Meny

Kabelbredbånd fra Homenet

Skriv omtale
Helt anonymt. Tar kun 1 minutt.
Bytt til Homenet
Bytt på nettsidene til Homenet
Vis flere valg
Ønsket nedlastingshastighet
Nedlastingshastighet
0 mbit/s
0 mbit/s 1000+ mbit/s
ANDRE VALG
KABELTYPE
Omtaler
Mbit/s
Pris/mnd
Bredbånd (ADSL)
ADSL-bredbånd - Homenet
910 omtaler
20 mbit/s
nedlasting
449 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
Superbredbånd (VDSL)
ADSL-bredbånd - Homenet
910 omtaler
60 mbit/s
nedlasting
599 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
HomeNet omtaler og erfaringer
1,7/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Opplevd hastighet
Dårlig
79
av 81 innen
bredbåndsleverandør
37%
anbefaler
HomeNet
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Har byttet selskap
"Forferdelig kundeservice"

En feilrettings gebyr på godt over 3000,- for 5 minutters arbeid som ikke er avtalt på forhånd. Glem det. Da blir det andre alternativ til internett.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Har byttet selskap
"Elendig kundeservice, holder ikke avtaler"
1 syns denne omtalen er nyttig

Fikk selger på døra i juni, har siden da ikke hørt et pip i fra de. Nå graver de i nabolaget her, og jeg kontaktet dem for å spørre om det er fiber fra dem som blir gravd ned. Svaret var nei, fordi de var fortsatt i salgsprosessen. Så jeg snakket med det firmaet som graver her, og jo da, det er på oppdrag av HomeNet. Så kontaktet jeg dem på chat igjen, of fikk bekreftet dette. Altså stikk motsatt svar som jeg fikk 3 timer tidligere. Og chatten var heller ikke logget, så han trodde jo ikke på at jeg hadde vært i kontakt med dem samme dag. De skal i tillegg grave over innkjørselen min, og jeg har fortsatt ikke hørt noe fra dem.. de plikter jo å informere om dette til grunneier. Føler meg også litt av selger, som sa at alle andre i nabolaget her hadde bestilt, dette stemmer jo ikke. Etter å ha lest inne her, så ser jeg jo at det tydeligvis er vanlig praksis. En annen ting er nettsiden deres, uansett hva jeg prøver å gå inn på, det være seg prisliste eller andre ting, så kommer jeg bare rett til chat-siden. Dette virker til å være det mest useriøse firmaet jeg har vært borti! Har sendt oppsigelse, men kommer vel sikkert til å få faktura fra dem, da de begrunner det med at det har gått over 14 dager. Men saken er jo at dere rakk ikke å vise hvilket useriøst firma dere er ila disse 14 dagene, og oppsigelsen kommer på annet grunnlag, og lista er ganske lang. Fakturaen kommer ikke til å bli betalt, og saken vil bli oversendt Forbrukerrådet. Holder meg til Telia!

Svar fra HomeNet
27.09.2022 08:38
Hei Heidi, Jeg er dessverre ikke kjent med saken din, men ønsker gjerne at du kontakter oss via telefon eller chat slik at vi får sjekket opp i dette og funnet en løsning på det du beskriver. Vennlig hilsen Ingvild | HomeNet
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"greit"

Helt greit med internettet. Men må stadig slå av internett opptil flere ganger i uka, på grunn av dårlig internett tilgang, ofte detter linje helt ned på 5. Når det fungerer er det bra, men frustrerende at vi må slå det av og på så ofte.

Svar fra HomeNet
26.09.2022 12:56
Hei Linn, Dette høres ikke helt bra ut, man skal ikke trenge å ta restart av utstyret sitt så ofte. Vi vil gjerne finne en løsning på dette her for deg, men vi trenger at du kontakter oss direkte slik at en av våre teknikkere kan gjennomgå et fullstendig feilsøk med deg. Mvh Mohammed | HomeNet
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Elendig service"

Elendig service når de forskjellige abonnentene ikke er tilgjengelig på mine sider. Det er rene bandittopplegg å ikke tilby mulighet å nedgradere hastigheten!

Svar fra HomeNet
21.09.2022 07:58
Hei! Dette ønsker vi gjerne å hjelpe deg med. Anbefaler derfor at du tar kontakt med kundeservice på 38990100 eller chat via våre hjemmesider slik at vi kan hjelpe deg med dette :) Vennlig hilsen Frida | HomeNet
Sammenlign tilbud på bredbånd
NYHET!
Sammenlign tilbud på bredbånd
SAMMENLIGN TILBUD
Tar kun 2 minutter
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Fraværendeweekendservice"

Net ned fra fredag kveld ingen feilretting i weekend end og fet er uakseptabelt når noen som holder på med å skrive doktorgrad Katastrofalt

Svar fra HomeNet
20.09.2022 07:57
Hei Arild! Det var kjedelig å høre at nettet ditt forsvant fredagskveld. Vår chatløsning er åpen fra 10-15 i helgene slik vi får hjulpet våre kunder så godt vi kan. Dessverre regnes ikke helgen som virkedager, og dermed vil feilrettinger som angår montør ta noe lenger tid. Med vennlig hilsen Karina | HomeNet
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Ustabilt nett 24/7"

Må flere gang koble til internett manuelt på telefon når man kommer hjem. Nettverket detter ut flere ganger, nesten daglig. Tregt og ustabilt.

Svar fra HomeNet
20.09.2022 07:57
Hei Oskar! Dette hørtes ikke bra ut! Jeg har dessverre ikke nok informasjon her til å se på saken din. Jeg ber deg derfor ta kontakt med oss per telefon på 38 99 01 00 - for et fullstendig feilsøk. Vennlig hilsen Karina | HomeNet
Ludvig J
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Har byttet selskap
"Disconnectes og kastes ut av spill"
1 syns denne omtalen er nyttig

Home and awaynett. Det kommer og går, er borte bare i sekunder, men mange nok sekunder til at spilling ikke fungerer. Er også elendig ping til det meste. (75ms+)

Svar fra HomeNet
20.09.2022 07:57
Hei Ludvig! Det var kjedelig å høre. Jeg har dessverre ikke nok informasjon her til å se på saken din, men vi vil gjerne hjelpe deg videre. Vennligst ta kontakt med oss per telefon på 38 99 01 00 - slik vi kan gå gjennom et fullstendig feilsøk med deg. Vennlig hilsen Karina | HomeNet
Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Håpløs start på kundeforholdet"

Angrer allerede på bytte fra Telia til HomeNet. Absolutt ingen informasjon ved oppstart, routeren er så dårlig at nettet så vidt dekker en etasje. Ringte og etterlyste Mesh e.l og fikk en router til. Men ingen virkelig forklaring på oppkopling eller om jeg får hjelp. Skulle vist fått en tv dekoder også men ble bedt om å ringe en annen leverandør og etterlyse den. Ikke en Mail, ikke en eneste informasjon. Mest lyst til å terminere før jeg har startet. Kundereise må være et ukjent begrep

Svar fra HomeNet
19.09.2022 12:07
Hei, Jeg har dessverre ikke en oversikt over saken din her. Dette ønsker vi gjerne å hjelpe deg med. Anbefaler derfor at du tar kontakt med kundeservice på 38990100 eller chat via våre hjemmesider slik at vi kan hjelpe deg med problemene du opplever. Vennlig Hilsen Jonas | HomeNet
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR