Meny

OneCall omtaler og erfaringer

3,4/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Bra
Verdi for pengene
Bra
8
av 30 innen
mobilselskap
56%
anbefaler
OneCall
Filtrer omtaler
69
33
22
19
38
Sorter omtaler etter
Viser av 181 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med OneCall?
Jan T. T
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Fungert meget bra i mange år"
1 syns denne omtalen er nyttig

Har hatt One Call i mange år og har vært meget bra. Men vi hadde litt problemer med dekning i deler.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Super service"
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg er veldig fornøyd med OneCall. Rimelig, rask og god service, god dekning. Kan anbefales. Jeg har byttet fra elendige Telenor .

Kundetilfredshet
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Dekket mitt behov"
1 syns denne omtalen er nyttig

VAR fornøyd med abonnementet til kr. 99-/mnd. Nå vil OneCall ha mere penger og da takker jeg for meg!

Sjekk om du betaler for mye hos operatøren din
Vi sammenligner mobilabonnementet ditt mot alle andre på markedet og sjekker om du betaler for mye
Sjekk om jeg betaler for mye
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Dekningsproblemer"
1 syns denne omtalen er nyttig

Dekningen til OneCall hvor jeg bor, virker å bli dårligere over tid. De bruker Telia sitt nett. Jeg vurderer å bytte til selskap som bruker Telenor sitt nett for å se om det dekker bedre.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Fordeling i familiepakka"
5 syns denne omtalen er nyttig

Har alltid vært vanskelig å fordele data mellom meg og min sønn, noe som burde vært såre enkelt! Like enkelt som dem viser på reklamen! Men DET er det ikke. Jeg klør meg i huet hver gang jeg skal fordele data, og hver gang ringer jeg inn, og da får jeg alltid til svar at siden må 'refreshes', noe de gjør der og da. Da er realiteten helt annerledes. Ved et tilfelle fordelte jeg over til han en del av det jeg hadde til overs, for jeg hadde tilsynelatende mye. Da hadde plutselig ingen av oss noe igjen.. Så utrolig irriterende. Da fikk vi altså plaster på såret med flere gb hver, det var jo supert. All data (med rollover) må visst fordeles straks det er en ny måned, og da tar det visst et par dager før appen registrerer dette, fikk jeg beskjed om, og da skal det funke. Dette er frustrerende dårlig og tungvint. Gleder meg til telefonen min er nedbetalt såpass at jeg kan betale den ut og bytte til Talkmore igjen. For det som er positivt her, og grunnen til at jeg gikk over til OneCall, er at man kan kjøpe en telefon på avbetaling uten å betale renter. Jeg har også opplevd veldig god kundeservice de gangene jeg har ringt 👍

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Du får ikke alt du har betalt for"
2 syns denne omtalen er nyttig

Jeg hadde mobilt bredbånd der også men der er det ikke rollover til neste mnd. Der kutter de tvert. Dette er ett tjuveri av en vare du har betalt for.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Overlegen på kundeservice"
2 syns denne omtalen er nyttig

Har vært innom mange leverandører de siste årene, men må si at Onecall er helt overlegen når det gjelder kundeservice. Får alltid det lille ekstra ved henvendelser og så kan "alt fikses". Ikke har de innpåslitne selgere heller. Veldig fornøyd!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Ser bra ut enda"
1 syns denne omtalen er nyttig

Hadde en chat med kundeservice ang datapakker og lurte på om de hadde et godt tilbud? Fikk svar fra de og et godt tilbud som gjaldt i 12 mnd, blir moro å se hva tilbudet er etter 12 mnd. Ellers fornøyd med kundeservice greie utlandspriser utenfor Eu/Eøs. Savner litt bedre tilbud på kjøp(pris) av mobiler

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"One Call er suverene!"
1 syns denne omtalen er nyttig

Elsker One Call, de er helt overlegen når det kommer til kundeservice og priser! Fantastisk service, alltid hyggelige og effektive, uansett hva man ringer inn om så fikser de det på 2 sekunder. De er ekstremt kundefokusert. Har hatt OneCall i 9 år og kommer aldri til å bytte ❤️

Sjekk om du betaler for mye hos operatøren din
Vi sammenligner mobilabonnementet ditt mot alle andre på markedet og sjekker om du betaler for mye
Sjekk om jeg betaler for mye
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Vansklig å komme i kontakt med de"
2 syns denne omtalen er nyttig

Er ikke særlig forståelsesfulle eller villige til å gjøre noe ekstra for å tilfredsstille sine kunder.

Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"Har null dekning her jeg bor selv om OneCall sier at på Deres dataskjerm er alt bra"
3 syns denne omtalen er nyttig

Har null dekning her jeg bor selv om OneCall sier at på Deres dataskjerm er alt bra. 16-åringen har sperring på abonnementet, men det blir aldri slik, så istedet for å betale 150kr blir det 1200kr og mer! 3 abonnement har vi i OneCall, står i samboers navn.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Billig abonnement, men for dårlig dekning"
2 syns denne omtalen er nyttig

Jeg har følgende abonnement hos OneCall: FolkePakka 10 GB Super 249 ,- pr.mnd 10 GB Per måned Prisen er upåklagelig, men dekningen er til tider merkbart dårligere enn Telenor-dekning.

Hans R. S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Dårligere dekning i distriktene"
2 syns denne omtalen er nyttig

Har stadig problemer med dekning i kommunen min. Dårligere dekning også i fjellheimen. Resten av familien har Telenor og har bedre dekning. Vurderer å gå over til Telenor som nok fungerer best her vi bur.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"God kundeservice"
1 syns denne omtalen er nyttig

Onecall har god kundeservice. Kanskje ikke de billigste på markedet, men har ikke vært plaget ang dekning eller tekniske problemer.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Fantastisk!"
4 syns denne omtalen er nyttig

OneCall tilbyr ekstremt bra kundeservice! Er like imponert hver gang jeg har vært i kontakt med de! Mobilabonnementene de tilbyr er veldige gode og rimelige. Har ingenting negativt å si om OneCall :-)

Bytte til OneCall?
Les mer og bestill mobilabonnement direkte på nettsidene til OneCall
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Fantastisk bra, spesielt kundeservicen"
1 syns denne omtalen er nyttig

Det beste jeg noen gang har hatt. Fått igjen penger når jeg har klaget på regninga. De gjør alltid det beste for kundene sine! Meget god dekning over alt. Supert med ta med data!

Unni K. E
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Elendig"
1 syns denne omtalen er nyttig

Dårlig dekning med ny mobil. Hadde håpet å få bedre kvalitet på nettet med helt ny Huawei, men er dårligere enn den gamle. Nå bare surrer og går det uten å komme på nett i det hele tatt. Angrer på hele kjøpet.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Kunden lures om fleksibilitet på databøtte"

Det er ikke mulig i familiepakka å redusere for en bruker og øke for en annen. Onecall har sperret slik at man ikke kan redusere før neste måned, men øke denne måned. Ikke så fleksibel deling av data som de påstår i reklamen.

Cecilie R
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Litt tidlig å si, men jeg har en god følelse"

Vi har nylig innledet et forhold, så litt tidlig å si, men jeg har en god følelse. Billige løsninger som dekker mine behov innen telefoni.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Dårlig i alt"
2 syns denne omtalen er nyttig

OneCall er rett og slett dårlig i alt. Jeg bor i Oslo. Det jeg oppgir her er i forbindelse med dekning i Oslo og omegn. Jeg bruker en iPhone Xs og en Samsung s9+. Har to sim-kort knyttet til samme abo. 1. Det viktigste er DÅRLIG KUNDESERVICE!!! Forferdelig dårlig kundeservice, spesielt på chatten. Det er flere ganger de har avsluttet midt i chatten. Det har skjedd litt for ofte, enten avslutter de chatten uten å si noe eller si hadde. Det er ofte de som tar initiativ til å avslutte din henvendelser. Jeg har alltid kontaktet dem minst to ganger for å få svar på en sak. Først treffer du en uhøflig/påståelig og til tider frekk kundebehandler som legger av etterhvert deretter får du en OK kundebehandler, en slags bad cop good cop opplegg. Kundeservicen teltet for 80% for min oppsigelse av kundeforhold hos dem. 2. Kvalitet på samtalen er OK, men det blir brudd litt for ofte. Midt i en samtale faller man av og får du beskjed på skjermen at det ikke kontaktes på nett/feil på nettet osv. 3. Det er flere ganger som folk har prøvd å ringe meg men de ikke får tak i meg, enten for de ikke kontakt eller blir de satt over til telefonsvarer. Det har særlig gått ut telefoner fra jobb og viktig institusjoner som barnehager osv. 4. Telefonsvareren gir heller ikke beskjed om nye beskjeder. 5. Ikke akkurat blant de billigste på markedet. 6. En uoversiktlig mine sider service. Om du skal sperre/aktivere en eller annen service/tjeneste må du kontakte kundeservice. De har lagt inn bare 3 service snarvei på mine sider. Gang på gang har de lovet at mine sider skal bli mer oversiktlig med flere snarveier men det er bare ord, ingen handling. Jeg skal ta det som er bra også. 1. Høy hastighet på internett. 2. Veldig enkel mine sider service om du foretrekker det. 3. Lyden på samtalen er bra om har dekning.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Super, god kundeservice, og bra dekning"

Super, god kundeservice og bra dekning. Og på mitt abonnement, var det mulighet å spare inn 10 kr i mnd. Men jeg vet hva jeg har, og ønsker derfor ikke å bytte mobil selskap.

Bytte til OneCall?
Les mer og bestill mobilabonnement direkte på nettsidene til OneCall
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Ypperlig! Ypperste Ypperlig...!"

God kundeservice, gode tjenester som ligger foran alle andre, så som Familiepakka, super ledelse i selskapet, noe som preger selve kulturen, som bryter med Telenor´s selvgodhet, og håpløshet. Anbefales på det sterkeste, av en som er kritisk, har store forventninger - og hadde mobil allerede i 1984..... på ny frekvens fra 1993.... Dekningen er topp, er rundt omkring i sør/øst Norge (det var no feil en periode grunnet feil som oppstod ved portering; feilen lå da hos den andre leverandøren, men oneCall løser det også... Dekning oppleves også å ha blitt bedre med årene, og er nå helt topp!)

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Elendig dekning bor i Storby og har ikke dekning i leilighet"
1 syns denne omtalen er nyttig

Forferdelig dekning, telefonen er uten dekning i leilighet i storby.Dette var meget skuffende, snakket med kundeservice og fikk beskjed om at dette skulle være god dekning til å ringe og motta sms, dette stemmer ikke med realitet. Pga personlige grunner er jeg helt avhengig av at jeg kan ringe og motta samtaler fra mobil. Må nå stå på veranda for å motta og ringe ut.....dette er uholdbart. Produktet som ble solgt meg holder ikke det jeg ble forespeilet av selger.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Fungert bra men send sms blir borte fra 1.juli"
1 syns denne omtalen er nyttig

Onecall har fungert bra er fornøyd. Årsak til ev bytte av leverandør: Send SMS blir borte fra 1. juli.

Elisabeth
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Super kundebehandling"

Billig abonnent, super kundeservice. Alltid veldig enkelt å ordne opp i ting, eller å få hjelp til å endre, eller si ifra om feil, eller mangler på abonnement, og/eller faktura👍 Har vært kunde hos One Call i ca 10 år nå, å er fortsatt veldig fornøyd. Har til og med fått lavere pris siste året👏 Så jeg kan trygt anbefale OneCall til hvem som helst!!❤

Mobilabonnement fra OneCall
Bytt på nettsidene til OneCall
Vis alle mobilabonnement
FolkePakka 1 GB
Fri tale, SMS og MMS
1 GB
pr. mnd
179 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
FolkePakka 2 GB
Fri tale, SMS og MMS
2 GB
pr. mnd
219 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
FolkePakka 4 GB
Fri tale, SMS og MMS
4 GB
pr. mnd
269 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
FolkePakka 6 GB
Fri tale, SMS og MMS
6 GB
pr. mnd
319 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
FolkePakka 8 GB
Fri tale, SMS og MMS
8 GB
pr. mnd
369 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
FolkePakka 12 GB
Fri tale, SMS og MMS
12 GB
pr. mnd
419 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
FolkePakka 16 GB
Fri tale, SMS og MMS
16 GB
pr. mnd
469 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Bytte til OneCall?
Les mer og bestill mobilabonnement på nettsidene til OneCall
Gå til OneCall nå
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR