DNB Bank opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Sparker sine ansatte, som medfører redusert mulighet for å kunne møte en representant ansikt til ansikt. Skryter av sine egne løsninger på nett, men forstår tydeligvis ikke at når man kontakter kundeservice, så har man allerede prøvd nettløsningen ute hell. Banken er dyr, og tar seg godt betalt. Har en regelrett rævva mobilapplikasjon.
Hei Håkon! Takk for klar tale! Vi har de siste årene lagt ned flere av våre kontorer, men er likevel godt representert de fleste steder i landet. Ønsker du å snakke med en rådgiver kan du når som helst stikke innom ett av disse, eller avtale et møte på forhånd via våre nettsider her: https://www.dnb.no/om-oss/kontorer/kontorer.html Dersom du opplever problemer med våre nettløsninger skal vi selvfølgelig hjelpe deg med dette og er derfor tilgjengelige på telefon og chat 24 timer i døgnet, stort sett hele året! :) Når det kommer til den nye mobilbanken vår så utvikler vi denne kontinuerlig og har den siste måneden gjort en rekke forbedringer og lagt til flere nye funksjoner. Ønsker deg en riktig god dag videre så lenge :) /Jørgen
Vi opplever stadig at kundeservice "glemmer" å opplyse om nødvendige detaljer for å få gjennomført en tjeneste. Som flere andre også kommenterer, opplever vi også arrogant holdning hos kundeservice.
Hei! Sånn skal det selvfølgelig ikke være og vi ønsker gjerne å se på disse sakene slik at vi kan bedre oss. Jeg hadde derfor satt veldig stor pris på om du kunne sende oss en melding fra postkassen i nettbanken din slik at vi kan undersøke hva som skjedde. Ønsker også å takke for din tilbakemelding. Den eneste måten vi kan bli bedre på er gjennom gode tilbakemeldinger! Ønsker deg en riktig god dag videre så lenge :) /Jørgen
Startet ny AS. Bank konto var ordnet greit nok, men etter at firma var ferdig registrert med org nummer klarte dem ikke sett kontoen i gang. Har vært nesten 2 uker nå uten at jeg har tilgang til eget firma konto. Så dårlig kundeservice. Ingen tar kontakt på mail eller telefon!
Hei Jason! Håper dette har ordnet seg nå. Om ikke må vi selvfølgelig få undersøkt hva som har stoppet opp. Vi får dessverre ikke gjort det via en henvendelse her på denne siden, men slå gjerne på tråden til oss på 91504800 eller logg inn på DNB sine sider og start en chat der så er jeg sikker på at vi skal finne ut av det for deg! Ønsker deg en riktig god dag videre så lenge :) /Jørgen
Alt fungerer helt utmerket - gode betingelser og god servise!
Snakker om elendig bank med håpløs service. Det finnes ikke noe positiv å si om banken. Jo en ting når banken er konkurs. Det er en god ting.
Hei Kjell! Leit å høre at du er misfornøyd, men vil likevel takke for tilbakemeldingen :) Ønsker deg en riktig god dag videre så lenge! /Jørgen
Det er vanskelig kommunikasjon med min rådgiver, da jeg sist gang søkte mer boliglån hos banken.
Har vært veldig fornøyd med DNB. Vært kunde der i 13 år. Bra kundebehandling og service.Nettbanken er grei å forstå og bruke. De har hjulpet meg. Fortsetter som kunde der!
Hei! Tusen takk for fantastisk tilbakemelding! Det er godt å høre at du er fornøyd hos oss :) Ønsker deg en riktig god dag videre så lenge! /Jørgen
DNB er en svært bra bank! Veldig bra nettbank og mobilbank app. Trist at de er de dyreste. Men som det sies; Man får hva man betaler for :-)
Hei! Takk for hyggelig tilbakemelding! Ønsker deg en riktig god dag videre så lenge! :) /Jørgen
Jeg er tilfreds og fornøyd. Kundeservice er veldig bra. Jeg er glad.
Hold dere unna denne banken. Bytt bank, det fins så mange andre som er mye bedre
Dere har fryset hele kontoen min uten noe god forklaring, skulle kjøpe en tom i utlandet , og dere mente at jeg burde ha spurt dere om en tillatelsen før at jeg sender pengene min !! Dette er teit
Hei! Takk for din tilbakemelding! Det er litt vanskelig å kommentere dette uten å vite hva som har skjedd, men skjønner selvfølgelig at dette var ergerlig. Er du enda usikker på hvorfor betalingen ble stoppet så logg gjerne inn i nettbanken og start en chat med oss der eller slå på tråden til oss på 91504800 så får vi sjekket opp i det for deg! :) Ønsker deg en riktig god dag videre så lenge. /Jørgen
Dyre debet kort. Dyr kundeservice og lang venting... Jeg har ventet i mange uker for å få innboforsikring.
Hei! Takk for tilbakemeldingen! Kjedelig å høre at du har måttet vente på oss. I enkelte perioder av døgnet har vi den siste tiden hatt lengre ventetid enn det som er akseptabelt. Vi jobber målrettet mot å løse dette og heldigvis ser det ut til at vi er på rett vei. Vi er også åpne 24 timer i døgnet stort sett hele året og er tilgjengelige på chat og telefon (denne har ordinær telefontakst). Jeg håper det har løst seg med innboforsikringen din. Har det ikke det kan du gjerne slå på tråden til oss, starte en chat i nettbanken eller sende en melding fra postkassen der så legger vi det opp for deg med en gang. Ønsker deg en riktig god dag videre så lenge :) /Jørgen
De opererer med en annen praksis enn det som andre banker gjør. F. eks. det Skandiabanken har som praksis.. Har ikke noe gebyrer på mange tjenester og har markedet beste laveste lånerente og høy rente på sparekonto og det er en av de beste i kundebehandling har gjort dem som banken med høyest vekst i Norge.
Hei Ole! Takk for tilbakemelding! Vi skal selvfølgelig være konkurransedyktige på pris og mener også at vi er det. De aller fleste tjenestene våre er gebyrfrie. Dersom du føler at du betaler mye i gebyr så kan det være at vi har gratis alternativer som kan være bedre for deg. Det er litt vanskelig å vurdere uten å vite hvilke gebyrer det er snakk om, men start gjerne en chat i nettbanken din eller slå på tråden til oss på 915 04800 så tar vi en gjennomgang på det for deg :) Dersom du mener du har for høy lånerente eller ønsker bedre avkastning på sparepengene dine så tar vi selvfølgelig gjerne en kikk på det også! /Jørgen
- Alt for mange manuelle rutiner - Personavhengig, blir noen syke så blir "saken" bare borte.. - Antikk nettbank og app Alt i alt, en veldig skuffende bank. Per nå har jeg god rente på mitt boliglån i banken, og det er eneste grunn til at jeg fortsatt har lånet mitt der. Men bruker annen bank til alt annet.
Hei! Og takk for din tilbakemelding! Vi har i dag automatisert de aller fleste tjenestene våre. Videre har vi lansert ny mobilbank og jobber for at denne skal bli landets beste. Dersom en rådgiver blir syk skal selvfølgelig en kollega ta over saken slik at det ikke påvirker kunden. Det er leit å høre at det ikke har vært tilfellet når du har vært i kontakt med oss, men jeg håper du vil gi oss en sjanse til å rette på inntrykket. Slå gjerne på tråden til oss eller start en chat på våre sider så er jeg sikker på at vi kan gi deg et godt helhetlig tilbud :) /Jørgen
Det skal DnB ha all skryt av dem svarer meg tydelig når det gjelder noe jeg lurer på, all skryt til dem i Dnb
Hei! Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Ønsker deg en riktig god dag videre så lenge :) /Jørgen
Forferdelig bank på alle områder, dårlig rente, elending nettbankløsning, total ansvarsfraskrivelse, frekk kundeservice (vist du er så heldig å få prate med en fysisk person) Nå har jeg byttet til Sbanken, jeg skjønner ikke at jeg ikke har gjort dette tidligere. Er du kunde hos DNB så støtter du opp under sosial dumping: https://www.aftenposten.no/okonomi/i/3Eovq/Indere-skal-ha-jobbet-14-16-timer-daglig-for-DNB-i-Oslo Dette er et selskap som har milliardinntekter på din bekostning for å drive sosial dumping og miljøkriminalitet i stor stil. https://www.nrk.no/norge/dnb-trekker-seg-ut-av-dakota-pipeline-prosjektet-1.13446184 https://www.nrk.no/sapmi/dnb-sa-de-solgte-seg-ut-av-_the-black-snake_-_-har-likevel-7-milliarder-i-lan-til-firmaene-bak-1.13749257 Kapitalismen rår ganske godt i dette selskapet.
Hei! Takk for tilbakemeldingen! Det er leit å høre at du har hatt denne erfaringen med oss. Det er dessverre vanskelig å kommentere hva som har skjedd da du var i kontakt med oss her på eksterne nettsider, men om du vil gi oss en ny sjanse så ta gjerne kontakt med oss på chat eller telefon. Når det kommer til samfunnsansvar og bærekraft så er dette noe vi setter høyt og jobber kontinuerlig med. Vi har fortsatt et stykke å gå, men mener vi er godt på vei! Dette gjenspeiles godt i Etisk bankguide som du kan lese her: https://etiskbankguide.no/ Ønsker du enda mer stoff på dette punktet kan du også lese mer detaljert om hva vi gjør på disse områdene ved å besøke våre sider her: https://www.dnb.no/om-oss/samfunnsansvar.html Ønsker deg en riktig god dag videre så lenge :) /Jørgen