Meny

Phonero omtaler og erfaringer

4,0/5
Bra
Kundetilfredshet
Bra
Kundeservice
Bra
Verdi for pengene
Bra
1
av 30 innen
mobilselskap
59%
anbefaler
Phonero
Filtrer omtaler
310
131
42
25
166
Sorter omtaler etter
Viser av 674 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Phonero?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Service på et helt annet nivå!"
1 syns denne omtalen er nyttig

Tror ikke det er mulig å yte bedre kundeservice enn det man får hos Phonero. Raskt, enkelt og uten ventetid. Nesten så man gleder seg til neste gang man trenger litt hjelp!

Svar fra Phonero
14.05.2019 16.53
Hei Vidar,

Veldig gøy å lese tilbakemeldingen din!
Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet!

Mvh Mads
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Har byttet selskap
"Kreditering"

Skulle betale bruddgebyret til det andre selskapet jeg hadde til bedriften, og ingen snakk om at det ble kreditert i samtalen, så etter jeg hadde signert avtalen med de fikk jeg vite det😡 7000 er mye for et lite selskap som mitt.

Svar fra Phonero
07.05.2019 14.55
Hei Merete,

Det stemmer at vi kan kreditere eventuelle bruddgebyr fra tidligere operatør via fratrekk på faktura.
Vi beklager for at du ikke ble godt nok informert om denne rutinen i forkant, og takker for din tilbakemelding.

Mvh Mads
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Vurdering av Phonero"

Vi valgte Phonero pga. pris/fleksibilitet og administrasjonspanelet og var veldig fornøyd med løsningen helt til Telia overtok. Våre ansatte jobber delvis hjemmefra og ute hos kunder/klienter og opplevde en vesentlig dårligere dekning enn den vi hadde med Telenor. En av våre ansatte som bor sentralt i Oslo og høyt over hus i nærheten mistet dekning og måtte stå et spesielt sted i leiligheten for ikke å få brudd på samtalene. Det skjedde ikke tidligere.

Svar fra Phonero
06.05.2019 17.24
Hei Thor,

Takk for din tilbakemelding.

God samtalekvalitet er svært viktig for Phonero.
Vi vil gjerne undersøke hvilke områder dette dreier seg om, og på den måten se om det er noe feil eller om det trengs oppgradering.

Ta gjerne kontakt med oss på bytt@phonero.no, skriv telefonnummeret så tar vi kontakt.

Mvh Mads
Phonero
Sjekk om du betaler for mye hos operatøren din
Vi sammenligner mobilabonnementet ditt mot alle andre på markedet og sjekker om du betaler for mye
Sjekk om jeg betaler for mye
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Funger bra, har ikke hatt problemer"

Har benyttet phonero sine tjenester i flere år. Bytter nå fra jobb mobil til privat avtale da jeg har blitt pensjonist. Ser ingen grunn til å bytte.

Svar fra Phonero
09.05.2019 09.07
Hei Tore,

Takk for hyggelig tilbakemelding!

Så fint å se at du er fornøyd med oss!

Mvh Mads
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Tålmodig, kunnskapsrik, løsningsorientert."

Jeg har alltid vert fornøyd med Phonero, de som jobber der er flinke, tålmodige, kunnskapsrike og løsningsorienterte. Får alltid god hjelp i fra dere.

Svar fra Phonero
09.05.2019 09.07
Hei Joar,

Takk for hyggelig tilbakemelding!

Veldig gøy å lese og vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet!

Mvh Mads
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Byråkratisk"

Byråkratisk når det kommer til eierskifte. Har ikke opplevd det så tungvint med eierskifte hos noen andre leverandører som hos Phonero, enda sammenligningsgrunnlaget er stort siden vi har skiftet eiere og har måttet kontakte samtlige leverandører m.m.. F.eks. krever Phonero signatur fra en i bedriften med signaturrett, som om Phonero har like strengt regelverk som Brønnøysundregistret. I stedetfor å være tydelig i forkant, korrigeres det i etterkant og skaper merarbeid.

Svar fra Phonero
07.05.2019 13.58
Hei,

Takk for din tilbakemelding.

Sikkerheten rundt eierskifte er svært viktig på grunn av at telefonnummer er en personlig eiendel og kan benyttes til identifikasjonstyverier.

Vi jobber alltid for å bli bedre, derfor er din tilbakemelding viktig for oss og vi vil se på andre løsninger som kan gjøre dette enklere i fremtiden.

Ha en fin dag.

Mvh Mads
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Full dekning for mine behov"

Jeg opplever at mitt abonnement hos Phonero gir full dekning for mine behov i forhold til mobiltelefoni og mobildata.

Svar fra Phonero
06.05.2019 11.01
Hei Magnus,

Så fint å se at du er fornøyd med oss!
Vi setter pris på tilbakemeldingen.

Mvh Mads
Phonero
Helje M. K
Kundetilfredshet
"Utrolig bra"

(Anonymisert) har ikke truffet en mann som ham. Jeg skulle inn på et område som for meg var langt over det jeg holder på til vanlig. Han var som en guide i jungelen. passet at jeg det rette i en presset situasjon. Kom i mål takket være han. For en person. Tusen takk.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekning
"Kjempeservice!"

Tusen takk for super service, hyggelig samtale og at dere gjorde det mye enklere enn det jeg fryktet å få løst mitt problem i dag.

Svar fra Phonero
06.05.2019 11.01
Hei Susanne,

Veldig gøy å lese tilbakemeldingen din!
Fint å se problemet løste seg.

Mvh Mads
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Stort sett god tjeneste og service, men potensiale for forbedringer"

God nettbasert telefonsentralløsning - men den mangler flere muligheter til å administrere brukere og abonnement. God nettportal for bedrifter med mye informasjon - men dessverre ikke så lett tilgjengelig informasjon, og bare en så enkel ting som å øke datapakke finnes det ingen mulighet for. Heller ingen instruksjon om hvordan man kan endre sine egne produkter. Her er det stor mulighet for forbedring.

Svar fra Phonero
06.05.2019 11.01
Hei Bernt,

Takk hyggelig tilbakemelding.

Vi jobber for tiden med en ny selvbetjeningsløsning som inneholder mulighet til å endre på datapakker og andre tjenester.
Om du ønsker å være en av våre pilotkunder for å teste denne løsningen før lansering, kan du sende oss en mail til bytt@phonero.no med ditt navn og telefonnummer, så tar vi kontakt med deg.

Mvh Mads
Phonero
Øystein
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Endring av eier av abonnement"

Etter mye frem og tilbake gjorde (anonymisert) mer enn en kan forvente for at saken ordnet seg. Jeg er ekstremt takknemlig for jobben han gjorde for å hjelpe meg.

Svar fra Phonero
02.05.2019 13.13
Hei Øystein,

Veldig gøy å lese tilbakemeldingen din!
Godt å se ting løste seg.

Mvh Mads
Phonero
Asbjørn
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Dårlig på alt...."

Ble lovet full dekning hjemme og gratis faktura på epost... jeg må bruke wifi for å prate i telefonen og det blir problematisk når også wifi er ustabil, faktura kom pr post og det kosta over 100kr i fakturagebyr, når jeg så klager og avbestiller blir jeg i tillegg fakturert 3000 kr eks.mva i avbestillingsgebyr... styr unna dette selskapet er min anbefaling

Svar fra Phonero
06.05.2019 11.01
Hei Asbjørn,

Så synd å høre at du ikke har hatt en god opplevelse hos Phonero, her må vi undersøke.
Uten å kjenne saken i detalj så håper jeg du kan ta kontakt på bytt@phonero.no, husk å legge med fullt navn og telefonnummer så tar vi kontakt.

Mvh Mads
Phonero
Vurderer du Phonero?
Sammenlign mobilabonnement fra Phonero mot alle andre på markedet
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Uklar oversikt over produkter"

Vi har gjort endringer i ulike produkter (inkluderte data, mm) for å spare kostnader (mao. månedlige ad hoc-kjøp av datapakker ble for dyrt). Oversikten over tilgjengelige produkter var umulig å oppdrive, i så stor grad at jeg måtte laste ned rapporter fra bedriftsportalen. Det hadde også vært topp om det var mulig å få oppfølginger med anbefalinger om utvidelse av inkluderte data, basert på hvem som hyppig kjøper datapakker. Jeg skjønner likevel at dette kan være vanskelig å følge opp.

Svar fra Phonero
26.04.2019 13.44
Hei Mikkel,

Takk for din tilbakemelding.
Vi jobber alltid for å bli bedre, derfor er din tilbakemelding viktig for oss.

Ditt innspill er nå sendt videre.

Mvh Mads
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"God kundeservice"

Vi har fast kontaktperson og får alltid raskt svar enten fra henne selv eller en av hennes kolleger. Så super kundeservice

Svar fra Phonero
26.04.2019 13.44
Hei Anne,

Takk for fin tilbakemelding!
Godt å se at du er fornøyd med våre kundebehandlere.

Mvh Mads
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Kundeservice på sitt beste"

Jeg er veldig fornøyd med den hjelpen jeg får fra kundeservice hos Phonero. Kjapp og riktig hjelp hver gang. Det som definitivt kan bli bedre er dekningen og kvaliteten. Jeg var nylig i Karibien og selv med full 4G indikasjon var det ikke tilfredsstillende, og ingen datapakker tilgjengelig til tross for at det er de samme operatørene som på US fastland. Selv på mitt kontor må jeg flytte meg for å få god samtalekvalitet. Men, jeg antar at når man er gjest i Telia sitt nett, så er det som jeg har opplevd tidligere (gjest i Telenor/Network Norway), at man teknisk ikke like direkte på som Telias egne simkort. Her har Phonero/Telia fortsatt en jobb å gjøre. Men kundeservicen, den er det foreløpig ingen som matcher i samme bransje.

Svar fra Phonero
02.05.2019 13.13
Hei Carl,

Takk for din tilbakemelding.

Godt å se at du er fornøyd med vår kundeservice.

Dessverre er datatrafikk dyrt i mange land utenfor EU, dette henger sammen med høye innkjøpspriser. Vi jobber kontinuerlig med å forbedre disse slik at vi alltid kan tilby de beste prisene til våre kunder.

Telia vil ikke bedrive noen form for forskjellsbehandling av sluttbrukere i Telia`s mobilnett, med hensyn til dekning, dekningskvalitet, fremkommelighet eller annen form for teknisk nettkvalitet eller prioritet.
Jeg vil gjerne undersøke planene i ditt område, eller se på andre løsninger som kan hjelpe deg.
Ta kontakt med oss på bytt@phonero.no, skriv telefonnummeret så tar vi kontakt.

Mvh Mads
Phonero
Morten A. H
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Fornøyd"
1 syns denne omtalen er nyttig

Så langt veldig fornøyd med Phonero. Jeg anbefaler gjerne Phonero til venner og bekjente. Dere har hyggelige og imøtekommende saksbehandlere.

Svar fra Phonero
25.04.2019 16.31
Hei Morten,

Veldig gøy å lese tilbakemeldingen din!

Ha en fin dag!

Mvh Mads
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Bra, rask feedback"

Problemstilling med et par abonnement hos jobben min ble løst neste virkedag med et enkelt men fullstendig svar. Veldig fornøyd.

Svar fra Phonero
23.04.2019 12.50
Hei Adrian,

Takk for hyggelig tilbakemelding!
Godt ting løste seg kjapt.

Mvh Mads
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Pristilbud uten moms"
1 syns denne omtalen er nyttig

Ble kunde gjennom telefonsalg fordi de hadde et godt tilbud: større datapakke, billigere abonnement. Det viser nå at de prisene de nevner over telefon er uten moms, nå blir de dyrere en før. Har kontaktet Phonero kundeservice flere ganger uten å få et godt svar.

Svar fra Phonero
12.04.2019 15.48
Hei Jo,

Takk for tilbakemeldingen.

Slik skal det selvfølgelig ikke være og vi vil gjerne se nærmere på saken.
Send en e-post til bytt@phonero.no så skal jeg undersøke dette videre.

Mvh Mads
Phonero
Vurderer du Phonero?
Sammenlign mobilabonnement fra Phonero mot alle andre på markedet
Marianne
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Kundeerfaring fra Phonero gjennom mange år"

Blitt flinke på tilbakemeldinger og hyggelig kundeservice på chat. Liker ikke systemet med bindingstider og avbruddsfaktura ved overføring av abonnement. Savner kundeprat om forbedring av avtale, systemer / bruk og annet.

Svar fra Phonero
12.04.2019 13.31
Hei Marianne,

Takk for konstruktiv tilbakemelding.

Jeg vil gjerne se nærmere på denne saken, send meg en mail på bytt@phonero.no (ta med telefonnummeret ditt) så slår vi på tråden.

Mvh Mads
Phonero
Kundetilfredshet
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig dekning og dårlig lyd"

Samtaler hakker og samtaler brytes. Å gå fra Telenor til Phonero er så å gå 5-6 år tilbake i tid. Generelt dårligere lyd og ustabilt.

Svar fra Phonero
11.04.2019 16.41
Hei,

Dette hørtes ikke bra ut.
God samtalekvalitet er svært viktig for Phonero.

Vi vil gjerne undersøke hvilke områder dette dreier seg om, og på den måten se om det er noe feil eller om det trengs oppgradering
Ta kontakt med oss på bytt@phonero.no, skriv telefonnummeret så slår vi på tråden.

Mvh Mads
Phonero
Kikkan S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Mer enn jeg kunne drømme om"

Fikk 1300,- i merutgift fordi jeg hadde passert grensen på 1000 MB med god margin. Da jeg ringte for å unngå det samme igjen, gjorde damen meg oppmerksom på at jeg ikke hadde fått sms fra Phonero om at jeg var tom for MB - og dermed gikk dette på telefonselskapet. Det var mer enn jeg hadde klart å tenke selv...

Svar fra Phonero
11.04.2019 16.41
Hei Kikkan,

Takk for positiv tilbakemelding!
Godt å se at du er fornøyd.

Mvh Mads
Phonero
Kundetilfredshet
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Forferdelig app og oversikt, og i tillegg dyre"

Du vil aldri vite når og på hva dine data er brukt på. Går du over kvote, straffes du så hardt at du ikke vil eie mobil.

Svar fra Phonero
11.04.2019 14.48
Hei Jan,

Takk for din tilbakemelding.

Høye datakostnader er kjedelig, men kan heldigvis enkelt unngås.
I Bedriftsportalen kan man aktivere datakontroll som sperrer databruken etter 100 % bruk.
Når man går tom, kan man kjøpe ekstra datapakker på 1, 5 eller 15 GB.

Vi hjelper deg gjerne i gang, ta kontakt på bytt@phonero.no

Mvh Mads
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Forbedringsområder"

Det er blitt tungvindt å flytte eksisterende abonnement i ett datterselskap til et annet eller opp til morselskapet. Vi eier og driver alle og opplever nå at enkle endringer blir tungvindt. Før sendte jeg en enkel mail, nå må eierskifteskjema fylles ut hvor jeg sitter som nåværende juridisk eier av nummer og kommende juridisk eier. Krever mye mer tid. Avtalen var at dette skulle gå sømløst, noe det definitivt ikke oppleves som lengre. Når nye abonnement meldes inn, kommer det med priser som ikke er endel av eksisterende avtale og vi må bruke mye tid på å gi tilbakemeldinger og få rettet dette. I tillegg da må vi betale feilaktig faktura før vi evt. får kreditnota. Mye brudd på samtaler, da linjen faller ut. Mye har vært en utfordring fra tidlig av, men nå oppleves det som at ting blir mer tungvindt. Webløsningen i seg selv er bra, men kanskje få åpnet opp at vi som administrerer alle abonnement kan utføre flyttinger selv direkte i løsningen. Dere slipper å bruke tid og vi slipper å kaste bort mer tid.

Svar fra Phonero
11.04.2019 14.45
Hei Sylvi,

Takk for tilbakemeldingen.

Så synd å høre at du ikke har hatt en god nok opplevelse hos Phonero og vi vil gjerne se nærmere på dette.
Uten å kjenne saken i detalj så håper jeg du kan ta kontakt på bytt@phonero.no, husk å legge med fullt navn og telefonnummer så tar vi kontakt.

Mvh Mads
Phonero
Sjekk om du betaler for mye hos operatøren din
Vi sammenligner mobilabonnementet ditt mot alle andre på markedet og sjekker om du betaler for mye
Sjekk om jeg betaler for mye
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Phonero bryr seg"

Phonero support har medarbeidere som bryr seg om å finne gode løsninger for brukerne, og som går en ekstra mil for å få det til.

Svar fra Phonero
10.04.2019 15.39
Hei Erik,

Vi setter pris på tilbakemeldingen.
Veldig gøy å lese!

Mvh Mads
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Meget bra"

Det er lett å få svar, dere ordner opp. Aldri noe tull. Det fungerer rett og slett. Dette er mine erfaringer.

Svar fra Phonero
10.04.2019 15.37
Hei Knut,

Takk for hyggelig tilbakemelding!

Godt å høre at du er fornøyd med oss og vår kundeservice.

Mvh Mads
Phonero
Mobilabonnement fra Phonero
Helt anonymt. Tar kun 1 minutt.
Vis alle mobilabonnement
Finnes det bedre mobilabonnement?
Sammenlign mobilabonnement fra Phonero mot alle mobilabonnement på markedet.
Sammenlign mobilabonnement
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR