Fikk nytt SIM-kort som skulle aktiveres. Fikk rask kontakt og etter ca ett minutt var det nye Sim-kortet aktivert. Positiv opplevelse 😊👍

Blid og positiv, imøtekommende. Var klar over mitt spørsmål, før jeg rakk å stille det. Marie heter hun, fortjener mye ros(vet at det står at jeg bør unngå å navngi, men regner med at det er ved negative tilbakemeldinger ) Supert at Tlf ikke blir satt videre

Hver gang jeg har måttet ringt inn til dem, så har jeg blitt møtt på hyggelige betjening. Hjelpsomme, flinke til å lytte til hva jeg har å si. Og kjappe med å finne løsninger og konkrete veiledning, så jeg får alltid god hjelp. De lever virkelig opp til det de sier om SERVICE. Det er SERVICE jeg tenker med en gang om dem. 👍🏻

Tok kontakt for å få koblet opp Apple Watch til mobilnettet. Har tidligere hatt klokke koblet opp. Fått ny klokke og hadde trøbbel med oppkobling. Medarbeider i Phonero løste problemet i løpet av kort tid. Takk til L***'. Liker at utfordringer kan løses ved bruk av Chat, da en har mye annet å holde på med i hverdagen og kan ikke sette av tid til å ringe/stå i kø på telefon. Takk for god og rask hjelp.

Jeg er selv opptatt av i mitt arbeid å gi god kundebehandling og gi kunden den beste service og forventer den samme tilbake, det er akkurat av den grunn at jeg er fornøyd med Phonero. Phonero har skjønt det :-)

Det er trykt og godt å ha Phonero, 99% dekning, inn i mellom mindre men det er på plasser det ikke er i orden men det er ikke Phonero sin skyld. Skikkelige kundeservice og hyggelige personer å snakke med. Mvh. Roberto ✌️😎👍

Det står på nettsidene av det er ingen binding. Men her det det skjult informasjon og "liten skrift". Jeg endte med 24 måneders bindingstid. Og da jeg samme dag oppdaget det (dette er 2mnd før abonnementet trer i kraft), krever de 3000kr pluss moms, for å si opp avtalen. Jeg anbefaler alle å holde seg langt unna phonero!

Som superbruker på en bedrift har jeg vært i kontakt med kundesrvice mange ganger. Sender mail så blir oppgavene utført i løpet av samme dag. Veldig bra!

Byttet abonnert - det ble fikset iløpet av noen timer, så var abonnementet aktivt! Veldig god og kjapp service vil jeg si!!

Har lite problemer med dekningen, enkel administrering av abbonemaent i egen app og kundeservice som alltid er hyggelig å prate med.

Ble mottatt hyggelig på telefon med mitt problem. Fikk en oppgave av henne og hun skulle ringe meg tilbake om 10 min noe hun gjorde. i mellomtiden sjekket hun opp om mulig feil på nettilgang, abonnement osv. Informativ. Konklusjon etter litt frem og tilbake om mulig feil på min gamle iphone 6 telefon, fikk jeg link til Phonero Shop for kjøp av ny telefon Noe jeg fortalte at jeg ønsket og gjøre. ( Ikke noe hun presset frem ) Alt i alt en veldig god kundeopplevelse. Tusen Takk fra en lykkelig eier av ny Iphone 11.

Veldig god service, forklarte enkelt og greit, det jeg lurte på. Fikk svar og hjelp med alle mine spørsmål

Hei Marie... Jeg er snart 64 år gammel og har førtidspensjon etter 34 år i Aibel AS. Jeg hadde gjennom Aibel telefon og Phonero abonnement. Deretter overtok jeg telefon og fulgte med til Phonero Privat, det var vellykket. Jeg har ikke hatt behov for hjelp fra dere, da det ble smart-telefon gikk alt bra, jeg har app "ditt Phonero" på skjermen, der kan jeg visst hente det jeg trenger :) Kona sa jeg måtte ringe til dere å spørre om jeg har best avtale, dere kunne sagt ja, men kundebahandler Ståle tok tid og vurderte min avtale, han tilpasset slik at mitt behov ble dekket best mulig. Jeg er svært tilfreds med kundebehandlingen med andre ord. Tusen takk. Det var ikke vanskelig for meg å gi min mening til dere, jeg vil anbefale dere videre om jeg får mulighet til det. Hilsen Birger Valen

Trengte hjelp til å ta i bruk Apple watch 6 med elekronisk sim. Fikk faglig hjelp og msil m link. Funket første gang vi prøvde. Alltid kompetente og service innstilte folk som gir hjelp når vi ringer inn Til Phonero. Hilsen Edux dom har lenge vært trofast kunde

Support er bra og funksjonsvalg er omfattende, men nokså brukervennlig. Dekning, samtalekvalitet og brudd i utgående og innkommende samtaler er områder hvor vi ønsker oss forbedringer

Opplever hjelpsomme og hyggelige kundebehandlere og rask behandling ved henvendelser. Statistikk-delen: Skulle ønske man kunne hente ut rapporter på flere køer i en operasjon. Her må man ta ut en og en rapport for hver kø man administrerer. Kalender/Ms Exchange: Om man legger inn en aktivitet (f.eks hel dag) i Outlook - men står som ledig, vil det aktuelle tidspunktet bli "grået" ut i kalenderen på Phonero. For sentralbordet vil det da stå F.eks. ledig hele dagen, men aktuelle møter der vedkommende er "opptatt" - forsvinner bak det grå feltet: Koden "Ledig" burde ikke leses av i kalenderen.. :)

Er godt nøgd med phonero sin service. Lett å komme i kontakt med på chat. Fikser behov "on the fly". Og mega hyggelege. Takkar. Hald fram slik!

Vi får alltid raskt svar og personlig service på telefon og e-post hos Phonero. Prisene er konkurransedyktige og mobilt sentralbord fungerer veldig bra.

Serviceinnstilling på topp. Hyggelig og imøtekommende. Forstår raskt hva oppdraget er og gir informativ informasjon. Jeg kan absolutt anbefale kundeforhold hos Phonero. Enkelt å få kontakt. Rask respons...

Jeg hadde dialog med dem på telefon og fikk god hjelp. Følte meg tatt på alvor av en konsulent som ønsket å forstå problemet og løse det smidig.

Bra kundeoppfølging samt konsulentenes forståelse og kunnskap ifht selve produktet, men også om muligheter til å utvide kundeforholdet/kundebevaring.

Dere er de beste på kundservice🤩 Får raskt kontakt med dere på telefon og de som svarer på tlf er utrolig hyggelige, kompetente og hjelpsomme😊 dere er helt unike🙏🏻

Kort ventetid på kundeservice er noe jeg setter pris på. I tillegg opplever jeg hurtig respons og svar på mine spørsmål. Konkurransedyktige priser er bra å ta med. «Din bedrift» fungerer bra, men burde vært en app. Endret et av abonnementene fra 12GB til 8GB. Enkelt grep på «Din bedrift», men likte dårlig at ikke oppspart data fra forrige måned ikke fulgte med.

Ble kjøpt ut av annen bindingstid til Phonero, men dette beløpet må man selv ha kontroll på, ettersom Phonero fakturerer som ordinært. Nå skal kundeforholdet avsluttes, selv uten bindingstid, så får jeg 3 måneders oppsigelsestid hvor de skal ha 3.750 per abonnement dersom det sies opp i forkant av dette. Helt useriøst. De får dog en ekstra stjerne fordi kundeservice er raske, selv om tilbakemeldingene i seg selv ikke nødvendigvis er godt nytt.

Har vært kunde i mange år og utgiftene til mobil var merkbart mye mindre hos phonero. Ryddige fakturaer og god bedriftsportal👍
