Bank

DNB Bank omtaler og erfaringer

139 verifiserte omtaler
2,4/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Rådgivning
Dårlig
13
av 14 innen
bank
27%
anbefaler
DNB Bank
Filtrer omtaler
22
12
13
22
70
Sorter omtaler etter
Viser av 139 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med DNB Bank?
Astrid H
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"DNB Bank"

Er en sikker og fin Bank. En Bank som en trykt kan bruke og samtidig at BNB kort gjelder over hele Europa.
Har brukt DNB i snart 15 år og er kjempe fornøyd.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Fair, enkel, ryddig og effektiv i alle sammenhenger"
1 syns denne omtalen er nyttig

Åpen og trivelig dialog. Betraktninger, evalueringer, konsekvensanalyse og beslutning fungerer optimalt.

Bjørnar
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Positiv"

Jeg synes DnB har en flott kundeservice og at man raskt får svar på sine henvendelser som jeg alltid gjør gjennom nettet.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Postbanken / Dnb"
1 syns denne omtalen er nyttig

Har vært kunde i postbanken hele tida frem til det ble Dnb. Vært like fornøyd med dnb. Etter nettbanken kom har jeg klart meg utmerket med det. Har jo telefon i tillegg hvis det er noe ekstra.

Karin H. P. H
Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"Bryr seg lite om kundene"
2 syns denne omtalen er nyttig

Har brukt DNB siden 1972, men vurderer å bytte bank, vet ikke helt om eller når nedlagt her jeg bor. Ingen å henvende seg til annet enn på telefon, jeg hører dårlig og liker ikke å snakke i telefon med fremmede.
Jeg har alltid likt banken her i Kirkenes god service og hyggelige mennesker, men det blir det jo slutt på nu.
Ser ingenting som er bra fremmover.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Alltid behjelpelige og raske til å svare"

DNB kan hjelpe til med det meste og matcher andre banker på pris og rente, etter litt press. Eneste som er å utsette at House Saud har vesentlige eierinteresser.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Savner den personlige kundekontakten"

Skjønner ikke at DNB med sine store overskudd skal "flå" de som ikke er på nett når de skal betale regninger. Helt uforståelig og lite kundevennlig. Og ikke kan man gå i banken og "ta ut" penger lenger heller. Hjelper lite med lørdagsåpent når de tjenester man ønsker ikke er der lenger.

Wenche S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Svært bra"

Jeg har aldri problemer med DNB. Det er en bank til å stole på. Blir bare overrasket over saldoen noen ganger.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Ingen hjelp til noe"
1 syns denne omtalen er nyttig

Må gjøre alt over nettbank og skal en ha kontanter eller sette inn må det gjøres i butikk. Det ser ut for at de bare skal ha betalt for det vi selv gjør og at det vare er aksjonærer og bankansatte på toppen som regnes som verdifulle.
Vi som er 75 år og mer har ikke vokst opp med data.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Har byttet selskap
"Dårlig Kundebehandling"
4 syns denne omtalen er nyttig

Etter over 40 år som kunder, uten betalingsanmerkninger regnet vi med lån til å bygge vårt nye hus, etter møte med kunderådgiver så regna vi med at dette skulle ordne seg! (hadde hus som skulle selges, bra egenkapital) Vi satte igang, muren var nesten ferdig, så ringer rådgiveren og sier vi ikke kunne få noe lån, hun var ikke no hyggelig, vi byttet bank, fikk lån!! DNB behandlet oss dårlig, tar ikke vare på trofaste kunder og vi er ikke de eneste!!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Middels fornøyd med DNB"

Positivt: De er passe strenge ang. Det å gi ut lån. Bra nettbank. Tlf. Service er bra.
Ikke positivt: Ikke kontanter i bank, spesielt når bank-kort ikke virker eller blir slukt pga feil på minibank. For få minibanker og filialer, må ofte bruke andre bankers minibanker spesielt på sentre. Gebyr for å ta ut eller sette inn penger i butikk.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Gode erfaringer"

Jeg har bare gode erfaringer med DNB, anbefales. Kan ringe, eller kontakte de på nett hele døgnet hele året.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Har byttet selskap
"Stoler ikke på DNB som hovedbank"

Erfaringsmessig gir banken dårlige råd om aksjekjøp. Raskere, enklere og mer tjenlig lånebehandlng for hytte og hus enda vi har brukt DnB gjennom mange år. Mer og mer flyttes til annen bank. Vår bankfilial er allerede nedlagt. Dette er et stort savn! Lang vei til banken.
Fint å gå gratisbilletter til Tusenfryd.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Lite service, tenker berre på bonus til sjefene"
1 syns denne omtalen er nyttig

Det er dårlig at du får beskjed at bankboksen du leier den må du tømme innen 3 uker. Penger har dei heller ikkje, hva pokker skal ein med bank da. På toppen skal filialen legges ned, på tide å bytte bank.

Grete M. A
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Skuffet"

Jeg har vært en trofast kunde i over 35 år og aldri missligholdt noe i denne banken og derfor er jeg skuffet for at jeg fikk avslag på forbrukslån til refinansering.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Fornøyd"

Fornøyd med konsept og service. Gode tilbakemeldinger på mine spørsmål og ønsker. Meget god tilgjengelighet. Opplever ærlighet.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Innovativ og fremtidsrettet, enkle løsninger om i stor grad møter kundenes behov."

Har de beste systemer for kundeoppfølging. Trygt valg både på hjemmebane og i utlandet.
Banken som får oss til å tenke mindre på bank, da det meste fungerer som oftest. Meget god nettbankløsning og mobilbank.
Burde gitt bedre rentebetingelser på lån når sikkerheten er god.

Kun gode erfaringer som kunde i banken.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Helt ok."

Introduksjonen av nettbanken var ikke bra, kredittkortet er veldig dyrt i bruk, ellers har banken fungert bra.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig kundebehandling"
3 syns denne omtalen er nyttig

Har jobbet med et restaureringsprosjekt. Har blitt kastet frem og tilbake mellom svært mange saksbehandlere. Noen svært lite imøtekommende. Har klaget uten respons. Siste var at jeg måtte ha en forhåndstakst. Fikk det, og den var i henhold til det jeg trengte. Så etter lang tid fikk jeg avslag. Tjener ca 700.000 i året, og har under 900.000,- i gjeld. Har alltid vært kunde i DNB og aldri misligholdt noe lån eller kredittkort. Jeg skal skifte bank umiddelbart og kommer ikke til å anbefale DNB til noen.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Har byttet selskap
"Gebyrer gebyrer og gebyrer"
3 syns denne omtalen er nyttig

Brukte MasterCard på tur og ble belønnet med enorme uttaksgebyrer. Betaling av regninger gebyrer, klarer ikke å overføre penger mellom kontoer i forskjellige banker i helgene. Tapt MYE penger pga denne dritt banken.

Svein-Anders A
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Saksbehandler"

Saksbehandler Åge J. i Porsgrunn er en stødig, trygg og god saksbehandler!
Damene banken der forøvrig er veldig blide og hyggelige!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Dålig bank"

DNB er for store og de tar ikke kunder seriøst, føler meg ikke som en kunde.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Fraværende kundeservice"
1 syns denne omtalen er nyttig

Kundeservice er så godt som ikke eksistrerende. Ekstremt lang ventetid.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Styr unna"
1 syns denne omtalen er nyttig

Dårlig bank, dårlig kundeservice, dårlig rådgiver og helt forferdelig.

Bjørn E. B
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig"

Ikkeno er bra, til nød nettbanken...

Søk Bytt.no