Meny

Xplora Mobile omtaler og erfaringer

SKRIV OMTALE
Bytt til Xplora Mobile
2,1/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Verdi for pengene
Dårlig
23
av 26 innen
mobilselskap
15%
anbefaler
Xplora Mobile
Filtrer omtaler
10
1
2
5
57
Sorter omtaler etter
Viser av 75 omtaler med
Nyeste først
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Xplora Mobile?
Kundetilfredshet
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Oppdatering på gps"
3 syns denne omtalen er nyttig

Fornøyd med at den er enkel å bruke, men vanskelig å få oppdatert hvor hun er. Samt at den har oppgitt plasser der hun ikke har vært.

Isabell H
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Explora"
1 syns denne omtalen er nyttig

De sender masse fakturaer og inkasso flere mnd etter det er sagt opp. Regninger på 405 hver mnd !

Kundetilfredshet
Verdi for pengene
Dekning
"Bra klokke! Anbefaler denne til alle med småbarn"

Vi kjøpte klokke men tok telenor abo. Dette funker fint for oss. Veldig greit å kunne ha kontroll på hvor 5 åringen er og kunne kontakte han når han er med venner alene. Fantastisk app! Alt i alt skaper den trygghet for både voksne og barn.

Kunde 2. Å
Kundetilfredshet
Dekning
Har byttet selskap
"Fin klokke, men ikke så gode funksjoner"
2 syns denne omtalen er nyttig

Det er ikke så mye galt med klokken i seg selv. Den er fin til små barn og brukervennlig. Men jeg opplever at personene bak produktet ikke er så villig til å lytte til brukerne sine og ikke så god på å gi riktig hjelp ang. produktet. Meldingfunksjonen er veldig tungvinn. Og det er mange som har skrevet og tatt kontakt uten å bli tatt på alvor. Det er veldig synd. Jeg tenker at det ikke er kjempe vanskelig for drevne aktører å gjøre noe med, hvis de LYTTER til brukerne sine. Brukerne sier jo ifra fordi de ønsker å hjelpe til å bedre produktet, men av en eller annen grunn tar de det som kritikk ?. Litt synd. De flinkeste på markedet har skjønt det, det er smart å lytte til kundene sine. Håper Xplora ønsker å rette opp det dårlige kundeservice ryktet sitt i fremtiden! :) Vi brukere vil bare hjelpe :)

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Forbanna m****produkt, kjøpt for en måned siden. Byttet 2 SIM-kort og fremdeles ikke mulig å bruke."
3 syns denne omtalen er nyttig

Forbanna møkkaprodukt, kjøpt for en måned siden. Byttet 2 SIM-kort og fremdeles ikke mulig å bruke den. Vurderer å returnere hele møkka.

Vivi S. T
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Amatørmessig"
3 syns denne omtalen er nyttig

Ha god tid om du vil komme i kontakt med de. Og beregn et par ekstra måneder i betaling ved oppsigelse, og for all del ta skjermbilde av chatten.... Og merkelig at mannen kan starte et abonnement i mitt navn, men ikke avslutte samme abonnement?!?!

Hemmelig
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig og dårlig service"
2 syns denne omtalen er nyttig

Fungerer sjelden, får ikke ringe ungene. Bestilte feil reim og returnerte i post. De sier de ikke har mottatt retur og sender meg purringer med gebyr.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Lureri. Ikke bestill 1 års abonnement"

Bestilte abonnement på 139/mnd og så fikk jeg faktura på199/mnd. Jeg skal avslutte abonnementet og kjøpe vanlig mobil i stedet. Jeg hater folk som prøver å lure meg. Jeg bestilte ikke 1 års abonnementet heldigvis. Jeg blir bare irritert av å måtte kontakte kundeservice når jeg ikke har tid.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Helt utrolig at de får drahjelp av både TV2 og dagbladet"
1 syns denne omtalen er nyttig

Helt greit produkt, men det kostet litt over 3000,- første året (klokke + obligatorisk abo). Det finnes ikke kundeservice, og de unngår de mest kritiske blikkene fra media siden de ofte får rosende omtale fra både TV2 og Dagbladet - som legger til i en "bitte-liten" bisetning at de har eierandeler i selskapet. Selskapet styres helt etter god-værs-modellen.. og blir bare mystisk borte når man trenger hjelp. Styr unna hvis du har alternativer.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"God kundeservice, god klokke"
2 syns denne omtalen er nyttig

Vår datter fikk en xplora 3 for noen år siden, som har virket som den skal. Da broren overtok klokka i år, ødela han reima. Jeg sendte en forespørsel til xplora kundeservice, og siden de ikke kunne hjelpe oss med ny reim, fikk vi en ny xgo 2 kostnadsfritt. Det tok noen dager å få svar på mail, men svarene var hyggelige og behjelpelige. Vi er godt fornøyd med produktet, og synes vi har fått veldig god service.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig kundeservice"
5 syns denne omtalen er nyttig

Dårlig kundeservice. Det kan ta flere dager før de svarer på henvendelser på email. Og de har ikke noe telefonnummer man kan ringe. Man må maile fram og tilbake. Dårlig produkt quality.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"INGEN kundeservice"
4 syns denne omtalen er nyttig

Klokken sluttet etter kort tid å vise lokasjon. Jeg har forsøkt gjentatte ganger å kontakte kundeservice. Klokken er på garanti så dette bør de fikse. Men de har kuttet ut kundeservice telefon, og mine eposter svarer de rett og slett ikke på! Håpløs service.

Christian E
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Elendig kundeservice og masse rot."
5 syns denne omtalen er nyttig

Vi fikk telefon i mai, og har brukt mye tid på kommunikasjon med Xplora, som stadig viser til installasjonslink etc. Det viste seg 3 måneder senere, når vi har bygget opp ett sinne og irritasjon til Xplora, at de fant ut at de måtte nullstille noe i sine systemer. i mellomtiden, betalte vi månedlig abbonnement, og måtte ty til andre kostbare løsninger. Mine forsøk på å få noe fornuftig svar virker å bli ignorert. Angrer på kjøpet. Finn andre leverandører enn Xplora.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Hjelpesløs kundeservice"
5 syns denne omtalen er nyttig

Det kan ta flere dager før de svarer på henvendelser på mail. Og de har ikke noe telefonnummer man kan ringe. Man må maile fram og tilbake. Selv når de svarer, kan det ta enda flere dager, før saken er løst.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Ok klokke, men elendig kundeservice"
4 syns denne omtalen er nyttig

Nesten umulig å få hjelp på kundeservice. Kun mulig å kontakte dem pr Mail og det går dagevis før man får svar. De oppgir et telefonnummer man kan ringe, men dette nummeret er stengt. Prøvde også chat, men operatøren avsluttet chatten før jeg fikk forklart problemet. Jeg trengte imeinummeret på klokka for å kunne sende klokka inn for reklamasjon da den sluttet å virke. Ikke mulig å finne dette på klokka da den ikke lot seg skru på, ingen info om dette i appen. Sendte mail om det, men det tok 6 dager å få svar. Gav tilbakemelding i mailen samtidig om hvor dårlig kundeservicen er. Dette ignorerte de fullstendig og har ikke en gang kommentert. Styr unna folkens. Finn et mer seriøst selskap. Dette fremstår som et sirkus! 😡

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Elendig klokke med elendig kundeservice"
3 syns denne omtalen er nyttig

3000kr rett ut av vinduet! Ingen svarer på kundeservice. Klokken er ikke brukbar. Følger alle instruksjoner. Neste var å kontakte kundeservice. Men der svarer ingen.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Grei klokke men dårlig selskap"
2 syns denne omtalen er nyttig

Klokka fungerer forsåvidt og gjør det den skal. Men våre barn jar fått utslett på armen fra metallet fra ladekontakten, og batteritiden er ikke imponerende. Dessuten er abonnementet unødig dyrt, ikke mulig å velge leverandør. Ved oppsigelse blir man fakturert hele måneden man er i pluss hele neste måned, det er en måned mer enn bransjen forøvrig.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Svært begrensende muligheter"
1 syns denne omtalen er nyttig

Kan kun lagre 12 nummer. Kan kun motta fra lagret nummer. Vanskelig oppstart Dårlig batteritid Lite igjen for prisen man betaler. Stor klumpete klokke med utsatt glass. Anbefaler ikke.

Benedikte
Kundetilfredshet
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Telefonen funker ca 1/10 ganger."
3 syns denne omtalen er nyttig

Helt utrolig at man kan selge ’ Telefon’ som er så lite pålitelig- telefonen funker ikke mer enn den funker- veldig dårlig - gøy når det funker men ikke noe å stole på..

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Short battery life"
1 syns denne omtalen er nyttig

My son left his watch at the school at the end of the week. The battery ran out of charge over the weekend and he was unable to find it again. I cancelled the subscription I had. I had prepaid for 6 months. I cancelled on the 2nd of Feb. In April they sent me a faktura to pay for the mobile subscription even when I did not have the watch. My experience has been poor with this watch

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig produkt, lang svartid på kumdeservice,lite funksjonell"
4 syns denne omtalen er nyttig

Får ikke svar fra kundeservice før man bestrider faktura på klokka, starter med at det var fukt i kamera fra dag 1( klaget inn,ikkebadet med)så dårlig samtalekvalitet, flimring i skjerm, selskapet de bruker kommuniserer ikke med andre ,så reparasjon kan ta en evighet. Tatt snart ett år før klagen endelig fikk en returpose. anbefales ikke , hold dere unna. Skjermen tåler lita kontra et produkt fra Garmin ( Xplora har mineralglass), forvent at denme knuser utrolig fort.skuffa og vil aldri anbefale noen å kjøpeklokka. Bruk heller pengene på mobil eller en annen klokke

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Lader ikke"
2 syns denne omtalen er nyttig

Klokken i seg selv er bra og robust du ser til enhver tid hvor barnet befinner seg.men største problemet med klokken er laderen når klokka er tomt for strøm så er det nesten umulig å laden har skjedd flere ganger Hart levert klokken inn til reparasjon hos Elkjøp. da virket det i noen mnd også begynte samme problem igjen løsning ble da ny lader uten at laderen var ødelagt laderen ligger på samme sted og blir brukt bare til denne klokken.sån har det fortsettet flere ganger man kan ikke kjøpe ny lader eller lever inn klokka hvergang klokka ikke tar imot lading som er ofte. Det står på nettsiden til explora at batteriet må aktiveres ved å putte laderen inn og ut flere ganger men selv det hjelper ikke

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Virket i 2 dager"
4 syns denne omtalen er nyttig

Etter 2 dager begynte den å slå seg av og på om igjen og om igjen, selv om den var fulladet. Dårlig lydkvalitet. Dårlig passform til barnehender. Vær obs på at det er lett å bli lurt til å tegne abonnement dobbelt opp hvis du følger brukerveiledning, fordi det ser ut som du ikke klarte å gjennomføre bestilling. Sjekk mottatt Mail og spam-boks for å finne bekreftelse på bestilling. Jeg angrer veldig på kjøpet.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"X4 Anbefales super for 8åring"

Har XPLORA X4 en super klokke, med XPLORA mobil.Kjempe greit for oss og kunne ringe til hverandre og kunne se på på kartet hvor barnet er. Litt svak gps til tider men stort sett bra.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Fantastisk"

Praktisk teknologi som gjør at jeg kan ha kontroll på barna. GPS og tracking med norsk selskap er svært betryggende i hverdagen. Barna syntes det er kjempegøy. Kan sterkt anbefale dette - virker som at de har fått kontroll på kundeservicen og jeg kan absolutt ikke kjenne meg igjen i omtalene under.

Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR