DNB Bank opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Har du masse penger så ikke velg dnb dem plutselig stenger kontoen din og kontoen står plutselig i 0 også går du til advokat og politiet så skjer det absolutt ingen ting så vær obs plutselig er konton din tom konto blokkert og ingen kan gjøre noe
Hei Frode! Om penger har forsvunnet fra kontoen din vil vi gjerne hjelpe deg med å finne ut hva som har skjedd! Kontakt oss på tlf 915 04800 eller chat i nettbanken din så ser vi på det! /Erik
I applied for 2 business accounts for 2 separate companies and both got rejected which makes me very disappointed. I did not get any proper reasons for the rejection. I think this bank is not for everyone… Very sad!!
Hi! It's very sad to hear you do not feel that we treated you like we should. Please contact us via chat in the internet bank or by phone 915 04800 so we may look into the cause for the rejection! /Erik
Det har vært en del tull med nettbanken oppigjennom og den er uoversiktlig og vanskelig å navigere i på mobil og nettbrett. Mye tekniske feil. De tar betalt for små tjenester. Og at de klarer å rote og surre med bostedsadressen min som står klart å tydelig i nettbanken at jeg bor i Norge og de vet det selv også. Har også inntekt i Norge som står klart å tydelig, men allikevel truer de med å sperre konto og rapportere meg inn for en feil de har gjort og mener jeg er skattemessig bosatt i et annet land!! Må sende kopi av pass og sensitiv opplysning gjennom posten og ikke elektronisk?! De gjør det svært vsnskelig for kundene sine og det koster penger og tid å printe ut dokumenter for så å skaffe konvolutter og kjøpe frimerker. Kjenner st jeg er rimelig forbanna og provosert.
Hei Mikaela! Som bank stilles det sterke krav til oss ang skatterapportering. Om vi har feil data registrert på deg skal vi selvsagt rette opp i det! Ta kontakt gjennom nettbanken din eller på tlf 915 04800 så får du hjelp. /Erik
Fryktelig dårlig service lik o og nå har de og stjålet pengene mine jeg er syk og trenger medisiner de må bare betale og der nå
Hei Kjersti! Om du mener at det mangler penger på kontoen din må du ta kontakt med oss, enten på chat i nettbanken eller på tlf 915 04800, så skal vi hjelpe deg! /Erik
Norges dårligste bank!! "Jeg kan i dag ikke anbefale denne banken" Skulle bare åpne en konto til kone vi har vært både på kontor og ringte flere ganger til kundeservice men fikk ikke hjelp så ringte til en annen bank fikk hjelp med engang!!
Hei! Leit å høre at du har hatt problemer med å hjelpe din kone å bli kunde. Prosessen tar litt tid når man ikke har BankID, men med BankID går det veldig fort. Håper dere gir oss en ny sjanse om det skulle bli aktuelt i fremtiden /Erik
DnB har aldri kunnet hjelpe meg med smålån. De sa at det var for lite lån til at de ville hjelpe meg. Dette har jeg opplevd to ganger med denne banken. Kunne få lån som var 5 ganger så stort. Opplever også at de følger reglene sine uten å ta hensyn til betalingsevne og vilje.
Hei Monica! Det blir vanskelig å svare deg direkte på dette uten å sette seg inn i saken, men vi har våre rettningslinjer når det gjelder å innvilge lån, både store og små. Det kan oppleves urettferdig, men betalingsevne og historikk er viktige faktorer. I saker med smålån anbefales som oftest kredittkort på veldig små beløp, kanskje det er et alternativ for deg! Ønsker deg en fin dag /Erik
Har stort sett god erfaring med denne banken. Har vært ute for en rotete sak, men den er nå ordnet opp i på tilfredsstillende vis. Det skyldtes også delvis 3.part, så ikke kun DnB sin feil. Ellers er det enkelte punkt på nettsiden som burde vært forbedret, feks enda raskere pålogging og en bedre løsning for oppretting og fjerning av avtalegiro. Likevel er dette nettbanken jeg har likt best av de jeg har hatt til nå. De har også nyttige apper man kan bruke. Dnb har også vært enkle å kontakte og gode på å matche pris i de fleste tilfeller. De har ved flere anledninger matchet lånerente i annen bank etter en rask telefonsamtale. Jeg er nok dessverre ikke mer lojal enn at jeg bytter hvis det kommer bedre tilbud annet sted, men så langt har det altså ikke vært nødvendig :)
Hei! Takk for god tilbakemelding, vi jobber for å gjøre tjenestene våre enda bedre! Ønsker deg en strålende dag /Erik
40 minutter ventetid på kundeservice. Chat med noen som foreslår utrolige endringer for å løse et tilsynelatende problem.
Hei Roy! Jeg beklager at du har hatt en dårlig opplevelse i kontakt med kundesenteret vårt. Det er riktig at vi har hatt en del ventetid på telefon i det siste - spesielt rundt de mest populære tidene for å kontakte oss. Vi har imidlertid åpent fra 07-23, og som regel er det mindre kø hvis man har anledning til å kontakte oss litt tidligere eller senere på dagen. Det er veldig sjelden at det er så lang ventetid på chat, derimot. Da må det i så fall ha vært mens en feilsituasjon har pågått. Du skriver ingenting om hvilket problem du hadde, men jeg håper vi får muligheten til å rette opp ditt inntrykk ved neste anledning. /Sondre
Har vært kunde i DNB i mange år og er stort sett fornøyd. Hadde enkelt gitt 5 stjerner om de hadde vært litt mer aktiv på å sette ned renta når markedet sier det.. Men det løser seg hver gang med en mail:)
Tusen takk for at du tar deg tid til å si hva du synes. Vi skal jobbe hardt for at du skal være fornøyd i fremtiden. /Sondre
Jeg synes DNB alltid har topp service og hjelper velvillig. Jeg har alltid fått god hjelp når jeg trenger det. Det er også enkelt å sende meldinger og få gode svar.
Tusen takk for at du tar deg tid til å si hva du synes. Vi er veldig glade for at du er fornøyd, og skal jobbe hardt for at du skal være fornøyd i fremtiden. /Sondre
Lyver om finansiering som de oppgir på hjemmesiden Ingen oppfølging for små selskaper, oppstarter Høye gebyrer ved utlandske og innlandske transkaksjoner
Hei! Veldig leit å høre at du føler vi har gitt deg uriktig informasjon. Ta kontakt med oss på chat eller telefon 915 04800 så skal vi få rettet opp i dette! /Erik
Dnb har stjelt penger flere ganger, og har løyet til meg flere ganger. Prøver å få tilbake penger jeg har på en ordre jeg har kansellert, og de sier jeg har allerede fått det tilbake, og så sier de etterpå at det aldri ble trukket. Ting som dette har skjedd flere ganger, og det er utrolig mye stress og måtte styre med. Det er altid lang ventetid for å prate med en kundebehandler, og de gir samme unskyldninger vær gang. De prater i sirkler og mener altid det er ingenting de har gjort feil, og feil i systemet dems er umulig, når det klart å tydelig er noe feil med systemet dems. Blir helt sprø av denne banken. De har stelt 900kr fra meg en gang før, som jeg aldri fikk tilbake. Jeg betalte 900kr, det ble trukket ut fra konto, og så trakk de 900kr til. Helt sinnsyk bank.
Hei! Her høres det ut som at du har hatt en reservasjon som har blitt slettet. I så fall vil du ikke se at pengene går ut og ikke at de kommer inn igjen. Om du kan se pengene gå ut av kontoen bør du sende inn en reklamasjon i nettbanken så hjelper vi deg med å få pengene tilbake! /Erik
Fikk ingen svar på chat idag heller, ringer, får opplyst at det er over 20 min ventertid på tlf, 50 før meg i køen, ga opp.
Hei! Dessverre har vi lange køer innimellom og vi synes det er kjedelig når vi ikke får hjulpet alle som tar kontakt. Men vi har lange åpningstider, så med litt tålmodighet får du snakket med oss hver dag mellom 07-23. Sent på kvelden er det ofte korte køer! /Erik
God kundebehandling og raskt svar . Gjelder bedrift og privat.
I fjor så fikk jeg bankkontoen hacket 6 ganger. Det ble tappet penger av konto. De ringte og lurte på om jeg var i USA. Etter gang nr 3 ba jeg de skrive i bank papirene mine at jeg ikke kommer inn i USA grunnet fengsel. Jeg fikk aldri pengene tilbake. De mente at siden jeg ikke hadde innbo forsikring så kunne jeg ikke få de tilbake. Ikke kredittverdig. Siste gangen de ringte så spurte jeg de om de hadde veddemål og ga ut informasjon på hvor lenge jeg hadde ett bankkort. De er uhøflig når du ringer
Hei! Takk for at du deler din opplevelse med oss. Det er leit å høre at vi ikke har klart å gi deg den hjelpen du trengte når kortet ditt ble misbrukt og at du sitter igjen med et dårlig inntrykk av våre rådgivere. Det er dessverre vanskelig å kommentere dette nærmere da jeg ikke har innsyn i hva som har skjedd her, men vi hadde satt stor pris på om du vil sende oss en melding fra postkassen i nettbanken eller slå på tråden til oss på 915 04800 for en prat. Da får vi muligheten til å se nærmere på saken din, og gi deg konkrete svar. /Nina
Chat-boten funker ikke. Å komme i kontakt med kundebehandler pr chat funker ikke. Det er 40 stk foran meg i køen på telefonen.
Hei! Takk for at du deler din opplevelse med oss, og leit å høre at du har hatt problemer med å komme igjennom til kundesenteret, både på telefon og chat. Vårt kundesenter har åpent hver dag hele uken fra 07-23, forsøk gjerne å kontakte oss på ettermiddag/kveld eller helg, det er som regel litt roligere da. Videre så vil alle kunder som starter en chat komme til chatboten først, da den hjelper oss med enkle henvendelser. Alle kunder som trenger hjelp av en rådgiver skal bli satt videre til kundesenteret. Du kan også sende en melding til oss fra postkassen i nettbanken din, så skal vi hjelpe deg! /Nina