Har heldigvis byttet bank fra DNB for mange år siden, den gang på grunnlag av at de ble for store og mistet fokus på personkunder. Denne anmeldelsen er basert på en midlertidig depositumskonto. Veldig omstendelig prosess å få avsluttet kontoen, beløpet er ikke synlig i nettbanken og det er behandlingstid på prosessen. Mail utsendt etter utleier har frigitt depositumet er uoversiktlig og med hyperlink til nettbank uten synlig tilgang på det nødvendige skjema. Det tok meg lang tid å finne frem selv via chatboten. Kundeservice er utilgjengelige. Per telefon er det kontinuerlig lang kø. For en lei opplevelse. Har særlig sympati for lojale seniorkunder.

Har du en tilsvarende erfaring med DNB Bank?
Gjør som Anonym og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om DNB Bank du også og del dine erfaringer!
Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!
Jeg ble kunde i 2010 hos DNB med boliglån til første bolig. Jeg var da 21 år gammel og er nå 32. Og følgelig har jeg fått oppleve DNB fra jeg var ung og uerfaren og til jeg ble voksen og erfaren. Og langs hele min reise har DNB vært en fantastisk bank i alle ledd. Alltid hjelpsomme og hyggelige, ordner gode løsninger og tjenester. Når jeg ser innlegg på innlegg her inne hvor folk kaller DNB for "dritt bank", "ubrukelig kundeservice", "svindlere" og lignende må jeg si jeg blir helt sjokkert. Men sjokket gir seg fort da jeg ser hvordan de staver og artikulerer seg. Når voksne mennesker som bruker slike ord i sinne på internett har 5 skrivefeil for hver setning, blir det åpenbart at de har gått livets harde skole og ikke evner noe annet enn parokialistiske reaksjoner på motgang. Det er selvfølgelig de som ikke gidder hverken jobb eller utdannelse som slenger fra seg sure oppstøt om de som har som lånt de penger så de kan bo under tak. Takk, DNB, for alle de fantastiske opplevelsene jeg har hatt hos dere. Det har vært gode 11 år, så vi prøver oss på nye 11 år. Mvh Henrik <3

Lite kundevennlige. Nedlatende bank. Etter flere 10 år som kunde er det vanskelig å forholde seg til en rådgiver.

Alltid først ute med å heve renten, alltid sist med å senke den. Null proaktiv kundebehandling, null fleksibilitet. En kundeservice som virker som den er satt opp for at folk skal gi opp og bare legge på i frustrasjon (robotstemmer som ikke forstår issues, ventemusikk med EN setning på loop i timesvis, 3-4-5-6 avdelinger som ikke vet nok om hverandre til å sende deg riktig etter du har blitt sendt feil en gang, ekstreme ventetider, løfter om å bli ringt tilbake som ikke holdes, osv osv osv) Jeg anbefaler absolutt alle som har mulighet til å finne en annen bank!

Jeg ventet for en bedrift konto merr en et år uten å få noe , veldig dårlig kunde service . Jeg kommer ikke til å anbefale dnb til noen .
