Meny

Phonero omtaler og erfaringer

4,4/5
Bra
Kundetilfredshet
Bra
Kundeservice
Utmerket
Verdi for pengene
Bra
1
av 37 innen
mobilselskap
76%
anbefaler
Phonero
Filtrer omtaler
1000
262
66
36
227
Sorter omtaler etter
Viser av 1591 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornĂžyd er du med Phonero?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Meget god service"
5 syns denne omtalen er nyttig

Fikk nytt SIM-kort som skulle aktiveres. Fikk rask kontakt og etter ca ett minutt var det nye Sim-kortet aktivert. Positiv opplevelse 😊👍

Svar fra Phonero
30.10.2020 14:25
Hei Viggo, Vi setter stor pris på tilbakemeldingen. Godt å se at du er fornøyd :-) Mvh Mads Phonero
Tom R. K
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Super bra😀"
5 syns denne omtalen er nyttig

Blid og positiv, imøtekommende. Var klar over mitt spørsmål, før jeg rakk å stille det. Marie heter hun, fortjener mye ros(vet at det står at jeg bør unngå å navngi, men regner med at det er ved negative tilbakemeldinger ) Supert at Tlf ikke blir satt videre

Svar fra Phonero
30.10.2020 14:24
Hei Tom, Tusen takk for fin tilbakemelding! Dette skal jeg ta med videre til Marie :) Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet. Mvh Mads Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Utrolig serviceinnstilte"
5 syns denne omtalen er nyttig

Hver gang jeg har måttet ringt inn til dem, så har jeg blitt møtt på hyggelige betjening. Hjelpsomme, flinke til å lytte til hva jeg har å si. Og kjappe med å finne løsninger og konkrete veiledning, så jeg får alltid god hjelp. De lever virkelig opp til det de sier om SERVICE. Det er SERVICE jeg tenker med en gang om dem. 👍🏻

Svar fra Phonero
30.10.2020 14:19
Hei Tove, Vi setter stor pris på tilbakemeldingen, veldig gøy å lese :) Mvh Mads Phonero
Thomas K
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"God, raskt hjelp på chat"
5 syns denne omtalen er nyttig

Tok kontakt for å få koblet opp Apple Watch til mobilnettet. Har tidligere hatt klokke koblet opp. Fått ny klokke og hadde trøbbel med oppkobling. Medarbeider i Phonero løste problemet i løpet av kort tid. Takk til L***'. Liker at utfordringer kan løses ved bruk av Chat, da en har mye annet å holde på med i hverdagen og kan ikke sette av tid til å ringe/stå i kø på telefon. Takk for god og rask hjelp.

Svar fra Phonero
30.10.2020 14:15
Hei Thomas, Så godt å høre at du er fornøyd med oss og vår kundeservice. Vi setter stor pris på tilbakemeldingen! Mvh Mads Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer Ă„ bytte selskap
"Rask og profesjonell kundebehandling"
4 syns denne omtalen er nyttig

Jeg er selv opptatt av i mitt arbeid å gi god kundebehandling og gi kunden den beste service og forventer den samme tilbake, det er akkurat av den grunn at jeg er fornøyd med Phonero. Phonero har skjønt det :-)

Svar fra Phonero
30.10.2020 14:11
Hei John, Tusen takk for hyggelig omtale, veldig gøy å lese! Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet og er klar til å hjelpe om du skulle trenge oss igjen :-) Mvh Mads Phonero
Robert F
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Phonero er et bra telefonselskap!"
5 syns denne omtalen er nyttig

Det er trykt og godt å ha Phonero, 99% dekning, inn i mellom mindre men det er på plasser det ikke er i orden men det er ikke Phonero sin skyld. Skikkelige kundeservice og hyggelige personer å snakke med. Mvh. Roberto ✌️😎👍

Svar fra Phonero
30.10.2020 14:10
Hei Robert, Veldig gøy å lese tilbakemeldingen din! Godt å se at du er fornøyd med oss :) Mvh Mads Phonero
Kundetilfredshet
Vurderer Ă„ bytte selskap
"Skjult bindingstid! Og 3000kr+moms for å si opp avtalen..."
5 syns denne omtalen er nyttig

Det står på nettsidene av det er ingen binding. Men her det det skjult informasjon og "liten skrift". Jeg endte med 24 måneders bindingstid. Og da jeg samme dag oppdaget det (dette er 2mnd før abonnementet trer i kraft), krever de 3000kr pluss moms, for å si opp avtalen. Jeg anbefaler alle å holde seg langt unna phonero!

Svar fra Phonero
28.10.2020 14:25
Hei Harald, Takk for din tilbakemelding. Det er 24 måneder bindingstid og 3 måneder oppsigelsestid som standard i våre bedriftsavtaler. Vi tilbyr også abonnement uten binding, men dette er til en noe høyere månedspris. Godt samarbeid og fornøyde kunder er viktig for oss, så jeg vil gjerne se nærmere på saken din, send oss en mail på bytt@phonero.no (ta med telefonnummeret ditt) så tar vi kontakt. Mvh Mads Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Kundeservice"
3 syns denne omtalen er nyttig

Som superbruker på en bedrift har jeg vært i kontakt med kundesrvice mange ganger. Sender mail så blir oppgavene utført i løpet av samme dag. Veldig bra!

Svar fra Phonero
28.10.2020 14:11
Hei Nils, Vi setter stor pris på tilbakemeldingen! Godt å se at du er fornøyd med vår kundeservice. Mvh Mads Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"God og kjapp service!!"
2 syns denne omtalen er nyttig

Byttet abonnert - det ble fikset iløpet av noen timer, så var abonnementet aktivt! Veldig god og kjapp service vil jeg si!!

Svar fra Phonero
28.10.2020 13:50
Hei Nina, Godt å se at du er fornøyd! Tusen takk for hyggelig omtale. Mvh Mads Phonero
Sondre S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Hyggelig og rask"
2 syns denne omtalen er nyttig

Har lite problemer med dekningen, enkel administrering av abbonemaent i egen app og kundeservice som alltid er hyggelig å prate med.

Svar fra Phonero
28.10.2020 13:41
Hei Sondre, Takk for hyggelig omtale! Godt å se at du er fornøyd. Mvh Mads Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Hyggelig, Informativ, Kunnskap og Løsningsorientert"
2 syns denne omtalen er nyttig

Ble mottatt hyggelig på telefon med mitt problem. Fikk en oppgave av henne og hun skulle ringe meg tilbake om 10 min noe hun gjorde. i mellomtiden sjekket hun opp om mulig feil på nettilgang, abonnement osv. Informativ. Konklusjon etter litt frem og tilbake om mulig feil på min gamle iphone 6 telefon, fikk jeg link til Phonero Shop for kjøp av ny telefon Noe jeg fortalte at jeg ønsket og gjøre. ( Ikke noe hun presset frem ) Alt i alt en veldig god kundeopplevelse. Tusen Takk fra en lykkelig eier av ny Iphone 11.

Svar fra Phonero
28.10.2020 13:35
Hei Kent, Veldig gøy å lese tilbakemeldingen din! Godt å se at du er fornøyd med oss og vår kundeservice. Mvh Mads Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Utrolig bra kundeservice"
2 syns denne omtalen er nyttig

Veldig god service, forklarte enkelt og greit, det jeg lurte på. Fikk svar og hjelp med alle mine spørsmål

Svar fra Phonero
28.10.2020 13:25
Hei Bente, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Godt å se at du er fornøyd med vår kundeservice. Mvh Mads Phonero
Birger V
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"FRA JOBB-ABONNEMENT TIL PRIVAT BLE VARIG GLEDE."
3 syns denne omtalen er nyttig

Hei Marie... Jeg er snart 64 år gammel og har førtidspensjon etter 34 år i Aibel AS. Jeg hadde gjennom Aibel telefon og Phonero abonnement. Deretter overtok jeg telefon og fulgte med til Phonero Privat, det var vellykket. Jeg har ikke hatt behov for hjelp fra dere, da det ble smart-telefon gikk alt bra, jeg har app "ditt Phonero" på skjermen, der kan jeg visst hente det jeg trenger :) Kona sa jeg måtte ringe til dere å spørre om jeg har best avtale, dere kunne sagt ja, men kundebahandler Ståle tok tid og vurderte min avtale, han tilpasset slik at mitt behov ble dekket best mulig. Jeg er svært tilfreds med kundebehandlingen med andre ord. Tusen takk. Det var ikke vanskelig for meg å gi min mening til dere, jeg vil anbefale dere videre om jeg får mulighet til det. Hilsen Birger Valen

Svar fra Phonero
26.10.2020 09:53
Hei Birger, Godt å se at du er fornøyd med oss og vår kundeservice! Vi setter stor pris på tilbakemeldingen! Mvh Mads Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Alltid kompetente og service innstilte folk som gir hjelp npr vi ringer inn"
2 syns denne omtalen er nyttig

Trengte hjelp til å ta i bruk Apple watch 6 med elekronisk sim. Fikk faglig hjelp og msil m link. Funket første gang vi prøvde. Alltid kompetente og service innstilte folk som gir hjelp når vi ringer inn Til Phonero. Hilsen Edux dom har lenge vært trofast kunde

Svar fra Phonero
26.10.2020 09:50
Hei Geir, Vi setter stor pris på tilbakemeldingen, veldig gøy å lese! Mvh Mads Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekning
"God support, litt ustabilt system"
2 syns denne omtalen er nyttig

Support er bra og funksjonsvalg er omfattende, men nokså brukervennlig. Dekning, samtalekvalitet og brudd i utgående og innkommende samtaler er områder hvor vi ønsker oss forbedringer

Svar fra Phonero
26.10.2020 09:49
Hei Trond, Takk for din tilbakemelding. Det er viktig for oss at våre kunder har god dekning. Vi vil gjerne undersøke planene i ditt område, eller se på andre løsninger som kan hjelpe deg. Ta kontakt med oss på bytt@phonero.no, skriv telefonnummeret så tar vi kontakt. Mvh Mads Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Positiv Kundeservice"
2 syns denne omtalen er nyttig

Opplever hjelpsomme og hyggelige kundebehandlere og rask behandling ved henvendelser. Statistikk-delen: Skulle ønske man kunne hente ut rapporter på flere køer i en operasjon. Her må man ta ut en og en rapport for hver kø man administrerer. Kalender/Ms Exchange: Om man legger inn en aktivitet (f.eks hel dag) i Outlook - men står som ledig, vil det aktuelle tidspunktet bli "grået" ut i kalenderen på Phonero. For sentralbordet vil det da stå F.eks. ledig hele dagen, men aktuelle møter der vedkommende er "opptatt" - forsvinner bak det grå feltet: Koden "Ledig" burde ikke leses av i kalenderen.. :)

Svar fra Phonero
28.10.2020 12:44
Hei Lena, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Vi ønsker gjerne å komme i kontakt med deg angående kalender og statistikk slik at vi får sett nærmere på dette sammen meg deg. Du kan ta kontakt med oss på bytt@phonero.no Vi jobber alltid for å bli bedre, derfor er din tilbakemelding viktig for oss :) Mvh Mads Phonero
Arne H. L
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Super service"
2 syns denne omtalen er nyttig

Er godt nøgd med phonero sin service. Lett å komme i kontakt med på chat. Fikser behov "on the fly". Og mega hyggelege. Takkar. Hald fram slik!

Svar fra Phonero
23.10.2020 12:37
Hei Arne, Godt å se at du er fornøyd! Tusen takk for hyggelig omtale. Mvh Mads Phonero
Kgaarnes
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"God personlig service"
2 syns denne omtalen er nyttig

Vi får alltid raskt svar og personlig service på telefon og e-post hos Phonero. Prisene er konkurransedyktige og mobilt sentralbord fungerer veldig bra.

Svar fra Phonero
20.10.2020 18:03
Hei Kgaarnes, Så fint å se at du er fornøyd med oss og vår kundeservice! Vi setter stor pris på tilbakemeldingen. Mvh Mads Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Imøtekommet og "oppdrag" utført."
3 syns denne omtalen er nyttig

Serviceinnstilling på topp. Hyggelig og imøtekommende. Forstår raskt hva oppdraget er og gir informativ informasjon. Jeg kan absolutt anbefale kundeforhold hos Phonero. Enkelt å få kontakt. Rask respons...

Svar fra Phonero
20.10.2020 17:38
Hei Nina, Tusen takk for hyggelig omtale og anbefaling! Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet. Mvh Mads Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"God kundeservice"
3 syns denne omtalen er nyttig

Jeg hadde dialog med dem på telefon og fikk god hjelp. Følte meg tatt på alvor av en konsulent som ønsket å forstå problemet og løse det smidig.

Svar fra Phonero
20.10.2020 17:34
Hei Tore, Takk for fin tilbakemelding. Godt å se at du er fornøyd og at ting løste seg! Mvh Mads Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Bra kundeoppfølging samt konsulentenes kunnskap."
3 syns denne omtalen er nyttig

Bra kundeoppfølging samt konsulentenes forståelse og kunnskap ifht selve produktet, men også om muligheter til å utvide kundeforholdet/kundebevaring.

Svar fra Phonero
20.10.2020 11:12
Hei Parisa, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Fint å se at du er fornøyd! Mvh Mads Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Utmerket service🤩"
3 syns denne omtalen er nyttig

Dere er de beste på kundservice🤩 Får raskt kontakt med dere på telefon og de som svarer på tlf er utrolig hyggelige, kompetente og hjelpsomme😊 dere er helt unike🙏🏻

Svar fra Phonero
20.10.2020 11:04
Hei Jane, Godt å se at du er fornøyd med vår kundeservice! Vi setter stor pris på tilbakemeldingen, veldig gøy å lese :-) Mvh Mads Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"God kundeservice og konkurransedyktige priser"
3 syns denne omtalen er nyttig

Kort ventetid på kundeservice er noe jeg setter pris på. I tillegg opplever jeg hurtig respons og svar på mine spørsmål. Konkurransedyktige priser er bra å ta med. «Din bedrift» fungerer bra, men burde vært en app. Endret et av abonnementene fra 12GB til 8GB. Enkelt grep på «Din bedrift», men likte dårlig at ikke oppspart data fra forrige måned ikke fulgte med.

Svar fra Phonero
20.10.2020 10:58
Hei Arvid, Vi takker for innspill og hyggelig omtale. Vi jobber alltid for å bli bedre, derfor er din tilbakemelding viktig for oss. Vi setter stor pris på tilbakemeldingen! Mvh Mads Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer Ă„ bytte selskap
"Elendig avslutning av kundeforhold"
2 syns denne omtalen er nyttig

Ble kjøpt ut av annen bindingstid til Phonero, men dette beløpet må man selv ha kontroll på, ettersom Phonero fakturerer som ordinært. Nå skal kundeforholdet avsluttes, selv uten bindingstid, så får jeg 3 måneders oppsigelsestid hvor de skal ha 3.750 per abonnement dersom det sies opp i forkant av dette. Helt useriøst. De får dog en ekstra stjerne fordi kundeservice er raske, selv om tilbakemeldingene i seg selv ikke nødvendigvis er godt nytt.

Svar fra Phonero
15.10.2020 14:26
Hei Lars, Takk for din tilbakemelding. Godt samarbeid og fornøyde kunder er viktig for oss, så vi vil gjerne se nærmere på saken din, send oss en mail på bytt@phonero.no (ta med telefonnummeret ditt) så tar vi kontakt. Vi jobber alltid for å bli bedre, derfor er din tilbakemelding viktig for oss. Mvh Mads Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Ryddige fakturaer med god oversikt"
1 syns denne omtalen er nyttig

Har vært kunde i mange år og utgiftene til mobil var merkbart mye mindre hos phonero. Ryddige fakturaer og god bedriftsportal👍

Svar fra Phonero
15.10.2020 14:24
Hei Aina, Tusen takk for hyggelig omtale! Godt å se at du er fornøyd med oss. Mvh Mads Phonero
SĂžk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR