Meny

Phonero omtaler og erfaringer

4,4/5
Bra
Kundetilfredshet
Bra
Kundeservice
Utmerket
Verdi for pengene
Bra
1
av 37 innen
mobilselskap
74%
anbefaler
Phonero
Filtrer omtaler
906
250
66
35
218
Sorter omtaler etter
Viser av 1475 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornĂžyd er du med Phonero?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Utmerket service🤩"
3 syns denne omtalen er nyttig

Dere er de beste på kundservice🤩 Får raskt kontakt med dere på telefon og de som svarer på tlf er utrolig hyggelige, kompetente og hjelpsomme😊 dere er helt unike🙏🏻

Svar fra Phonero
20.10.2020 11.04
Hei Jane,

Godt å se at du er fornøyd med vår kundeservice!
Vi setter stor pris på tilbakemeldingen, veldig gøy å lese :-)

Mvh Mads
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"God kundeservice og konkurransedyktige priser"
3 syns denne omtalen er nyttig

Kort ventetid på kundeservice er noe jeg setter pris på. I tillegg opplever jeg hurtig respons og svar på mine spørsmål. Konkurransedyktige priser er bra å ta med. «Din bedrift» fungerer bra, men burde vært en app. Endret et av abonnementene fra 12GB til 8GB. Enkelt grep på «Din bedrift», men likte dårlig at ikke oppspart data fra forrige måned ikke fulgte med.

Svar fra Phonero
20.10.2020 10.58
Hei Arvid,

Vi takker for innspill og hyggelig omtale.
Vi jobber alltid for å bli bedre, derfor er din tilbakemelding viktig for oss.

Vi setter stor pris på tilbakemeldingen!

Mvh Mads
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer Ă„ bytte selskap
"Elendig avslutning av kundeforhold"
2 syns denne omtalen er nyttig

Ble kjøpt ut av annen bindingstid til Phonero, men dette beløpet må man selv ha kontroll på, ettersom Phonero fakturerer som ordinært. Nå skal kundeforholdet avsluttes, selv uten bindingstid, så får jeg 3 måneders oppsigelsestid hvor de skal ha 3.750 per abonnement dersom det sies opp i forkant av dette. Helt useriøst. De får dog en ekstra stjerne fordi kundeservice er raske, selv om tilbakemeldingene i seg selv ikke nødvendigvis er godt nytt.

Svar fra Phonero
15.10.2020 14.26
Hei Lars,

Takk for din tilbakemelding.

Godt samarbeid og fornøyde kunder er viktig for oss, så vi vil gjerne se nærmere på saken din, send oss en mail på bytt@phonero.no (ta med telefonnummeret ditt) så tar vi kontakt.

Vi jobber alltid for å bli bedre, derfor er din tilbakemelding viktig for oss.

Mvh Mads
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Ryddige fakturaer med god oversikt"
1 syns denne omtalen er nyttig

Har vært kunde i mange år og utgiftene til mobil var merkbart mye mindre hos phonero. Ryddige fakturaer og god bedriftsportal👍

Svar fra Phonero
15.10.2020 14.24
Hei Aina,

Tusen takk for hyggelig omtale!
Godt å se at du er fornøyd med oss.

Mvh Mads
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Meget god kundeopplevelse og kontroll spørsmål"
1 syns denne omtalen er nyttig

Ved henvendelser om utføring av oppgaver stiller de kontrollspørsmål og det oppleves som sikker kundebehandling for oss fra Phoneros side. De har seriøse og gode kundebehandlere.

Svar fra Phonero
15.10.2020 14.22
Hei Grmy,

Så fint å se at du er fornøyd.
Vi setter stor pris på tilbakemeldingen!

Mvh Mads
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Særdeles god valuta for pengene"
2 syns denne omtalen er nyttig

Ingen andre er i nærheten av å matche på pris. Ikke noe å utsette på service-nivået. Sliter tidvis noe med Telia-dekningen ute i distriktene, men har fått veldig god service i å ordne opp i dette.

Svar fra Phonero
15.10.2020 14.21
Hei Anne,

Tusen takk for hyggelig omtale!
Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet og er klar til å hjelpe om du skulle trenge oss igjen.

Mvh Mads
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Gode produkter og utmerket support!"
1 syns denne omtalen er nyttig

De har gode produkter og løsninger, og supporten er helt upåklagelig. De svarer raskt og hyggelig og er hjelpsomme både via telefon og e-post. Suverent god service!

Svar fra Phonero
13.10.2020 14.57
Hei Johan,

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, veldig gøy å lese!

Mvh Mads
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Stabil og rimelig"
1 syns denne omtalen er nyttig

Har vært kunde hos andre mobilselskap tidligere, men ingen er i nærheten av stabiliteten og prisnivået til Phonero.

Svar fra Phonero
13.10.2020 14.48
Hei Tommy,

Veldig gøy å lese tilbakemeldingen din !
Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet.

Mvh Mads
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Proff og serviceinnstilt"
1 syns denne omtalen er nyttig

Har byttet både IP telefoni og mobil telefoner for vår bedrift til Phonero. Vi har kastet ut fast tlf., og fått en enkel og brukervennlig løsning. Service er topp både pr.telefon og mail. Phonero har så langt jeg har erfart over snittet hyggelige medarbeidere. I tillegg sparte min bedrift penger, så dette er en vinn-vinn løsning!

Svar fra Phonero
12.10.2020 12.25
Hei Sigve,

Vi setter stor pris på tilbakemeldingen!
Godt å se at du er fornøyd.

Mvh Mads
Phonero
Stian G. B
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Hjælp med mobil tlf."
1 syns denne omtalen er nyttig

Hadde 1 tlf som itte ville virke på utgående samtaler. Kun med wifi nettet. Fekk veldig bra hjælp, og nå er det iorden :)

Svar fra Phonero
12.10.2020 10.48
Hei Stian,

Takk for hyggelig tilbakemelding!
Godt å se du er fornøyd og at ting løste seg :-)

Mvh Mads
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Super kundeservice"
1 syns denne omtalen er nyttig

Alltid behjelpelig. God fagkunnskap. Tar seg tid til forklare og legger gjerne til noen ekstra tips som kan være nyttige tillegg og kjekt å vite om hvilke muligheter som vi kan få til.

Svar fra Phonero
07.10.2020 13.19
Hei Sten,

Vi setter stor pris på din tilbakemelding.

Så gøy å høre at du er fornøyd med oss.

Mvh Katrine
Phonero
Malvin O
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Alltid imøtekommande og løysingsorientert"
1 syns denne omtalen er nyttig

Hos Phonero får vi alltid god og personleg telefonsupport og oppfølging. Supporten kjenner oss, kjenner avtalen og vi får raske svar. Her slepp vi bruke tid på gjentatte identitetssjekker og vi slepp repitere problem og spørsmål om igjen og om igjen. Alltid blide og hyggelege samtaler. Problem som ikkje kan løysast "her og no" blir raskt sendt vidare til teknisk avdeling som løyser problem på rask og god måte. Til slutt vil eg trekke fram MBN-sentralbord og administrasjons-verktøyet, her er Phonero suverent best av alt eg har sett!!

Svar fra Phonero
07.10.2020 10.08
Hei Malvin,

Vi setter stor pris på din tilbakemelding, tusen takk.

Så utrolig gøy å se at du er fornøyd med oss og vår kundeservice.

Mvh Katrine
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Utmerket support"

Kjempefornøyd med support og tjenester. Ditt Phonero appen er helt super og viser forbruk, pin og puk. Anbefales på det varmeste

Svar fra Phonero
07.10.2020 09.45
Hei Mydland,

Så gøy å se at du er fornøyd med oss og vår kundeservice.

Tusen takk for fin tilbakemelding!

Mvh Katrine
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Retirement advice"

She gave me good advice on adomdament. Also good advice what I should do to keep telefon number after retirement

Svar fra Phonero
07.10.2020 09.33
Hi John,

Thank you very much for the nice review.

Regards Katrine
Phonero
It A. I. G
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Topp kundeservice"

Phonero tilbyr telefoni tjenester i vår virksomhet og vi har gode erfaringer med support henvendelser som blir besvart raskt. Mobildekningen og hastigheten på Internett tilkoblingen kunne vært litt bedre.

Svar fra Phonero
07.10.2020 08.06
Heisann,

Så gøy å se at du er fornøyd med vår kundeservice.

Send oss gjerne en mail til bytt@phonero.no så kan vi undersøke stedene det gjelder, og på den måten se om det er planer for utbedring i området.

Vi setter pris på din tilbakemelding, takk for fin omtale!

Mvh Katrine
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Abonnement"

Jeg har hatt abonnement vedr. min jobb i Sparebanken Øst Eiendom. Slutter 31.10.20. Vil gjerne videreføre dette abn. Pga at jeg har aldri hatt problemer. Kontaktet dere igår. Kundemottaker tok raskt tlf. Veldig hyggelig og hjelpsom.

Svar fra Phonero
06.10.2020 14.35
Hei Maj,

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding!

Godt å se at du er fornøyd og at ting løste seg.

Mvh Katrine
Phonero
Martin A
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Styr klar!"
3 syns denne omtalen er nyttig

Aldri Phonero igjen? Dårlig kundeservice. Enorme bruddgebyrer. Kosta 35.000,- og komme seg ut for fire personer. Aldri, aldri igjen....

Svar fra Phonero
07.10.2020 16.00
Hei Martin,

Takk for din tilbakemelding.

Vi er lei oss for du ikke har hatt en god opplevelse hos Phonero.

Godt samarbeid og fornøyde kunder er svært viktig for oss, så jeg vil gjerne se nærmere på saken din, send oss en mail på bytt@phonero.no (ta med telefonnummeret ditt) så tar vi kontakt.

Mvh Mads
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Fikk effektiv hjelp med en gang."

Ringte inn for å få aktivert SIM-kort. Fikk hjelpen jeg trengte etter få øyeblikk og har vært fornøyd med abonnementet siden.

Svar fra Phonero
06.10.2020 12.54
Hei Per,

Så bra du er fornøyd med oss og vår kundeservice.
Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet!

Takk for fin omtale!

Mvh Katrine
Phonero
Gerhard S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Rask og effektiv tilbakemelding👌"

Vi hadde litt problemer med slynge på sentralbord over til mobiltelefon. Ble omgående fikset slik vi ønsket det😊

Svar fra Phonero
06.10.2020 12.18
Hei Gerhard,

Så fint å se at du fikk god hjelp fra oss.

Tusen takk for fin omtale!

Mvh Katrine
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Brukervennlighet"

Det er litt mange tastetrykk for å komme dit man skal for endre på ett abb. Får ikke hentet opp faktura som er betalt kun forside. Det at man må gå inn på forskjellige steder å utføre endringer MBN, huske på å sende inn nytt nummer til MBN. Stenge ett abb da personen som har abb skal ut i permisjon 1 år. Kan kun stenge i 3 mnd.

Svar fra Phonero
07.10.2020 15.59
Hei Ingjerd,

Vi setter pris på tilbakemeldingen.

Vi jobber alltid for å bli bedre, derfor er din tilbakemelding viktig for oss. Gjerne ta kontakt med oss på bytt@phonero.no slik at vi kan komme i kontakt med deg for å se på eventuelle tiltak for å gjøre ting enklere.

Mvh Mads
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Overraskende bra"

Ble veldig positivt overasket da jeg byttet over til Phonero. Godt og se at det endelig har kommet en rimelig operatør på markedet som holder det de lover og vel så det.

Svar fra Phonero
05.10.2020 12.39
Hei Erik,

Vi setter stor pris på tilbakemeldingen!
Godt å se at du er fornøyd!

Mvh Mads
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Rask og hyggelig oppfølging."

Fikk hjelp og lovnad at dem skulle sjekke ut det jeg lurte på og det ble gjort med en gang,ringte også opp igjen dagen før å informere om at dem ikke hadde fått svar ennå på henveldsen.Meget bra.

Svar fra Phonero
05.10.2020 10.57
Hei Reidun,

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding!
Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet!

Mvh Mads
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
"Veldig hyggelige kundebehandlere"

Veldig kundevennlige de jeg har snakket med , jeg har ikke vært kunde lenge så kan ikke uttale meg så mye om alt ennå

Svar fra Phonero
05.10.2020 09.39
Hei Grete,

Så fint å se at du er fornøyd så langt.
Vi setter stor pris på tilbakemeldingen!

Mvh Mads
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"De har skjønt det"
1 syns denne omtalen er nyttig

På support og kundeservice er det vel nesten ikke mulig å bli bedre. Svarer og løser det meste med en gang. Veldig hyggelige folk. Prisene for bedrift er gode. Bra løsninger med sentralbord og apper. Siden de benytter Telia sitt nett har vi områder med noe svak dekning i grisgrendte strøk.

Svar fra Phonero
05.10.2020 09.37
Hei Dan,

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, veldig gøy å lese!

Vi vil gjerne undersøke hvilke områder du opplever utfordringer med dekningen, og på den måten se om det er noe feil eller om det trengs oppgradering.
Ta kontakt med oss på bytt@phonero.no, skriv telefonnummeret så slår vi på tråden.

Mvh Mads
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Rask og nøyaktig"
1 syns denne omtalen er nyttig

VI får alltid raskt svar, våre henvendelser blir løst med en gang, konsulentene er nøye og profesjonelle.

Svar fra Phonero
01.10.2020 09.53
Hei Anita,

Så fint å se at du er fornøyd med oss og vår kundeservice!
Vi setter stor pris på tilbakemeldingen.

Mvh Mads
Phonero
SĂžk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR