ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Problemer fra start til slutt. Elending kundeservice. Brudgebyr ut av det blå. Om fakrura er betalt en dag for sent sp er det incasovarsel.
Hei, Morten Dette syns jeg var leit å høre. Det er synd at vi ikke klarte å få til en tilfredsstillende løsning for deg, og jeg håper du har funnet deg til rette hos din nye operatør. Har du mottat et bruddgebyr som du er uenig i, send gjerne en e-post til [email protected] slik at vi kan se nærmere på det for deg. Mvh Jonas ice.no
Har vært ice kunde i 2 års tid og er storfornøyd. Flott og oversiktlig app.alle i familien er kunde hos de og det kommer vi til å fortsette med.
Hei, Roger. Så hyggelig å høre at du er fornøyd med ice. Vi setter stor pris på tilbakemeldingen din 😊 Mvh Julie ice.no
Dårlig dekning i noen områder og mangler Wifi tale
Hei, Eskild Det er leit å høre at du opplever problemer med dekningen. Jeg håper du har vært i kontakt med kundeservice. Du kan også sende oss en e-post til [email protected], så skal vi hjelpe deg. Her finner du en oversikt over hvilke telefoner som støtter WiFi-Tale: https://www.ice.no/produkt/wifi-tale/ Mvh Julie ice.no
Opplevd at nettet av og til har vært nede, som førte til at familiemedlemmer ikke fikk kontakt med hverandre.
Hei, Hawa. Slik skal det selvfølgelig ikke være. Jeg anbefaler deg å kontakte kundeservice, så skal vi selvfølgelig hjelpe dere. Du kan kontakte oss på e-post [email protected]. Mvh Julie
Jeg har sperret abonnement i november. Jeg ringte til kunde senter for å høre om det kommer en faktura for prøve perioden som jeg hadde (1kr per måned som de hadde kompanje). Hun sier at jeg ikke får noe faktura. 2 dager seinere får jeg faktur som gjelder også desember som jeg ikke er kunde lenge.
Hei, Hikmati Dette må vi selvfølgelig få ordnet opp i. Hvis du ikke allerede har vært i kontakt med kundeservice, anbefaler jeg at du sender oss en e-post til [email protected] slik at vi kan hjelpe deg. Mvh Julie
Kostar alldeles för mycket och mobildata går fruktansvärt sakta, kommer faktiskt aldrig rekommendera Ice, varken till mobilabonnemang eller mobilt bredband.
Hei, Elenor Det er leit å høre at du ikke er fornøyd med dekningen og prisen. Jeg håper at du har vært i kontakt med kundeservice for hjelp. Dersom du ikke har vært i kontakt, kan du sende oss en e-post til [email protected]. Mvh Julie ice.no
Dårlig dekning plutselig Internett ikke fungerer Ingen oversikt på fakturaene i min side.Ikke mulig opne fakturaene på nettbanken osv osv... Denne ryker snart til annet operatør
Hei, Aaa Det er veldig leit å høre at du ikke er fornøyd med ice. Jeg anbefaler deg å kontakte oss, så skal vi selvfølgelig hjelpe deg. Du kan kontakte oss på [email protected]. Mvh Julie ice.no
Fungerer bra, men ser at mobilnett dekning ikke er like bra som hos telenor i de områdene jeg er
Hei, Rolf. Så godt å høre at du er fornøyd med oss 😊 Vi bruker Telia sitt nettverk der vi ikke har bygd ut eget. Som du skriver kan det alikevel være noen steder der Telenor har bedre dekning og omvendt. Ta gjerne kontakt med oss på [email protected] hvis du har spørsmål om dekning eller trenger hjelp 😊 Mvh Julie ice.no
Bestilte ny telefon med abonnement. Telefon ble sendt pr post. Varsel om at telefonen kunne hentes gikk til søppelpost (veldig vanlig fikk jeg vite fordi Modina som sender ut for ice sender så mye så det oppfattes som spam!) Telefonen ble sendt i retur. Ny avtale ble inngått, men etter en god stund fikk jeg beskjed om at det muligens ikke kom telefon før etter Jul. DET var uaktuelt med avreise Namibia på Julaften. Det fantes en telefon på icebutikk i Ski..reis dit var beskjeden, så kansellerer vi din bestilling gjort på nett. Vi gjør det mens du er der så vi er sikker på at du får den ene telefonen de har før vi kansellerer. Jeg reiste til Ski (bor på Magnor 14 mil unna). Men neida. De hadde telefon, men avtalen jeg hadde tok det et par dager å få registrert kansellert! Jeg måtte reise hjem, men ble forsikret gjentatte ganger at telefonen ventet på meg..altså reservert. Da jeg fikk beskjed om at ny avtale kunne inngås forsøkte jeg å få kontakt med butikken på Ski for å forsikre meg at telefonen lå der. Komplett umulig. Reiste dit, men telefonen var solgt!! Reis til STORO, vi har en der.. Seriøst?? Dekker ice mine reiseutgifter?
Hei! Dette er selvfølgelig ikke slik det skal være. Anbefaler deg å sende en epost [email protected] så vi kan ta en nærmere titt på saken din og finne en god løsning. Mvh Stine Ice.no
Etter et år med ice er det nok. Dårlig eller ingen dekning mye og ofte. Ble lurt inn i ett godt tilbud, det var billig. Det var det også så det stemte, men det er jo ikke noen hjelp i at det er billig når det ikke er signal.
Hei Polaris! Så leit å høre at du har oppleved problemer med dekningen vår. Jeg håper du har tatt kontakt med vårt kundesenter på 21 00 00 00 , så de har kunne sjekke opp dette for deg. God Jul Mvh Stine Ice.no
Hadde 24mnd bindingstid fra februar 2022. Etter bytte til selskap med dekning i mitt arbeidsområde ( Ørsdalen, Rogaland ) fikk jeg fra ICE en faktura pålydene kr. 7412,50. Er dette riktig vil jeg på alle mulige måter opplyse potensielle nye ice-kunder om å styre unna dette. Jan S.
Hei Jan! Så leit å høre at du har opplevd dekningsproblemer. Jeg vil anbefale deg å ta kontakt med vårt kundesenter på 21 00 00 00 , så vi kan få tatt en nærmere titt på saken din for å se hva som har skjedd. God jul Mvh Stine Ice.no
Jeg har hatt Ice helt siden Chess ble kjøpt opp av Telia, og gikk til helvete. Før det hadde jeg vært Chess-kunde i nesten 10 år, tror jeg. Jeg fikk vite ved en tilfeldighet at mange av Chess' ansatte hadde gått over til Ice etter "sammenslåingen". Telia er vel en slags "gigant" som skal ta Telenor på monopol, som er helt fair. Men følelsen er at Telenor drives av oppegående voksne folk, mens Telia drives av en gjeng tenåringer. Men dette var off-topic! Jeg har ikke TElenor, fordi Ice hadde bedre priser. Bottom line er at jeg er, og har vært siden jeg byttet, strålende fornøyd med Ice. Det er lett å komme i kontakt med kundeservice (alfa og omega!!), Ice-ansatte har fått grundig opplæring (like viktig!) og kan sine egne produkter og tekniske ting. Hver eneste henvendelse jeg har hatt har blitt besvart på noen minutter, og alltid løst på første henvendelse. De er konkurransedyktige på pris og er et oppegående, godt drevet selskap. 10/10, anbefales. Hilsen fornøyd kunde
Hei Anonym! Tusen takk for flott tilbakemelding, dette setter vi virkelig pris på! God jul! Mvh Stine Ice.no
Jeg kjøpte iPhone 13 fredag 25. november. På e-posten stod det at den skulle komme fra 1-4 virkedager, men det er tydeligvis feil. Vi har ikke fått noen melding om at den har blitt sendt eller noe, så vi vet ingenting om hvor den er. Skal jeg bare fortsette å vente? Jeg syntes ikke dette var noe bra.
Hei, Frøya Så leit å høre at du ikke har fått mobilen din ennå. Siden jeg ikke har innsikt i abonnementet ditt herfra, anbefaler jeg at du kontakter kundeservice på [email protected]. Da skal vi selvfølgelig hjelpe deg 😊 Mvh Julie ice.no
Jobber i gruve å er helt avhengig av wifi tale å det har ikke ice med iphone
Hei Geir Det er helt riktig at vi ikke tilbyr wifi tale til iphone enda, men det blir lansert wifi tale for flere modeller fortløpende, så vi håper dette er på plass snart. Mvh Stine Ice.no
I dag har jeg 2 abonnement. For min sønn ung bruker 30 gb og meg selv 1 gb. Hvor jeg har avtale slik at min sønn over fører det han ikke bruke til meg i løpet av måneden og det må han gjøre når ny måned starter for 2 abonnement betaler jeg ca 400 kroner pr måned. Og det er jeg fornøyd med. Men jeg har også forhandlet meg frem til den pris selv. Og i tillegg fikke jeg 2 måneder gratis i oppstarten. Så desember vil bli første måned jeg betaler for. Så jeg er fornøyd med ice.
Min kone fikk en tlf fra Ice med et tilbud hun trodde var bra. Hun ba derfor selger ta kontakt med meg som er eier av familiepakken og betaler regningen for abonnement våres. Det viste seg at tilbud bare var et velkomst tilbud på 2 måneder og derretter vil bli dyrere en det vi betaler for familie pakke hos Onecall. Selger ringte opp igjen til hun og påsto at jeg hadde godkjent overføring til dem. Nå Forsøker Ice å overflytte vår familiepakke med eierskifte av mitt nr som jeg har hatt i 30 år over til hennes navn og gi hun regningene i fremtiden. Når jeg som eier ringer ice kundeservice og ber dem kanselere bestillingen og forteller at selger har lurt min kone til et dårligere tilbud. Så tar de ikke dette til seg og sier at d er kona mi som må ordne. Hva blir d neste?? Skal de ringe barna og tilby ny mobil mot å svare ja på en melding??
Hei, Christer Dette var leit å høre. Nå har jeg ikke innsyn i hva som har skjedd i din sak, så jeg kan kun skrive på generelt grunnlag. Når det bestilles et abonnement hos ny operatør i et annet navn enn den som eier nummeret i dag, må det bekreftes en SMS med eierskifte fra nummeret som skal overføres. Nummeret blir ikke overført til oss før SMS-en er bekreftet. Mobiloperatørene i Norge har i henhold til norsk lov ikke lov til å hindre et mobilnummer fra å overføres fra en operatør til en annen. Derfor er det strenge rutiner når det gjelder bekreftelse av eierskifte. Jeg håper at dette løser seg for dere og ønsker deg en god kveld! Mvh. Julie ice.no