ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg pleier aldri å skrive anmeldelse, men dette er den verste kundeservicen jeg har vært borti. Jeg var nettopp innom butikken i dag, og skulle kjøpe en ny iphone 12 pro som jeg har reservert. I det jeg skulle kjøpe en mobil så ble en mannlig selger hos dere ganske upassende og spurte «Hvordan har du penger til å kjøpe denne mobilen, du vet vi ikke tar delbetaling her» Han sa det uten at jeg har nevnt at jeg skal delbetale i det hele tatt! Jeg håper dere tenker dere igjennom hvem dere ansetter hos dere! Jeg har vært fast kunde hos dere i flere år nå, og hvis dere ikke fikser det opp så er det forståelig at dere mister mange kunder.
Hei, Linda Dette var leit å lese! Det var sannsynlig ikke vondt ment fra selgeren sin side, men uansett så ønsker jeg å beklage så mye for den dårlige opplevelsen. Det er veldig hyggelig å høre at du har vært kunde hos oss i flere år, og jeg håper du vil fortsette med det tross det som skjedde. Benytter anledningen til å ønske deg en fin helg! Mvh. Tina ice.no
Jeg er veldig skuffet over kundebehandling hos ice. Etter å ha angret kjøp av Samsung S20 med abonnement får jeg beskjed (etter å ha vært kasteball mellom forskjellige kundebehandlere) at det vil ta opp til en måned å behandle min retur. En måned?? Jeg får også beskjed om at jeg vil motta en faktura for brudd på avtalen!! Brudd på avtalen?? Jeg har brukt angreretten min!! Og de 8000kr som jeg har betalt for telefonen vil være "låst" i en måned?? Dette fører videre til at jeg ikke får bestilt den nye Samsung S21 innen kampanjen er over 28.01.2021 (altså om en uke)! Veldig skuffet over første "møtet" med ice! Dårlig førsteinntrykk!!
Hei, Dette var veldig beklagelig å høre at du har en slik opplevelse med oss! Jeg ønsker gjerne å se hva vi kan gjøre for deg her, så jeg ber deg derfor sende oss en e-post til [email protected] Husk å legg ved navn og mobilnummer. Ha en fin fredag! Mvh. Tina ice.no
Betaler for 10GB i måneden... men til tider får jeg ikke brukt alt og får beskjed om at jeg har brukt opp alt mobildataen utenfor Ice+ nettet. De fleste steder jeg er har ikke Ice+ nett så syns det er skikkelig dårlig når jeg betaler 249 i måneden.
Hei, Malin Det her må vi finne ut av! Vi liker dårlig at ikke ting fungerer som det skal. Kan du få sendt oss en e-post til [email protected] med navnet og mobilnummeret ditt? Jeg er sikker på at vi finner en løsning på dette :) Ha en fin dag! Mvh. Tina ice.no
Ice+ datadekning kommer og går rart nok. Mye ekstra utgifter med ice og utlandet. Holder jevnt over ikke det de lover.
Hei, Per Det er flott å høre at du har blitt tatt godt i mot når du har vært i kontakt med vår kundesupport, men ustabile forhold og krøll liker vi ikke. Send oss gjerne en e-post til [email protected] med fullt navn og telefonnummer, så må vi se om vi finner en løsning. Mvh Anne ice.no
Hei. Bestilte 100gb fra ice for tanta mi. Hun bor alene og i dag 9 dager fra oppstart fikk hun melding om nedsatt hastighet pga oppbrukt datamengde. I appen sto det estimert kostnad på 2800 kroner... Skal 100 gb vare i 1 uke? Godt at det er 30 dagers åpent kjøp. Håper ikke det kommer en astronomisk høy sluttregning....
Hei, Linda Dette hørtes ikke riktig ut! Jeg vil gjerne at vi undersøker dette nærmere. Fint om du vil sende oss en e-post til [email protected] hvor du legger ved ditt og tanta di sitt navn. Ber om at du også legger ved kundenummeret eller telefonnummeret hennes. Ha en fin dag. Mvh. Tina ice.no
Har mobilt bredbånd 300 gb. Hjemmekontor i coronatider. Når noe feiler, som i dag, er det problemer å være kunde: Mobilt Bredbånd: FUNGERER IKKE Kundesenter telefon: FUNGERER IKKE Chat: FUNGERER IKKE Ventet på telefon siden support skulle ha åpnet. Blir oppfordret hvert 3. minutt å sjekke feilmeldingen. Den sier: INGEN FEIL! Ikke lett å få det til å fungere på hjemmekontor med ICE!
Hei, Dette hørtes ikke bra ut! Jeg vil gjerne at vi får sett nærmere på dette og ber deg om å sende oss en e-post til [email protected] Legg ved hele navnet ditt og mobilnummeret eller kundenummeret ditt. Ønsker deg en fin dag! Mvh. Tina ice.no
Har hatt veldig dårlig erfaring med ICE sin kundeservice. Har chattet med de ang ulike utfordringer knyttet til avbestilling av abbonement og telefon. De har forsikret meg om at de skal kansellere og ordne opp, men har ved telefonkontakt sagt at vedkommende har glemt det. Dette ville vært forståelig hvis det skjedde en gang, men har nå opplevd det flere ganger. Det skal sies at jeg har vært ICE kunde i mange år og det har vært ok helt til jeg trengte hjelp fra kundeservice. Dessverre har dette gjort at jeg nå vurderer å bytte operatør da jeg er meget skuffet over ICE sin kundebehandling og klagemulighet.
Hei, Pia Dette var leit å høre! Jeg vil gjerne at vi ser nærmere på dette for å finne frem til en løsning. Fint om du kan sende meg en e-post til [email protected] hvor du oppgir navnet ditt og telefonnummeret ditt. Ønsker deg en fin dag. Mvh. Tina ice.no
Her må det vel være noe galt når 15GB brukes opp på 2 dager?! Har tidligere hatt Telenor 10GB, og det varer en hel mnd?!
Hei, Lisa Dette er noe vi absolutt må se nærmere på. Her vil jeg at du skal sende meg en e-post til [email protected]. Legg ved telefonnummeret ditt og navnet ditt. Jeg ønsker deg en fin dag! Mvh. ice.no
Kontaktet Ice for å endre abonnement. Fikk da mulighet til et abonnement med binding i 12 mnd og da ble prisen like lav som for Ice Ung. Ingen stress å binde meg til noen jeg i utgangspunktet har vært happy med og jeg ser de har konkurransedyktige priser og ordninger. Fornøyd :)
Hei, Maria Så hyggelig å høre at du er fornøyd med vår årsavtale. Det kan absolutt lønne seg å følge med på våre gode tilbud. :D Mvh Anne ice.no
Flott kundeservice, knallbra pris! Da er mine behov innen mobilabo dekket!
Hei, Marius Tusen takk for en kjempehyggelig tilbakemelding. Herlig å høre at du fant beste løsningen for deg hos ice. :D Mvh Anne ice.no
Svært fornøyd med både abonnement og kundeservice.
Hei, Mbg Takk for en kjempehyggelig tilbakemelding. :) Mvh Anne ice.no
Har vært kunde, sammen med hele familien, i 5-6 år nå. Mye bra hos ice.net som gjør at man forblir. Dessverre har ice.net aldri funket i Sudan hvert eneste besøk over 5 år. Den siste gang fikk jeg ikke engang svar på min forespørsel om forslag til innstillinger som muligens kunne hjelpe. Skuffende at samme problem vedvarer etter mange år.
Hei Sharif, Det er veldig leit å høre at du ikke får en optimal tjeneste på oppgitt plassering. :-( Jeg ønsker at du og din familie skal bli værende kunder hos oss, i hvert fall etter så mange år. Med det, ønsker jeg at du sender meg en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummer og en kort beskrivelse av problemet. Ha en fin dag videre! Mvh. Cecilie ice.no
Jeg har lenge tenkt på å bytte til Ice, ikke bare fordi det er billigere, men også for å støtte konkurransen til Telenor, som jeg byttet fra. Vi fant et bra tilbud under Black Friday og slo til på det. Jeg har nå hatt det i ca 1 måned, og her er min erfaring. Jeg var svært skeptisk når jeg leste alle anmeldelsene her inne, og mange hadde mye negativt å si, men som jeg egentlig trodde hele tiden gjaldt ikke omtalene om dårlig dekning en by på størrelse med Ålesund. Jeg er utdannet innen IT, og kan fortelle at teknisk sett så har ice et litt tregere nett en Telenor (men Telia har uansett veldig mye raskere nett en begge), men dette er ikke noe man merker i hverdagen. Faktisk har vi egentlig ikke merket noe til at vi har byttet mobiloperatør! Jeg har også rukket å være på fjellet i Stordalen, og da hoppet vi over på Telia sitt mobilnett (En ordning hvor Telia dekker der Ice ikke har dekning) og dette fungerte suverent. Jeg tok en hastighetstest og fikk resultater oppe i 150mbps. Dette er veldig greit for å være en plass hvor der nesten ikke var dekning i det hele tatt for noen år siden. Jeg har innsett at Telenor er svært dyrt. Om du har Telenor i dag anbefaler jeg deg å bytte, om ikke til ice, hvertfall til Telia. Til sammen sparer vi 8000kr i året. Ice sitt mobilnett er veldig bra i Ålesund, Giske og Sula kommune, og er svært fornøyd med hva vi får for pengene. Eneste minus er at basestasjonene i Ålesund ikke er klar for 5g! Jeg fant ingen utbyggingsplaner, men om dette ikke er på plass når det blir aktuelt, må vi vurdere å bytte til Telia (Som forresten har Norges raskeste mobilnett, ikke Telenor som mange enda tror). Kort oppsummert; Definitivt verdt pengene, og problemfri dekning i hvertfall store deler av Møre og Romsdal, merket nesten ikke noe til byttet fra Telenor. Ikke la deg skremme av dårlige anmeldelser fra folk som ikke er fornøyde, om du selv bor i ett tettbefolket sted. Man hører sjeldent fra de som faktisk er fornøyde.
Hei It D, Dette var en veldig fin omtale fra deg! Tusen takk for at du støtter oss. Det settes veldig stor pris på. :-D Det er veldig gøy å lese at du er fornøyd med oss som din mobiloperatør. Jeg håper også at du forblir fornøyd! Du kan alltid nå oss på chat/telefon/e-post dersom du opplever noen problemer, eller for generelle spørsmål. :-) Tusen takk for at du er kunde hos oss. Jeg ønsker deg en fin dag videre! Mvh. Cecilie ice.no
Meget god pris på mobilabonnementet. Er godt fornøyd.
Ice har best dekning hos meg. Det er viktig siden de fleste har et hull akkurat hvor jeg bor. Bruker delvis eget og Telia sitt nett. Sammen gir det bra dekning. Kundeservice er utmerket.
Hei Per L, Tusen takk for en utrolig hyggelig omtale fra deg! At du er fornøyd med tjenesten og kundeservicen vi gir, gir meg ro i sjelen. :-) Tusen takk for at du er kunde hos oss! Ha en riktig fin dag! Mvh. Cecilie ice.no
Jeg ser at jeg betaler 179 kroner for audio Streaming. Jeg bruker aldri opp data, og laster ikke ned musikk fra Spotify på mobildata og jeg kan ingenting om slike apper. Jeg synes det er dårlig at jeg må betale ca 2500 kroner for noe som skjønner ikke hva det er :(
Hei Nouria, Dette ønsker jeg selvsagt å hjelpe deg med! "Audio Streaming" går under kategorien innholdstjenester og det er fullt mulig å legge inn en sperre mot dette, eller en beløpsgrense. Ta gjerne kontakt med oss på chat, slik at vi kan gi deg videre informasjon. :-) Ha en fin dag! Mvh. Cecilie ice.no