Hafslund Strøm har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Vi har variabelpris fra Hafslund, noe de anbefalte som det letteste. Vi bruker både Min Side på nett, sender inn måleravlesning via nett, og betaler med e-faktura. Har ikke fått varsel om måleravlesning fast den 1. i hver måned noe sted elektronisk. Som studenter som aldri har bodd hjemmefra, er vi ikke klare over når man skal lese av måleren, noe vi aldri har fått beskjed om at skal være hver 1. i mnd. Sitter igjen med en strømregning som er 3 ganger større enn vanlig, pga baksmell ifa. måleravlesningen. Da jeg prøvde og ringe var telefonkøen over 15 minutter lang, og når jeg først fikk svar, ble jeg satt over til et annet nummer hvor jeg også måtte stå i telefonkø. Er heller ikke gode på å reklamere for tilbudene sine, eller opptatt av å gi kunden det best mulige tilbudet.
Alt for dyrt og lurer selskap. Det er så dårlig service og man må betale alt du ber om. Det har blitt dyrere selv om de leser strøm forbruk fjern styrt og jeg lurer på om det er bare et lureri. Jeg mener at strøm skulle være billigste her i Norge siden det produseres mye og det here.
Ser at andre brukere her har hatt samme problemer som meg. Hafslund strøm har sendte feil adresseopplysninger til Hafslund Nett, som igjen eies av Hafslund Strøm. Selvom de bekrefter at jeg har registert riktig adresse og mener at Hafslund nett skal slette inkassosak, så mener Hafslund Nett at de ikke kan slette denne og og jeg må kontakte Hafslund strøm for å fjerne saken. Ingen tar ansvar, styr unna!
Får daglige telefoner fra de fra utallige forskjellige nummer. Telefonterror.
Blir nedringet av disse folket. Har kontaktet Hafslund gjentatte ganger for å informere om at jeg ikke er interessert i ha dem som strømleverandør, men de ringer enda. Plagsomt og påtrengende. Useriøs, respektløs aktør.
Hafslund har registrert 2 ulike målere på meg, men driter i å finne ut hvilken som er riktig til min leilighet. Kundeservice har ikke svart på mail, og når jeg tilslutt ringte for å prate med noen, fikk jeg til svar at dette måtte jeg finne ut av selv.
Ble shanghaiet inn i en ny strømavtale av en ivrig telefonselger, som så sendte feil adresseopplysninger til nettleverandøren, Haflund Nett, som faktisk eies av Hafslund Strøm. Riktige opplysninger skulle vært tatt fra Brønnøysundsregisteret, som selgeren vitterlig hadde brukt til å finne frem til meg, allerede. Regninger kom ikke frem, og jeg fikk først vite om kravene etter at inkassosaker var opprettet. Jeg har måttet ta mange, lange telefoner, og skrevet en rekke lange mailer, både til strømleveandør, nettleverandør og inkassobyrået, for å få ryddet opp i dette og få slettet krav om inkasso- og purregebyr, som var påløpt pga en feil Hafslund selv var ansvarlig for. Det har vært lovnader på telefon som ikke ble innfridd og manglende respons på skriflig kommunikasjon. At ting var kommet i orden, fant jeg først ut da jeg fikk den siste regningen. Man lever i uvisshet, mens man lurer på hvilke ekstrautgifter som er i ferd med å påløpe. Føler meg ekstremt dårlig behandlet, av en administrasjon som bærer preg av komplett kaos. De eneste det har vært mulig å kommunisere med, i denne saken, er inkassobyrået, Solvencia A/S. De var også de første til å kontakte meg, i saken. De fant min riktige adresse gjennom Brønnøysundregisteret - naturligvis.
Som standard hadde de satt opp alle tilleggstjenester og det dyreste strømabonnementet.
Dårlig og har ikke fordeler til kundene sine og ekstremt dårlig service.
Her treffer jeg hyggelige folk. De forklarer tydelig og klart om det jeg ønsker av info.
Vi blir lovet at alt skal ordne seg. Betaler faktura, så viser det seg at de sender ut en ekstra regning som havner til forfall uten at vi har fått orginalen. Har i over 1 år hatt dette problemet.
Hafslund Strøm tried so hard to steal money by adding extra fees or adding the previous amouts to the new invoices. After showing the service center all records from the bank to prove every invoice was paid, the service center refused to fix it. Not only one time, but a lot of times. AVOID this company!
Takk til Hafslund som bidro til å rydde opp i Fjordkrafts rot. God service. Bortsett fra et kort kundeforhold hos Fjordkraft har jeg alltid vært kunde hos Hafslund - og blir der.
Har avtalt måler bytte (total 12 stk. I en kontor bygg). Avtale var 17.10.17 kl. 08:00, ingen elektriker duket opp. Eltel (innleid bedrift for bytting av måler), de har ikke fått noen beskjed om tidspunkt. Svar useriøs fra Hafslund å drive et prosjekt de ikke har noen styring på. Kontorer medarbeider, venter på slå på serveren og PCene.
Kontaktet kundeservice for å få flyttet over eksiterende avtale for leilighet i mitt navn (tidligere reg på eks-mann) Opplyser at jeg ønsker nøyaktig det vi hadde per dags dato. Kundeservice sier at de fikser det og at jeg bare må trykke OK på SMS oversendt fra de. Dessverre gjorde jeg det uten å legge merke til at de hadde tatt seg friheten å legge til: - Grønt valg - Espot - Trygg hverdag (Uten å oppgi priser i SMS) Da jeg kontaktet de mente de at det var mitt ansvar å sjekke at de ikke har tillagt tjenester jeg ikke har bestilt. Og vil ikke ta selvkritikk på dette overhodet. Heldigvis finnes El-klagenemda (anbefaler alle å melde det inn) samt Tv2 hjelper deg, mange har opplevd at Hafslund legger til "tjenester" de ikke har bestilt og deretter er kundeservice lite serviceminded når svindelen oppdages. Så jeg oppfordrer alle til å melde dette inn, så ALLE kan bli informert om "tjenestene/tilbudene " til Hafslund og at de eneste som tjener på de er Hafslund. El-klagenemden: Elklage.no Tv2 hjelper deg: tips: tv2.no