadde tilsynelatende mye. Da hadde plutselig ingen av oss noe igjen.. Så utrolig irriterende. Da fikk vi altså plaster på såret med flere gb hver, det var jo supert. All data (med rollover) må visst fordeles straks det er en ny måned, og da tar det visst et par dager før appen registrerer dette, fikk jeg beskjed om, og da skal det funke. Dette er frustrerende dårlig og tungvint. Gleder meg til telefonen min er nedbetalt såpass at jeg kan betale den ut og bytte til Talkmore igjen. For det som er positivt her, og grunnen til at jeg gikk over til OneCall, er at man kan kjøpe en telefon på avbetaling uten å betale renter. Jeg har også opplevd veldig god kundeservice de gangene jeg har ringt 👍

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Du får ikke alt du har betalt for"
4 syns denne omtalen er nyttig

Jeg hadde mobilt bredbånd der også men der er det ikke rollover til neste mnd. Der kutter de tvert. Dette er ett tjuveri av en vare du har betalt for.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Overlegen på kundeservice"
2 syns denne omtalen er nyttig

Har vært innom mange leverandører de siste årene, men må si at Onecall er helt overlegen når det gjelder kundeservice. Får alltid det lille ekstra ved henvendelser og så kan "alt fikses". Ikke har de innpåslitne selgere heller. Veldig fornøyd!

Sjekk om du betaler for mye hos operatøren din
Vi sammenligner mobilabonnementet ditt mot alle andre på markedet og sjekker om du betaler for mye
Sjekk om jeg betaler for mye
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Ser bra ut enda"
1 syns denne omtalen er nyttig

Hadde en chat med kundeservice ang datapakker og lurte på om de hadde et godt tilbud? Fikk svar fra de og et godt tilbud som gjaldt i 12 mnd, blir moro å se hva tilbudet er etter 12 mnd. Ellers fornøyd med kundeservice greie utlandspriser utenfor Eu/Eøs. Savner litt bedre tilbud på kjøp(pris) av mobiler

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"One Call er suverene!"
2 syns denne omtalen er nyttig

Elsker One Call, de er helt overlegen når det kommer til kundeservice og priser! Fantastisk service, alltid hyggelige og effektive, uansett hva man ringer inn om så fikser de det på 2 sekunder. De er ekstremt kundefokusert. Har hatt OneCall i 9 år og kommer aldri til å bytte ❤️

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Vansklig å komme i kontakt med de"
2 syns denne omtalen er nyttig

Er ikke særlig forståelsesfulle eller villige til å gjøre noe ekstra for å tilfredsstille sine kunder.

Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"Har null dekning her jeg bor selv om OneCall sier at på Deres dataskjerm er alt bra"
6 syns denne omtalen er nyttig

Har null dekning her jeg bor selv om OneCall sier at på Deres dataskjerm er alt bra. 16-åringen har sperring på abonnementet, men det blir aldri slik, så istedet for å betale 150kr blir det 1200kr og mer! 3 abonnement har vi i OneCall, står i samboers navn.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Billig abonnement, men for dårlig dekning"
2 syns denne omtalen er nyttig

Jeg har følgende abonnement hos OneCall: FolkePakka 10 GB Super 249 ,- pr.mnd 10 GB Per måned Prisen er upåklagelig, men dekningen er til tider merkbart dårligere enn Telenor-dekning.

Hans R. S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Dårligere dekning i distriktene"
2 syns denne omtalen er nyttig

Har stadig problemer med dekning i kommunen min. Dårligere dekning også i fjellheimen. Resten av familien har Telenor og har bedre dekning. Vurderer å gå over til Telenor som nok fungerer best her vi bur.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"God kundeservice"
1 syns denne omtalen er nyttig

Onecall har god kundeservice. Kanskje ikke de billigste på markedet, men har ikke vært plaget ang dekning eller tekniske problemer.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Fantastisk!"
5 syns denne omtalen er nyttig

OneCall tilbyr ekstremt bra kundeservice! Er like imponert hver gang jeg har vært i kontakt med de! Mobilabonnementene de tilbyr er veldige gode og rimelige. Har ingenting negativt å si om OneCall :-)

Sjekk om du betaler for mye hos operatøren din
Vi sammenligner mobilabonnementet ditt mot alle andre på markedet og sjekker om du betaler for mye
Sjekk om jeg betaler for mye
Mobilabonnement fra OneCall
Bytt på nettsidene til OneCall
Vis alle mobilabonnement
FolkePakka 0 GB
Fri tale, SMS og MMS
0 GB
pr. mnd
99 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
FolkePakka 1 GB
Fri tale, SMS og MMS
1 GB
pr. mnd
179 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
FolkePakka 5 GB
Fri tale, SMS og MMS
5 GB
pr. mnd
279 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
FolkePakka 10 GB
Fri tale, SMS og MMS
10 GB
pr. mnd
379 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
FolkePakka 15 GB
Fri tale, SMS og MMS
15 GB
pr. mnd
429 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
FolkePakka 30 GB
Fri tale, SMS og MMS
30 GB
pr. mnd
499 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Bytte til OneCall?
Les mer og bestill mobilabonnement på nettsidene til OneCall
Gå til OneCall nå
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR