Meny
Gudbrandsdal Energi Mobil
Mobilabonnement fra Gudbrandsdal Energi Mobil
Bytt på nettsidene til Gudbrandsdal Energi Mobil
Oppleve
0 minutter, 0 SMS og 0 MMS
21 omtaler
0 GB
pr. mnd
29 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Ringe
Fri tale, SMS og MMS
21 omtaler
0 GB
pr. mnd
99 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Leve 1 GB
Fri tale, SMS og MMS
21 omtaler
1 GB
pr. mnd
129 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Leve UNG 1 GB
Fri tale, SMS og MMS
21 omtaler
1 GB
pr. mnd
129 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Verdensborger 1 GB
Fri tale, SMS og MMS
21 omtaler
1 GB
pr. mnd
159 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Leve 2 GB
Fri tale, SMS og MMS
21 omtaler
2 GB
pr. mnd
189 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Verdensborger 2 GB
Fri tale, SMS og MMS
21 omtaler
2 GB
pr. mnd
209 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Leve 3 GB
Fri tale, SMS og MMS
21 omtaler
3 GB
pr. mnd
249 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Leve UNG 3 GB
Fri tale, SMS og MMS
21 omtaler
3 GB
pr. mnd
249 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Leve 4 GB
Fri tale, SMS og MMS
21 omtaler
4 GB
pr. mnd
279 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Leve 5 GB
Fri tale, SMS og MMS
21 omtaler
5 GB
pr. mnd
289 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Leve UNG 5 GB
Fri tale, SMS og MMS
21 omtaler
5 GB
pr. mnd
289 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Leve 6 GB
Fri tale, SMS og MMS
21 omtaler
6 GB
pr. mnd
297 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Verdensborger 4 GB
Fri tale, SMS og MMS
21 omtaler
4 GB
pr. mnd
299 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Verdensborger 6 GB
Fri tale, SMS og MMS
21 omtaler
6 GB
pr. mnd
329 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Leve 10 GB
Fri tale, SMS og MMS
21 omtaler
10 GB
pr. mnd
339 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Leve 15 GB
Fri tale, SMS og MMS
21 omtaler
15 GB
pr. mnd
389 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Leve 20 GB
Fri tale, SMS og MMS
21 omtaler
20 GB
pr. mnd
399 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Leve 30 GB
Fri tale, SMS og MMS
21 omtaler
30 GB
pr. mnd
449 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Leve 50 GB
Fri tale, SMS og MMS
21 omtaler
50 GB
pr. mnd
549 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Leve 100 GB
Fri tale, SMS og MMS
21 omtaler
100 GB
pr. mnd
999 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer

Mobilabonnement fra Gudbrandsdal Energi Mobil

Strømleverandøren Gudbrandsdal Energi tilbyr nå også mobilabonnement. Det stilles ingen krav til at man er strømkunde hos Gudbrandsdal Energi for å få mobilabonnement, men er du i tillegg aktiv strømkunde får du ytterligere kr. 120,- i årlig rabatt. Rabatten gjelder ikke i kombinasjon med kampanjer.

Gudbrandsdal Energi Mobil omtaler og erfaringer
2,8/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
Verdi for pengene
Middels
19
av 36 innen
mobilselskap
30%
anbefaler
Gudbrandsdal Energi Mobil
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Klarer ikke å rette opp i teknisk problem."
2 syns denne omtalen er nyttig

Fikk ikke mottatt samtaler. Kom bare opp hvem som ringte meg. Meldinger og utgående samtaler fungerte. Sim ble prøvd i 3 iPhoner og 1 anroid telefon. Fikk nytt sim samme problem. Applebutikken sjekket min telefon og prøvde sin telefon med mitt sim. Skjedde det samme når simkort satt i Apple butikk sin telefon. Foreslo at de skulle ta kontakt med Telenor siden de leide nett av dem. Det ønsket de ikke å gjøre. Har sagt opp mitt kundeforhold! Anbefaler ingen å bli kunde da de ikke har nok kunnskap om hvordan tekniske problemer løses.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Ikke rollover kjøpt datapakke!"
5 syns denne omtalen er nyttig

Generelt pålitelig levering av tjenester og veldig bra kundeservice. Men det har manglet enkel tilgang og oversikt til dataforbruk som ble lovet i 2019. At kjøpte datapakker ikke videreføres til påfølgende måned gjorde at vi skiftet til en annen leverandør.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Helt ok"
2 syns denne omtalen er nyttig

Jeg har leve 1GB til kr 129,- pr mnd. Har hatt de i bare 1 mnd og funker greit, men de burde snarest få en App som man kan få opp eksakt databruk til enhver tid!!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Påslag på 49.-"
6 syns denne omtalen er nyttig

Blir irritert for det påslaget på 49.- pr mnd for manglende e-faktura og avtalegiro. Jeg har jo det på både strøm og mobil hos GB Energi. Var i kontakt med dem forrige mnd, og dem skulle ordne det, men det samme igjen på siste faktura. Gir dem en sjanse til.

Mobilbruker
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Dobbelt fakturagebyr"
12 syns denne omtalen er nyttig

Jeg anbefaler å styre unna dette selskapet. “Våre fakturagebyr er kr. 49,- for papirgiro og kr. 49,- for manglende avtalegiro.” Ok, papirfaktura kan jeg forstå at det er gebyr på. Men skal de ta 49 hver måned for at jeg selv godkjenner de merkelige fakturaene GE sender hver måned? Jeg kan ikke fatte hvorfor det skal være gebyr på en slik tjeneste.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Fri tale stemmer ikke"
4 syns denne omtalen er nyttig

Jeg hadde GE mobil Leve 6GB. Da jeg ringer en del på jobb og oversteg 5000 minutter på en mnd. ble det skyhøye priser på minuttene. De har dermed ikke frie ringeminutter. Dårlig kundeservice også, sier de skal ringe opp igjen men hørte ikke noe mer.

Svar fra Gudbrandsdal Energi Mobil
13.05.2020 10.13
Flere mobiloperatører uten eget mobil nett har en øvre begrensning på «fri bruk», antall inkluderte SMS, MMS og ringeminutter, i sine avtalevilkår.

GE Mobil har fra mai måned oppjustert antall inkluderte SMS, MMS og ringeminutter pr måned til 10000 for alle abonnement med fast månedspris.

Gudbrandsdal Energi kundeservice har i en årrekke vært kåret som strømbransjens beste kundeservice, den samme gode kundeservicen skal også våre mobilkunder oppleve.

Prøv oss, og kom med tilbakemeldinger!

Vi liker utfordringer, og jobber hardt hver dag for å forbedre oss :-)
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Helt OK, men en del oppstartsproblemer"
5 syns denne omtalen er nyttig

Grei tjeneste. God ide med HTML5 app men dessverre er den ikke særlig god. Ser også ut som den har problemer med å vise korrekt mengde data som er igjen. Verdensborger Beta abonnement er også forvirrende. Man får meldinger om at man må betale for data selv om dette er inkludert når man reiser til utlandet. Jeg opplevde også at datatilgang ble sperret selv om jeg ikke hadde brukt all inkludert data. Ellers har kundeservice som regel vært hjelpsomme.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Klarer ikke levere"
6 syns denne omtalen er nyttig

Leverer ikke avtalte tjenester - mangler åpenbart kompetanse på å rette feil i systemene. Har nå vart flere uker, kan ikke se eget forbruk. De "beklager og jobber med saken" - men klarer ikke løse det.

Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR