Meny

Phonero omtaler og erfaringer

4,1/5
Bra
Kundetilfredshet
Bra
Kundeservice
Bra
Verdi for pengene
Bra
3
av 30 innen
mobilselskap
64%
anbefaler
Phonero
Filtrer omtaler
434
175
51
30
182
Sorter omtaler etter
Viser av 872 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Phonero?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Dårleg dekning og service"
2 syns denne omtalen er nyttig

Det står i kontrakt at dårleg dekning ikkje er grunnlag for oppsigelse av abonnement, og dekining er dårleg.

Svar fra Phonero
09.07.2019 12.02
Hei Jostein,

Takk for din tilbakemelding.

Det er viktig for oss at våre kunder har dekning.

Vi vil gjerne undersøke hvilke områder dette dreier seg om, og på den måten se om det er planlagt utbedring eller om det er andre løsninger som kan hjelpe deg.

Ta kontakt med oss på bytt@phonero.no, skriv telefonnummeret så slår jeg på tråden

Mvh Katrine
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Stabilt og bra, rask og god kundeservice"
1 syns denne omtalen er nyttig

Veldig fornøyd med kundeservice. Fungerer godt på jobb og hjemme. Jeg er nesten uten dekning på 2 hytter i Vest Agder og Buskerud. Ikke bra, etter at dere byttet fra Telenor til telia-dekning så ble det dårlig. Hadde jeg ikke vært bedriftskunde, så hadde jeg byttet til Telenor

Svar fra Phonero
09.07.2019 12.02
Hei Stig,

Så bra å se at du er fornøyd.

Jeg ringer deg gjerne slik at vi kan se om det er planer for utbygging i området. Ta kontakt med oss på bytt@phonero.no, husk navn og telefonnummer så slår jeg på tråden.

Mvh Katrine
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Kundeservice"

Jeg har hatt noen selvforskyldte problem med telefonen. Fått meget god hjelp av kundeservice. Telefonen er en kombinert jobb og privat telefon

Svar fra Phonero
05.07.2019 11.39
Hei Astrid,

Så flott å se at du er fornøyd med oss og vår kundeservice.

Takk for fin tilbakemelding!

Mvh Katrine
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Fornøgd"

God service, kunne med fordel vore billigere. Dekningen, spesielt langs vestlandsveier og i tunneller er varierende.

Svar fra Phonero
05.07.2019 11.39
Hei Ole,

Så bra å se at du er fornøyd.

Jeg ringer deg gjerne slik at vi kan se om det er planer for utbygging i området. Ta kontakt med oss på bytt@phonero.no, husk navn og telefonnummer så slår jeg på tråden.

Mvh Katrine
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Bra kundeservice, men elendig dekning!"
2 syns denne omtalen er nyttig

Bra kundeservice og rask respons, men elendig dekning! Hjelper lite at det er billig når det ikke er mulig å gjennomføre en samtale.

Svar fra Phonero
05.07.2019 11.39
Hei Arnfinn,

Takk for din tilbakemelding!

Det er viktig for oss at våre kunder har dekning.
Jeg vil gjerne undersøke hvilke områder dette dreier seg om og på den måten se om det er planlagt utbedring eller se på andre løsninger som kan hjelpe deg.
Ta kontakt på bytt@phonero.no, husk fullt navn og telefonnummer så slår jeg på tråden.

Mvh Katrine
Phonero
Vurderer du Phonero?
Sammenlign mobilabonnement fra Phonero mot alle andre på markedet
Lasse R. M
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Unødvendig og urimelig av Phonero?"
1 syns denne omtalen er nyttig

Ved henvendelse til Phonero support den 25 juni angående stenging av mobilt trådløst abonnement den 18 juni ble dette åpnet igjen. Support gjennomførte åpningen på en grei og imøtekommende måte. Før dette ble dessverre brukerne stående uten internett tilgang i 1 hel uke da tilgangen ble "strupet"/ stengt med øyeblikkelig virkning. Likeledes er "tilbudet" fra 5 GB til 15 GB bruk et veldig stort sprang hvis databruken er knappe 5 GB i måneden. Da virker det unødvendig hardt av Phonero å stenge tilgangen for bedriften for å så å ta seg "godt betalt" for 5 GB (minste pakketilbud) de siste 3-4 dagene i måneden og deretter 15 GB den neste måneden hvor bedriften vil bruke 5 - 6 GB av de 15 GB de betaler for. Og hvis det i tillegg er slik at de ca. 9 GB bedriften har betalt for men ikke bruker opp, de kan bedriften IKKE ta med seg inn i neste måned, virker dette urimelig. Da betaler man altså for å få bruke 15 GB også bruker man kanskje bare 6 av dem. Etter mitt syn burde Phonero være mer fleksibel og tilby 10 GB pakker i tillegg til 15 GB som de allerede har. Eller la bedriften kunne overføre det de har betalt for men ikke fikk brukt til neste måned.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"God pris, god kundeservice"

God pris. God kundeservice, hyggelige og hjelpsomme, og de ordner det vi trenger med en gang. Supert!

Svar fra Phonero
01.07.2019 11.22
Hei Tine,

Så fint å se at du er fornøyd med oss og vår kundeservice.

Takk for hyggelig tilbakemelding!

Mvh Katrine
Phonero
Bjørn H
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Bare positiv opplevelse med phonero"

Har bare positive opplevelser med phonero. Bra dekning. Grei pris. Fungerer utmerket både hjemme å på reise.

Svar fra Phonero
27.06.2019 12.51
Hei Bjørn,

Takk for fin tilbakemelding!

Mvh Katrine
Phonero
Torbjørn K. J
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Bra service"

Raske tilbakemeldinger og god service. Dekning fungerer bra i vårt distrikt og prisnivået er svært fordelaktig.

Svar fra Phonero
27.06.2019 12.51
Hei Torbjørn,

Godt å høre at du er fornøyd med oss.

Takk for hyggelig tilbakemelding!

Mvh Katrine
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Veldig bra kundeservice"

Vedkommende jeg snakket med var svært imøtekommende, fulgte opp mine ønsker og hjalp meg fra A-Å. Supert!

Svar fra Phonero
27.06.2019 12.51
Hei Reza,

Så fint å se at du er fornøyd.

Vi setter pris på din tilbakemelding, takk for fin omtale.

Mvh Katrine
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Rask og suveren service!"

Det er alltid lett å få kontakt med dem. God kommunikasjon. Svært behjelpelige og informative, samt blide og hyggelige!

Svar fra Phonero
27.06.2019 12.51
Hei Stig,

Så gøy å se at du er fornøyd med oss og vår kundeservice.

Takk for fin tilbakemelding!

Mvh Katrine
Phonero
Bjørn G
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Flott kundeservice"

Vi har vært noen få ganger i kontakt med kundeservice og de spørsmål vi stilte ble svart på en fremragende måte av den hyggelige betjeningen. Vi er kjempefornøyd med Phonero og deres løsning og service.

Svar fra Phonero
27.06.2019 12.50
Hei Bjørn,

Fint å se at du er fornøyd med oss.

Takk for fin tilbakemelding!

Mvh Katrine
Phonero
Vurderer du Phonero?
Sammenlign mobilabonnement fra Phonero mot alle andre på markedet
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Rask og effektiv på kundeservice"

Phonero er rask til å svare på telefonen, man trenger ikke trykke seg gjennom mange valg og vente i lang tid. De prøver å hjelpe så godt som mulig og vi har alltid fått den hjelpen vi trenger.

Svar fra Phonero
27.06.2019 12.50
Heisann,

Så bra du er fornøyd med oss og vår kundeservice.

Takk for fin tilbakemelding!

Mvh Katrine
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Enkel og grei med enkle løsninger"

Meget konkurransedyktig selskap med gode priser og enkle gode løsninger. Fantastisk flinke og hyggelig kundeservice . Terningkast 6️⃣

Svar fra Phonero
27.06.2019 12.50
Hei Finn,

Veldig gøy å lese tilbakemeldingen din, takk for fin omtale.

Mvh Katrine
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Alltid god service."

Vi opplever som kunde svært konkurransedyktige priser, rask og god service og høy kvalitet på tjenestene.

Svar fra Phonero
27.06.2019 12.50
Hei Hanne,

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding!

Så gøy å se at du er fornøyd med oss.

Mvh Katrine
Phonero
Torbjørn
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Svak dekning"
1 syns denne omtalen er nyttig

Tjenesten er teknisk svært bra og enkel i bruk. Prisen er det ingenting å si på. Dessverre opplever flere av våre medarbeidere at dekningen er dårlig og at samtaler til stadighet blir brutt og hakker.

Svar fra Phonero
27.06.2019 12.49
Hei Torbjørn,

Takk for din tilbakemelding!

Vi vil gjerne undersøke om det er planer for utbygging i området, eller se på andre løsninger som kan hjelpe.

Send oss en mail til bytt@phonero.no, skriv telefonnummeret ditt så slår jeg på tråden.

Mvh Katrine
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Proff i bedriftsmarked."

Phonero svarer alltid raskt, man slipper å høre på ventemusikk. Saker blir alltid raskt løst, og de som svarer er «på». Min erfaring etter 4 år som kunde av Phonero.

Svar fra Phonero
27.06.2019 12.49
Hei Dag,

Så gøy å lese, takk for hyggelig tilbakemelding.

Mvh Katrine
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Jeg er ikke helt fornøyd"
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg er ikke helt fornøyd med prisen på 800xxxxx fordi det er et gratis nummer å ringe. Phonero er grådig skal mye betaling for dette.

Svar fra Phonero
01.07.2019 11.21
Hei Prasong,

Takk for din henvendelse!

Godt samarbeid og fornøyde kunder er viktig for oss.
Send meg en mail på bytt@phonero.no, husk fullt navn og telefonnummer så slår jeg på tråden.

Mvh Katrine
Phonero
Sjekk om du betaler for mye hos operatøren din
Vi sammenligner mobilabonnementet ditt mot alle andre på markedet og sjekker om du betaler for mye
Sjekk om jeg betaler for mye
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Vennlig, serviceminded og kompetente"

Flinke og hyggelige, tålmodige med oss som ikke kan så mye datateknikk. Vi fikk ordnet det vi skulle etter en fin gjennomgang av alle innstillinger på de to mobilene våre.

Svar fra Phonero
27.06.2019 12.47
Hei Ellen,

Takk for fin tilbakemelding!

Godt å se at du er fornøyd med oss.

Mvh Katrine
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Savner støtte for e-sim for Apple Watch"
5 syns denne omtalen er nyttig

Var i kontakt med kundeservice i desember 2018 og fikk beskjed om att dette skulle vare på plass rett over nyttår, men fortsatt ikke supportert i juni 2019. På tide å skifte leverandør

Svar fra Phonero
01.07.2019 11.21
Hei Steve,

Vi setter pris på din tilbakemelding!

Slik skal det ikke være. Uten å kjenne saken i detalj så håper jeg du kan ta kontakt med oss på bytt@phonero.no, husk å legge ved fullt navn og telefonnummer så skal jeg få noen til å ringe deg.

Mvh Katrine
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"God på pris"

God dekning, kundeservice er hjelpsomme og raske. Best av alt prisen er lav. De er god på å finne riktig abonnement til deg.

Svar fra Phonero
27.06.2019 12.26
Heisann,

Så fint å se at du er fornøyd med oss og vår kundeservice.

Takk for hyggelig tilbakemelding!

Mvh Katrine
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Topp service og gode priser."

Henvendelser blir kjapt ekspedert. Phonero er fleksible med hensyn til endringer i antall abonnenter. De er raske til å sette opp nye abonnement og tjenester. Savner en bedre mulighet til å sette opp felles Mail til alle i selskapet.

Svar fra Phonero
27.06.2019 12.26
Hei Kurt,

Takk for hyggelig tilbakemelding!

Mvh Katrine
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Gode løsninger"

Phonero's løsninger for mobil- og IP telefoni fungerer veldig bra for oss. Rask og god service de få gangene vi trenger hjelp.

Svar fra Phonero
21.06.2019 10.55
Hei Cato,

Takk for fin tilbakemelding.

Så gøy å høre!

Mvh Mads
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Lureri fra ende til annen"
1 syns denne omtalen er nyttig

Du får 24 måneder bindingstid ved å flytte over abonnementet uten noen form for opplysning eller signering for dette. Du blir først gjort oppmerksom på dette når en ønsker å si opp abonnementet.

Svar fra Phonero
20.06.2019 09.38
Hei Alise,

Takk for din tilbakemelding.

Det stemmer at vi har 24 måneders avtaletid på våre bedriftsavtaler.

Gode samarbeid og fornøyde kunder er viktig for oss, så jeg vil gjerne se nærmere på saken din, send meg en mail på bytt@phonero.no (ta med telefonnummeret ditt) så tar vi kontakt.

Jeg håper vi kan beholde deg som kunde.

Mvh Mads
Phonero
Sjekk om du betaler for mye hos operatøren din
Vi sammenligner mobilabonnementet ditt mot alle andre på markedet og sjekker om du betaler for mye
Sjekk om jeg betaler for mye
Kristian N
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"OK, men mangler e-sim"

Vi er stort sett fornøyd med pris og tjeneste. Vårt firma skulle gjerne sett at E-sim blir implementert som en tjeneste, da denne er aktuelle for oss. Vi ønsker og fast IP adresse på mobilt bredbånd som en tjeneste.

Mobilabonnement fra Phonero
Helt anonymt. Tar kun 1 minutt.
Vis alle mobilabonnement
Finnes det bedre mobilabonnement?
Sammenlign mobilabonnement fra Phonero mot alle mobilabonnement på markedet.
Sammenlign mobilabonnement
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR