Meny

Phonero omtaler og erfaringer

4,0/5
Bra
Kundetilfredshet
Bra
Kundeservice
Bra
Verdi for pengene
Bra
1
av 30 innen
mobilselskap
59%
anbefaler
Phonero
Filtrer omtaler
310
131
42
25
166
Sorter omtaler etter
Viser av 674 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Phonero?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Fungerer greit for meg"

Dekningsgraden er nok det største ankepunktet. Tjenestene ellers fungerer greit. Jeg håndterer nærmere 200 mobilabonnementer i vår bedrift og får rask hjelp/tilbakemeldinger når jeg tar kontakt med Phonero.

Svar fra Phonero
10.04.2019 09.12
Hei Leif,

Godt å se at du er fornøyd med oss og vår kundeservice!

Jeg vil gjerne undersøke planene i ditt område, eller se på andre løsninger som kan hjelpe deg.
Ta kontakt med oss på bytt@phonero.no, skriv telefonnummeret så slår vi på tråden.

Mvh Mads
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Stort sett veldig bra"

Raske respons på kundeservice. Ok priser så vidt jeg kan bedømme. Får av og til tilbakemeldinger om dårlig dekning her i distriktet og kan derfor ikke gi full score.

Svar fra Phonero
10.04.2019 09.12
Hei Dag,

Takk for hyggelig tilbakemelding!

Vi vil gjerne undersøke hvilket området dette dreier seg om, og på den måten se om det er noe feil eller om det trengs oppgradering.
Ta kontakt med oss på bytt@phonero.no, skriv telefonnummeret ditt så tar vi kontakt.

Mvh Mads
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Chatten"

Så lenge chatten er bemannet og besvares umiddelbart kan vi leve med at det ikke lenger går an å sende eposter til support@phonero.no med nye saker. Dersom det kun var mulig å ta kontakt via kontaktskjema ville dere scoret lavere for vår del.

Svar fra Phonero
10.04.2019 09.12
Hei Børge,

Så fint å se at du er fornøyd med oss!
Vi setter pris på tilbakemeldingen.

Mvh Mads
Phonero
Sjekk om du betaler for mye hos operatøren din
Vi sammenligner mobilabonnementet ditt mot alle andre på markedet og sjekker om du betaler for mye
Sjekk om jeg betaler for mye
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Rask og god kundeservice på telefon og epost."

Phonero besvarer alle henvendelser raskt på telefon og epost. De gir individuell tilrettelegging av abonnement tilpasset bedriftens behov.

Svar fra Phonero
09.04.2019 10.08
Hei Åge,

Takk for fin tilbakemelding.

Mvh Katrine
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Bra kundeservice"

Kundeservicen er som oftest bra. De fleste vi er i kontakt med er både hjelpsomme og hyggelige. Dekningen er dessverre blitt mye dårligere etter overgangen fra Telenor til Telia. Ville nok anbefalt selskapet til andre om det ikke hadde vært for dette.

Svar fra Phonero
09.04.2019 10.08
Hei Per,

Takk for hyggelig tilbakemelding!

Vi vil gjerne undersøke hvilke områder dette dreier seg om, og på den måten se om det er planlagt utbedring eller trengs en oppgradering.
Ta kontakt med oss på bytt@phonero.no, skriv telefonnummeret ditt så slår jeg på tråden.

Mvh Katrine
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Fleksibilitet"

Ved å ha en fast kontakt hos Phonero så løser det seg fint. Det å kunne sende korte meldinger, ordre over en fast epost som support@phonero.no er veldig viktig at ikke blir avskaffet. Ved problemer så har det som regel løst seg igjennom dialog. Phonero kan bli enda flinkere til å legge til rette for at bedriftskunder kan føle seg unike, spesielt fulgt opp. Det er muligheter for bedre dekning og raskere nett via mobil.

Svar fra Phonero
09.04.2019 10.08
Hei Marius,

Takk for hyggelig tilbakemelding.

Vi jobber alltid med å bli bedre, derfor er din tilbakemelding viktig for oss.

Mvh Katrine
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"God kundeservice"

Har ved et par anledninger kontaktet kundeservice, og det har vært en positiv erfaring. Kort ventetid, hyggelig og hjelpsom person i andre enden, og problemene ble løst. Akkurat slik kundeservice skal være.

Svar fra Phonero
09.04.2019 09.58
Hei Erik,

Takk for hyggelig tilbakemelding!

Godt å høre at du er fornøyd med oss og vår kundeservice.

Mvh Katrine
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Effektive og profesjonelle"

Får alltid rask respons fra Phonero. Og de yter en service langt over gjennomsnittet. Som bedriftskunde føler man seg virkelig ivaretatt av en proff tjenesteleverandør.

Svar fra Phonero
10.04.2019 15.35
Hei Digi,

Veldig gøy å lese tilbakemeldingen din.
Godt å se at du er fornøyd!

Mvh Mads
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Gått fra middelmådig til meget bra teleleverandør"

Var ikke veldig fornøyd med phonero og kundeservice i starten når eg hadde det, 3-4 år siden. Nå, helt suverent, veldig kjapt svar når en ringer kundeservice, og får den hjelpen en trenger. Blitt en veldig proff leverandør👌

Svar fra Phonero
09.04.2019 09.53
Hei Erik,

Takk for fin tilbakemelding!

Vi jobber alltid med å bli bedre, derfor er din tilbakemelding viktig for oss.

Mvh Katrine
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Billig og bra"

Jeg har forsøkt å nå fram på Chat, men det var ingen reaksjon i det forventede tidsrommet. Jeg benyttet telefonen i stedet og fikk raskt hjelp.

Svar fra Phonero
09.04.2019 09.52
Hei Anne,

Tidligere har vi hatt litt problemer med Chat, men dette skal være rettet nå. Så bra du fikk rask hjelp på telefon.

Mvh Katrine,
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Noe manglende rekkevidde trekker ned et ellers meget bra produkt"

Meget god kundeservice. Brukervennlig og god app. Har ikke telefonforbindelse på enkelte strekninger (har en mobil jobb). Var ute for en ulykke med bilen på riksvei 41, og fikk ikke samband. En person med Telenor abonnement stoppet, og hun hadde heldigvis forbindelse. Har fått opplyst at det skal komme en sender nær stedet, men så langt har det ikke skjedd noen bedring. Vi skal nå få mulighet til å rapportere til virksomheten når vi er på stedet vi inspiserer, men det fordrer at vi må kunne koble oss opp.

Svar fra Phonero
29.03.2019 16.05
Hei Jan,

Vi setter pris på tilbakemeldingen!

Det er viktig for oss at våre kunder har forbindelse.
Jeg vil gjerne undersøke planene dette område, så ta gjerne kontakt med oss på bytt@phonero.no, skriv telefonnummeret så slår vi på tråden.

Mvh Mads
Phonero
Sjekk om du betaler for mye hos operatøren din
Vi sammenligner mobilabonnementet ditt mot alle andre på markedet og sjekker om du betaler for mye
Sjekk om jeg betaler for mye
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Rett person på rett plass"

Hadde spørsmål vedr bruk at sentralbordfunksjonen. Fikk en meget god og fyldig innføring av denne noe som gjør at kunder som ringer inn til oss får en bedre opplevelse. Takk for hjelpen

Svar fra Phonero
28.03.2019 12.15
Hei Trond,

Takk for hyggelig tilbakemelding!
Veldig gøy å lese!

Mvh Mads
Phonero
Per C. J
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Billig og enkelt"

Billig og enkelt, God kundeservice. Alltid hyggelige og serviceinnstilte på support. Kan bli bedre på dekning

Svar fra Phonero
26.03.2019 16.09
Hei Per,

Takk for hyggelig tilbakemelding!

Vi vil gjerne undersøke hvilke områder du opplever problemer med dekningen, og på den måten se om det er noe feil eller om det trengs oppgradering.

Ta gjerne kontakt med oss på bytt@phonero.no, skriv telefonnummeret så tar vi kontakt.

Mvh Mads
Phonero
Bjørnar
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Leverer abonnement til god pris med bra dekning"

Leverer abonnement som dekker mine behov i forhold til dekning. Effektiv kundeservice og med fornuftig pris.

Svar fra Phonero
25.03.2019 14.47
Hei Bjørnar,

Takk for hyggelig tilbakemelding!
Så fint å se at du er fornøyd med oss!

Mvh Mads
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Enkelt å få kontakt, samt hva jeg trenger å gjøre for å komme videre"

Rask tilbakemelding, oppfølging av oppgaver jeg ikke har gjort, hjelp, til å få oversikt på hva jeg trenger å gjøre...

Svar fra Phonero
22.03.2019 12.56
Hei Dennis,

Takk for hyggelig tilbakemelding!
Godt å se at du er fornøyd med vår kundeservice.

Mvh Mads
Phonero
Marius A
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig dekning"

Byttet bedriften over til phonero i dag. Kom nettopp ut på hytta og oppdaget at det ikke er dekning der. Telenor har full pupp på 4G her!!!

Svar fra Phonero
19.03.2019 11.45
Hei Marius,

Det er viktig for oss at våre kunder har dekning.

Vi vil gjerne undersøke hvilke områder dette dreier seg om, og på den måten se om det er noe feil eller om det trengs oppgradering.

Ta kontakt med oss på bytt@phonero.no, skriv telefonnummeret ditt så tar vi kontakt.

Mvh Katrine
Phonero
Sjekk om du betaler for mye hos operatøren din
Vi sammenligner mobilabonnementet ditt mot alle andre på markedet og sjekker om du betaler for mye
Sjekk om jeg betaler for mye
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"God servise"

Var imøtekommende med en gang, og det var greit å slippe for mange valg, før du kom til rett operatør.

Svar fra Phonero
21.03.2019 15.43
Hei Solveig,

Takk for hyggelig tilbakemelding!
Så fint å se at du er fornøyd med oss!

Mvh Mads
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"God kvalitet og veldig god service"

Har brukt phonero i en årrekke nå. Kun gode erfaringer. Prismessig konkurransedyktig, god dekning og super service.

Svar fra Phonero
21.03.2019 15.43
Hei Jona,

Godt å se at du er fornøyd, vi setter pris på tilbakemeldingen.

Mvh Mads
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekning
"Fornøyd totalkunde"

Som jeg nevnte i telefonsamtalen i dag, så er jeg veldig fornøyd med helheten, fra første kontaktpunkt til sluttproduktet.

Svar fra Phonero
19.03.2019 11.44
Hei Terje,

Så gøy å høre, takk for fin tilbakemelding.

Mvh Katrine
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Enklelt, seriøst og billig"

Gunstige priser, lett å få tak i dem når man trenger hjelp, oversiktlige nettsider og app - kort sagt: null stress.

Svar fra Phonero
19.03.2019 11.44
Hei Reidar,

Takk for hyggelig tilbakemelding!

Mvh Katrine
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"God respons på henvendelser og hjelpsomme ansatte"

Har fått veldig rask respons når jeg behøver hjelp! God service. Eneste negative er uoversiktlig fakturering som kunne vært tilrettelagt for at kunden kunne lett forstå hva pengene går til.

Svar fra Phonero
19.03.2019 11.44
Hei Roman,

Så fint å se at du er fornøyd med oss og vår kundeservice.

Takk for fin tilbakemelding, ditt tips er tatt videre til riktig avdeling.

Mvh Katrine
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Føler meg lurt"

Enig med Eirik under her... Elendig selskap som sender regning på regning. Priser oppgitt uten moms (jada, burde lest det med liten skrift) og mye dyrere enn andre. Ekstremt dårlig dekning og. 👎

Svar fra Phonero
21.03.2019 15.43
Hei Kristin,

Slik skal det selvfølgelig ikke være så her må vi undersøke.
Send gjerne en e-post til bytt@phonero.no så skal jeg undersøke saken videre.

Mvh Mads
Phonero
Vurderer du Phonero?
Sammenlign mobilabonnement fra Phonero mot alle andre på markedet
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Kundevennlig med gode vilkår"

Fikk gode svar på alle spørsmål og fikk en fin orientering om hva som ligger i abonnementet. Hjelp til å kople opp app, tilbud for nettbruk. Alt i hyggelig og informativ tone.

Svar fra Phonero
19.03.2019 11.44
Hei Hans,

Takk for fin tilbakemelding!

Så fint å se at du er fornøyd med oss og vår kundeservice.

Mvh Katrine
Phonero
Øystein
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Alltid fornøyd"
1 syns denne omtalen er nyttig

Har vært kunde i mange år, og er superfornøyd med rask support, hyggelige medarbeidere, og greie priser. Syntes de bør få abonnement som Svitsj eller lignende.

Svar fra Phonero
19.03.2019 11.44
Hei Øystein,

Fint å se at du er fornøyd!

Takk for fin tilbakemelding. Jeg tar videre ditt innspill til riktig avdeling.

Mvh Katrine
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Bra respons på henvendelse"

Rask respons på henvendelse. Jeg har ikke benyttet phonero så lenge. Synes hjemmesiden kunne vært bedre å finne frem på.

Svar fra Phonero
18.03.2019 14.54
Hei Knut,

Takk for hyggelig tilbakemelding og for innspill angående vår hjemmeside.

Mvh Mads
Phonero
Mobilabonnement fra Phonero
Helt anonymt. Tar kun 1 minutt.
Vis alle mobilabonnement
Finnes det bedre mobilabonnement?
Sammenlign mobilabonnement fra Phonero mot alle mobilabonnement på markedet.
Sammenlign mobilabonnement
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR