Meny

Vipps Mobil omtaler og erfaringer

SKRIV OMTALE
Bytt til Vipps Mobil
2,8/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
Verdi for pengene
Middels
19
av 26 innen
mobilselskap
41%
anbefaler
Vipps Mobil
Filtrer omtaler
9
4
3
5
13
Sorter omtaler etter
Viser av 34 omtaler med
Nyeste først
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Vipps Mobil?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Helt ok. Men burde vært Telia dekning"
2 syns denne omtalen er nyttig

Er helt ok fornøyd med abonnement hos Vipps, men syns det er litt rart at jeg mister dekningen midt i kjukkeste sentrum av Kristiansand. Har hatt andre abonnenter med telenor dekning og merket det samme. Men så gikk jeg over til onecall hbor de har telia dekning, ingen problem. Dere burde byttet til telia sitt nett, i tillegg så burde dere hatt muligheten for å få fri data.

Svar fra Vipps Mobil
26.01.2022 21:58
Hei Remi! Takk for omtale. Leit å lese at du har hatt problemer med dekningen midt i sentrum av Kristiansand. Vårt valg av Telenor som leverandør er basert på blant annet den gode dekningen, og ifølge dekningskartet på Telenors hjemmesider skal det være godt utbygget dekning i hele Kristiansand. Sjekk gjerne dekningskartet på telenor.no og se om det er driftsproblemer om du opplever dårlig nettforbindelse igjen. Når det kommer til data, så har vi valgt at de gigabytesene du betaler for er dine - du tar med deg ubrukte gigabytes videre. Det gjør at du kan selv justere hvor mye gigabytes du betaler for hver måned. :) /VippsNina
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Ny g foreløpig meget fornøyd kunde i dag. Januar 2022."
1 syns denne omtalen er nyttig

Abbonement overført fra Telia til Vipps mobil (Telenor) i dag uten problem kl. 1100. Restartet mobilen kl 1105 for at nytt sim kort skulle fungere. Kjøpe abbonement med 50gb og satte det ned til 7gb når vipps mobil var klar. (Det kan økes til 50gb hvis behov og man betaler bare mellomlegget). Bestilte så datasim. Engangskostnad. Måtte logge på banken for å aktivere bankid på ny sim. Vipps! Mobil. Alt fungerte. Tips. Bytt simkort og logg på vipps før overføring, så ser du at noe skjer når abbonement overføres. Min mobil med 4g hastighet 26mbit. Mer enn nok til streaming.

Svar fra Vipps Mobil
25.01.2022 19:12
Hei! Så kjekt å høre at du er fornøyd med oss! Vi setter alltid pris på tilbakemeldinger :-) Ønsker deg en fin dag! /Thomas
Kundetilfredshet
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Styr unna"
1 syns denne omtalen er nyttig

Totalt umulig å forholde seg til på utenlandstur, og man har ingen oversikt over bruken.

Svar fra Vipps Mobil
25.01.2022 19:10
Hei Lars. Kjedelig å høre at du er misfornøyd med oss. I EU/EØS koster det ikke noe mer å bruke mobilen enn hjemme i Norge. Da bruker du av hva som er inkludert av tale, sms og gigabytes. Skal du videre ut i verden må du fylle på penger som du kan bruke til å ringe, melde eller surfe for. Håper du endrer oppfatning av oss. /Thomas
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Anbefales!!"
1 syns denne omtalen er nyttig

Bra dekning, raskt nett og bra priser...har vipps 15 GB, men selv med aktivt bruk har jeg ikke gått tom ennå...

Svar fra Vipps Mobil
25.01.2022 09:42
Hei Irene! Så kjekt å se at du er fornøyd. Vi setter stor pris på fin tilbakemelding :-) /VippsBetina
Kundetilfredshet
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Vipps"
2 syns denne omtalen er nyttig

Skule vert med Telia-dekning, Like ikke Telenor. Ellers god

Svar fra Vipps Mobil
03.01.2022 17:05
Hei Ole og takk for tilbakemelding! Hyggelig å se at du er fornøyd :-) /VippsBetina
Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Ingenting fungerer, styr unna."
4 syns denne omtalen er nyttig

På grunn av Vipps har jeg vært uten telefontjeneste i 2 uker, og jeg klarer ennå ikke å se at det nærmer seg. Alt startet veldig lovende, og jeg fikk nytt SIM i god tid før nummer ble flyttet over. På overføringsdagen prøver jeg å sette i SIM, men telefonen registrerer det ikke i det hele tatt. Greit det, defekt SIM kan skje alle. Jeg kontakter Vipps for et nytt et, og de sier de sender ut med ekspresspost (1-2 dager). Dagene går, og 4 dager etterpå starter helga, uten at jeg har fått noe nytt SIM. Jeg kontakter Vipps, og blir fortalt at det må ha skjedd en feil sist, og at hun skulle sende ut nytt med ekspress. Etter helga venter jeg spent, og tirsdagen får jeg e-post fra de med en hentekode. Jeg setter kortet i telefonen og prøver spent. Telefonen ser nå at SIM kortet er i, og jeg blir bedt om PIN kode. Eneste problemet er at når jeg har skrevet inn koden så er det ennå ingen tjeneste. Jeg har vært mye i kontakt med kundeservice, men det er ingen fremgang. Jeg blir bedt om å prøve samme feilsøkingsmetoder hver gang jeg kontakter dem. Sist jeg var i kontakt med de fikk jeg først beskjed om at tekniker var på saken, og 5 minutter etterpå fikk jeg høre at de visste lite selv fordi de ennå venter på svar fra tekniker. Har fått en datapakke på 5GB for å kompensere med dette - det har vel ingenting å si når jeg ikke får brukt den?

Svar fra Vipps Mobil
22.12.2021 15:03
Hei Ørjan,  Det er utrolig leit at du har hatt denne mobilopplevelsen med oss og jeg må nesten bare beklage. Uheldigvis fikk du et defekt SIM-kort midt i perioden hvor vi hadde problemer med aktivering av nye SIM-kort. Vår leverandør rettet opp i denne feilen i går og du skal ha fått tilgang til å bruke mobilabonnementet ditt. Du har helt rett i at det er lite man kan gjøre med 5 GB når du ikke får brukt abonnementet ditt, men heldigvis tilbyr vi evig data - noe som innebærer at disse gigabytene aldri går ut på dato og du kan bruke de når du vil. Gjerne kontakt oss igjen og referer til bytt.no, slik at vi kan kompensere ytterligere for denne uheldige hendelsen. Jeg håper at du ellers er fornøyd med vårt mobilabonnement.  Ønsker deg en fin dag og riktig god jul! Hilsen Arlinda i Vipps :-)
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Billig og Bra Mobilabonnement med Rause Datapakker"
3 syns denne omtalen er nyttig

Billig og Bra Mobilabonnement med Rause Datapakker... God Dekning med 5G inkludert... Rollover som kan samles opp til 1TB... Ingen mnd pris på DataSIM, og den gode rolloverløsningen gjør sånn at jeg ikke trenger mobilt bredbånd de få gangene jeg er avhenglig av Mobilt Bredbånd... Ser det er noen som har hatt problemer med Vipps Mobil her på Bytt.no, men jeg har ikke opplevd noen problemer med tjenesten eller kundeservice... Kan ikke sende melding til Spesialnr, men kan ringe til Spesialnr hvis man fyller opp på Utenladns/Spesialnr kontoen... Alt i alt... Er veldig fornøyd og alt fungerer som det skal!

Svar fra Vipps Mobil
22.12.2021 15:03
Hei Lars! Det er veldig, veldig gøy å lese om din erfaring med oss! Vi lever for å skape produkter og kundeopplevelser som kundene våre elsker og det er godt å høre at du også gjør det. Tusen takk for denne herlige tilbakemeldingen. Ha en fin dag og riktig god jul! Hilsen Arlinda i Vipps :-)
Peter H. J
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Klarer ikke det de lover."
6 syns denne omtalen er nyttig

Påfylte untenlandskonto, skulle fungerer etter 15 min, etter 6 timer virker det fortsatt ikke. Derfor fikk jeg 4GB kompensasjon, gratis!! Pga det har mobilen min blitt stengt for utgående samtaler og databruk, begrunnelse er jeg har ikke betalt for data de jeg fikk gratis. Etter ett døgn med ny abonnement hos VIPPS mobil bare problemer.

Svar fra Vipps Mobil
13.12.2021 10:38
Hei Peter, Takk for tilbakemelding. Bruk av telefon i og til utlandet er for mange uoversiktlig. Hos oss blir man heller oppmerksom på dette på forhånd, siden man må fylle på utenlandskontoen, slik at man unngår en overraskende regning i etterkant. Dessverre virker det som at noe ikke fungerte som det skulle da du fylte på utenlandskontoen din, dermed fikk du 4 GB i kompensasjon helt gratis - noe vi ikke tar betalt for i etterkant. Derfor anbefaler jeg at du ringer 22 48 28 00 eller chatter med oss på vipps.no - hvor du henviser til bytt.no - slik at vi kan se nærmere på hvorfor du ble sperret for utgående trafikk. Vi hjelper gjerne :-) Ha en fortsatt fin dag! Hilsen oss i Vipps
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Enkel og grei oversikt"
2 syns denne omtalen er nyttig

Rett inn i Vipps sammen med alt det andre Vipps er kjent for. god oversikt og lett å legge til kapasitet. Du beholder all date selv etter månedsskifte. Dessverre ikke noen hjelp til kjøp av ny telefon.

Svar fra Vipps Mobil
13.12.2021 10:38
Hei Knut,  Så gøy å lese at du opplever mobilabonnementet ditt hos oss akkurat som det Vipps er kjent for - veldig, veldig enkelt. Data skal også være dine for evig. Vi støtter dessverre ingen tilleggstjenester som å kjøpe ny telefon, men jeg tar med tilbakemeldingen din til vårt supre mobil-team.  Ha en fortsatt god dag :-) Hilsen oss i Vipps
Kundetilfredshet
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Greie priser, men forferdelig dårlig nettverk"
2 syns denne omtalen er nyttig

Har hatt ICE, Telenor og Telia, aldri opplevd så dårlig nettverk fra Vipps. Når jeg er på besøk hos søs, kan jeg ikke ringe noen da det ikke er dekning i leiligheten. Søs som sitter ved siden av har Telia med full dekning. Samme er det hos meg, vanlig hus, ingen fjell eller noe i nærheten av oss. Eneste positive er ok pris og info i Vipps appen.

Svar fra Vipps Mobil
13.12.2021 10:38
Hei, Takk for tilbakemelding :-) Det er godt å høre at du er fornøyd med priser og informasjon i Vipps. Når det gjelder dekningen/nettverket tilbyr vi full Telenor-dekning til alle våre mobilkunder. Det er leit å høre at det ikke har fungert for deg, men jeg anbefaler å sjekke dekningen i de områdene det ikke fungerer optimalt ved å gå inn på Telenor sitt dekningskart her: https://www.telenor.no/dekning/. Du er også velkommen til å ringe 22 48 28 00 eller chatte med oss på vipps.no for nærmere feilsøking sammen. Ha en fortsatt fin dag videre! Hilsen oss i Vipps
Solveig M. H
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Avis salg"
2 syns denne omtalen er nyttig

Informasjon om vipps og bruken av det Hvordan det innstilles og kjøpes. Hvor butikkene vipss finnes tilgjengelig i Norge land

Svar fra Vipps Mobil
13.12.2021 10:38
Hei Solveig,  Det er veldig, veldig enkelt å bruke Vipps. Du trenger kun å installere Vipps appen på smarttelefonen via Play Store / App Store, avhengig av hvilken mobil du bruker, deretter opprette en profil helt gratis og til slutt bestille Vipps Mobilabonnement. Du kan gjerne ringe 22 48 28 00 eller chatte med oss på vipps.no for veiledning og hjelp, i tillegg kan du finne nyttig informasjon under "Hjelp" på vipps.no. Ha en fortsatt super dag! Hilsen oss i Vipps :-)
Kundetilfredshet
Verdi for pengene
Dekning
"Super abonnement for de som faller mellom to pakker"
1 syns denne omtalen er nyttig

Evig data rollover gjør at en kan spare opp mye data til en skal reise vekk og trenger mer. En kan bytte opp og ned som en vil og beholde data en har spart opp. Full Telenor dekning. Det eneste jeg savner er en mindre pakke enn 5GB.

Svar fra Vipps Mobil
13.12.2021 10:38
Hei Kjetil,  Det er veldig, veldig gøy å lese at du er fornøyd med mobilabonnementet ditt hos oss. Tusen takk for tilbakemeldingen din, mens innspillet angående GB-pakke tar jeg med videre til vårt supre mobil-team. Ha en fortsatt fin dag :-) Hilsen oss i Vipps
Kundetilfredshet
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Aldri hatt så dårlig dekning før"
5 syns denne omtalen er nyttig

Helt elendig dekning, til tross for at Vipps skal benytte seg av Telenor sitt nett. Aldri opplevd å ha så dårlig dekning med noe annet selskap. Bytter til Telia...Takk for meg

Svar fra Vipps Mobil
07.10.2021 10:00
Hei Petter! Takk for tilbakemelding. Vi tilbyr full Telenor-dekning til alle våre mobilkunder, og anbefaler å sjekke dekningen i ditt område på Telenor sitt dekningskart her: https://www.telenor.no/dekning/. Du er også velkommen til å ringe oss på 22 48 28 00 eller chatte med oss på vipps.no for nærmere feilsøking. Ha en fortsatt fin dag videre. Hilsen oss i Vipps :-)
Tomm E. H
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Fornøyd"
3 syns denne omtalen er nyttig

bra med data og enkelt og oppgradere for en mnd med reise, betaling fungerer sømløst. Så veldig fornøyd

Svar fra Vipps Mobil
07.10.2021 11:06
Hei Tomm! Takk for hyggelig tilbakemelding. Det er godt å høre at du er fornøyd - for det gjør oss glad.  Ha en fortsatt fin dag! Hilsen oss i Vipps :-)
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Uklar bruk av mobil i EU"
1 syns denne omtalen er nyttig

Nytt mobil abn med VIPPS i dag. Første medling fra VIPPS: Husk å fylle på utenlandskonto ! Kontaktet VIPPS og får beskjed om at bruk i utlandet medfører at utenlandskonto må ha påfyll. I abn vilkår står det fri bruk av telefon i EU ! Får følgende svar på e-post fra VIPPS : Hei igjen! Å ringe og sende sms til norske nummer er inkludert hvis du er i et land innenfor EU/EØS. Det å motta samtaler fra alle land er helt gratis. Å ringe og å sende sms til loksle nummer er inkludert. Det vil si at om du er i Sverige kan du ringe og sende sms til svenske nummer uten å fylle på utenlandskontoen. Å ringe og å sende sms til andre utenlandske nummer er ikke inkludert. Det vil si at du ikke vil kunne ringe til Tyskland fra Spania uten å ha fylt på utenlandskontoen. Håper dette var mer forståelig. Skal legge ved et innspill på at vi bør endre formuleringen i teksten vår slik at den blir mer tydelig :-) Vennlig hilsen | Kunderådgiver | VIPPS Fortsatt Uklart, utdrag fra vilkår: Abonnementet kan brukes i EU/EØS på like vilkår som i Norge. Databruk i andre land i EU/EØS (utenfor Norge) er imidlertid begrenset til 30 GB i måneden (inkludert bruk av oppsparte gigabytes).

Svar fra Vipps Mobil
07.10.2021 11:06
Hei Sigmund! Takk for tilbakemelding.  Vi lytter til brukerne våre og deres tilbakemelding er kjempeviktig for oss. Derfor følger jeg opp dette internt hos oss slik at vi kan gjøre det så klart som mulig for kundene våre. Ha en fin dag videre! Hilsen oss i Vipps :-)
Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Mobil ble utsatt for spoofing etter nytt abonnement"
4 syns denne omtalen er nyttig

Tegnet abonnement 1. september, og samme dag begynte jeg å få telefoner/meldinger ukjente numre. De sa de hadde tapt anrop fra mitt telefonnummer. Dette skjer nå daglig! Henvender med til support som mener min telefon er utsatt for spoofing - en teknikk som gjør at svindlere kan utgi seg for å kontakte deg fra et norsk nummer eller IP-adresse. Vipps kan dessverre ikke hjelpe meg med dette, men anbefaler meg å bytte telefonnummer. Men da må jeg bytte operatør, for de kan pr. dato ikke oppføre nye telefonnumre!!! Har brukt Telia i alle år og har aldri hatt problemer, så når går jeg tilbake til min gamle trygge operatør.

Svar fra Vipps Mobil
07.10.2021 11:06
Hei Maja! Det er leit at du har blitt utsatt for spoofing. Det stemmer at vi ikke har funksjonalitet som støtter nyoppføring av telefonnummer, da vi baserer oss på eksisterende nummer du i dag bruker i Vipps og har dessverre måtte henvise deg et annet sted. Vi setter pris på alle tilbakemeldinger og jeg også tatt denne problemstillingen videre internt, men håper at det har ordnet seg i etterkant.  Ønsker deg en fortsatt fin dag! Hilsen oss i Vipps :-)
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Styr unna"
3 syns denne omtalen er nyttig

Byttet fra Vipps til ny leverandør, endringsdatoen var 1/6. Vipps belastet hele juni, så jeg betalte altså to ganger. Ingen der inne det går an å få tak i heller.

Svar fra Vipps Mobil
09.09.2021 12:11
Hei Rune, Takk for tilbakemelding. For best mulig hjelp anbefaler jeg å kontakte vårt kundesenter på 22 48 28 00 eller via chat på vipps.no. Hver operatør har sine rutiner for hvordan de fakturerer hvorav vi tar forhåndsbetalt, mens andre operatører kan ta betalt på etterskudd. Etter at man bestiller hos ny operatør sender vi beskjed med informasjon om når overføringen skal skje. På overføringstidspunktet vil ditt kundeforhold hos oss avsluttes, og et nytt kundeforhold starter hos ny operatør. For å ikke måtte betale for begge kundeforhold må overføring settes til et tidspunkt før man går inn i en ny betalingsperiode/måned. Ha en fortsatt fin dag :-) Hilsen oss i Vipps
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Nada kundeservis"
4 syns denne omtalen er nyttig

Ikke mulig å betale med vips !🤣 heller ikke noen på kundeservis som kan hjelpe med teknisk suport ! Anbefales overhode ikke.

Svar fra Vipps Mobil
09.09.2021 12:11
Hei Remi, Uff da, det er utrolig kjedelig at du har hatt denne opplevelsen i møte med vårt kundesenter. Vi ønsker å gi de beste kundeopplevelsene, men sitter dessverre ikke alltid på den tekniske kompetansen. Vi lytter til brukerne våre og din tilbakemelding er kjempeviktig for oss så vi kan bli enda bedre. Ønsker deg en fin dag videre :-) Hilsen oss i Vipps
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Jeg beholder alle datakvotene jeg har betalt for men ikke brukt."
5 syns denne omtalen er nyttig

Det som er bra med Vipps Mobil for min del er at jeg beholder ubrukt data som du betalt for og ikke som andre selskaper tar fra deg. Forbedring kan gjøres når det gjelder betaling av utenlands samtaler der man må fylle opp en konto før man ringer. Kost for utenlands samtaler bør komme på neste månedsregning

Svar fra Vipps Mobil
09.09.2021 11:29
Hei Inge, Tusen takk for tilbakemelding! Evig data er også noe vi elsker for alle GB du har betalt for skal være dine, for evig. I utviklingen av Vipps mobil har vi hatt fokus på at du som kunde skal ha full kontroll - ingen overraskelser på regningen – og derfor er alt forhåndsbetalt (litt som et kontantkort bare med fri bruk av tale og sms). Bruk av telefon i og til utlandet er for mange uoversiktlig, og mange får ofte en lite hyggelig overraskelse når regningen kommer etter en tur til utlandet. Hos oss blir man heller oppmerksom på dette på forhånd siden man må fylle på utlandskontoen, men det gjør jo også at man unngår en overraskende regning i etterkant. På våre nettsider vil du finne priser på hva det koster å ringe ut til utlandet fra Norge. Ha en fortsatt fin dag :-) Hilsen oss i Vipps
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Enkelt men uferdig produkt."
4 syns denne omtalen er nyttig

+ Enkelt med at alt gjøres i Vipps appen -Plutselig blir 4G tilgang stengt, selv om det er over 10GB igjen. -Dårlig dekning Gikk fra Telia til Vipps, men er snart på vei tilbake til Telia, og en proff aktør.

Svar fra Vipps Mobil
09.09.2021 11:29
Hei Geir, Takk for din tilbakemelding og så gøy at du liker at alt er i Vipps - det gjør vi også! Vi tilbyr full Telenor-dekning til alle våre mobilkunder, og anbefaler å sjekke dekningen i ditt område på Telenor sitt dekningskart her: https://www.telenor.no/dekning/. Gjerne kontakt oss på 22 48 28 00 eller chat på vipps.no for hjelp med mobildata, da dette er noe vi kan ordne opp i :-) Ha en fortsatt fin dag! Hilsen oss i Vipps
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Betaling og kundeservice."
3 syns denne omtalen er nyttig

Jeg har nå hatt vipps abonnement i noen måneder nå. Og jeg har bare hatt problemer. Enten om det er dekning eller betaling. Når jeg valgte å inngå avtale med vipps mobil så tenkte jeg ikke over at dem ikke har NOEN mulighet for å endre faktureringsdatoen verken frem eller bakover. Når jeg da ringer kundeservice for å spørre om en utsettelse av betaling i 14 dager så blir jeg umiddelbart avist. Med den forklaringen at dem ikke har den funksjonen ennå selv etter 3/4 måneder

Svar fra Vipps Mobil
09.09.2021 11:29
Hei Hamza, Takk for tilbakemelding! Vipps Mobil er en forhåndsbetalt tjeneste og tilbyr derfor ikke utsettelse av betalinger, men vi lytter til brukerne våre og tar med alle tilbakemeldinger i videreutviklingen av vårt mobilabonnement. Vi tilbyr full Telenor-dekning til alle våre mobilkunder, og anbefaler å sjekke dekningen i ditt område på Telenor sitt dekningskart her: https://www.telenor.no/dekning/. Ha en super dag videre. Hilsen oss i Vipps :-)
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Dyre GP og Vipps betaler ikke tilbake beløp til gode ved oppsigelse"
4 syns denne omtalen er nyttig

Datapakker forholdsvis dyre - spesielt hvis en vil ha ekstra påfyll ut over de 40 GB som er maks Byttet da jeg hadde mer behov for ubegrenset data i enkelte perioder på hytta. Overføring til nytt abonnement skjer to dager etter betaling av Vipps abonnement. Det står klart i betingelsene at de ikke betaler tilbake overskytende beløp en måtte ha til gode. Betaler mao full månedsavgift for to dagers bruk.

Svar fra Vipps Mobil
09.09.2021 11:29
Hei Øyvind, Takk for tilbakemelding! Vi har lyttet og lært, og justert på priser og GB-nivåer så vi skal bli Norges smarteste mobilabonnement. I tillegg til at man nå har mulighet til å kjøpe ekstra datapakke på 10 GB når det skulle være nødvendig. Siden Vipps Mobil er forhåndsbetalt anbefales det å tilpasse overføringstidspunkt i forhold til betalingsperioden. Ha en fortsatt fin dag! Hilsen oss i Vipps :-)
Rolf O. D
Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Amatører. Sperrer telefon. Elendig kundesupport"
8 syns denne omtalen er nyttig

To i vår familie opplevde at Vipps mobil ikke klarte å registrere nytt visakort. Legger inn kortet mange ganger, kundesupport klarer ikke å hjelpe. Telefonen blir sperret uten varsel. Ringer fra annen telefon til support, og de innrømmer at de har et problem. Men etter 12 timer blir telefonen sperret igjen. Dette abonnementet er så mye bedre enn amatørene som sitter på support. Og så kan man lure på om det virkelig er DnB som står bak vipps mobil…

Svar fra Vipps Mobil
09.09.2021 11:28
Hei Rolf, Det er utrolig leit å høre at du har hatt denne mobilopplevelsen i forbindelse med betaling av abonnementet. Mobilabonnementet blir trukket automatisk fra betalingskortet du har valgt, men noen ganger hender det dessverre at det er noe galt med kortet og det må oppdateres. Dette pleier som regel å ordne seg i kontakt med vårt kundesenter, men jeg ser at det ikke har vært tilfelle denne gang - og det beklager jeg virkelig. Systemet fungerer slik at hvis betalingen ikke går gjennom som planlagt, vil utgående trafikk automatisk settes på vent frem til betaling går igjennom eller vi åpner manuelt i etterkant ved kontakt med kundesenteret vårt. Vi setter pris på alle tilbakemeldinger og tar de med i videreutviklingen av både betaling og abonnementet. Gjerne ring 22 48 28 00 eller chat med oss på vipps.no og henvis til bytt.no dersom du ønsker at jeg skal følge opp saken din videre. Ha en fortsatt fin dag. Hilsen oss i Vipps :-)
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Lureri"
6 syns denne omtalen er nyttig

Forferdelig kundeservice. Ble snytt for lokketilbud, unnskyldes med teknikaliteter. Flytter deg fra gammel operatør midt i måneden, slik at du ender med å betale dobbelt. Ingen interesse for å hjelpe, og møtes med en «synd for deg» holdning. Styr unna.

Svar fra Vipps Mobil
09.09.2021 11:28
Hei Fred, Det er leit å høre at du hadde denne opplevelsen i møte med vårt kundesenter. Det er absolutt ikke slik vi ønsker å ha det, derfor er det fint om du kan chatte med oss på vipps.no så vi kan se nærmere på det. I enkelte perioder tilbyr vi kampanjer til nye kunder som bestiller Vipps Mobil under kampanjeperioden, ellers har vi ingen andre begrensninger. Etter at man bestiller Vipps Mobil sender vi beskjed til din operatør med informasjon om når overføringen skal skje. På overføringstidspunktet vil ditt kundeforhold hos tidligere operatør avsluttes, og et nytt kundeforhold starter hos oss. Hvis du går inn i en ny fakturaperiode like før overføringen, vil operatøren din likevel sende en siste regning mens du hos oss vil alltid betale på forhånd :-) Ha en fortsatt super dag. Hilsen oss i Vipps
Kundetilfredshet
Kundeservice
"Dårlig kundeservice"
3 syns denne omtalen er nyttig

ringte kundeservice, venta på å bli satt over, ble stille så gikk det 3 sekunder, så bare la dem på, ingen på andre siden som sa noe som helst

Svar fra Vipps Mobil
09.09.2021 11:28
Hei Jørgen og takk for tilbakemelding! Her virker det som noe dessverre har gått galt når du skulle settes over - så det må jeg bare beklage for. Hvis du kontakter oss igjen vil vi gjøre alt for få deg helt fornøyd, og vi kan nås på 22 48 28 00, eller chat på vipps.no. Ha en super dag! Hilsen oss i Vipps :-)
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR