Meny

Phonero omtaler og erfaringer

4,0/5
Bra
Kundetilfredshet
Bra
Kundeservice
Bra
Verdi for pengene
Bra
1
av 30 innen
mobilselskap
59%
anbefaler
Phonero
Filtrer omtaler
310
131
42
25
166
Sorter omtaler etter
Viser av 674 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Phonero?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"God service"

Jeg gjorde en feil i nettbanken og måtte ringe Phonero support. Fikk god hjelp av dyktig og service innstilt ansatt på support. At man faktisk får snakke med en person i stedet for linker, apper, kontaktskjema er superpositivt for oss som forbrukere. Noen selskap er verdensmester i å gjøre seg utilgjengelig, men all ære til Phonero her. Har desverre ikke navn på person, men mann fra sørlandet, type meget hjelpsom. Mitt problem var hans utfordring - perfekt support !!

Svar fra Phonero
18.03.2019 14.54
Hei Jostein,

Veldig gøy å lese tilbakemeldingen din!
Vi er her også hvis du skulle trenge hjelp i fremtiden!

Mvh Mads
Phonero
Kristian M
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Rask og god service."

God kundeservice. Likevel gikk det raskere å komme gjennom til kundeservice før Phonero ble kjøpt opp (ingen tastevalg og garantert svar innen 40 sek om jeg ikke husker feil). Ryddig og oversiktlig faktura selv med flere abonnementer på samme faktura. Litt dårlig utvalg av datapakker. Håper det snart kommer muligheter for større datapakker til privatkunder. Vet ikke hvordan det er på bedriftssiden.

Svar fra Phonero
25.03.2019 14.48
Hei Kristian,

Takk for hyggelig tilbakemelding!

Vi fikk nye datapakker for privatkunder i januar. Til kunder med Hele Familien-abonnementet tilbyr vi datapakker opp til 16 GB per måned, samt ekstra data ved behov fra Phonero Mobilapp.

Mvh Mads
Phonero
Anders I
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Suveren service!"

FIkk teknisk hjelp med å sette opp telefon kjøpt utenfor Phonero. Selv om jeg ikke hadde kjøpt IP telefon hos Phonero så fikk jeg suveren hjelp med Teamviewer for å installere det nye apparatet i vårt nettverk :)

Svar fra Phonero
18.03.2019 14.54
Hei Anders,

Takk for fin tilbakemelding! Dette skal jeg ta med videre til vår tekniske avdeling :)

Mvh Mads
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Misvisende pris"
1 syns denne omtalen er nyttig

Phonero solgte seg inn som et tilbud hos en bedrift. Prisene de kunne vise til, var rimeligere enn markedet generelt. Dette var det en god grunn til, Phonero hadde utelatt mva på prisene de oppga. Så tilbudene de kom med, var i realiteten mye dyrere enn markedet. Den første regningen ble vi belastet dobbelt, hvor Phonero argumenterte på at slik var det alltid den første måneden. Prisene vi har betalt for dette abonnementet tilsvarer rundt 500 kroner måneden, for 4 gb data, pr familiemedlem. Jeg vil sterkt anbefale andre å velge bort Phonero, det som virker å være for godt til å være sant, er også det.

Svar fra Phonero
18.03.2019 14.54
Hei Eirik,

Dette hørtes ikke bra ut og vi vil gjerne se nærmere på denne saken.

Uten å kjenne saken i detalj så håper jeg du kan ta kontakt på bytt@phonero.no, husk å legge med fullt navn og telefonnummer så skal jeg undersøke dette videre.

Mvh Mads
Phonero
Vurderer du Phonero?
Sammenlign mobilabonnement fra Phonero mot alle andre på markedet
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekning
"Toppers kundeservice"

Kort beskrevet er min opplevelse av Phonero sitt kundeservice utmerket grunnet: - kort ventetid - servicemedarbeider på teknisk hjalp meg steg for steg med en problemløsning som hadde med Iphonen min å gjøre, og ikke abonnementet. - Det beste var at han avsluttet med å si: "Dersom dette ikke løser problemet ringer du igjen og spør etter meg". Og så fikk jeg selvsagt navnet hans:-) Problemet LØST!

Svar fra Phonero
14.03.2019 15.25
Hei Tone,

Takk for hyggelig tilbakemelding!
Veldig gøy å lese!

Mvh Mads
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Meget hyggelig kundekonsulent"

Vi hadde en forespørsel vedr. portering av et nummer for en av våre ansatte som ble løst på en utmerket måte. Konsulenten var imøtekommende og løsningsorientert.

Svar fra Phonero
14.03.2019 15.25
Hei Cato,

Takk for hyggelig tilbakemelding!
Godt å se at du er fornøyd med vår kundeservice.

Mvh Mads
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"God pålitelig avtale!"

Ble oppsøkt av en selger, ikke masende og spurte om han kunne komme med et tilbud. Sa ja til det, og fik dagen etter et tilbud som jeg svarte på etter 2 uker. Hadde et møte hvor avtalen ble underskrevet, alle punkter var korrekte, sim kort levert til tiden og support hjalp med teknisk spørsmål uten ventetid.

Svar fra Phonero
13.03.2019 13.00
Hei Ken,

Takk for hyggelig tilbakemelding!
Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet.

Mvh Mads
Phonero
Kathinka R. M
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Meget bra kundeservice og rask løsning på min forespørsel"

Phonero kundeservice svarte raskt på telefon og løste min forespørsel i løpet av noen få minutter. Meget hyggelig medarbeider som hjalp meg.

Svar fra Phonero
13.03.2019 13.00
Hei Kathinka,

Veldig gøy å lese tilbakemeldingen din!

Mvh Mads
Phonero
Ole E. L
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Bra leverandør"

Vi er godt fornøyd med telefonløsningen fra Phonero. Det kan ta litt lang tid å få kontakt med en saksbehandler. Nesten 3 minutter i dag. God service etter at forbindelsen var etablert.

Svar fra Phonero
13.03.2019 13.00
Hei Ole,

Godt å se at du er fornøyd!
Vi beklager den lenge ventetiden du opplevde og gjør det vi kan for å holde svartiden under 30 sekunder.

Mvh Mads
Phonero
Kundetilfredshet
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Kundeservice er for dårlig."

Mye problemer med bedriftsnett. Dårlig kompetanse hos kundeservice. Ulike svar hver gang. Mye frustrasjon og altfor mye tid er gått med. Var veldig nær ved å si opp hele abonnementet. I dag har jeg omsider truffet på en person hos kundeservice som ser ut til å ha løst problemet for oss. Gir derfor dette en sjanse til.

Svar fra Phonero
12.03.2019 16.44
Hei,

Takk for din tilbakemelding.

Så synd å høre at du ikke har hatt en god nok opplevelse hos Phonero, slik skal det selvfølgelig ikke være og vi ønsker å se nærmere på saken.

Uten å kjenne saken i detalj så håper jeg du kan ta kontakt på bytt@phonero.no, husk å legge med fullt navn og telefonnummer.

Mvh Mads
Phonero
Vurderer du Phonero?
Sammenlign mobilabonnement fra Phonero mot alle andre på markedet
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Veldig dårlig utvalg av tlf for salg til gode priser for privat kunder"

Veldig dårlig utvalg av tlf for salg til gode priser for privat kunder. For dyrt. Abonnement er forholdsvis dyrt. Som regel grei kundeservice.

Svar fra Phonero
12.03.2019 16.44
Hei Hege,

Takk for din tilbakemelding.

Vi ønsker å være konkurransedyktige også for våre privatkunder, så vil gjerne se nærmere på saken.
Send gjerne en e-post til bytt@phonero.no så skal jeg undersøke saken videre.

Mvh Mads
Phonero
Aleksander
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekning
"Bra kundeservice"

Kjapt svar når man ringer dem. God hjelp over telefon. Prisene vet jeg ingenting om da det går gjennom firmaet, og jeg ikke har noe med det å gjøre. Bra kundeservice og hyggelige folk. Ikke hatt problem med dekning så langt.

Svar fra Phonero
12.03.2019 15.43
Hei Aleksander,

Takk for din tilbakemelding.
Godt å se at du er fornøyd med vår kundeservice!

Mvh Mads
Phonero
Arne J. E
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Phonero framstår som ein seriøs leverandør"

Phonero framstår som ein seriøs leverandør og scorar høgt på rask og oftest imøtekomande service. Prismessig er selskapet konkurransedyktig, trass mange tilbod har eg valt å forbli i Phonero.

Svar fra Phonero
18.03.2019 11.18
Hei Arne,

Takk for hyggelig tilbakemelding!
Gøy å lese!

Mvh Mads
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Har vært fornøyd med Phonero"

Det har vært lettvint å bruke Phonero og får godhjelp på spørsmål om abonomentet. Jeg skulle gjerne ha sett en ordning hvor det er mulig å ordne GB-dataene mellom familiemedlemene og sette en sperre på bruk av GB-dataene når den er nådd den avtalte grensen, enn å få 300-400 kr ekstra hver gang, men jeg ser jo også, ut fra en forretningside, at dette også vil kunne bidra til ekstra inntekter for Phonero.

Svar fra Phonero
13.03.2019 13.00
Hei Øyvind,

Takk for konstruktiv tilbakemelding.

Høye datakostnader er kjedelig, men kan heldigvis enkelt unngås.
Vi tilbyr nå datakontroll som sperrer abonnementet for datatrafikk når den inkluderte datamengden er oppbrukt.

Vi hjelper deg gjerne i gang, ta kontakt på bytt@phonero.no

Innspillet angående en felles databøtte er nå videresendt vår produktavdeling.

Mvh Mads
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Et uproblematisk kundeforhold"

Phonero er tilgjengelig når en trenger dem og de har gode kundekontakter som gjør kontakt og behov veldig enkelt når en trenger det. Tjenesten er allsidig og fungerer veldig bra til mine behov. Det er også IP telefon i abonnementet

Svar fra Phonero
11.03.2019 15.29
Hei Arvid,

Takk for din tilbakemelding.
Godt å se at du er fornøyd med oss og våre produkter!

Mvh Mads
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Binding, binding, binding"

Opplyser ikke om bindingstider med mindre enn selv går inn og leser vilkår grundig. Om en endrer abonnement, kan dette føre til ny binding uten at dette opplyses om (2 år!)

Svar fra Phonero
11.03.2019 10.50
Hei, Kjetil

Slik skal det selvfølgelig ikke være. Det stemmer at vi tilbyr abonnement med bindingstid, og derfor er det svært viktig for oss at du som kunde får god informasjon om vilkårene som gjelder. Jeg kjenner ikke til detaljene i akkurat denne saken, men vil gjerne få anledning til å undersøke at du har blitt godt nok opplyst om bindingstiden.

Ta derfor kontakt på bytt@phonero.no og send med telefonnummeret ditt, så hører du fra oss fortløpende.

Mvh Mads
Phonero
Vurderer du Phonero?
Sammenlign mobilabonnement fra Phonero mot alle andre på markedet
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"God og rask service!"

Ved behov for endring av str på datapakke, brukte jeg selskapets chat-tjeneste og fikk avklart mulighet, starttidspunkt og pris på endring. Effektivt og hyggelig 😀

Kåre R. S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Veldig bra, over forventet"

Kunderådgiver var ut over normalt hjelpsom og ordnet alt på en strålende måte. Vi er ekstremt fornøyd!!

Svar fra Phonero
27.02.2019 17.44
Hei Kåre,

Så gøy å høre at du er fornøyd med vår kundeservice.

Takk for fin tilbakemelding!

Mvh Katrine
Phonero
Egil K. E
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Phonero, det bare fungerer."

Har aldri opplevd noe tull (nedetid) med phonero. Har to telefoner i abonnementet og det bare fungerer. Her vil jeg være og her vil jeg bli.

Svar fra Phonero
27.02.2019 17.43
Hei Egil,

Takk for hyggelig tilbakemelding!
Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet.

Mvh Mads
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Support og service langt over forventningene!"
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg opplevde dårlig telefondekning og meldte fra til Phonero. De tok tak i saken tvert. Mange konstruktive samtaler og mailer og de la alle kluter til for å hjelpe meg og løse problemet. Så viser det seg at det er telefonen min det er noe feil på og som må byttes.... Betryggende at Phonero tar meg sånn på alvor og viser stor evne og vilje til å fikse saken min. Support og service langt over det jeg hadde forventet.

Svar fra Phonero
25.02.2019 08.51
Hei Tom,

Takk for fin tilbakemelding! Dette skal jeg ta med videre til vår tekniske avdeling.

Ha en fin dag!
Khurram D
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Ikke tro på hva selgeren forteller deg"
1 syns denne omtalen er nyttig

Ikke tro på hva selgeren forteller deg. Dyre regninger, mistenkelig data bruk. De lover hva som helst for å få JA. HOLD DERE LANGT LANGT UNNA.

Svar fra Phonero
27.02.2019 17.41
Hei Khurram,

Dette hørtes ikke bra ut.

Godt samarbeid og fornøyde kunder svært er viktig for oss.
Vil derfor gjerne se nærmere på saken, send oss en mail på bytt@phonero.no (ta med telefonnummeret ditt) så tar vi kontakt.

Mvh Mads
Phonero
Vurderer du Phonero?
Sammenlign mobilabonnement fra Phonero mot alle andre på markedet
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Effektivt og kundevennlig"

Det tok ikke mer enn 20 minutter fra jeg sendte inn et eierskifteskjema til dette ble utført! Flinke folk

Svar fra Phonero
22.02.2019 14.31
Hei Janne,

Takk for hyggelig tilbakemelding!

Mvh Mads
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Hyggelig samtale og ikke lenger låst telefon"

Jeg hadde klart å låse telefonen min etter en litt lang kveld på byen. Arket med puk-koden fant jeg heller ikke igjen, så tok jeg kontakt med en hyggelig kar fra chatten. Mobilen er nå "gjennopplåst" og jeg sitter igjen med en god følelse fra en som ønsket meg en god dag to ganger. Bare fryd og gammen!

Svar fra Phonero
21.02.2019 09.59
Hei Chantel,

Takk for din tilbakemelding.
Godt å se at du er fornøyd med vår kundeservice!

Ha en fin dag!

Mvh Mads
Phonero
Frodebjørn M
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Raske, kvalitet og da kunden i fokus"

Phonero er raske både i det å svare innkomne samtaler, god forklaring, rask iverksettelse av det vi ønsker.

Svar fra Phonero
18.02.2019 09.15
Hei Frodebjørn,

Takk for hyggelig tilbakemelding, godt å se at du er fornøyd med vår kundeservice!

Mvh Mads
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"God og rask support og får den supporten man trenger"

Jeg har vært i kontakt med support flere ganger, da jeg jobber med support i kommunen. Jeg får alltid god hjelp av hyggelige ansatte. Kan de ikke svare meg med en gang, sjekker de opp og ringer tilbake. Rask og god hjelp.

Svar fra Phonero
14.02.2019 16.18
Hei Johan,

Så fint å se at du er fornøyd med oss og vår kundeservice!

Mvh Mads
Phonero
Mobilabonnement fra Phonero
Helt anonymt. Tar kun 1 minutt.
Vis alle mobilabonnement
Finnes det bedre mobilabonnement?
Sammenlign mobilabonnement fra Phonero mot alle mobilabonnement på markedet.
Sammenlign mobilabonnement
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR