Meny

DNB Bank omtaler og erfaringer

SKRIV OMTALE
Søk nå
1,7/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Rådgivning
Dårlig
146
av 148 innen
bank
19%
anbefaler
DNB Bank

"Utilgjengelige og omstendelig"

Omtale om DNB Bank skrevet av Anonym for 03.08.2021 12:37

DNB Bank har totalt 644 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med DNB Bank?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Har byttet selskap
"Utilgjengelige og omstendelig"
1 syns denne omtalen er nyttig

Har heldigvis byttet bank fra DNB for mange år siden, den gang på grunnlag av at de ble for store og mistet fokus på personkunder. Denne anmeldelsen er basert på en midlertidig depositumskonto. Veldig omstendelig prosess å få avsluttet kontoen, beløpet er ikke synlig i nettbanken og det er behandlingstid på prosessen. Mail utsendt etter utleier har frigitt depositumet er uoversiktlig og med hyperlink til nettbank uten synlig tilgang på det nødvendige skjema. Det tok meg lang tid å finne frem selv via chatboten. Kundeservice er utilgjengelige. Per telefon er det kontinuerlig lang kø. For en lei opplevelse. Har særlig sympati for lojale seniorkunder.

Svar fra DNB Bank
09.08.2021 07:50
Hei! Det er beklagelig å høre at du føler slikt som oss, vi hadde satt veldig pris på om du kunne skrive til oss fra nettbanken under Dagligbank og lån - Postkasse - Skriv til oss, så vi kan få sett nærmere på saken din og tatt det med videre så vi kan internt jobbe med å finne bedre løsninger i fremtiden! /Vinjar
Bytt.no
"Utilgjengelige og omstendelig" skrev Anonym om DNB Bank

Har du en tilsvarende erfaring med DNB Bank?
Gjør som Anonym og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om DNB Bank du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Fantastisk service for 11. året på rad"
2 syns denne omtalen er nyttig

Jeg ble kunde i 2010 hos DNB med boliglån til første bolig. Jeg var da 21 år gammel og er nå 32. Og følgelig har jeg fått oppleve DNB fra jeg var ung og uerfaren og til jeg ble voksen og erfaren. Og langs hele min reise har DNB vært en fantastisk bank i alle ledd. Alltid hjelpsomme og hyggelige, ordner gode løsninger og tjenester. Når jeg ser innlegg på innlegg her inne hvor folk kaller DNB for "dritt bank", "ubrukelig kundeservice", "svindlere" og lignende må jeg si jeg blir helt sjokkert. Men sjokket gir seg fort da jeg ser hvordan de staver og artikulerer seg. Når voksne mennesker som bruker slike ord i sinne på internett har 5 skrivefeil for hver setning, blir det åpenbart at de har gått livets harde skole og ikke evner noe annet enn parokialistiske reaksjoner på motgang. Det er selvfølgelig de som ikke gidder hverken jobb eller utdannelse som slenger fra seg sure oppstøt om de som har som lånt de penger så de kan bo under tak. Takk, DNB, for alle de fantastiske opplevelsene jeg har hatt hos dere. Det har vært gode 11 år, så vi prøver oss på nye 11 år. Mvh Henrik <3

Svar fra DNB Bank
09.08.2021 07:50
Hei Henrik! Tusen takk for en fantastisk tilbakemelding, det er slike tilbakemeldinger som motiverer oss til å fortsette å gjøre den jobben vi gjør og alltid møte våre kunder med et åpent sinn og ønske om å gjøre deres hverdag enklere! Vi håper selvfølgelig vi fortsetter å være fantastiske for deg i mange år fremover i tid også! <3 /Vinjar
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Har byttet selskap
"Kundenegativ"
2 syns denne omtalen er nyttig

Lite kundevennlige. Nedlatende bank. Etter flere 10 år som kunde er det vanskelig å forholde seg til en rådgiver.

Svar fra DNB Bank
03.08.2021 14:21
Hei Britt! Vi beklager for å høre at du opplevde oss på denne måten. Det er ikke slik vi ønsker å fremstå, hvis du har en klage på behandling av rådgiver eller rutine som ble utført, anbefaler vi deg å skrive til oss fra nettbanken vår under Dagligbank og lån - Postkasse - Skriv til oss, så dette kan bli undersøkt nærmere. Vi håper du ellers har en flott dag! /Ann
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Finn en annen bank - hvilken som helst - den er garantert bedre"
4 syns denne omtalen er nyttig

Alltid først ute med å heve renten, alltid sist med å senke den. Null proaktiv kundebehandling, null fleksibilitet. En kundeservice som virker som den er satt opp for at folk skal gi opp og bare legge på i frustrasjon (robotstemmer som ikke forstår issues, ventemusikk med EN setning på loop i timesvis, 3-4-5-6 avdelinger som ikke vet nok om hverandre til å sende deg riktig etter du har blitt sendt feil en gang, ekstreme ventetider, løfter om å bli ringt tilbake som ikke holdes, osv osv osv) Jeg anbefaler absolutt alle som har mulighet til å finne en annen bank!

Svar fra DNB Bank
27.07.2021 12:52
Hei, Steinar! Dette er langt i fra det inntrykket vi ønsker at folk skal sitte igjen med etter å ha kontaktet vår kundeservice. Det er bare å beklage for at du har fått en dårlig opplevelse, og vi håper på muligheten til å rette opp inntrykket ved en senere anledning. /Even
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Har byttet selskap
"dårlig en det finnes ikke"
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg ventet for en bedrift konto merr en et år uten å få noe , veldig dårlig kunde service . Jeg kommer ikke til å anbefale dnb til noen .

Svar fra DNB Bank
25.07.2021 20:51
Hei, Vasil! Trist å høre om opplevelsen din. Takk for at du sier i fra når noe ikke er bra nok! Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter på telefon 915 04800 eller på chat i nettbanken slik at vi får gått gjennom saken på nytt. /Even
DNB Bank har totalt 644 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR