Meny

OneCall omtaler og erfaringer

3,3/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Bra
Verdi for pengene
Middels
8
av 36 innen
mobilselskap
55%
anbefaler
OneCall
Filtrer omtaler
81
33
25
23
46
Sorter omtaler etter
Viser av 208 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med OneCall?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Fantastisk"

Spør om pris og mulighet på en mobilabonnement de ikke tilbyr lenger, men siden min bror har det så får jeg det :D flere i familien min som har hatt de i mellom 3-6 år nå. :D De får deg til å føle deg velkommen. Ta kontakt, du vil aldri angre. :D jeg hadde Telenor før, den værste dritten jeg har vært borti!!! Så dette var et lyspunkt som flere må prøve :D.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Ok priser, svært dårlig (tale) dekning i Norge"
4 syns denne omtalen er nyttig

Har familieabonnement for 5 personer, med 1GB inkludert data og fri tale/sms/mms. Abonnementet er greit priset, og datapakkene fungerer bra - spesielt muligheten til å kjøpe rimelige datapakker på 1GB til bruk i utlandet.
Det store problemet er dekning på vanlig tale. Både hjemme og på jobb (begge deler i Oslo) blir jeg brutt med mindre jeg går og finner en gunstig plassering og deretter står HELT stille. Dette skjer hver eneste samtale.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Kjempe fornøyd, kan ringe i hele Norden fritt. Finnes ikke andre steder"
1 syns denne omtalen er nyttig

Alt er bra. Ringer til og fra Norden uten ekstra henter.. Anbefales, og har du slekt og venner utenfor Norge er det ekstra topp.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"God pris og kundeservice, men begrensa dekning"
2 syns denne omtalen er nyttig

Onecall gir god pris, og god kundeservice på den måten at eg som langtidskunde har fått behalde eit rimelegare mobilabonnement frå 'oppstartstida' sjølv om mobilabonnementa har endra seg med tida for nye kundar.
Dekninga er imidlertid ikkje godt nok alle stader, og i samband med flytting til eit dårleg dekka område kjem eg til å byte mobilabonnement.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Familiepakken"

Synes det er dumt at vi som har familiepakken fra før ikke kan få mer data på den minste i familien, ettersom dere er begynt med "bøtta".

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Perfekt"

Alt er bra med OneCall. Trodde først og fremst at det var noe gale med dekningen til OneCall, men det var det ikke. Det var fordi jeg hadde en gammel Samsung galaxy s3 som gjorde at det gikk tregt.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig på dekning"
1 syns denne omtalen er nyttig

De skryter av sin dekning, men etter de gikk over til telia sitt nett ble dekningen dårlig i enkelte områder jeg ferdes.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Greit nok"

Bra er servicen... Dårlig er att dem har latt Telia ta delbetalingen på tlf... Telia er ikke ett seriøst firma... Måtte anmelde dem for å få tilbake pengene dem lurte til seg ulovelig.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Har byttet selskap
"Fekk ikke lov å gå over til OneCall"
3 syns denne omtalen er nyttig

Eg fekk ikke lov å gå over til OneCall. Får eg har så mye nr hos di, svart OneCall. Eg har ikke noe nr hos dere OneCall.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Meget fornøyd"

Erfaringer med kundeservice er at det kan ikke bli bedre. Ordnet opp med engang og alt til min fordel. Har kanskje ikke de beste prisene nå lenger men til mitt brukemønster kommer jeg meget bra ut.
Jeg er bare sååå fornøyd!!
Fakturaer er meget enkle å forstå og under de årene jeg har vært kunde har det aldri vært en feil på dem.

Televimsen
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig signal/dekning"
4 syns denne omtalen er nyttig

Kan tidvis ikke ringe ut og når personer ringer meg kommer de til opptatt signal selv om jeg ikke bruker telefonen.

Sveinung
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Fungerer til det meste"
2 syns denne omtalen er nyttig

Ser at en del omtaler her inne skriver om dyr data, selv så har jeg aldri hatt det problemet da jeg ikke bruker massive mengder av dette. Er jo WiFi rundt meg stort sett over alt. Hvis jeg trenger ekstra data kjøper jeg en datapakke til 69,- ekstra (1 GB), men ser at dette blir fort dyrt for storforbrukere av data. Når det kommer til utlandet har jeg aldri opplevd å få en overraskende regning da jeg kjøper utenlandspakker som fungerer utmerket, men ikke anbefalt å aktivt streame i utlandet etc.

Med andre ord, slik jeg erfarer abonnementet er det ikke for dem som surfer på mobilnettet konstant, eller som jobber over mobilnettet da det finnes billigere løsninger. Men om du holder deg innenfor et lavt nivå med surfing då fungerer det bra. Dekningen er dog svak i litt øde strøk i forhold til Telenor sin dekning.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Superfornøyd"

Det som er bra er at det er rimelig og forutsigbart. Skal jeg til utlandet kjøper jeg en datapakke som varer i hele 6 måneder. Jeg vil ikke betale mer til Telenor og Telia for roaming som jeg bruker sjelden. Jeg er jo mesteparten av tiden i Norge. Super fornøyd med kundeservice og dekning.

Nathaniel S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Møkka selskap"
7 syns denne omtalen er nyttig

Gratis ditt, gratis datt. Prisene innenfor Norge er ok. Prisene i utlandet er helt forferdelige.
3 gb: 225,-
3,5 gb: 1100,-

Skal du bruke mer data så bestill en pakke. Gjør du ikke det så betaler du fort ti ganger så mye for data.

Anbefaler ikke One Call!
Forrige måned betalte jeg 1100, det sto ingenting om grunnen til dette. Rett og slett svindel. Skal ringe å prøve å få penger tilbake!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Har fungert helt ok i mange år"

Mulig jeg kunne spart penger på å bytte, men jeg setter pris på forutsigbarhet og velger derfor å bli hos Onecall.

Marianne
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Dyrt og dårlig"
14 syns denne omtalen er nyttig

De lover mere enn de kan holde. Gratis ditt og gratis datt, det er bare reklame. Og fakturaene er umulige å forstå, man betaler og betaler uten å skjønne hva man betaler for. Tar du kontakt med dem er alt såre vel, joda du skal få og få, men neida, det er bare juks og fanteri. Går tilbake til en seriøs leverandør, og betaler bittelitt mere, men da ser jeg i hvertfall hva jeg betaler for.
Har nå prøvd dem i 3 mnd. Som skulle være gratis.... Joda jeg vet man må betale for div. nr. (Banken o. l.) Men det står ikke i forhold til hva jeg har betalt... Ca. 1000,- kr. Jo, det er sant. Møkkafirma.

Francisco
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Må følge med på prisene"
6 syns denne omtalen er nyttig

Fornøyd så langt. Men dobbelt så dyrt som andre selskap som tilbyr det samme. Må ned med prisene ellers mister de kundene. Selv vurderer jeg å bytte til Ice.net.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Se opp for for feilfakturering. Danmark til Norge til 20 NOK per minutt!"
11 syns denne omtalen er nyttig

Sannsynlig feil på regning. Jeg antar at de endrer til 0,39 per minutt. Uansett, dårlig kundeservice av One Call. Spesielt når de reklamerer med at man trygt kan bruke mobilen i f.eks Danmark. Tilfeldig at vi oppdaget dette på regningen.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Gode priser - elendig dekning"
5 syns denne omtalen er nyttig

Har 4 stk i familie abonnement, helt grei pris. Men, og det er et stort men - DEKNINGEN hvor er den?

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Godt selskap"
3 syns denne omtalen er nyttig

Veldig fornøyd med pris, service.

Litt dårlig dekning i forhold til Telenor. (I Stavanger)

Men vurderer å bytte til Chili eller Hello ettersom de er med Telenor dekning og mye mer data inkludert.

Kundetilfredshet
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"560,- for 1 GB databruk i Sverige"
8 syns denne omtalen er nyttig

Dårlig hastighet og grusomme priser på data utenfor Norge. En rask tur til Sverige koster deg fort mange hundre dersom du ikke husker på å slå av all databruk. Holder ikke i 2016!!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"TRYGT, RIMELIG OG ENKELT"
3 syns denne omtalen er nyttig

Har vært kunde i flere år, og har hele tiden vært fornøyd. Har fått enda bedre dekning med Telia sitt nett. Har vært billige, men nå er de dobbelt så dyre som Ice og Hello. Vurderer å bytte, men ikke pga. at jeg er misfornøyd. Men når andre selskaper gir deg like mye inkludert pr. måned til halv pris, så er det vel på tide...? Håper OneCall kommer etter med prisene sine :-)

Kundetilfredshet
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Bankran?"
9 syns denne omtalen er nyttig

5 GB for 298, -? Perfekt.
5,5 GB forbruk? 700, -

Like bra, bare billig?

Sincerely

Lang og ikke lenger trofast kunde. #breakup

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Supert"

Veldig fornøyd med OneCall. God kundeservice og rimelig abonnement. I tillegg får jeg TV2 Zumo for kr 89,- Kun hos OneCall.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Topp service!"
1 syns denne omtalen er nyttig

Topp service, alltid hyggelig betjent telefon!! Rimelige tlf regninger.

Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR