Meny

Phonero omtaler og erfaringer

SKRIV OMTALE
Bytt til Phonero
4,3/5
Bra
Kundetilfredshet
Bra
Kundeservice
Utmerket
Verdi for pengene
Bra
2
av 37 innen
mobilselskap
76%
anbefaler
Phonero
Filtrer omtaler
1191
318
70
42
265
Sorter omtaler etter
Viser av 1886 omtaler med
Nyeste først
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Phonero?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Topp leverandør"

Grei og oversiktelig faktura, rask tilbakemelding fra kundeservice.

Svar fra Phonero
09.06.2021 11:28
Hei, Knut. Takk for fin tilbakemelding! Dette skal jeg ta med videre til kundesenteret. Vi er her hvis du skulle trenge hjelp i fremtiden Hilsen Christer, Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Super kundebehandling"

Fik hjælp til at bytte leverandør. De ordnede udkøb fra tidligere leverandør.

Svar fra Phonero
09.06.2021 11:28
Hei, Kirsti. Takk for hyggelig tilbakemelding! Ha en fin sommer videre Hilsen Christer, Phonero
Kundetilfredshet
"Styr unna"

Ble oppringt av en ung kvinne. Hun fikk mulighet til å legge fram et tilbud. Tilbudet var marginalt bedre enn mitt nåværende. Siden jeg aldri har hørt om Phonero sa jeg flere ganger at jeg ønsket å lese meg opp om selskapet først. I tillegg ble jeg oppringt midt i arbeidstiden. Selgeren ville ikke høre på dette og ble mer og mer pågående. I løpet av telefonsamtalen fikk jeg tilsendt en SMS jeg absolutt måtte trykke på. Selgeren ga seg ikke og til slutt la jeg bare på. Oppdaget da at linken var for å bekrefte at jeg godtok avtalen. Selskapet framstår useriøst.

Svar fra Phonero
08.06.2021 10:49
Hei, Lars. Vi vil gjerne se nærmere på dette Uten å kjenne saken i detalj så håper jeg du kan ta kontakt på [email protected], husk å legge med fullt navn og telefonnummer, så skal jeg undersøke dette videre. Hører fra deg. Hilsen Christer, Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Fornøyd kunde."

Billigste abonnementet jeg noengang har hatt, og har dekning stort sett overalt. Selv på hytta 🙂

Svar fra Phonero
07.06.2021 20:05
Heisann, Åse. Veldig gøy å lese tilbakemeldingen din! Ha en fin sommer videre Hilsen Christer, Phonero
Arnt J. B
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Alltid fornøyd"

God kundeservice, god dekning, hyggelige priser - vært fornøyd kunde i mange år

Svar fra Phonero
08.06.2021 10:49
Hei, Arnt. Takk for hyggelig tilbakemelding! Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet Hilsen Christer, Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
"Pris og service"
1 syns denne omtalen er nyttig

Utmerker seg på kundeoppfølging. Veldig gode priser.

Svar fra Phonero
08.06.2021 10:49
Hei, Ram. Veldig gøy å lese tilbakemeldingen din! Ha en fin dag Hilsen Christer, Phonero
Torbjørn I
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Ok dekning, ok talekvalitet"

Bra kundeservice! Burde vært data «rollover» Bra dekning, blir brutt noen steder.

Svar fra Phonero
08.06.2021 10:49
Hei, Torbjørn. Takk for fin tilbakemelding! Dette skal jeg ta med videre til kundesenteret. Vi er her hvis du skulle trenge hjelp i fremtiden Hilsen Christer, Phonero
Mona I. S. S
Kundetilfredshet
Verdi for pengene
Dekning
"Veldig fornøyd"

Veldig fornøyd. Ingen problemer. Enkelt å betjene telefonen.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Meget bra dekning, faktura oversikt og rimelig pris."

Jeg fikk akkurat det jeg tegnet ifølge avtalen og ikke noe skjulte små skrift som gir noe dårlig overraskelse etterhvert. Meget profesjonelt fra starten av overgang. Veldig enkelt app som gir nøyaktig forbruk.

Svar fra Phonero
08.06.2021 10:48
Hei, Dlman. Takk for hyggelig tilbakemelding! Så gøy at du er fornøyd med Ditt Phonero. Vi er her hvis du skulle trenge hjelp i fremtiden Hilsen Christer, Phonero
Kundetilfredshet
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Dekning?"
1 syns denne omtalen er nyttig

Etter at jobben bestemte seg for å bruke Phonero i stedet for Telenor er jeg blitt rimelig dekningsløs utenfor helt sentrale by- og tettstedsområder. Og drar jeg på tur på fjellet eller i skogen er det nå ingen dekning der jeg før kunne ta fram kartet på mobilen og finne veien. Hjemmekontor på hytta er også en saga blott nå. Hjelper ikke at Telia (som Phonero bruker) reklamerer aldri så mye for at de bygger Norges råeste 5G når det knapt finnes 4G nær meg. Så stor forskjell i dekning mellom Telenor og Telia hadde jeg ikke trodd at det var.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Det ble en dyr affære"

Hadde fasttelefon som ble sagt opp i 2018, men oppdaget plutselig at jeg har blitt fakturert over 3000,- siden den gang😡Selvfølgelig er det mitt ansvar å følge med på egen økonomi, men trodde at et abonnement ble stoppet når man ringte og ba om det. De nekter for at jeg har sagt opp, enda de(telia/phonero) kunne bekrefte at det ikke har vært aktivitet på nummeret siden januar 2018, og i tillegg har de hatt et tilgodebeløp på i overkant av 1000,- liggende til meg siden 2018... så operatøren ba om kontonummeret så de kunne overføre pengene... bare 3 år og 5 måneder på overtid der altså🤪Hvorfor de ikke har kontonummeret de har trukket penger fra fra i alle år, tilgjengelig, det vet da fåglarna! Og hvorfor de har et tilgodebeløp til meg hvis jeg ikke har sagt opp, vel det er en liten gåte i mitt hode! Så mitt råd er å holde seg langt unna denne tøysebedriften, og hvis man er nødt til å forholde seg til dem; ta opp samtaler! Det gjorde dessverre ikke jeg, og det ble dyrt!

Svar fra Phonero
08.06.2021 10:48
Hei, Et. Vi vil gjerne se nærmere på dette Uten å kjenne saken i detalj så håper jeg du kan ta kontakt på [email protected], husk å legge med fullt navn og telefonnummer, så skal jeg undersøke dette videre. Hører fra deg. Hilsen Christer, Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Enkelt og greit"

Holder hva de lover 👍Greie å ha med å gjøre. God dekning.

Svar fra Phonero
08.06.2021 10:48
Hei, Kjell Så fint å se at du er fornøyd med oss! Vi setter pris på tilbakemeldingen Hilsen Christer, Phonero
Christine
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Fornøyd"

Kundeservice er veldig bra. Mitt spørsmål og problem fikk jeg svar på med en gang. Minst fornøyd med at rollover ikke tar med hele mengde med data men kun fra foregående måned.

Svar fra Phonero
08.06.2021 10:48
Hei, Christine. Takk for fin tilbakemelding! Dette skal jeg ta med videre til vårt kundesenter. Vi jobber alltid for å bli bedre, derfor er din tilbakemelding viktig for oss Hilsen Christer, Phonero
Knut I. A
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Wnkelt å være kunde."

Enkelt å være kunde. God oppfølging. Gode priser. Får svar på spørsmål raskt

Svar fra Phonero
08.06.2021 10:48
Hei, Knut. Veldig gøy å lese tilbakemeldingen din! Vi er her hvis du skulle trenge hjelp i fremtiden Hilsen Christer, Phonero
Martin S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Gode tekniske løsninger, noen mangler"

Veldig bra admin-grensesnitt, når du finner det. Mobil-appene har noen mangler, savner feks å enkelt kunne se hele telefonkøen (ikke bare unesvarte anrop som forsvinner etter at du har sett dem en gang). Savner også bedre admin-app for mobil, der jeg kan velge auto-sms og innstillinger for hovednummer på mobil. Savner også fri data abo. Mwn alt i alt et godt abo. for bedrifter.

Svar fra Phonero
08.06.2021 10:48
Hei, Martin. Takk for fin tilbakemelding! Dette skal jeg ta med videre til vår produktavdeling. Vi jobber alltid for å bli bedre, derfor er din tilbakemelding viktig for oss Hilsen Christer, Phonero
Jan T. S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Billig,bra og ennkelt"

Billig og enkelt. God dekning. Enkel overføring fra Telenor.

Svar fra Phonero
08.06.2021 10:47
Hei, Jan. Så fint å se at du er fornøyd med oss! Takk for din tilbakemelding Hilsen Christer, Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Ganske tilfreds"

Ingenting å utsette. God dekning og greie priser. Har bevisst holdt firma unna bindingstid, da jeg syns det generelt er en uting i bransjen - og ikke verdt de 50 kr man får i ev refusjon da mye kan skje på to år. Videre bør EHF-faktura være gratis. Noe som fungerer ekstra godt hos Phonero er mobilkjøp med delbetaling. Vi har vel kjøpt i underkant av ti telefoner og alle er blitt levert raskt helt uten problemer.

Svar fra Phonero
08.06.2021 10:47
Hei, Knut. Så gøy at du er fornøyd med Smart Mobilkjøp. Vi jobber alltid for å bli bedre, derfor er din tilbakemelding viktig for oss Hilsen Christer, Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Elendig dekning!"
3 syns denne omtalen er nyttig

Er stor skuffelse hele greia. Er ikke i nærheten av 4G. Knapt nok 2G. Sitter i stua og alt hakker. Telefonsamtaler skurrer og brytes.

Svar fra Phonero
31.05.2021 20:46
Hei, Runar. Det er viktig for oss at våre kunder har forbindelse Vi vil gjerne undersøke hvilke områder dette dreier seg om, og på den måten se om det er noe feil eller om det trengs oppgradering Ta kontakt med oss på [email protected], skriv telefonnummeret så slår jeg på tråden Hører fra deg Hilsen Christer, Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"enkelt å bruke"

Om du får problemer er support meget kjappe og hjelper deg gjerne.

Svar fra Phonero
31.05.2021 20:46
Hei, Vidar Takk for fin tilbakemelding! Dette skal jeg ta med videre til kundesenteret. Vi er her hvis du skulle trenge hjelp i fremtiden Hilsen Christer, Phonero
Knut E. M
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Phonero Bedriftsnett er en løsning midt i blinken for små bedrifter"

Phonero gir små bedrifter en løsning som er veldig godt tilpasset. Mulightene for oppsett, sentralbord, viderekoblinger, køer, etc gir oss alt vi trenger.

Svar fra Phonero
31.05.2021 20:46
Hei, Knut. Så gøy at du er fornøyd med Bedriftsnett. Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet Hilsen Christer, Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Har ikke noe spesielt"

God service på min eneste henvendelse til Phonero. Rask, greit og hyggelig ekspedert😀

Svar fra Phonero
31.05.2021 11:30
Hei, Tom. Veldig gøy å lese tilbakemeldingen din! Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet Hilsen Christer, Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Data rollover er en vits"
2 syns denne omtalen er nyttig

De beregner data rollover på en helt egen måte. Hadde ikke valgt de om jeg hadde lest vilkårene nøye nok. De sa for 6 mnd siden at de vurderte å endre dette, men mens de fortsatt vurderer bør potensielle kunder tenke seg godt om dersom data rollover er noe som er viktig.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Har inngått en avtale som er umulig å komme ut fra til tross for ingen bindingstid"
4 syns denne omtalen er nyttig

Uforskammet medarbeider som truer med Bruddgebyr på kr 3 000 + mva eller 3 måneds oppsigelse som jeg må betale meg ut av til tross for at jeg har en avtale uten bindingstid. Uforskammet og ufordragelig i telefonen. Vedkommende mener at Telia har god dekning der jeg bor, til tross for at jeg har brukt Telia de siste årene, og har måtte stå på terrassen for å snakke i telefonen.

Svar fra Phonero
28.05.2021 08:58
Hei, Sonja. Vi vil gjerne se nærmere på dette Uten å kjenne saken i detalj så håper jeg du kan ta kontakt på [email protected], husk å legge med fullt navn og telefonnummer så skal jeg undersøke dette videre. Hører fra deg. Hilsen Christer, Phonero
Kristin L
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Veldig fornøyd så langt"
1 syns denne omtalen er nyttig

God kundeservice, lett å få riktige folk på telefonen – og gode forklaringer/svar på mine spørsmål. Fungerer ryddig og bra.

Svar fra Phonero
28.05.2021 08:58
Hei, Kristin. Takk for fin tilbakemelding! Dette skal jeg ta med videre til kundesenteret. Vi er her hvis du skulle trenge hjelp i fremtiden Hilsen Christer, Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Greit"

Billig og effektiv. Virker helt ok for meg, det jeg bruker telefonen til. Samtaler og meldinger.

Svar fra Phonero
25.05.2021 21:01
Heisann Elsa. Veldig gøy å lese tilbakemeldingen din! Ha en fin dag Hilsen Christer, Phonero
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR