Meny

Phonero omtaler og erfaringer

SKRIV OMTALE
Bytt til Phonero
4,4/5
Bra
Kundetilfredshet
Bra
Kundeservice
Utmerket
Verdi for pengene
Bra
1
av 37 innen
mobilselskap
76%
anbefaler
Phonero
Filtrer omtaler
1079
282
67
39
247
Sorter omtaler etter
Viser av 1714 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Phonero?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Har byttet selskap
"Vennlighet og hjelpsomhet + flott produkt"
3 syns denne omtalen er nyttig

Jeg har vært bruker av Phonero i en årrekke, og har bare godt å si hva gjelder kundemottak, oppfølging og evne til å hjelpe når det oppstår problemer.

Svar fra Phonero
04.02.2021 09:15
Hei Ellen, Veldig gøy å lese tilbakemeldingen din ! Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet. Mvh Mads Phonero
Jacob H. S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Alt er veldig bra"
5 syns denne omtalen er nyttig

Kort ventetid for å snakke med kundeservice. Rask og god kvalitet på kundeservicen. Rask tilbakemelding og god oppfølging på saker. Meget konkurransedyktige priser og gode løsninger for bedrift. Har vært fornøyd fra første stund.

Svar fra Phonero
01.02.2021 08:14
Hei Jacob, Vi setter stor pris på tilbakemeldingen, veldig gøy å lese! Godt å se at du er fornøyd! Mvh Mads Phonero
Project H
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Bra service og kundeorienterte medarbeidere"
5 syns denne omtalen er nyttig

Fikk meget bra service når jeg skulle endre mitt abonnemang. I tillegg fikk jeg hjelp til funksjoner og verktøy jeg ikke var klar over som var nyttige i min daglige jobb. Virkelig hyggelig person med høy servicegrad. Sånn skal service være.

Svar fra Phonero
01.02.2021 08:14
Hei Project, Tusen takk for hyggelig omtale! Veldig gøy å lese tilbakemeldingen din! Mvh Mads Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Kundebehandling"
2 syns denne omtalen er nyttig

God kontakt og oppfølging. Grundig forklaring og veiledning for å rette opp feil på telefon. Problemet ble løst.

Svar fra Phonero
01.02.2021 08:03
Hei Stein, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Fint å se at du er fornøyd! Mvh Mads Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"3 mnd oppsigelsestid"
4 syns denne omtalen er nyttig

Ønsker å gjøre alle oppmerksom på at det er 3 mnd oppsigelsestid på alle abo. til og med etter at oppsigelsestiden er utløpt. Har ikke opplevd at noen andre selskaper gjør det på denne måten.

Svar fra Phonero
01.02.2021 07:54
Hei Magne, Takk for din tilbakemelding. Oppsigelsestid er standard hos flere teleoperatører som leverer tjenester til bedrifter. Vi ønsker å ta en gjennomgang av saken din. Send oss gjerne en e-post til [email protected], så tar vi kontakt med deg. Mvh Mads Phonero
Jostein K
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Effektivt"
3 syns denne omtalen er nyttig

Vi i Bø Sommarland har vært kunde hos Phonero i lengre tid, det er lett å få hjelp og ved overgang til IP telefoni erfarte vi at Phonero var fortsatt den beste leverandøren for oss. Pris på tjenestene er en viktig faktor som Phonero møter godt😉 Kontakt med salg og support i Kristiansand er alltid hyggelig og personlig😀

Svar fra Phonero
01.02.2021 07:54
Hei Jostein, Veldig gøy å lese tilbakemeldingen din ! Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet :-) Mvh Mads Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Det lille ekstra"
2 syns denne omtalen er nyttig

Alle operatører oppretter sak og gir saksnummer Men phonero følger opp med raske svar viss man ringer. En saksbehandler som straks er på. Det er forskjellen på phonero og andre aktører Det lille ekstra som gjør hverdagen enklere

Svar fra Phonero
01.02.2021 07:44
Hei Jarl, Vi setter stor pris på tilbakemeldingen og vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet! Mvh Mads Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"En telefonoperatør med kunden i fokus"
1 syns denne omtalen er nyttig

Opplever Phonero som løsningsorienterte, vennlige og fremoverlente. Tilbyr løsninger for bedrifter i alle størrelser med god tilpasnings evne for alle størrelser.

Svar fra Phonero
01.02.2021 07:44
Hei Petter, Vi setter stor pris på tilbakemeldingen. Godt å se at du er fornøyd med oss! Mvh Mads Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Anbefales på det sterkeste"
2 syns denne omtalen er nyttig

Phonero er supre på både kundeservice, pris og alle andre tjenester relatert til mobil-abbonomang. Gikk fra ice til phonero å jeg angrer ikke ett eneste sekund.

Svar fra Phonero
27.01.2021 08:59
Hei Sammy, Så fint å se at du er fornøyd. Vi setter stor pris på tilbakemeldingen! Mvh Mads Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Enkelt og problemfritt!"
1 syns denne omtalen er nyttig

Veldig raskt og god kundeservice, enkelt og oversiktlig app, som gjør at man har full kontroll over databruk , sentralbord og kan med enkle grep endre innringer-køer, visningsnummer osv.

Svar fra Phonero
27.01.2021 08:59
Hei Bente, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet. Mvh Mads Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Fantastisk Phonero-dame som ringte meg opp!"
2 syns denne omtalen er nyttig

Eg vart i dag ringt opp av Phonero om mulighet for å få bedre deal på mitt mobilabonnement i mitt ENK. Det endte med at eg ikkje skiftet fra leverandøren eg har i dag, men du verden for ein fantastisk person som ringte! Hjelpsom, åpen, og viste meg side på nettet for å kunne sammenligne dekningsområdet til Telia og Telenor akkuratt her som eg oppholder meg best. Så tusen takk for ny kunnskap og refleksjoner!!

Svar fra Phonero
27.01.2021 08:59
Hei Laila, Tusen takk for hyggelig omtale! Vi setter stor pris på tilbakemeldingen og vi er her hvis du skulle ønske å bli kunde i fremtiden. Mvh Mads Phonero
Truls V. K
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Raske og korrekt svar - første gangen"
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg har prøvd flere selskap som opererer i lavprissegmentet på bedriftsmarkedet, og phonero er første selskap jeg benytter hvor jeg får følelsen av at kundebehandler fokuserer på å hjelpe meg fremfor å bli kvitt henvendelsen. Ved førstegangs henvendelse på forskjellige problem har jeg fått svar på det jeg har lurt på uten å måtte kjempe meg gjennom en mur av førstelinje.

Svar fra Phonero
25.01.2021 15:22
Hei Truls, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet. Mvh Mads Phonero
Anette E
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekning
"Kundeservice"
1 syns denne omtalen er nyttig

God erfaring med kundeservice! De svarer raskt og hjelper meg kjapt og greit med det jeg trenger hjelp til.

Svar fra Phonero
25.01.2021 15:22
Hei Anette, Takk for hyggelig tilbakemelding! Så fint å se at du er fornøyd med vår kundeservice. Mvh Mads Phonero
Øystein
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Selger opplyser ikke om alle kostnader"
6 syns denne omtalen er nyttig

Min kone driver en liten enmannsbedrift og fikk tilbud om et bedriftsabonnement fra Phonero, kr. 259 pr. mnd + mva for 12 GB. Nå viser det seg at Phonero fakturerer kr. 230 ekstra pr. mnd for 12 GB + et påslag for hver gang man bruker Bank-ID for mobil. Dette ble det ikke opplyst om i samtale med selger. Først etter at man trykker bekreft på ordrebekreftelsen kommer det en oversikt hvor det står at det er 2 års bindingstid. De øvrige kostnadene kommer først til syne når fakturaen kommer. Jeg kan ikke skjønne annet enn at dette må være brudd på markedsføringsloven.

Svar fra Phonero
20.01.2021 09:34
Hei Øystein, Takk for tilbakemeldingen. Dette hørtes ikke bra ut og vi vil gjerne se nærmere på denne saken, slik skal det selvfølgelig ikke være hos Phonero. Uten å kjenne saken i detalj så håper jeg du kan ta kontakt på [email protected], husk å legge med fullt navn og telefonnummer så tar vi kontakt med deg. Mvh Mads Phonero
Karl J. P
Kundetilfredshet
Kundeservice
"Jeg var usikker vedr.faktura,og fikk en vennlig og effektiv klargjøring"
3 syns denne omtalen er nyttig

Jeg var usikker vedr. 2 faktura. Problemstillingen ble oppklart profesjonelt og vennlig av Phoneros kundeservice by

Svar fra Phonero
21.01.2021 09:18
Hei Karl, Så gøy å lese at du er fornøyd med oss og vår kundeservice. Tusen takk for fin omtale! Mvh Mads Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Styr unna dette"
6 syns denne omtalen er nyttig

Styr unna dette svindel fra ende til annen. Det desidert værste mobil og mobilt bredbåndsabonnementet med 24 MND bindingstid og et bruddgebyr på kr 3000 på begge så totalt kr 6000!! Når man skal ha hjelp er det folk som ikke vet hva de snakker om. Styr unna. Jeg har aldri opplevet maken i hele mitt liv

Svar fra Phonero
18.01.2021 08:17
Hei Jan, Takk for tilbakemeldingen. Godt samarbeid og fornøyde kunder er svært er viktig for oss. Vil derfor gjerne se nærmere på saken din, send oss en mail på [email protected] (ta med telefonnummeret ditt) så tar vi kontakt. Vi jobber alltid for å bli bedre, derfor er din tilbakemelding viktig for oss. Mvh Mads Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Forferdelige greier"
5 syns denne omtalen er nyttig

Pågående tlf.selger fikk meg til å gå fra Ice til Phonero,12 gb til 239,-pr.mnd.(med 24!!! mnd.bindingstid.Bryter du avtalen må du ut med flere tusen i gebyr!!) Det han ikke opplyste om var at i tillegg kommer moms,MMS er ikke inkl. Og på toppen av det hele tar de 59 kr.i fakturagebyr selv om den blir sendt på E post🙈 Fikk første regning fra de nå, over dobbelt så dyrt som når jeg var hos Ice.. Kommer til å kontakte Forbrukerrådet🤮 Dette er svindel,styr unna!!

Svar fra Phonero
14.01.2021 11:33
Hei Geir, Takk for din tilbakemelding. Vi er lei oss for du ikke har hatt en god opplevelse hos Phonero. Godt samarbeid og fornøyde kunder er svært viktig for oss, så jeg vil gjerne se nærmere på saken din og på hva som har skjedd, send oss en mail på [email protected] (ta med telefonnummeret ditt) så tar vi kontakt. Mvh Mads Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Svindlet av Phonero selger"
7 syns denne omtalen er nyttig

Ble kontaktet av en selger som kunne levere billigere og bedre abb med bedre dekning og fri samtale til EU land. Ingen binding. Fikk første regning og det var langt dyrere enn lovet. Fikk beskjed jeg måtte betale ekstra for utenlands tjenester. Byttet tilbake til Ice og fikk nå brudd gebyr på 3000 kr! Det viser seg at Phonero har 2 års binding. Noe selgeren ikke sa noen ting om og som de har begravet i en vilkår tekst langt inne i kjøpsavtalen. Jeg forsøker nå å heve kjøpet, men ble sendt videre til en annen saks behandler. Phonero kan vente seg en politi anmeldelse om dette ikke blir løst snarest!

Svar fra Phonero
11.01.2021 15:01
Hei Robert, Dette hørtes ikke bra ut og vi vil gjerne se nærmere på denne saken, slik skal det selvfølgelig ikke være hos Phonero. Uten å kjenne saken i detalj så håper jeg du kan ta kontakt på [email protected], husk å legge med fullt navn og telefonnummer så tar vi kontakt med deg. Mvh Mads Phonero
Arild B. T
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Meget god løsning på et problem jeg har slitt med"
2 syns denne omtalen er nyttig

Utmerket service, god kompetanse gjorde at de forstod mitt problem, og hadde løsning klar veldig kjapt. Andre selskap har ikke hatt forslag til løsning,

Svar fra Phonero
11.01.2021 15:01
Hei Arild, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet! Mvh Mads Phonero
Mathisen
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Raskt og klart svar ved henvendelse."
1 syns denne omtalen er nyttig

Raske og klare svar ved henvendelse via mail. Dette gjaldt også ved videre henvendelse angående samme sak.

Svar fra Phonero
11.01.2021 15:01
Hei Mathisen, Godt å se at du er fornøyd med oss og vår kundeservice! Vi setter stor pris på tilbakemeldingen! Mvh Mads Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Kort og greit, helt OK"
2 syns denne omtalen er nyttig

Ikke den minste ting å klage på. Noe av det beste, de ringte å spurte om jeg kunne være så snill og være med på undersøkelsen

Svar fra Phonero
11.01.2021 15:02
Hei Stein, Vi setter stor pris på tilbakemeldingen. Godt å se at du er fornøyd! Mvh Mads Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"God dekning med Phonero"
2 syns denne omtalen er nyttig

Veldig fornøyd med teknisk oppsett av mottakerenhet og kabel inn til ruter og har god dekning for inntil 8 enheter med film samtidig.

Svar fra Phonero
05.01.2021 01:34
Hei Jan, Så fint å se at du er fornøyd. Vi setter stor pris på tilbakemeldingen! Mvh Mads Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Har fungert veldig bra for meg."
2 syns denne omtalen er nyttig

Har brukt Phonero i mange år, har fungert veldig bra for meg bedriftsabonnement. Så jeg fortsetter og bruke dette privatperson. Support og kundestøtte kar vært veldig bra.

Svar fra Phonero
05.01.2021 01:34
Hei Roar, Veldig gøy å lese tilbakemeldingen din! Godt å se at du er fornøyd med oss og vår kundeservice. Mvh Mads Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Veldig fornøyd med Phonero"
2 syns denne omtalen er nyttig

Vi har hatt Phonero noen år allerede. Flere andre leverandører har forsøkt å få oss til å bytte, men ingen andre klarer å matche pris, data og service. Vi er veldig fornøyd😊

Svar fra Phonero
05.01.2021 01:32
Hei Ronny, Vi setter stor pris på tilbakemeldingen, veldig gøy å lese :-) Mvh Mads Phonero
Torleif S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"De tre personene som har abonnement er ikke søkbar på 1881."
1 syns denne omtalen er nyttig

Pris og refusjon av bruddgebyr som avtalt. Hvordan de tre mobiltelefonbumrene er oppført i «telefonkatalogen» er ikke som forventet. Jeg har ikke funnet en enkel måte å gjøre dette på Min Phonero.

Svar fra Phonero
05.01.2021 01:32
Hei Torleif, Vi setter stor pris på tilbakemeldingen! Send oss gjerne en mail på [email protected] med din kontaktinformasjon, så tar vi kontakt med deg angående nummeropplysning. Mvh Mads Phonero
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR