Meny

Phonero omtaler og erfaringer

4,4/5
Bra
Kundetilfredshet
Bra
Kundeservice
Utmerket
Verdi for pengene
Bra
1
av 36 innen
mobilselskap
73%
anbefaler
Phonero
Filtrer omtaler
817
236
65
33
211
Sorter omtaler etter
Viser av 1362 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Phonero?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Service"
5 syns denne omtalen er nyttig

Telefonsupport er supergod. Alltid blide og proaktive kundeveiledere. Lett tilgjengelige. Til å stole på når de sier de skal gjøre noe. Imponerende.

Svar fra Phonero
13.06.2020 22.16
Hei Frode,

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding!

Mvh Mads
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Helt topp"

Raske tilbakemeldinger. Ringer opp og spør om alt er ok eller om det er noe Phonero kan hjelpe oss med. Helt fantastisk. Fakturaene er oversiktlige og korrekte.

Svar fra Phonero
13.06.2020 22.16
Hei Jan,

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, veldig gøy å lese!

Mvh Mads
Phonero
Adrian H
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Proffesionelle og serviceinnstilte ansatte"

Jeg har god erfaring med kundeservice ansatte i Phonero. Jeg har fått rask svar med god forklaring på kort tid. Derfor en jeg veldig fornøyd med Phonero.

Svar fra Phonero
10.06.2020 13.10
Hei Adrian,

Vi setter stor pris på tilbakemeldingen!
Godt å se at du er fornøyd med oss og vår kundeservice!

Mvh Mads
Phonero
Eldbjørg
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Var kunde 14 mnd. Var meget godt tilfreds"

Var kunde 14 mnd. Var meget godt tilfreds. Hadde håpet på å få fortsette med same ordning etter pensjon. Fin ording mens eg var ansatt i fylkeskommuna. Men eg fekk ikkje fortsette etter eg vart pensjonist.

Svar fra Phonero
10.06.2020 13.08
Hei Eldbjørg,

Tusen takk for hyggelig omtale, vi setter pris på tilbakemeldingen!
Ta gjerne kontakt med oss på bytt@phonero.no for et tilbud på privatabonnement.

Mvh Mads
Phonero
Bjørnar J. K
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Phonero et selskap med flott kundeoppfølging"
1 syns denne omtalen er nyttig

Vi har mobiltelefoner med kort for mobilt bredband fra selskapet. Etter en treg start, har de visst stor interesse for å sørge for at alt fungerer som det skal, samt løpende oppfølging av abonnementet. Det har ført til at vi er veldig fornøyd og tilfreds med abonnementet.

Svar fra Phonero
09.06.2020 11.42
Hei Bjørnar,

Vi setter stor pris på tilbakemeldingen!
Godt å se at du er fornøyd.

Mvh Mads
Phonero
Johan P. Ø
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Fornøgd"
1 syns denne omtalen er nyttig

Hyggelig telefon og avtale ble inngått. Sparer noen kr. pr. mnd. Viktig når inntekter er redusert i disse tider. Brev med SIM kort ankom som avtalt. Nye SIMkort satt inn i telefon og tablet. Oppe og gikk umiddelbart. Verre var det med det mobile breibandsmodemet. PC fant ikke modemet og modemet fant ikkje nettet. Telefon til øh. Kunne ikke hjelpe. Ny telefon neste dag og det ordnet seg. Ny telefon for å få satt opp personsvar. Nå alt ok. OK app for telefon. Savner kun å kunne se databruk på breiband.

Svar fra Phonero
09.06.2020 11.40
Hei Johan,

Vi setter pris på tilbakemeldingen og takker for innspill!
Godt å se ting løste seg.

Mvh Mads
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekning
"Vente på kundebehandler"
1 syns denne omtalen er nyttig

En ettermiddag stod jeg lenge i kø, med ventemusikk og ikke noe info om hvilket nr jeg var i køen. Gav opp etter 20 minutter. Neste morgen stod jeg heldigvis kun ett par minutter i kø.

Svar fra Phonero
09.06.2020 14.19
Hei Geir,

Takk for din tilbakemelding. Vi skjønner godt du ble lei av å vente. Det skulle ikke være nødvendig.

Våre gjennomsnittstall viser ca 20 sekunder svartid – og vårt mål er at du aldri skal behøve å vente mer enn 30 sekunder innenfor våre åpningstider.

Send oss gjerne en mail til bytt@phonero med info om når dette var så vi kan ta en titt på hva som har hendt her. Det vil være til stor hjelp for oss i vårt arbeid mot å hele tiden bli bedre.

Mvh Mads
Phonero
Kristian F
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"God service og topp tjenester"
1 syns denne omtalen er nyttig

Som en liten bedrift setter vi ekstra stor pris på den gode servicen Phonero gir oss som kunde. At kvalitet og pris er bra er en selvfølge :- )

Svar fra Phonero
28.05.2020 14.28
Hei Kristian,

Så fint å se at du er fornøyd med oss og vår kundeservice.

Takk for hyggelig tilbakemelding!

Mvh Katrine
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Phonero"
1 syns denne omtalen er nyttig

Er veldig fornøyd med Phonero som leverandør av mobiltjenester og bredbånd. Bra oppfølging og god service.

Svar fra Phonero
28.05.2020 14.28
Hei Hilde,

Takk for hyggelig tilbakemelding!

Mvh Katrine
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Ble lurt over til phonero fra phonect da de hevdet å ha kjøpt de opp!"
4 syns denne omtalen er nyttig

Horibel måte å knabbe kunde på. Telia er helt håpløs på dekning og totalt upassende å tilby i flere områder av landet. STERKT misfornøyd med tilbudet og fremgangsmåte. Blir umiddelbart skifte til Telenor uten å betale gebyr pga feil premisser for overgang!

Svar fra Phonero
28.05.2020 14.28
Hei Noralv,

Dette høres ikke bra ut, slik skal det selvfølgelig ikke være.

Uten å kjenne saken i detalj så håper jeg du kan ta kontakt med oss på bytt@phonero.no, legg ved ditt telefonnummer så ringer vi deg.

Mvh Katrine
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Meget fornøyd med Phonero"
2 syns denne omtalen er nyttig

Jeg har benyttet Phonero i mange år (helt siden Ventelo) hos min hoved arbeidsgiver. Byttet til Phonero i mitt private elektro firma og er meget fornøyd, både med dekning, service og pris.

Svar fra Phonero
28.05.2020 14.27
Hei Helge,

Så godt å høre at du er fornøyd med oss og vår kundeservice.
Vi skal gjøre det vi kan for fortsette det gode samarbeidet.

Takk for fin omtale!

Mvh Katrine
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Alt ble ikke som vi avtalte, men kundekonsulenten har prøvd å rette det opp i ettertid."
2 syns denne omtalen er nyttig

Første møte med Phonero var en hyggelig telefonsamtale hvor vi avtalte at vi skulle bytte fra Telenor til Phonero. Vi hadde binding hos Telenor, men det skulle Phonero kjøpe ut. Det ble ikke opplyst at dette skulle komme i form av en kreditnota og at det max var 3000,- de dekket. Vi fikk også fakturagebyr selvom vi valgte faktura på EHF. Ved kontakt med kundeservice så fjernet de det. Vi er veldig fornøyd med overgangen i form av god dekning. Ingen problemer med nedetid i forbindelse med overgang til ny leverandør. Det gikk veldig bra!

Svar fra Phonero
28.05.2020 14.16
Hei Bente,

Vi jobber alltid med å bli bedre, derfor er din tilbakemelding viktig for oss.
Så fint å høre at overgangen gikk bra og at det det løste seg til slutt.

Mvh Katrine
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Enkelt og lett, alltid på:-)"
3 syns denne omtalen er nyttig

Veldig fornøy med Phonero. Har vært kunde i 4 år og går nå for 6 år til. Bra dekning, super kundeservice og enkel administrasjon.

Svar fra Phonero
28.05.2020 14.15
Hei Lise,

Så hyggelig å høre, takk for fin tilbakemelding.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Hurtig løsning på problemstilling"
1 syns denne omtalen er nyttig

Saksbehandler oppfattet raskt hva som var problemet, og løste dette på en tilfredsstillende måte Det som kan bli bedre, er tiden det tok fra jeg ringte, og til jeg fikk prate med en saksbehandler.

Svar fra Phonero
26.05.2020 20.33
Hei Åse,

Takk for hyggelig tilbakemelding!

Vi jobber alltid for å bli bedre, derfor er din tilbakemelding viktig for oss.

Mvh Katrine
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Bra kundeservice"
1 syns denne omtalen er nyttig

Får veldig god og rask hjelp hos kundesenter. Det gjelder både store og små saker. Alltid noen som kan hjelpe, og hyggelige er de også :) Veldig fornøyd.

Svar fra Phonero
26.05.2020 20.16
Hei Per,

Så godt å se at du er fornøyd med oss.

Takk for hyggelig omtale!

Mvh Katrine
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Raske og effektive"
1 syns denne omtalen er nyttig

Setter utrolig pris på all rask hjelp som blir tilbudt når vi ringer å trenger assistanse til sentralbord løsninger og oppsett. Alltid høflige kundeveiledere. Hvis de er usikre, spør de andre medarbeidere. Fin pris. Vært kunde i mange år, å velger å fortsette med det pga at jeg føler jeg blir «passa på» og behandlet fint.

Svar fra Phonero
26.05.2020 20.15
Hei Marie,

Tusen takk for fin tilbakemelding!

Så gøy å lese at du er fornøyd, vi skal gjøre det vi kan for å fortsette det gode samarbeidet.

Mvh Katrine
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Utmerket kundebehandling, og gode løsninger"

Bakgrunnen for min siste kontakt med Phonero, var manglende passord til en av deres løsninger. Jeg fikk raskt svar, en vennlig kundebehandler, som kunne sitt fag. Løsningen som kundebehandler kom med løste min problemstilling. Raskt svar, vennlig kundebehandler, svar førte til løsning, ja da er jeg fornøyd!

Svar fra Phonero
26.05.2020 20.14
Hei Per,

Så fint å se at du er fornøyd med oss og vår kundeservice.

Takk for hyggelig tilbakemelding!

Mvh Katrine
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Servicvennlig"
1 syns denne omtalen er nyttig

Rimelig månedspris, god dekning, datamengden høyere enn konkurrent og oppfølging og service er meget bra. Anbefales virkelig fra meg.

Svar fra Phonero
26.05.2020 20.13
Hei Asgeir,

Så gøy å høre at du er fornøyd.

Takk for hyggelig omtale!

Mvh Katrine
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Fungerer fint"
1 syns denne omtalen er nyttig

Er fornøyd, men det hadde vært ok å ha oversikt over databruken til de som er under mitt abbonement i appen.

Svar fra Phonero
26.05.2020 20.13
Hei Endre,

Takk for fin tilbakemelding!

Det vil komme under din Bedrift, der kan man se oversikt over databruken til alle ansatte.

Mvh Katrine
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"God service, god dekning og lave priser"

Alltid hyggelige folk på support. De ordrer opp med en gang. I tillegg er dekningen bra, og prisene lave.

Svar fra Phonero
26.05.2020 19.46
Hei Kurt,

Takk for hyggelig omtale!

Så gøy å se at du er fornøyd med oss.

Mvh Katrine
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Gode kundeservice"
1 syns denne omtalen er nyttig

Opplever Phonero som ett godt valg til vår bedrift. Lett å få tak i gir oss gode pakker tilpasset vår bruk i jobb.

Svar fra Phonero
26.05.2020 19.46
Hei Helene,

Så godt å se at du er fornøyd.

Takk for hyggelig tilbakemelding!

Mvh Katrine
Phonero
Sveinerik
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Ryddet raskt opp"
1 syns denne omtalen er nyttig

Ved en ekstra belastning på tlf samtale til Sverige, ble dette ryddet raskt opp i av Phonero, og kreditert påfølgende faktura.

Svar fra Phonero
26.05.2020 19.46
Hei Sveinerik,

Så hyggelig å høre, takk for fin omtale.

Mvh Katrine
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Bra kundeservice och inga problem med tjænsterna"
1 syns denne omtalen er nyttig

Snabb och trevlig kundservice på telefon, aldrig vart några problem med de tjænster vi anvænder oss utav.

Svar fra Phonero
26.05.2020 19.46
Hei Victor,

Så fint å se at du er fornøyd med oss og vår kundeservice.

Takk for hyggelig tilbakemelding!

Mvh Katrine
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Dekningsnedtur"
4 syns denne omtalen er nyttig

Var kjempefornøyd med phonero da de brukte Telenor sitt nett. Da de byttet til telia sitt nett forsvant dekningen. Har tidvis hatt problemer med å laste ned en snap midt i Bergen sentrum. Hadde aldri dekningsproblemer da de brukte telenornett. Har måttet kjøpe trådløs ruter fra Telenor for å kunne ha dekning. En stjerne pga grei kundeservice.

Svar fra Phonero
26.05.2020 12.58
Hei Terje,

Det er viktig for oss at våre kunder har dekning.
Telias nett oppgraderes hele tiden, send oss gjerne en epost til bytt@phonero.no med ditt mobilnummer så ringer jeg deg.
Da kan vi se om det er planlagt utbygging eller oppgradering i ditt område, eller se på andre løsninger som kan hjelpe deg.

Mvh Katrine
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Serviceminded og prisgunstig leverandør"
2 syns denne omtalen er nyttig

Phonero har vært uslåelig på pris i den perioden vi har vært kunde. De svarer raskt på henvendelser, og er fleksible. Dashbordet de tilbyr er bra.

Svar fra Phonero
26.05.2020 12.56
Hei Reidar,

Så fint å se at du er fornøyd med oss.

Takk for hyggelig tilbakemelding!

Mvh Katrine
Phonero
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR