Meny

Phonero omtaler og erfaringer

4,1/5
Bra
Kundetilfredshet
Bra
Kundeservice
Bra
Verdi for pengene
Bra
3
av 30 innen
mobilselskap
64%
anbefaler
Phonero
Filtrer omtaler
434
175
51
30
182
Sorter omtaler etter
Viser av 872 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Phonero?
Anneliese
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Grei kundebehandling"
1 syns denne omtalen er nyttig

Reagerer høflig og ordner opp når for eksempel (forfalt) faktura er blitt oversett av kunden. Slike ting har en lei tendens til å bli hengende i datasystemer selv om en kundebehandler gjerne har gjort sitt beste for å få det ut av systemet.

Svar fra Phonero
07.08.2019 08.24
Hei Anneliese,

Så fint å se at du er fornøyd med oss, takk for fin tilbakemelding.

Mvh Katrine
Phonero
Lars T. W
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Super Service"
1 syns denne omtalen er nyttig

Wendy løste problemet med en gang. På den måten fikk jeg kommet raskt i gang med mitt arbeid. Veldig takknemlig!

Svar fra Phonero
07.08.2019 08.24
Hei Lars,

Så fint å se at du er fornøyd med oss.

Takk for hyggelig tilbakemelding!

Mvh Katrine
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Takk NEI"
1 syns denne omtalen er nyttig

Lureri fra ende til annen. Utenlandspriser stemmer overhodet ikke med det selger oppgav. MMS og tekst fungerer ikke i USA, de skylder bare på min telefon mm. Går ungene over datagrensa flår de deg. Du må aktivt bestill datavarsling.

Svar fra Phonero
07.08.2019 08.22
Hei Peter,

Takk for din tilbakemelding.

Godt samarbeid og fornøyde kunder er svært viktig for oss.
Vil derfor gjerne se nærmere på saken din, send oss en mail på bytt@phonero.no (ta med telefonnummeret ditt) så tar vi kontakt.

Høye datakostnader er kjedelig, men kan heldigvis enkelt unngås.
Vi varsler om databruk på 50, 90 og 100 % bruk av pakken.
I Bedriftsportalen kan man aktivere datakontroll som sperrer databruken etter 100% bruk.
Vi hjelper deg gjerne for å få kontroll på databruken.

Mvh Katrine
Phonero
Vurderer du Phonero?
Sammenlign mobilabonnement fra Phonero mot alle andre på markedet
Kathrine
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Problemfri tjeneste"

Hatt mobil gjennom arbeidsgiver, så ikke vært i kontakt med phonero før jeg skulle overta abonnementet privat. Rask og god kundeservice. Ingen problem.

Svar fra Phonero
07.08.2019 08.21
Hei Kathrine,

Takk for hyggelig tilbakemelding!

Mvh Katrine
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"God kundeservice"

Får svar fra kundeservice omgående. De er behjelpelig med mine problemer og hjelper til med de endringer som er ønskelig.

Svar fra Phonero
07.08.2019 08.21
Hei Stein,

Takk for fin tilbakemelding!

Så gøy å se at du er fornøyd med oss og vår kundeservice.

Mvh Katrine
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
"Utmerket service"

Jeg er regnskapsfører og fikk god hjelp til å avklare en utbetaling til Phonero som gjaldt en kunde.

Svar fra Phonero
07.08.2019 08.19
Hei Svein,

Takk for hyggelig tilbakemelding!

Mvh Katrine
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Fantasisk serviceinnstilling!"

Veldig fornøyd med alt Phonero tilbyr og utretter, men fremdeles er overgangen til Telia-dekning ikke like god som Telenor-dekning der jeg oppholder meg store deler av året.

Svar fra Phonero
07.08.2019 08.19
Hei Ruth,

Så fint å se at du er fornøyd oss, takk for hyggelig tilbakemelding.

Vi vil gjerne undersøke om det er planer for utbedring i området eller om det er andre løsninger som kan hjelpe deg.

Ta kontakt med oss på bytt@phonero.no, skriv telefonnummeret ditt så slår jeg på tråden.

Mvh Katrine
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Klarer aldri å estimere tiden til leveranse"
1 syns denne omtalen er nyttig

Ved innføring av Esim i markedet har mange leverandører klart å levere dette for apple Watch. Ved etterspørsel til Phonero kan de ikke / vil de ikke oppgi når de har tenkt å lansere denne tjenesten. De personer da som har behov for dette kan da ikke vite om det kommer neste uke eller neste år. For min del har jeg opplevd dette svaret på flere tjenester som skulle lanseres. En av disse kom bare kort tid etter og den andre kom nesten 10 måneder etter. Hvis de ikke kan estimere når de har tenkt at det kommer vil det si at vi som kunder får bare muligheten til å smøre oss med tålmodighet eller skifte til annen leverandør. Trist at det ikke kan estimeres leveranse slik at man bedre kan vurdere oppsigelse og flytting eller å bli hvis dette er viktig.

Svar fra Phonero
01.08.2019 14.29
Hei Ståle,

Vi har stor forståelse for at denne tjenesten er høyt ønsket og beklager at klargjøringen har tatt lenger tid en forventet.
Alt tyder nå på at eSIM til Apple Watch vil være tilgjengelig høsten 2019, nærmere bestemt oktober.

Vi jobber alltid for å bli bedre, derfor er din tilbakemelding viktig for oss.

Mvh Mads
Phonero
Sjekk om du betaler for mye hos operatøren din
Vi sammenligner mobilabonnementet ditt mot alle andre på markedet og sjekker om du betaler for mye
Sjekk om jeg betaler for mye
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Veldig fornøyd med kundeservice via chat"

Fikk veldig god hjelp da jeg kontaktet kundeservice via chat i dag da jeg hadde problemer med pålogging. De måtte resette brukeren min og da ble problemet løst.

Svar fra Phonero
02.08.2019 20.55
Hei Anita,

Takk for hyggelig tilbakemelding!

Mvh Mads
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"God kundebehandling"

Er godt fornøyd med kundeservicen vi får som bedriftskunder. Jeg ordner med nye ansatte som skal over på abonnement hos dere osv og får god hjelp når jeg ringer.

Svar fra Phonero
02.08.2019 20.54
Hei,

Godt å se at du er fornøyd.
Vi setter pris på tilbakemeldingen.

Mvh Mads
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Abonnement pris"

Veldig flink og hyggelig konsulent. Han hjalp meg med alt jeg trengte. Og forklarte meg alt om min forbruk av abonnement.

Svar fra Phonero
02.08.2019 20.54
Hei Bruno,

Takk for din tilbakemelding!
Så fint å se at du er fornøyd med oss og våre kundebehandlere!

Mvh Mads
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Fra bedrifts- til privatabonnement"

Da jeg skal pensjonere meg tok jeg kontakt med Phonero for å høre om det var mulig å bli privatabonnent. Eksisterende bedriftsabonnement i Phonero har fungert problemfritt både teknisk og administrativt, og jeg har hatt god dekning både i Norge og Europa. Prisen på et privatabonnement med mitt behov er marginalt høyere enn de billigste billigabonnementene. Den gode måten jeg ble tatt imot og behandlet på av kunderådgiver ble avgjørende for at Phonero forblir mitt valg også som pensjonist.

Svar fra Phonero
01.08.2019 14.29
Hei Geir,

Veldig gøy å lese tilbakemeldingen din!
Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet !

Mvh Mads
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Effektivt og enkelt å bruke"
1 syns denne omtalen er nyttig

Tidssparende programvare som gjør det enkelt å ta kontakt med mennesker mens man utfører andre parallelle arbeidsoppgaver.

Svar fra Phonero
01.08.2019 14.28
Hei Ola,

Takk for hyggelig tilbakemelding!

Godt å se at du er fornøyd!

Mvh Mads
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Lover mer enn de kan holde, elendig service"
3 syns denne omtalen er nyttig

Selgere som lover at du får de samme fordelene som du har hos din tlf operatør som du ikke får. Lover hjelp med portering som de ikke klarer å holde og dårlig lide service som skylder på alle andre når ting ikke virker. Når du ønsker å bryte avtalen for du føler deg lurt så kommer trussel om bruddgebyr til dem + at de vil at du skal betale bruddgebyret som de har betalt for at du skulle komme over til dem 2* bruddgebyr styr unna ikke la dere lure av billige priser når dere må betale xtra for ting som er inkludert hos andre teleselskap.

Svar fra Phonero
24.07.2019 22.25
Hei Kjartan,

Takk for din tilbakemelding.

Godt samarbeid og fornøyde kunder er svært viktig for oss.
Vil derfor gjerne se nærmere på saken din, send oss en mail på bytt@phonero.no (ta med telefonnummeret ditt) så tar vi kontakt.

Mvh Mads
Phonero
Sjekk om du betaler for mye hos operatøren din
Vi sammenligner mobilabonnementet ditt mot alle andre på markedet og sjekker om du betaler for mye
Sjekk om jeg betaler for mye
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekning
"Enkelt og greit"
2 syns denne omtalen er nyttig

Setter veldig god pris på deres service når jeg hadde en forespørsel, interessert i å ordne det til det beste for kunden.

Svar fra Phonero
31.07.2019 20.32
Hei Per,

Vi setter pris på tilbakemeldingen, veldig gøy å lese!

Mvh Mads
Phonero
Arveolav S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"LAANG binding, høye gebyrer"
2 syns denne omtalen er nyttig

Jeg skjønte først da jeg fikk krav om å skifte eier på telefonen min at dette ikke var et privat abonnement, og at prisen var EX moms.

Svar fra Phonero
18.07.2019 16.30
Hei Arveolav,

Dette hørtes ikke bra ut og vi vil gjerne se nærmere på denne saken.

Uten å kjenne den i detalj så håper jeg du kan ta kontakt på bytt@phonero.no, husk å legge med fullt navn og telefonnummer så tar vi kontakt med deg.

Mvh Mads
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Det fungerer bra"

Jeg er fornøyd med Phonero, har dessverre litt liten mobilnettpakke, men det er jo som skolen har bestilt.

Svar fra Phonero
24.07.2019 22.23
Hei Tom,

Takk for hyggelig tilbakemelding!

Så fint å se at du er fornøyd!

Mvh Mads
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Konkret og god oppfølging"
2 syns denne omtalen er nyttig

Hver gang jeg har et spørsmål får jeg et relativt raskt svar. Selvom svaret må sjekkes med overordnet kommer svar i rimelig tid.

Svar fra Phonero
24.07.2019 22.21
Hei,

Takk for hyggelig tilbakemelding!

Godt å se at du er fornøyd med oss.

Mvh Mads
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Greit nok når andre betaler"
2 syns denne omtalen er nyttig

Vanskelig å få god oversikt over priser. Spurte hva noe koster å ringe til et angitt sted i utlandet, fikk «samme som hjemme» til svar. Et vesentlig poeng er at jeg ikke vet hva det koster hjemme heller - og hvor finner jeg det?

Svar fra Phonero
12.07.2019 23.28
Hei Kari,

Takk for din tilbakemelding.

Ta gjerne kontakt med oss på bytt@phonero.no, så kan vi undersøke hvilke priser som gjelder for ditt abonnement.
Husk å legge med fullt navn og telefonnummer.

Ha en fortsatt fin sommer.

Mvh Even
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Alt er greit så lenge du ikke må kontakte support"
1 syns denne omtalen er nyttig

Ikke tegn 2 års binding! Jeg jobber med mange leverandører i jobben min, og jeg vil si at Phonero er den med ytterst dårligst kundeservice. De leser ikke epostene, så du må sende dem epost på epost hvor du bare repeterer de delene du ikke fikk svar på i den første eposten, fram til du får svar på alt. Videre kan det ta flere dager/uker å få hjelp, som gjør at fra du sender en mail og ber om priser, så kan det ta 1-2 måneder før du har fått svar på alt. Innen da er jeg så frustrert og lei av å mail-utveksle med dem, at jeg har bare lyst til å droppe hele greia, men så har man tegnet 2 års binding og det er så dyrt å komme ut av det at det er ikke verdt å bytte selskap. De legger skjulte bindingstider i alt (sikkert standard for hele mobil-bransjen), hvor de skriver i en epost at du ikke trenger å binde deg, men når du skal bestille abonnementet så står det plutselig at det er oppsigelsestid. Videre klarte de å miste våre gamle telefonnummer når avtalen var at vi skulle beholde dem, så våre kunder som prøver å ringe oss på gamle nummer vil ikke komme gjennom, og vi har mye utenlandske kunder som ikke vet å søke oss opp på gulesider.no.

Svar fra Phonero
12.07.2019 23.28
Hei Kim,

Det er beklagelig å høre at du har hatt en dårlig opplevelse med vår kundeservice. Slik skal det selvfølgelig ikke være.

Det stemmer at vi har 24 måneder bindingstid og 3 måneder oppsigelsestid som standard i våre avtaler.

Vi vil gjerne undersøke hvorfor dere ikke har beholdt deres gamle telefonnummer og håper du kan ta kontakt på bytt@phonero.no, husk å legge med fullt navn og telefonnummer.

Ha en fin sommer videre.

Mvh Even
Phonero
Sjekk om du betaler for mye hos operatøren din
Vi sammenligner mobilabonnementet ditt mot alle andre på markedet og sjekker om du betaler for mye
Sjekk om jeg betaler for mye
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
"Service"

Vi hadde tidligere et kundeforhold med Phonero, men pga. dårlig dekning ved vårt kontor i Sverige, byttet vi til Telenor. Da vi nå fikk et nytt tilbud fra Phonero, hvor både dekningen og ikke minst prisene var konkurransedyktige, var ikke beslutningen så vanskelig. Men like viktig var den servicen vi fikk sist vi benyttet Phonero. Håper den fortsatt er like god!

Svar fra Phonero
18.07.2019 16.30
Hei Frode,

Takk for hyggelig tilbakemelding!

Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet.

Mvh Mads
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Konkurransedyktig"

Når vi har fått tilpasset abonnementene for de ansatte i forhold til deres forbruk, har vi klart å holde fakturaen på et minimumsnivå.

Svar fra Phonero
18.07.2019 16.29
Hei Ola,

Takk for din tilbakemelding!
Godt å se at du er fornøyd.

Mvh Mads
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Alt fungerer som det skal, og veldig bra kundservice"
1 syns denne omtalen er nyttig

Bedriften vår har trådløs bedrift med sentralbord, og det fungerer utmerket. Er også meget godt fornøyd med kundeservice, og spesielt med chat funksjonen som gir veldig rask tilbakemelding og løsning.

Svar fra Phonero
18.07.2019 16.28
Hei Arild,

Takk for din tilbakemelding!
Godt å se at du er fornøyd med oss og vår kundeservice!

Mvh Mads
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Rask kundeservice"
1 syns denne omtalen er nyttig

Phonero har Rask kundeservice og hyggelige saksbehandlere! Prisen på våre abonnement er phonero samarbeidsvillige til å se på og komme med nye tilbud når vi forespør!

Svar fra Phonero
16.07.2019 08.49
Hei Randi,

Så gøy å se at du er fornøyd med med oss.
Takk for hyggelig tilbakemelding.

Mvh Mads
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Glimrende"

God kundeopplevelse Oversiktlig app Fungere bra Lett å komme i kontakt med God oppfølging Lett å følge med forbruk

Svar fra Phonero
16.07.2019 08.48
Hei Stian,

Veldig gøy å lese tilbakemeldingen din!

Mvh Mads
Phonero
Vurderer du Phonero?
Sammenlign mobilabonnement fra Phonero mot alle andre på markedet
Mobilabonnement fra Phonero
Helt anonymt. Tar kun 1 minutt.
Vis alle mobilabonnement
Finnes det bedre mobilabonnement?
Sammenlign mobilabonnement fra Phonero mot alle mobilabonnement på markedet.
Sammenlign mobilabonnement
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR