Alt er bra, unntatt prisen. umulig å finne ut hvordan man sier opp abonnement. Men det er vel bare å bytte..😄
Dårlig service, dårlige kundebehandling, Garanti saker kan bare glemmes, blir beskyldt for indre skade på egen telefon, dermed ikke dekket!
De har ok priser, men hjemmesidene deres er elendig i den forstend at en bruker for mye tid til å finne frem. Ofte med en bruke deres interne søkefunksjon for å finne informasjon, som opplagt burde være lett å finne. Jeg får en fornemmelse av at de forsøker å bli kvitt kundene sine, og jeg er sikker på at de har mistet et hav av kunder på grunn av ulogisk struktur på informasjonen på sidene deres. For 10 år siden, før de ble kjøpt opp, var OneCall meget service-innstilt og tiltrakk seg nye kunder som fluepapir. Som sagt ble de kjøpt opp av en større aktør og alt det knallgode ble rensket bort. Dessverre tror jeg vanstyre hos OneCall vil føre til nedleggelse på et eller annet tidspunkt.
Faktura er korrekt bestandig. Bra dekning. De få gangene jeg har kontaktet kundeservice har jeg fått rask hjelp
Pris som gjør meg usikker på om jeg får selskapets beste tilbud. Hvem får hva og hvordan går man fremtiden for å få spesialtilbud.
Dårlig med uoversiktlig faktura, måtte alltid betale mer enn det jeg skulle uten grunn, dårlig dekning
God kundeservice og lett og komme i kontakt med. Ikke like billig som før. Får ikke varsel når data er brukt opp og da blir det dyrt. Andre operatører har 6 giga for 299.-!
Får ikke med data fra mnd selv om det blir lovet. Bruker mye mindre en der jeg bet for. Ellers er jeg veldig fornøyd. Og anbefaler dere til andre
Forferdelig dårlig dekning på mobilt bredbånd, og enormt etterslep på sms og mms sending, som av og til ikke kommer fram før 1 time etter??? Det har bare blitt verre med tiden. Jeg har brukt Onecall i flere år nå, men føler i dag at grensen er nådd, fordi problemet har ført til krøll i reise og kommunikasjon. Jeg kommer til å skifte selskap, dette går ikke lenger
Sliter med at andre som har Telia, ikke får tak i meg. Mobilnummer er ikke i bruk- får de beskjed om.
Jeg glemte første siffer i KID nr ved betaling. Fikk purring, varsel om inkasso, stengning av mobilabonnement++. Snakket med kundeservice igjen og igjen, sendte inn kvittering to ganger - det skal vi fikse - sa de alltid. Gikk over 6 uker før det ble ordnet, da av inkassoselskapet når jeg forklarte historien, i min fortvilelse. Aldrig mer Onecall. Hadde de brukt noen prosent av reklamebudsjettet på bedre kundeservice ville kanskje jeg vært kunde fortsatt?
Mobilabonnementet er bra slikt det er.. Men syns det tar for lang tid ifra man ringer til man blir koblet opp til rett telefonnummer..
Tittelen forklarer det meste. De overkompliserer de simpleste tingene, gjemmer alle ekstrakostnader, og leker dumme når de blir konfrontert og legger skylden på deg.
Spør om pris og mulighet på en mobilabonnement de ikke tilbyr lenger, men siden min bror har det så får jeg det :D flere i familien min som har hatt de i mellom 3-6 år nå. :D De får deg til å føle deg velkommen. Ta kontakt, du vil aldri angre. :D jeg hadde Telenor før, den værste dritten jeg har vært borti!!! Så dette var et lyspunkt som flere må prøve :D.
Har familieabonnement for 5 personer, med 1GB inkludert data og fri tale/sms/mms. Abonnementet er greit priset, og datapakkene fungerer bra - spesielt muligheten til å kjøpe rimelige datapakker på 1GB til bruk i utlandet. Det store problemet er dekning på vanlig tale. Både hjemme og på jobb (begge deler i Oslo) blir jeg brutt med mindre jeg går og finner en gunstig plassering og deretter står HELT stille. Dette skjer hver eneste samtale.
Alt er bra. Ringer til og fra Norden uten ekstra henter.. Anbefales, og har du slekt og venner utenfor Norge er det ekstra topp.
Onecall gir god pris, og god kundeservice på den måten at eg som langtidskunde har fått behalde eit rimelegare mobilabonnement frå 'oppstartstida' sjølv om mobilabonnementa har endra seg med tida for nye kundar. Dekninga er imidlertid ikkje godt nok alle stader, og i samband med flytting til eit dårleg dekka område kjem eg til å byte mobilabonnement.
Synes det er dumt at vi som har familiepakken fra før ikke kan få mer data på den minste i familien, ettersom dere er begynt med "bøtta".
Alt er bra med OneCall. Trodde først og fremst at det var noe gale med dekningen til OneCall, men det var det ikke. Det var fordi jeg hadde en gammel Samsung galaxy s3 som gjorde at det gikk tregt.
De skryter av sin dekning, men etter de gikk over til telia sitt nett ble dekningen dårlig i enkelte områder jeg ferdes.
Bra er servicen... Dårlig er att dem har latt Telia ta delbetalingen på tlf... Telia er ikke ett seriøst firma... Måtte anmelde dem for å få tilbake pengene dem lurte til seg ulovelig.
Eg fekk ikke lov å gå over til OneCall. Får eg har så mye nr hos di, svart OneCall. Eg har ikke noe nr hos dere OneCall.
Erfaringer med kundeservice er at det kan ikke bli bedre. Ordnet opp med engang og alt til min fordel. Har kanskje ikke de beste prisene nå lenger men til mitt brukemønster kommer jeg meget bra ut. Jeg er bare sååå fornøyd!! Fakturaer er meget enkle å forstå og under de årene jeg har vært kunde har det aldri vært en feil på dem.
Kan tidvis ikke ringe ut og når personer ringer meg kommer de til opptatt signal selv om jeg ikke bruker telefonen.
Ser at en del omtaler her inne skriver om dyr data, selv så har jeg aldri hatt det problemet da jeg ikke bruker massive mengder av dette. Er jo WiFi rundt meg stort sett over alt. Hvis jeg trenger ekstra data kjøper jeg en datapakke til 69,- ekstra (1 GB), men ser at dette blir fort dyrt for storforbrukere av data. Når det kommer til utlandet har jeg aldri opplevd å få en overraskende regning da jeg kjøper utenlandspakker som fungerer utmerket, men ikke anbefalt å aktivt streame i utlandet etc. Med andre ord, slik jeg erfarer abonnementet er det ikke for dem som surfer på mobilnettet konstant, eller som jobber over mobilnettet da det finnes billigere løsninger. Men om du holder deg innenfor et lavt nivå med surfing då fungerer det bra. Dekningen er dog svak i litt øde strøk i forhold til Telenor sin dekning.