NextGenTel Bredbånd opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Har ikke hadd noka problem med nette etter æ fikk og mye billigere enn Telenor
Hei, Ståle Tusen takk for at du legger igjen din omtale om oss her på Bytt.no! Helt supert at du ikke har hatt problem med nettet og at du setter pris på at abonnementet hos oss er billigere 🥳 Vi gleder oss til å fortsette å jobbe for å gjøre det enkelt å være kunde hos oss og presse prisene slik at du alltid har en god deal! 🙌 Ønsker deg en riktig god mandag! Jenny NextGenTel
Nette funker bra men bestillingen til next er jo litt merkelig bestiller 2 appel boxer og får levert 1 i posten . Det står 2 i kundeavtalen men må faktisk vente i flere dager på svar for at dette skal bli behandlet ?
Hei, Tore S Tusen takk for din omtale! Så kjedelig å høre at du ikke har fått det utstyret som du har bestilt. Ta gjerne kontakt med oss på telefon 987 07 979, eller chat på MinSide så skal vi hjelpe deg med å så rettet opp i dette så fort som mulig. Håper ellers at abonnementet fra oss fungerer som det skal 😄 Vi gleder oss til å fortsette å jobbe for å gjøre det enkelt å være kunde hos oss og presse prisene slik at du alltid har en god deal! 🙌 Ønsker deg en riktig fin dag Jenny NextGenTel
Dårlig kundebehandling, får ikke hjelp til å koble nettet opp og er dessverre dårlig hjelp å få hvis du ringer ditt. De lurer kundene sine og sier at naboene og kons vil bytte. Og ingen vil bytte. Passe på å ringe når folk er på jobb. Jeg er også skuffet at ingen ville hjelpe meg når jeg ringte og sa at jeg sleit med å koble opp. Styr unna
Hei, Lars Tusen takk for din omtale her på bytt.no, vi setter stor pris på å høre din opplevelse og mening om NextGenTel! Så kjipt å lese at du har en dårlig opplevelse ved oppstart av ditt abonnement hos oss. Det er viktig for oss i NextGenTel å opptre ærlig og gjøre det enkelt å bli kunde hos oss. Jeg ser ikke noe informasjon om akkurat din bestilling, men det høres ut som du har en helt annen opplevelse, og det må vi bare beklage så mye for! Vår kundeservice står klar til å hjelpe hvis du fortsatt har spørsmål om oppkobling eller om det noe som ikke fungerer som det skal! Jeg håper du tar kontakt med oss igjen så hjelper vi deg så godt vi kan 😊 Ønsker deg en riktig god dag Jenny NextGenTel
Alt fungerer utmerket. Så og si plugg and play. God informasjon under hele prosessen. Har vært i kontakt med kundeservice ved et par anledninger for enkle spørsmål og de har gitt knall god service.
Hei, Andy Tusen takk for din omtale her på bytt.no, vi setter stor pris på å høre din opplevelse og mening om oss 😄 Så bra at du er fornøyd med bytte til oss, levering og kundeservice - da gjør vi jobben vår riktig ✨ Vi skal fortsette å jobbe for å gjøre det enkelt for deg å være kunde hos oss og presse prisene for at du skal ha en god deal på internett! Ønsker deg en riktig god mandag! Jenny NextGenTel
Mye bedre enn Telenors som var bare tull med, uansett hvor mye du klaga så ble det ikke bedre.
Hei, Tove Vi setter stor pris på at du legger igjen din omtale om oss her på Bytt.no! Helt topp at du er fornøyd, vi gleder oss til å fortsette å jobbe for å gjøre det enkelt å være kunde hos oss og presse prisene slik at du alltid har en god deal! 🥳 Ønsker deg en riktig fin dag Jenny NextGenTel
Det står og surrer, kommer ikke innpå siden. I tillegg misfornøyd med informasjon fra selger, vi må leie ny ruter,til tross for hansa den var bra. Telenor stengte den, og slo av nettet 10 timer før omkobling, enda det var bt.
Hei, Berit Tusen takk for at du legger igjen din omtale om oss her på Bytt.no! Så kjedelig at internett ikke fungerer som det skal og for problemene som du skriver oppstod i omkoblingen fra Telenor. Det skal jo tross alt være sømløs og enkel omkobling! Her vil jeg få beklaget så mye, vi tar det med oss og jobber videre med å gjøre det så enkelt som mulig å bli kunde hos oss. Håper du tar deg tid til å kontakte oss så vi kan hjelpe med tregheten du opplever på internett. Vi er klar til å hjelpe deg på telefon 987 07 979, eller chat på MinSide. Håper du blir fornøyd med leveransen fra oss fremover, vi skal jobbe for å gjøre det enkelt å være kunde hos oss og presse prisene for at du skal ha en god deal! 🙌 Ønsker deg en riktig fin dag Jenny NextGenTel
Greit å ta i bruk. Enkelt å installere. Alt ser ut til å fungere bra.
Hei Helge, Tusen takk for at du legger igjen din opplevelse av oss her på Bytt.no! Vi er glad for å høre at alt stort sett er bra, og håper at du tar kontakt med oss angående det som er smårusk - så vi kan rydde det av banen raskest mulig 😄 Vi står klar til å hjelpe deg på telefon 987 07 979, eller chat på MinSide. Vi gleder oss til å fortsette å jobbe for å gjøre det enkelt å være kunde hos oss og presse prisene slik at du alltid har en god deal! ⚡ Ønsker deg en riktig fin dag Jenny NextGenTel
Bredbånd fungerer som forventet. Ingen lagging eller brudd.
Hei Vigdis V, Tusen takk for at legger igjen din omtale om oss her på Bytt.no, vi ønsker jo å høre din opplevelse og mening! Helt topp at du ikke opplever noen lagging eller brudd, det skal det jo tross alt ikke være noe av når alt fungerer som det skal. Hvis du har noen spørsmål om ditt abonnement eller om hastigheten ikke er god nok, står vi klar til å hjelpe deg på telefon 987 07 979, eller chat på MinSide. Vi vil jo levere best mulig internett til deg 😊 Takk for at du velger Norges prispresser på bredbånd 🙌 Ønsker deg en riktig fin dag! Jenny NextGenTel
Merker ikke så mye forskjell på det vi hadde fra før😋
Hei Bente M, Tusen takk for din omtale her på Bytt.no! Så lenge internett gikk som smurt hos deg tidligere, så er vi helt fornøyd med å høre at du ikke merker forskjell siden vi leverer med 100 % Telenor-fiberdekning! 😁 Takker for at du velger internett fra oss, vi skal jobbe på videre for at du skal ha en god deal på internett! 🙌 Ønsker deg en riktig fin dag Jenny NextGenTel
Altfor dårlig kundeservice Håpløst å komme gjennom på telefon. Altfor sen levering i henhold til avtale. 3 mnd etter avtale Det førte til mye kostnader og vanskeligheter i forhold til daværende leverandør Åpne opp for e-post i kundeservice
Hei Odd, Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen din omtale om oss her på Bytt.no, din opplevelse og mening er viktig for oss! Jeg kjenner ikke til bestillingsløpet på ditt abonnement, men det høres ut som det har vært en lang og vanskelig prosess å få startet ditt kundeforhold hos oss. Vi jobber hele tiden for å gjøre enkelt å bli kunde hos NextGenTel, her ser det ut som at vi har bommet med å gjøre det, det vil jeg beklage for! Vi tar til oss kritikken og jobber videre for å gjøre prosessen enda bedre 🙌 Vi har til tider hatt for lang ventetid på telefon! Det gjort en kjempe jobb hos vår kundeservice for å få ned ventetiden og siste ukene har vi stort sett hatt kort ventetid. Hvis du skulle ha noen spørsmål til abonnementet eller problem med internett, så står vi klare for å hjelpe deg på telefon eller chat😀 Ønsker deg en riktig fin mandag og takker for at du velger bredbånd fra NextGenTel! Jenny NextGenTel
Har ingen negativ opplevelse. Vet ikke mere å berette om saken
Hei, Sigri J. A Tusen takk for din omtale her på Bytt.no, vi setter stor pris på at du legger igjen en tilbakemelding om din opplevelse og mening om oss! Helt supert at du er fornøyd, så lenge alt fungerer som det skal - så er det ikke så mye mer å si 😄 Vi gleder oss til å fortsette å jobbe for å gjøre det enkelt å være kunde hos oss og presse prisene slik at du alltid har en god deal! 🙌 Ønsker deg en riktig fin dag Jenny NextGenTel
Utstyret ble levert til avtalt tid, var lett å koble opp og fungerer som det skal.
Hei, Randi Takk for at du tar deg tid til å legge igjen din omtale om oss her på Bytt.no! Vi er glad for å høre at du er fornøyd, utstyret ble levert til riktig tid og at det var lett å koble opp – det er akkurat sånn det skal være 😄 Vi gleder oss til å fortsette å jobbe for å gjøre det enkelt å være kunde hos oss og presse prisene slik at du alltid har en god deal! 🙌 Ønsker deg en riktig fin dag Jenny NextGenTel
Oppkoblingen til dere var ikke slik selgeren beskrev. Han sa at alt gikk automatisk, jeg behøvde ikke gjøre noe. Det stemte ikke i det hele tatt. Tok 3 timer.
Hei, Viggo R Takk for at du tar deg tid til å legge igjen din omtale om oss her på Bytt.no! Så kjipt at oppkoblingen tok lang tid ved omkobling til oss. Vi jobber hver dag for å forenkle prosessene så det skal være enkelt å bli kunde hos oss. Vi håper at alt er på plass som det skal være nå, og at vi leverer et problemfritt internett hjem til deg ⚡ Tusen takk for at du velger bredbånd fra NextGenTel, vi skal fortsette å presse prisene for at du skal ha en god deal på internett! Ønsker deg en riktig fin dag Jenny NextGenTel
Ingen ting fungerer slik selger lover.Setter kunden i ein fortvilt situasjon Skulle svert gjerne fått selger i tale og forklart seg
Hei Terje, Tusen takk for at du legger igjen en tilbakemelding om din opplevelse her på Bytt.no! Det er veldig kjedelig å høre at ingenting fungerer slik du er lovet av selger. Jeg vet ikke hva du er lovet og hvordan det skiller seg fra hva du har fått fra oss, men vi jobber for å være ærlig og at det skal være enkelt å bli kunde hos oss. Vi må beklage så mye siden du ikke sitter igjen med den opplevelsen. Jeg håper uansett du tar kontakt med oss igjen sånn at vi kan prøve å komme frem til en løsning som kanskje passer bedre for deg enn det du har fått fra oss! Du kan ringe oss på telefon 987 07 979, eller chatter via MinSide, så står en dyktig medarbeider klar til å hjelpe til 😊 Ønsker deg en riktig fin dag! Jenny NextGenTel
Jeg savner tekst tv på nrk som jeg normalt bruker endel
Hei, Geir Vi setter pris på at du legger igjen din omtale her på Bytt.no! Tusen takk for at du velger internett og TV fra NextGenTel og RiksTV. RiksTV har tekst tv til NRK kanalene på følgende kanaler: 995 for NRK1, 996 NRK 2 og 997 NRK 3. Håper ellers at alt fungerer som det skal med internett og TV hjemme hos deg. Dersom du har spørsmål om internettabonnementet ditt og ønsker rådgivning fra oss står vi klare til å hjelpe deg på telefon 987 07 979. Ha en flott mandag! Jenny NextGenTel
Forferdelig dårlig og ustabilt signal, tv-signal ofte uten lyd. Kanalskifte er ofte tregt og lar seg ikke gjøre. Flere småting fører til stor frustrasjon og negativ opplevelse.
Hei Rux! Takk for at du deler omtalen din med oss her på Bytt.no 😊 Det er ikke kjekt å se at du er misfornøyd med fiberen fra oss, og at du har problemer med TV-løsningen. Slik skal det ikke være. Vi leverer på 100 % samme fiberlinje som Telenor, så det skal ikke være noe forskjell i fibersignalet inn til boligen din. Det kan være at det er utfordringer med WiFi-utstyr, dekning og signal som skaper problemene du opplever. Ta gjerne kontakt med oss på telefon 987 07 979, eller chat på MinSide så skal vi hjelpe deg med å finne en løsning på problemene du opplever. Håper at vi hører fra deg 😊 Ha en flott fredag! Martin NextGenTel