Meny

Xplora Mobile omtaler og erfaringer

SKRIV OMTALE
Bytt til Xplora Mobile
2,0/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Verdi for pengene
Dårlig
25
av 38 innen
mobilselskap
15%
anbefaler
Xplora Mobile
Filtrer omtaler
9
1
0
5
52
Sorter omtaler etter
Viser av 67 omtaler med
Nyeste først
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Xplora Mobile?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Helt utrolig at de får drahjelp av både TV2 og dagbladet"
1 syns denne omtalen er nyttig

Helt greit produkt, men det kostet litt over 3000,- første året (klokke + obligatorisk abo). Det finnes ikke kundeservice, og de unngår de mest kritiske blikkene fra media siden de ofte får rosende omtale fra både TV2 og Dagbladet - som legger til i en "bitte-liten" bisetning at de har eierandeler i selskapet. Selskapet styres helt etter god-værs-modellen.. og blir bare mystisk borte når man trenger hjelp. Styr unna hvis du har alternativer.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"God kundeservice, god klokke"
2 syns denne omtalen er nyttig

Vår datter fikk en xplora 3 for noen år siden, som har virket som den skal. Da broren overtok klokka i år, ødela han reima. Jeg sendte en forespørsel til xplora kundeservice, og siden de ikke kunne hjelpe oss med ny reim, fikk vi en ny xgo 2 kostnadsfritt. Det tok noen dager å få svar på mail, men svarene var hyggelige og behjelpelige. Vi er godt fornøyd med produktet, og synes vi har fått veldig god service.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig kundeservice"
4 syns denne omtalen er nyttig

Dårlig kundeservice. Det kan ta flere dager før de svarer på henvendelser på email. Og de har ikke noe telefonnummer man kan ringe. Man må maile fram og tilbake. Dårlig produkt quality.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"INGEN kundeservice"
3 syns denne omtalen er nyttig

Klokken sluttet etter kort tid å vise lokasjon. Jeg har forsøkt gjentatte ganger å kontakte kundeservice. Klokken er på garanti så dette bør de fikse. Men de har kuttet ut kundeservice telefon, og mine eposter svarer de rett og slett ikke på! Håpløs service.

Christian E
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Elendig kundeservice og masse rot."
4 syns denne omtalen er nyttig

Vi fikk telefon i mai, og har brukt mye tid på kommunikasjon med Xplora, som stadig viser til installasjonslink etc. Det viste seg 3 måneder senere, når vi har bygget opp ett sinne og irritasjon til Xplora, at de fant ut at de måtte nullstille noe i sine systemer. i mellomtiden, betalte vi månedlig abbonnement, og måtte ty til andre kostbare løsninger. Mine forsøk på å få noe fornuftig svar virker å bli ignorert. Angrer på kjøpet. Finn andre leverandører enn Xplora.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Hjelpesløs kundeservice"
4 syns denne omtalen er nyttig

Det kan ta flere dager før de svarer på henvendelser på mail. Og de har ikke noe telefonnummer man kan ringe. Man må maile fram og tilbake. Selv når de svarer, kan det ta enda flere dager, før saken er løst.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Ok klokke, men elendig kundeservice"
3 syns denne omtalen er nyttig

Nesten umulig å få hjelp på kundeservice. Kun mulig å kontakte dem pr Mail og det går dagevis før man får svar. De oppgir et telefonnummer man kan ringe, men dette nummeret er stengt. Prøvde også chat, men operatøren avsluttet chatten før jeg fikk forklart problemet. Jeg trengte imeinummeret på klokka for å kunne sende klokka inn for reklamasjon da den sluttet å virke. Ikke mulig å finne dette på klokka da den ikke lot seg skru på, ingen info om dette i appen. Sendte mail om det, men det tok 6 dager å få svar. Gav tilbakemelding i mailen samtidig om hvor dårlig kundeservicen er. Dette ignorerte de fullstendig og har ikke en gang kommentert. Styr unna folkens. Finn et mer seriøst selskap. Dette fremstår som et sirkus! 😡

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Elendig klokke med elendig kundeservice"
2 syns denne omtalen er nyttig

3000kr rett ut av vinduet! Ingen svarer på kundeservice. Klokken er ikke brukbar. Følger alle instruksjoner. Neste var å kontakte kundeservice. Men der svarer ingen.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Grei klokke men dårlig selskap"
2 syns denne omtalen er nyttig

Klokka fungerer forsåvidt og gjør det den skal. Men våre barn jar fått utslett på armen fra metallet fra ladekontakten, og batteritiden er ikke imponerende. Dessuten er abonnementet unødig dyrt, ikke mulig å velge leverandør. Ved oppsigelse blir man fakturert hele måneden man er i pluss hele neste måned, det er en måned mer enn bransjen forøvrig.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Svært begrensende muligheter"
1 syns denne omtalen er nyttig

Kan kun lagre 12 nummer. Kan kun motta fra lagret nummer. Vanskelig oppstart Dårlig batteritid Lite igjen for prisen man betaler. Stor klumpete klokke med utsatt glass. Anbefaler ikke.

Benedikte
Kundetilfredshet
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Telefonen funker ca 1/10 ganger."
3 syns denne omtalen er nyttig

Helt utrolig at man kan selge ’ Telefon’ som er så lite pålitelig- telefonen funker ikke mer enn den funker- veldig dårlig - gøy når det funker men ikke noe å stole på..

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Short battery life"
1 syns denne omtalen er nyttig

My son left his watch at the school at the end of the week. The battery ran out of charge over the weekend and he was unable to find it again. I cancelled the subscription I had. I had prepaid for 6 months. I cancelled on the 2nd of Feb. In April they sent me a faktura to pay for the mobile subscription even when I did not have the watch. My experience has been poor with this watch

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig produkt, lang svartid på kumdeservice,lite funksjonell"
4 syns denne omtalen er nyttig

Får ikke svar fra kundeservice før man bestrider faktura på klokka, starter med at det var fukt i kamera fra dag 1( klaget inn,ikkebadet med)så dårlig samtalekvalitet, flimring i skjerm, selskapet de bruker kommuniserer ikke med andre ,så reparasjon kan ta en evighet. Tatt snart ett år før klagen endelig fikk en returpose. anbefales ikke , hold dere unna. Skjermen tåler lita kontra et produkt fra Garmin ( Xplora har mineralglass), forvent at denme knuser utrolig fort.skuffa og vil aldri anbefale noen å kjøpeklokka. Bruk heller pengene på mobil eller en annen klokke

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Lader ikke"
2 syns denne omtalen er nyttig

Klokken i seg selv er bra og robust du ser til enhver tid hvor barnet befinner seg.men største problemet med klokken er laderen når klokka er tomt for strøm så er det nesten umulig å laden har skjedd flere ganger Hart levert klokken inn til reparasjon hos Elkjøp. da virket det i noen mnd også begynte samme problem igjen løsning ble da ny lader uten at laderen var ødelagt laderen ligger på samme sted og blir brukt bare til denne klokken.sån har det fortsettet flere ganger man kan ikke kjøpe ny lader eller lever inn klokka hvergang klokka ikke tar imot lading som er ofte. Det står på nettsiden til explora at batteriet må aktiveres ved å putte laderen inn og ut flere ganger men selv det hjelper ikke

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Virket i 2 dager"
4 syns denne omtalen er nyttig

Etter 2 dager begynte den å slå seg av og på om igjen og om igjen, selv om den var fulladet. Dårlig lydkvalitet. Dårlig passform til barnehender. Vær obs på at det er lett å bli lurt til å tegne abonnement dobbelt opp hvis du følger brukerveiledning, fordi det ser ut som du ikke klarte å gjennomføre bestilling. Sjekk mottatt Mail og spam-boks for å finne bekreftelse på bestilling. Jeg angrer veldig på kjøpet.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"X4 Anbefales super for 8åring"

Har XPLORA X4 en super klokke, med XPLORA mobil.Kjempe greit for oss og kunne ringe til hverandre og kunne se på på kartet hvor barnet er. Litt svak gps til tider men stort sett bra.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Fantastisk"

Praktisk teknologi som gjør at jeg kan ha kontroll på barna. GPS og tracking med norsk selskap er svært betryggende i hverdagen. Barna syntes det er kjempegøy. Kan sterkt anbefale dette - virker som at de har fått kontroll på kundeservicen og jeg kan absolutt ikke kjenne meg igjen i omtalene under.

Geir H. K
Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Ubrukelig"
2 syns denne omtalen er nyttig

Styr unna.....bare dårlig. Problemer hver dag, dårlig batteri, ikke dekning, knust skjerm, dobbelfaktureringer, osv...

Morten M. M
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Hei min venner som har barn som ønsker å kjøpe EXPLORA telefon!"
2 syns denne omtalen er nyttig

HEI min venner som har barn som ønsker å kjøpe EXPLORA telefon! Vi hadde en telefon som varte i maks 6 mnd’er 4 måneder på service hos Elkjøp! Men abonnementet du betaler for er løpende etter et år. Så hvis klokken er ødelagt vil du få en løpende faktura etterpå etter et år! Og ingen ny vare iht. kjøpsloven. Og Explora er ikke eier av telefon, men tidligere PEPcall som har skiftet navn for å få et bedre brand! Vi endte opp å kjøpe vanlig ny telefon til vår sønn.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Veldig bra barneklokke"

Veldig bra og nyttig barneklokke til barn. Det er trygghet for for oss foreldre og barn. Ser klager og sånt, men jeg er veldig fornøyd og anbefaler andre denne produktet. Husk forsikring for klokken kan blir lett knust om den faller på bakken

Henriette
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig"
3 syns denne omtalen er nyttig

Dårlig hjelp å få når klokkene ikke virker. Har hatt problemer med to klokker å er like dårlig hjelp hver gang.

Jan Ø. P
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Ikke kjøp!!"
5 syns denne omtalen er nyttig

Aldri har jeg sett et produkt med så mange negative omtaler. Skulle bare ønske at jeg så dem før jeg kjøpte. Nå prøver jeg å finne ut hvorfor det ikke lenger er mulig å ringe til klokken, eller hvorfor klokken ikke vil ringe til meg. Sett YouTube videoer, pratet 3 ganger med kundesenter, besøkt utsalgssted.. Byttet klokke, utrolig at jeg fikk dette av elkjøp, men det er samme greia her. Produktet funker ikke. Rett å slett. Kan ikke stole på at ungen får beskjed, eller at GPS virker. I skrivende stund befinner klokken seg i Afrika i følge GPS. Var nettopp i Stavanger.. Et skikkelig dårlig produkt

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"håpløs service håpløs support"
3 syns denne omtalen er nyttig

Telefonen sluttet å lade etter noen uker. Måtte selv skrive ut sendelapp, skaffe innpakking og sende. Sendte med SIM i klokka så nå når jeg endelig har fått ny klokke står vi uten SIM. Stor i beskrivelsen at de skulle sende med, med det gjorde de ikke. Service og support stenger 16.00. STYR UNNA!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Forferdelig"
5 syns denne omtalen er nyttig

Ekstremt dårlig dekning på både GPS og vanlig nett. Fører til frustrerte foreldre og barn som ikke skjønner noen ting og som blir redde når de prøver å få kontakt med foreldre og ting ikke virker.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Falsk trygghet"
4 syns denne omtalen er nyttig

Kjøpte første klokke september 2013, i innen mai 2020 så har vi hatt 3 klokker. Virker som den skal i en stund, men slutter etterhvert å oppdatere seg, samt at ringefunskjon deaktivererer seg selv. Ikke fornøyd, desverre så er det få lignende produkt på markedet som passer til 5-6 åringer.

Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR