Meny
Gudbrandsdal Energi Mobil
Mobilabonnement fra Gudbrandsdal Energi Mobil
Bytt på nettsidene til Gudbrandsdal Energi Mobil
Oppleve
0 minutter, 0 SMS og 0 MMS
17 omtaler
0 GB
pr. mnd
29 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Ringe
Fri tale, SMS og MMS
17 omtaler
0 GB
pr. mnd
99 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Leve 1GB
Fri tale, SMS og MMS
17 omtaler
1 GB
pr. mnd
129 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Leve UNG 1GB
Fri tale, SMS og MMS
17 omtaler
1 GB
pr. mnd
129 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Verdensborger 1 GB
Fri tale, SMS og MMS
17 omtaler
1 GB
pr. mnd
159 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Leve 2GB
Fri tale, SMS og MMS
17 omtaler
2 GB
pr. mnd
189 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Verdensborger 2 GB
Fri tale, SMS og MMS
17 omtaler
2 GB
pr. mnd
209 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Leve 3GB
Fri tale, SMS og MMS
17 omtaler
3 GB
pr. mnd
249 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Leve UNG 3GB
Fri tale, SMS og MMS
17 omtaler
3 GB
pr. mnd
249 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Leve 4GB
Fri tale, SMS og MMS
17 omtaler
4 GB
pr. mnd
279 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Leve 5GB
Fri tale, SMS og MMS
17 omtaler
5 GB
pr. mnd
289 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Leve UNG 5GB
Fri tale, SMS og MMS
17 omtaler
5 GB
pr. mnd
289 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Leve 6GB
Fri tale, SMS og MMS
17 omtaler
6 GB
pr. mnd
297 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Verdensborger 4 GB
Fri tale, SMS og MMS
17 omtaler
4 GB
pr. mnd
299 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Verdensborger 6 GB
Fri tale, SMS og MMS
17 omtaler
6 GB
pr. mnd
329 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Leve 10GB
Fri tale, SMS og MMS
17 omtaler
10 GB
pr. mnd
339 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Leve 15GB
Fri tale, SMS og MMS
17 omtaler
15 GB
pr. mnd
389 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Leve 20GB
Fri tale, SMS og MMS
17 omtaler
20 GB
pr. mnd
399 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer

Mobilabonnement fra Gudbrandsdal Energi Mobil

Strømleverandøren Gudbrandsdal Energi tilbyr nå også mobilabonnement. Det stilles ingen krav til at man er strømkunde hos Gudbrandsdal Energi for å få mobilabonnement, men er du i tillegg aktiv strømkunde får du ytterligere kr. 120,- i årlig rabatt. Rabatten gjelder ikke i kombinasjon med kampanjer.

Gudbrandsdal Energi Mobil omtaler og erfaringer
2,8/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
Verdi for pengene
Middels
18
av 35 innen
mobilselskap
31%
anbefaler
Gudbrandsdal Energi Mobil
Mobilbruker
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Dobbelt fakturagebyr"
6 syns denne omtalen er nyttig

Jeg anbefaler å styre unna dette selskapet. “Våre fakturagebyr er kr. 49,- for papirgiro og kr. 49,- for manglende avtalegiro.” Ok, papirfaktura kan jeg forstå at det er gebyr på. Men skal de ta 49 hver måned for at jeg selv godkjenner de merkelige fakturaene GE sender hver måned? Jeg kan ikke fatte hvorfor det skal være gebyr på en slik tjeneste.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Fri tale stemmer ikke"
4 syns denne omtalen er nyttig

Jeg hadde GE mobil Leve 6GB. Da jeg ringer en del på jobb og oversteg 5000 minutter på en mnd. ble det skyhøye priser på minuttene. De har dermed ikke frie ringeminutter. Dårlig kundeservice også, sier de skal ringe opp igjen men hørte ikke noe mer.

Svar fra Gudbrandsdal Energi Mobil
13.05.2020 10.13
Flere mobiloperatører uten eget mobil nett har en øvre begrensning på «fri bruk», antall inkluderte SMS, MMS og ringeminutter, i sine avtalevilkår.

GE Mobil har fra mai måned oppjustert antall inkluderte SMS, MMS og ringeminutter pr måned til 10000 for alle abonnement med fast månedspris.

Gudbrandsdal Energi kundeservice har i en årrekke vært kåret som strømbransjens beste kundeservice, den samme gode kundeservicen skal også våre mobilkunder oppleve.

Prøv oss, og kom med tilbakemeldinger!

Vi liker utfordringer, og jobber hardt hver dag for å forbedre oss :-)
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Helt OK, men en del oppstartsproblemer"
3 syns denne omtalen er nyttig

Grei tjeneste. God ide med HTML5 app men dessverre er den ikke særlig god. Ser også ut som den har problemer med å vise korrekt mengde data som er igjen. Verdensborger Beta abonnement er også forvirrende. Man får meldinger om at man må betale for data selv om dette er inkludert når man reiser til utlandet. Jeg opplevde også at datatilgang ble sperret selv om jeg ikke hadde brukt all inkludert data. Ellers har kundeservice som regel vært hjelpsomme.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Klarer ikke levere"
5 syns denne omtalen er nyttig

Leverer ikke avtalte tjenester - mangler åpenbart kompetanse på å rette feil i systemene. Har nå vart flere uker, kan ikke se eget forbruk. De "beklager og jobber med saken" - men klarer ikke løse det.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Mangler tjeneste"
1 syns denne omtalen er nyttig

God service, ok abonnement. Støtter ikke 4G talte (VoLTE) og wifi tale på min One Plus 6. Grunnet Telenor.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Ingenting negativt å si"
1 syns denne omtalen er nyttig

Kjempefornøyd, mye data, bra dekning med fri sms, mms og tale.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Glimrende selskap på alle måter"
4 syns denne omtalen er nyttig

Mitt valg av mobiloperatør har vært svært tilfredsstillende. I tillegg til god pris, har de også et abonnement som på alle måter tilfredsstiller kravene mine. Det er god dekning via Telenors nett, og dessuten fri bruk til og med i f.eks USA eller Thailand. Og med strøm fra Gudbrandsdals Energi også, får jeg månedlig redusert mobilpris også.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Helt ok"
9 syns denne omtalen er nyttig

Hadde abonnement i noen måneder. Det fungerer for så vidt helt ok. Fungerte mens vi var i USA og Italia på ferie uten store problemer. Det tok litt tid før dekningen ble klar på mobilen, så hadde vanskeligheter med å kontakte de som skulle hente oss. I tillegg fikk vi hele tiden sms om at vi hadde brukt over en viss grense (enda abonnementet hadde USA inkl.) og at de kom til å stoppe all data med mindre vi sendte melding tilbake. Ble forvirret og måtte bruke tid på å kontakte de mens vi var på ferie slik at vi ikke skulle bli belastet. Viste seg at det var feil fra deres side, men at vi måtte likevel svare på melding for at data ikke skulle bli stoppet. Fikk beskjed om at de skulle ordne det slik at man ikke fikk slike meldinger mer, men så fikk vi flere meldinger likevel. Det viktigste var dog at det fungerte i USA. De har data rollover, men har ikke noe system for at du skal kunne selv sjekke hvor mye data du har igjen hver måned. Dette er ekstremt upraktisk. Den eneste måten å finne ut hvor mye du har brukt eller har igjen er å ringe inn. Kan si at kundeservicen er veldig hyggelig og de prøver så godt de kan å hjelpe, men det virker som de ikke helt har erfaring med mobilabonnement og det tar litt tid for de å slå dette opp. De har også korte åpningstider. Det har stått lenge på nettsiden at de arbeider med en løsning for å vise gjenværende datamengde, men det har ikke skjedd noe. Har nå byttet abonnement, men vil vurdere å bytte tilbake om de blir flinkere til å håndtere mobildelen.

Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR