Meny

Phonero omtaler og erfaringer

4,1/5
Bra
Kundetilfredshet
Bra
Kundeservice
Bra
Verdi for pengene
Bra
2
av 30 innen
mobilselskap
61%
anbefaler
Phonero
Filtrer omtaler
363
152
47
27
174
Sorter omtaler etter
Viser av 763 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Phonero?
Transportfirma
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Lureri"
1 syns denne omtalen er nyttig

Phonero er direkte svindel! Skulle få et abonnement til kr 209 kr for 10 gb. Vi diskuterte litt mellom 10 og 15 men ble anbefalt 10 da det var bare å kjøpe ekstra datapakke. Det de ikke informerer om er at ekstra 5 gb koster nesten det dobbelte av månedsabonnement på 209. Min regning for 1 måned havnet på 1845 kr. SVINDEL! Ligg unna dette selskapet. Grunn til mye databruk kommer av spotify, hadde gratis stream av musikk i Telenor. Uansett, 1845!! Sier de har like god dekning som Telenor, ja kanskje for å ringe, men var like mye på 3g og edge dekning som 4g. Her jobbes det konsekvent for å lure kunden med å si deler av sannheten så det høres bra ut hvis du ikke virkelig er kritisk, å vet hva du må utdype for å få vite sannheten.

Svar fra Phonero
11.06.2019 13.36
Hei,

Takk for din tilbakemelding.

Godt samarbeid og fornøyde kunder er svært er viktig for oss.
Vil derfor gjerne se nærmere på saken din, send oss en mail på bytt@phonero.no (ta med telefonnummeret ditt) så tar vi kontakt.

Vi jobber alltid for å bli bedre, derfor er din tilbakemelding viktig for oss.

Mvh Mads
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Elendig oppfølging, forferdelig dekning og skjulte bruddgebyr."

Vi ble «tvunget» over på Telia sitt nettverk da phonero ble kjøpt opp av Telia. Dette ble starten på et mareritt for vår lille bedrift. Jeg ringte inn og klagde min nød da vi til stadighet opplevde å bli brutt i samtaler ved bilkjøring. MYE oftere enn med Telenor-dekningen. Samtidig ble vi lovt oppgradering på kontoradresse med forsterkningsutstyr, dette skjedde aldri.. etter noen mndr fant jeg endelig tid til å bytte leverandør og får så et varsel om 3000,- i bruddgebyr pr abonnement! Jeg protesterer/bestrider selvsagt, og argumenterer med at jeg har eksplisitt skrevet: «ingen bindningstid» da jeg aksepterte nye priser, som jeg fikk som en slags kompensasjon for den reduserte kvaliteten i tjenestene etter porteringen til Telianettverket. Blir vel forliksrådet neste.. for dette oppleves som aldeles urimelig. Jeg har forøvrig invitert leder forbnummerportablitet til dialog for å finne en minnelig løsning, foreslo å betale 3 mndr abonnement, men det virker som de spekulerer i å fakturere bruddgebyr istedet. Styr unna!

Svar fra Phonero
11.06.2019 13.35
Hei Tarald,

Dette hørtes ikke bra ut og vi vil gjerne se nærmere på denne saken.

Uten å kjenne den i detalj så håper jeg du kan ta kontakt på bytt@phonero.no, husk å legge med fullt navn og telefonnummer så tar vi kontakt med deg.

Mvh Mads
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Værste jeg har vært borti - elendig på alle måter"

Bedriften vår hadde dette selskapet, desidert det aller værste vi har vært borti. Hvordan den ligger så høyt her er VELDIG rart.

Svar fra Phonero
05.06.2019 12.52
Hei,

Så synd å høre at du ikke har hatt en god opplevelse hos Phonero.

Gode samarbeid og fornøyde kunder er viktig for oss, så send oss gjerne en henvendelse til bytt@phonero.no med innspill til forbedringer.

Vi er lei oss for at samarbeidet ikke fungerte bra nok denne gangen. Lykke til med ny leverandør.

Mvh Mads
Phonero
Vurderer du Phonero?
Sammenlign mobilabonnement fra Phonero mot alle andre på markedet
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekning
"Fungerer bra"

Tenker ikke noe på det i hverdagen, og det er jo akkurat slik det skal være det. Nå hadde jeg behov for hjelp for å finne puk-koden, og fikk ordnet det raskt og enkelt via chatten. Tipp topp!

Svar fra Phonero
06.06.2019 09.23
Hei Klara,

Så bra du fikk god hjelp.

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding!

Mvh Katrine
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Greit, samme som alle andre teleselskaper"
1 syns denne omtalen er nyttig

Er jo fantastisk tungvint å gjøre endringer osv. dette må vel kunne gjøres mindre byråkratisk. Hva med en vanlig e-post?

Svar fra Phonero
03.06.2019 13.09
Hei,

Takk for din tilbakemelding.

Vi har i dag lansert tjenesten ditt Phonero, her kan du blant annet endre din datapakke og finne annen nyttig informasjon angående ditt abonnement.

https://www.phonero.no/produkter-og-tjenester/ditt-phonero

Vi jobber alltid for å bli bedre, derfor er din tilbakemelding viktig for oss!

Mvh Mads
Phonero
Daniel V. R
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Bra, grei pris og oversiktlig faktura"

Når det gjelder kjøp av ekstra datapakke så er det en forsinkelse når du får meldingen at data er brukt opp. I mellomtiden er det dyr datapris som overstiger prisen på pakken. Skulle være greit med roll over av ekstra innkjøpte data sånn det kan legges igjen ekstra. Fryktelig dyrt om du overstiger din datapakke..

Svar fra Phonero
03.06.2019 10.38
Hei Daniel,

Takk for din tilbakemelding.

Høye datakostnader er kjedelig, men kan heldigvis enkelt unngås med tjenesten datakontroll.

Vi hjelper deg gjerne i gang, ta kontakt med oss på bytt@phonero.no.

Mvh Mads
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Veldig bra kundeservice, greie priser"

Som bedriftskunde er vi kjempefornøyd med kundeservice, alltid vennlig og effektivt, priser er greie, utfordringen er dekning til tider.

Svar fra Phonero
04.06.2019 09.48
Hei Maja,

Takk for hyggelig tilbakemelding!

Det er viktig for oss at våre kunder har god forbindelse.
Jeg vil gjerne undersøke planene i ditt område, eller se på andre løsninger som kan hjelpe deg.

Ta kontakt med oss på bytt@phonero.no, skriv telefonnummeret så tar vi kontakt.

Mvh Mads
Phonero
Leif A. A
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Eierskifte"

Eierskifte i Phonero er meget tungvindt da en må håndtere papirdokument for eierskifte. Bør kunne gjøres med elektronisk signering.

Svar fra Phonero
03.06.2019 15.48
Hei Leif,

Takk for din tilbakemelding.

Vi jobber alltid for å bli bedre, derfor er din tilbakemelding viktig for oss.

Vi har de siste dagene tilrettelagt slik at eierskifte nå er mulig å signere elektronisk.

Mvh Mads
Phonero
Vurderer du Phonero?
Sammenlign mobilabonnement fra Phonero mot alle andre på markedet
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Dekning og kundeservice"

Opplever at jeg har dekning på alle steder der jeg bruker telefonen. Har også meget god erfaring med kundeservice.

Svar fra Phonero
04.06.2019 09.55
Hei Thomas,

Vi setter pris på tilbakemeldingen.
Veldig gøy å lese !

Mvh Mads
Phonero
Øyvind K
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Bra kundeservice"

Veldig fornøyd med kundeservice. Har tidligere hatt problem (brukerfeil) inne på MBM admin. Denne gangen var det ikke min feil, men det skjedde noe etter at jeg hadde forandret åpningstider inne på vår side. Ikke helt fornøyd med oppsettet inne på MBN admin (ikke så brukervennlig )

Svar fra Phonero
04.06.2019 19.45
Hei Øyvind,

Takk for hyggelig tilbakemelding!

Du kan gjerne sende oss en mail til bytt@phonero.no med innspill til forbedring, så vil vi se på dette. Vi jobber alltid for å bli bedre, derfor er din tilbakemelding viktig for oss.

Mvh Mads
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Kundeservice og app veldig gode"

Veldig fornøyd med kundeservicen, særlig chat! Lett og enkelt å få hjelp. Appen er også veldig kjekk å benytte seg av. Kunne gjerne hatt en funksjon som viser hvem innringer er, nå innringer ikke ligger i kontaktlista. Nå må jeg gjerne sjekke i appen for å få vite det.

Svar fra Phonero
04.06.2019 19.44
Hei Lars,

Takk for hyggelig tilbakemelding!

Oppslag mot opplysningen skal nå fungere på både iPhone og Android telefoner.
Send oss gjerne en henvendelse på bytt@phonero.no med din telefonmodell, så kan vi sende deg en oppskrift på hvordan du aktiverer dette.

Mvh Mads
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Bra mobilabonement"

Phonero funger veldig bra i de fleste tilfeller men, noen steder er dekningen helt håpløs, ingen taledekning eller 4G. Dette er nok fordi det er Telias nett.

Svar fra Phonero
03.06.2019 13.09
Hei Yngve,

Vi setter pris på tilbakemeldingen!

Vi vil gjerne undersøke hvilke områder dette dreier seg om, og på den måten se om det er noe feil eller om det trengs oppgradering.

Ta kontakt med oss på bytt@phonero.no, skriv telefonnummeret så tar vi kontakt.

Mvh Mads
Phonero
Kundetilfredshet
Verdi for pengene
Dekning
"Velfungerende"

Ubrutt kommunikasjon, hastigheten er blant de beste. Kjekt å ha mulighet til større kvanta nettkapasitet.

Svar fra Phonero
03.06.2019 15.48
Hei Kirsten,

Takk for hyggelig tilbakemelding!

Så fint å se at du er fornøyd!

Mvh Mads
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Phonero har lave priser"

Phonero har lave priser, kundesenteret har kort responstid med hyggelige og flinke kundebehandlere. På min side har jeg god oversikt.

Svar fra Phonero
03.06.2019 10.37
Hei Bjørn,

Vi setter stor pris på tilbakemeldingen!
Godt å se at du er fornøyd med oss og vår kundeservice!

Mvh Mads
Phonero
Shoaib S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Ikke så mye å si"

Det handler vel mest om at det ikke er noe å klage på. Ting fungerer stort sett greit, og det er jo flott.

Svar fra Phonero
03.06.2019 10.37
Hei Shoaib,

Takk for din tilbakemelding!

Godt å se at du er fornøyd!

Mvh Mads
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Stort sett fornøyd"
1 syns denne omtalen er nyttig

Synes det er litt rart at de ikke tilbyr eSIM til Apple watch, når dette går på nettet til Telia, og at de har delt til Samsung.

Svar fra Phonero
01.06.2019 08.30
Hei Hawk,

Takk for din tilbakemelding!

Vi har dessverre opplevd noe forsinkelse med lansering av E-Sim for Apple Watch. Vi håper å få dette på plass før sommerferien.

Mvh Mads
Phonero
Vurderer du Phonero?
Sammenlign mobilabonnement fra Phonero mot alle andre på markedet
Stein G. F
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"God service, dårlig dekning"

Jobber som brannmann, ansvar for 11 kommuner i Hedmark. Opplever svært dårlig dekning både steder langs riksveier og ikke minst utenfor vei. Kjennes litt teit å måtte låne en telenortelefon under en skogbranninnsats siden min egen ikke hadde nett - og han med Telenor hadde full dekning på både tale og nett.

Svar fra Phonero
01.06.2019 08.30
Hei Stein,

Takk for din tilbakemelding!

Vi vil gjerne undersøke hvilke områder dette dreier seg om, og på den måten se om det er noe feil eller om det trengs oppgradering.

Ta kontakt med oss på bytt@phonero.no, skriv telefonnummeret så tar vi kontakt.

Mvh Mads
Phonero
Barbro E. V
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekning
"Trengte hjelp fra kundeservice"

Brukte chat til kundeservice da jeg fikk problemer med å åpne mobil med nytt sim-kort. Fikk rask og hyggelig service.

Svar fra Phonero
03.06.2019 15.47
Hei Barbro,

Takk for hyggelig tilbakemelding!

Mvh Mads
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"God kundeservice"

Appen er ganske dårlig med kun info om forbruk. Men trenger man bytte adresse eller Mail så er de raske og hyggelige på både Mail og chat😊

Svar fra Phonero
01.06.2019 08.30
Hei Annette,

Takk for hyggelig tilbakemelding :)

Om du har noen innspill til vår mobilapp, send oss gjerne en e-post til bytt@phonero.no så vil vi ta kontakt med deg.

Vi jobber alltid for å bli bedre, derfor er din tilbakemelding viktig for oss.

Mvh Mads
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Support"

Telefoni er telefoni så har ikke noe å komme med når det gjelder det tekniske. Alt er mer eller mindre det samme med alle operatører nå. Alt bra, MEN.. At dere har fjernet epost support for bedriftskunder må være den dummeste idéen i Phoneros historie. Håper dere leser dette og vurderer å reåpne epost support!

Svar fra Phonero
22.05.2019 15.08
Hei Vegard,

Vi setter pris på tilbakemeldingen.

Det er fortsatt mulig å sende oss epost ved å benytte seg av kontaktskjemaet på våre hjemmesider: https://www.phonero.no/kontakt-oss
Da vil saken gå direkte til rett avdeling.

Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet.

Mvh Mads
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Raskt og enkelt"

Vennlig og grei kundemottaker på kundeservice som enkelt og greit hjalp meg med alle spørsmålene mine.

Svar fra Phonero
22.05.2019 15.08
Hei Kjell,

Takk for fin tilbakemelding!

Så fint å se at du er fornøyd med oss og vår kundeservice.

Mvh Mads
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Bra service, gode priser men litt svak dekning"

Vi har hatt et neste 30 årig langt og godt samarbeid med Phonero. Phonero gir oss gode priser og tett service. Utfordringen er dekningskvaliteten.

Svar fra Phonero
22.05.2019 09.27
Hei Dag,

Takk for hyggelig tilbakemelding!

Vi vil gjerne undersøke planene i ditt område, eller se på andre løsninger som kan hjelpe deg, ta kontakt med oss på bytt@phonero.no, skriv telefonnummeret så slår vi på tråden.

Mvh Mads
Phonero
Vurderer du Phonero?
Sammenlign mobilabonnement fra Phonero mot alle andre på markedet
Rønnaug J
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Brukervennleg telefonselskap. God oppfølging"

Rask service og lett å få kontakt med kundeservice. Hyggelege personar å snakke med. Har hatt kontakt 2 gonger etter overgangen til Phonero.

Svar fra Phonero
20.05.2019 13.46
Hei Rønnaug,

Takk for din tilbakemelding!

Så fint å se at du er fornøyd med oss og vår kundeservice!

Mvh Mads
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Fint service for en god pris"

Brukte Phonero i bedriftsavtale hos min førrige jobb, overtok telefonnummer og avtale ved jobbskift. Det gikk smedfri og jeg blir enda mer fornøyd med Phonero. Bra service til en hyggelig pris. Aldri har fått problemer.

Svar fra Phonero
20.05.2019 13.46
Hei Anton,

Takk for fin tilbakemelding!

Godt å se at du er fornøyd!

Mvh Mads
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Norges beste kundeservice"

Tusen takk til kundeservice!!! Fantastisk god på produkt og en unik opplevelse på god kundebehandling som er av de sjeldne. En fin opplevelse for meg som kunde.

Svar fra Phonero
16.05.2019 15.14
Hei Morten,

Takk for hyggelig tilbakemelding, veldig gøy å lese!

Ha en fin dag!

Mvh Mads
Phonero
Mobilabonnement fra Phonero
Helt anonymt. Tar kun 1 minutt.
Vis alle mobilabonnement
Finnes det bedre mobilabonnement?
Sammenlign mobilabonnement fra Phonero mot alle mobilabonnement på markedet.
Sammenlign mobilabonnement
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR