Meny

Phonero omtaler og erfaringer

4,1/5
Bra
Kundetilfredshet
Bra
Kundeservice
Bra
Verdi for pengene
Bra
2
av 30 innen
mobilselskap
61%
anbefaler
Phonero
Filtrer omtaler
363
152
47
27
174
Sorter omtaler etter
Viser av 763 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Phonero?
Torbjørn
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Svak dekning"

Tjenesten er teknisk svært bra og enkel i bruk. Prisen er det ingenting å si på. Dessverre opplever flere av våre medarbeidere at dekningen er dårlig og at samtaler til stadighet blir brutt og hakker.

Svar fra Phonero
27.06.2019 12.49
Hei Torbjørn,

Takk for din tilbakemelding!

Vi vil gjerne undersøke om det er planer for utbygging i området, eller se på andre løsninger som kan hjelpe.

Send oss en mail til bytt@phonero.no, skriv telefonnummeret ditt så slår jeg på tråden.

Mvh Katrine
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Proff i bedriftsmarked."

Phonero svarer alltid raskt, man slipper å høre på ventemusikk. Saker blir alltid raskt løst, og de som svarer er «på». Min erfaring etter 4 år som kunde av Phonero.

Svar fra Phonero
27.06.2019 12.49
Hei Dag,

Så gøy å lese, takk for hyggelig tilbakemelding.

Mvh Katrine
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Jeg er ikke helt fornøyd"

Jeg er ikke helt fornøyd med prisen på 800xxxxx fordi det er et gratis nummer å ringe. Phonero er grådig skal mye betaling for dette.

Svar fra Phonero
01.07.2019 11.21
Hei Prasong,

Takk for din henvendelse!

Godt samarbeid og fornøyde kunder er viktig for oss.
Send meg en mail på bytt@phonero.no, husk fullt navn og telefonnummer så slår jeg på tråden.

Mvh Katrine
Phonero
Vurderer du Phonero?
Sammenlign mobilabonnement fra Phonero mot alle andre på markedet
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Vennlig, serviceminded og kompetente"

Flinke og hyggelige, tålmodige med oss som ikke kan så mye datateknikk. Vi fikk ordnet det vi skulle etter en fin gjennomgang av alle innstillinger på de to mobilene våre.

Svar fra Phonero
27.06.2019 12.47
Hei Ellen,

Takk for fin tilbakemelding!

Godt å se at du er fornøyd med oss.

Mvh Katrine
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Savner støtte for e-sim for Apple Watch"
4 syns denne omtalen er nyttig

Var i kontakt med kundeservice i desember 2018 og fikk beskjed om att dette skulle vare på plass rett over nyttår, men fortsatt ikke supportert i juni 2019. På tide å skifte leverandør

Svar fra Phonero
01.07.2019 11.21
Hei Steve,

Vi setter pris på din tilbakemelding!

Slik skal det ikke være. Uten å kjenne saken i detalj så håper jeg du kan ta kontakt med oss på bytt@phonero.no, husk å legge ved fullt navn og telefonnummer så skal jeg få noen til å ringe deg.

Mvh Katrine
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"God på pris"

God dekning, kundeservice er hjelpsomme og raske. Best av alt prisen er lav. De er god på å finne riktig abonnement til deg.

Svar fra Phonero
27.06.2019 12.26
Heisann,

Så fint å se at du er fornøyd med oss og vår kundeservice.

Takk for hyggelig tilbakemelding!

Mvh Katrine
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Topp service og gode priser."

Henvendelser blir kjapt ekspedert. Phonero er fleksible med hensyn til endringer i antall abonnenter. De er raske til å sette opp nye abonnement og tjenester. Savner en bedre mulighet til å sette opp felles Mail til alle i selskapet.

Svar fra Phonero
27.06.2019 12.26
Hei Kurt,

Takk for hyggelig tilbakemelding!

Mvh Katrine
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Gode løsninger"

Phonero's løsninger for mobil- og IP telefoni fungerer veldig bra for oss. Rask og god service de få gangene vi trenger hjelp.

Svar fra Phonero
21.06.2019 10.55
Hei Cato,

Takk for fin tilbakemelding.

Så gøy å høre!

Mvh Mads
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Lureri fra ende til annen"

Du får 24 måneder bindingstid ved å flytte over abonnementet uten noen form for opplysning eller signering for dette. Du blir først gjort oppmerksom på dette når en ønsker å si opp abonnementet.

Svar fra Phonero
20.06.2019 09.38
Hei Alise,

Takk for din tilbakemelding.

Det stemmer at vi har 24 måneders avtaletid på våre bedriftsavtaler.

Gode samarbeid og fornøyde kunder er viktig for oss, så jeg vil gjerne se nærmere på saken din, send meg en mail på bytt@phonero.no (ta med telefonnummeret ditt) så tar vi kontakt.

Jeg håper vi kan beholde deg som kunde.

Mvh Mads
Phonero
Sjekk om du betaler for mye hos operatøren din
Vi sammenligner mobilabonnementet ditt mot alle andre på markedet og sjekker om du betaler for mye
Sjekk om jeg betaler for mye
Kristian N
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"OK, men mangler e-sim"

Vi er stort sett fornøyd med pris og tjeneste. Vårt firma skulle gjerne sett at E-sim blir implementert som en tjeneste, da denne er aktuelle for oss. Vi ønsker og fast IP adresse på mobilt bredbånd som en tjeneste.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Dårlig dekning i indre strøk og superdyrt hvis du vil ut før bindingstiden er slutt."

Generelt har Phonero fungert bra i forhold til sentralbordløsning etc, men når vi opplevde dårlig dekning i indre bygder er svaret bare at de er best i test på 4G, og det er det... Det hjelper ikke våre montører når dekningen er lik null flere steder. Når vi så ønska å bytte selskap opplever vi at bindingene er opp i 24 måneder og det er rådyrt å avslutte abonnementet selv om vi opplever at dekningen ikke er god nok for oss og at det er derfor vi ønsker å bytte. Unngå Phonero og finn ett selskap uten binding som det går an å snakke med hvis dekningen er dårlig.

Svar fra Phonero
19.06.2019 10.14
Hei Jon,

Dette hørtes ikke bra ut og vi vil gjerne se nærmere på saken din.

Uten å kjenne den i detalj så håper jeg du kan ta kontakt på bytt@phonero.no, husk å legge med fullt navn og telefonnummer så tar vi kontakt med deg.

Mvh Mads
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"God service og priser, men savner kundeservice i helgene"

Phonero har lave priser. Kundeservice er rask og veldig bra! Men savner tilsvarende service i helgene og helligdager.

Svar fra Phonero
19.06.2019 09.25
Hei Kai,

Takk for hyggelig tilbakemelding!

Om du trenger hjelp til f.eks PIN/PUK-koder, trenger å sperre et abonnement eller har andre driftskritiske problemer kan du kontakte oss 24 timer i døgnet på vår vakttjeneste.

Vi er her hvis du skulle trenge hjelp i fremtiden.

Mvh Mads
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Topp kundeservice"

Foretok en iOS-oppdatering og måtte låse opp igjen Sim-kortet, men hadde ikke koden tilgjengelig, mao glemt koden😊 Fikk raskt hjelp fra kundeservice, og problemet var løst på ca 1 minutt.

Svar fra Phonero
18.06.2019 09.06
Hei Anne,

Takk for hyggelig tilbakemelding!
Godt å se ting løste seg kjapt :)

Mvh Mads
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Hyggelig og hjelpsom kundeservice"

Har opplevd å bli godt mottatt og fått kyndig veiledning når jeg har hatt spørsmål. Jeg har bedriftsabonnement/tjenestetelefon og det er alt for tungvint og tar for lang tid å få tilgang til egen telefonregning om man ønsker det. Ellers veldig fornøyd

Svar fra Phonero
17.06.2019 12.23
Hei Grete,

Takk for fin tilbakemelding!

Fint å se at du er fornøyd med oss og vår kundeservice.
I vår mobilapp kan du sjekke forbruk for inneværende måned og forrige måned.

Mvh Katrine
Phonero
Sjekk om du betaler for mye hos operatøren din
Vi sammenligner mobilabonnementet ditt mot alle andre på markedet og sjekker om du betaler for mye
Sjekk om jeg betaler for mye
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Erfaring med Phonero"

Vi har vært kunde hos Phonero siden 2016 og har generelt bare positiv erfaring med de som leverandør på mobiltelefoni og sentralbord løsning.

Svar fra Phonero
17.06.2019 11.58
Hei Roald,

Så fint å se at du er fornøyd med oss.

Takk for hyggelig tilbakemelding!

Mvh Katrine
Phonero
Svein B. S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekning
"Jeg har god erfaring med Phonero som bedriftskunde"

Jeg har god erfaring med Phonero som bedriftskunde. Nå skal jeg begynne samarbeidet som privatkunde, og derfor kan jeg ikke påberope meg noen erfaringer privat ennå.

Svar fra Phonero
17.06.2019 11.58
Hei Svein,

Takk for fin tilbakemelding!

Mvh Katrine
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Bra service, enkelt å forstå, tilgjengelig kundeservice."

For bedrift er dette supert å bruke. Enkelt, en innlogging. Tilgjengelig service. Kundevennlig Effektivt.

Svar fra Phonero
17.06.2019 11.58
Hei Aslaug,

Takk for hyggelig tilbakemelding!

Mvh Katrine
Phonero
Bernhard
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"God oppfølging"

Kompetente folk og tilsvarende kompetente svar. Både mail- og telefonhenvendelser ble besvart raskt og konstruktiv.

Svar fra Phonero
17.06.2019 11.58
Hei Bernhard,

Så fint å se at du er fornøyd med oss.

Takk for hyggelig tilbakemelding!

Mvh Katrine
Phonero
Bjørn L
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"God og rask kundeservice men håper på bedre funksjonalitet i link for administratorer"

Tungvint å måtte fylle inn og sende skjemaer hver gang man skal gjøre noe med et abonnement/simkort. Som lokal administrator bør man kunne utføre slike oppgaver selv. Raskere for oss som kunde og mindre arbeid for phonero - burde være en vinnvinn situasjon...

Svar fra Phonero
18.06.2019 09.06
Hei Bjørn,

Takk for din tilbakemelding.

Godt å se at du er fornøyd med vår kundeservice.
Vi jobber nå for fullt med en ny selvbetjeningsløsning slik at det skal bli enklere å gjøre endringer på abonnementene selv.

Vi jobber alltid for å bli bedre, derfor er din tilbakemelding viktig for oss.

Mvh Mads
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Phoneros leveranser"

Vi er er svært fornøyd med Phoneros kundeservice og deres systemer, men vi er ikke så fornøyd med dekningen vi opplever i deres nett. Det oppleves at våre sjåfører ofte mister dekningen, selv i sentrale strøk.

Svar fra Phonero
17.06.2019 11.57
Hei Roger,

Så gøy å høre at du er fornøyd med oss og vår kundeservice.

Det er viktig for oss at våre kunder har dekning. Jeg vil gjerne undersøke om det er planlagt utbedring i området, eller om det kan være andre løsninger som kan hjelpe deg.
Ta kontakt med oss på bytt@phonero.no, skriv telefonnummeret ditt så slår jeg på tråden.

Mvh Katrine
Phonero
Stig M. P
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Nærhet, god oppfølgning."

God kundeoppfølging. Svarer kjapt. Behjelpelig. Er i nærheten. Summert opp har jeg som kunde et godt inntrykk av phonero.

Svar fra Phonero
17.06.2019 10.25
Hei Stig,

Takk for hyggelig tilbakemelding!

Mvh Mads
Phonero
Elisabeth H
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Elendig dekning gjevnt over"
1 syns denne omtalen er nyttig

Hyggelige selgere som tok turen hele veien til verkstedet våres for å "måle" dekning da med sine telefoner ved å gå litt rundt. De lovet at den dårlige dekningen fra Telenor kunne gjøres noe med ved å bytte til Phonero. Byttet over alle abonnement i god tro, og verken jeg eller de ansatte kunne snakke med hverandre eller kunder over telefon, verken på verkstedet eller noen som helt annen plass, da vedkommende i andre enden stadig utbrøt :jeg hører deg så dårlig, har du meg på høytaler eller? Og på europaveien mellom Grimstad og Kristiansand brøyt det med jevne mellomrom. Hadde også NULL dekning på mobilnettet på kontoret. Har nå byttet tilbake til Telenor og sitter igjen med en regning fra dere på 13000 i bruddgebyr og 9819 fra Telenor. Håper dere betaler dette i sin helhet, da vi ble lurt trill rundt med lovnader og hadde en marerittuke alle mann uten mulighet for å nå noen som helst, og mange oppgitte kunder som ikke fikk bestilt varene sine. Tragisk.

Svar fra Phonero
12.06.2019 22.20
Hei Elisabeth,

Dette hørtes ikke bra ut og vi vil gjerne undersøke saken din nærmere.

Vi forstår at dekning er kritisk, så jeg håper du kan ta kontakt med oss på bytt@phonero.no så tar vi kontakt med deg.

Mvh Mads
Phonero
Vurderer du Phonero?
Sammenlign mobilabonnement fra Phonero mot alle andre på markedet
Jan E. K
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Signalproblemer"
1 syns denne omtalen er nyttig

Har i lange perioder ikke hatt signaler på min telefon. Dette har vist seg å være vedlikehold på en telemast der hvor jeg bor. Har ikke fått beskjed om dette før i ettertid og har vært til tider frustrerende.

Svar fra Phonero
11.06.2019 13.37
Hei Jan,

Takk for din tilbakemelding.

Vi vil gjerne undersøke hvilket området dette dreier seg om slik at vi kan sjekke status på arbeidet.

Ta kontakt med oss på bytt@phonero.no, skriv telefonnummeret ditt så slår jeg på tråden.

Mvh Katrine
Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig service"

Jeg mener Phonero bør se over hva deres selgere lover kjøpere over på telefon. Dere bør gi riktig opplæring til deres selgere. Eneste dere gir opplæring til deres selgere at lov alt sant eller ikke sant spiller ingen rolle. Dere må selge. Og da lover de alt til kundene, og senere finner kunden ut at nå har dem blitt lurt.

Svar fra Phonero
06.06.2019 09.23
Hei Asif,

Takk for din tilbakemelding!

Slik skal det ikke være, det er viktig for oss med godt samarbeid og fornøyde kunder.

Uten å kjenne saken i detalj så håper jeg du kan ta kontakt på bytt@phonero.no, husk å legge med fullt navn og telefonnummer så tar vi kontakt.

Mvh Katrine
Elisabeth D. M. A
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Fungerer godt, god hjelp på kundeservice"

Vi har hatt lite problemer med Phonero. Savnet bank på mobil hos dere, har dere fått dette nå? Ellers lite problemer, god hjelp ved kontakt med kundeservice. Har opplevet at selgere hos dere har ringt oss for å høre om vi vil gå over til Phonero - da må vi svare at vi allerede er kunder hos dere.... så dette bør an unngå.

Svar fra Phonero
11.06.2019 13.36
Hei Elisabeth,

Takk for fin tilbakemelding!

Vi har bankID på mobil, dette aktiverer du inne i nettbanken din.

Send meg en mail på bytt@phonero.no med ditt telefonnummer og organisasjonsnummer så skal jeg sørge for at du blir slettet fra alle våre ringelister.

Mvh Katrine
Phonero
Mobilabonnement fra Phonero
Helt anonymt. Tar kun 1 minutt.
Vis alle mobilabonnement
Finnes det bedre mobilabonnement?
Sammenlign mobilabonnement fra Phonero mot alle mobilabonnement på markedet.
Sammenlign mobilabonnement
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR