Meny

Xplora Mobile omtaler og erfaringer

1,9/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Verdi for pengene
Dårlig
24
av 36 innen
mobilselskap
13%
anbefaler
Xplora Mobile
Filtrer omtaler
5
1
0
2
39
Sorter omtaler etter
Viser av 47 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Xplora Mobile?
Henriette
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig"
2 syns denne omtalen er nyttig

Dårlig hjelp å få når klokkene ikke virker. Har hatt problemer med to klokker å er like dårlig hjelp hver gang.

Jan Ø. P
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Ikke kjøp!!"
1 syns denne omtalen er nyttig

Aldri har jeg sett et produkt med så mange negative omtaler. Skulle bare ønske at jeg så dem før jeg kjøpte. Nå prøver jeg å finne ut hvorfor det ikke lenger er mulig å ringe til klokken, eller hvorfor klokken ikke vil ringe til meg. Sett YouTube videoer, pratet 3 ganger med kundesenter, besøkt utsalgssted.. Byttet klokke, utrolig at jeg fikk dette av elkjøp, men det er samme greia her. Produktet funker ikke. Rett å slett. Kan ikke stole på at ungen får beskjed, eller at GPS virker. I skrivende stund befinner klokken seg i Afrika i følge GPS. Var nettopp i Stavanger.. Et skikkelig dårlig produkt

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"håpløs service håpløs support"
1 syns denne omtalen er nyttig

Telefonen sluttet å lade etter noen uker. Måtte selv skrive ut sendelapp, skaffe innpakking og sende. Sendte med SIM i klokka så nå når jeg endelig har fått ny klokke står vi uten SIM. Stor i beskrivelsen at de skulle sende med, med det gjorde de ikke. Service og support stenger 16.00. STYR UNNA!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Forferdelig"
2 syns denne omtalen er nyttig

Ekstremt dårlig dekning på både GPS og vanlig nett. Fører til frustrerte foreldre og barn som ikke skjønner noen ting og som blir redde når de prøver å få kontakt med foreldre og ting ikke virker.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Falsk trygghet"
3 syns denne omtalen er nyttig

Kjøpte første klokke september 2013, i innen mai 2020 så har vi hatt 3 klokker. Virker som den skal i en stund, men slutter etterhvert å oppdatere seg, samt at ringefunskjon deaktivererer seg selv. Ikke fornøyd, desverre så er det få lignende produkt på markedet som passer til 5-6 åringer.

Kundetilfredshet
Verdi for pengene
Dekning
"Fornøyd"
1 syns denne omtalen er nyttig

Har kun abonnement og ikke noe annet og det funker utmerket. Kjenner meg ikke igjen i de negative omtalene. Aldri hatt behov for hjelp av kundeservice dog😁

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Horribelt selskap på absolutt alle måter"
5 syns denne omtalen er nyttig

Horribelt selskap på absolutt alle måter. Elendig kundeservice, og et abonnement du i praksis ikke kan komme deg ut av uten å selge mobilklokken. Velg hva som helst annet!

Thomas T
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Ubrukelig"
2 syns denne omtalen er nyttig

Det et helt umulig å aktivere abonnementet på nett. Siden kundeservice er kun mail basert blir dette helt ubrukelig for min del.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Umulig å få oversikt over fakturaene"
3 syns denne omtalen er nyttig

Det er 3 mnd. som vi får fakturaer med bøttevis av gebyrer fra Xplora. Det er ikke betalingsvilje det står på, men det er umulig å få oversikt over fakturaene. De sier at alle fakturaer sendes på e-post og dersom dere opplever at faktura ikke havner i vanlig innboks kan den ha havnet i søppelposten, men det er ikke slik. Fakturaen er betalt ved forfallsdato, men abonnementet er sperret for bruk! Dette abonnementet har skapt oss mer bry enn glede. Styr unna!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Umulig å aktivere sim på Xplora 3 S, får ikke hjelp"
7 syns denne omtalen er nyttig

Kjøpte Xplora 3 S på Elkjøp. Får ikke aktivert sim kort., Får ikke logget inn på min side etter at jeg har registrert meg der... Lenken til opprett ny bruker hjelper ikke til. Ikke noe svar på problemet på Pepcall sine sider. Ikke svar fra kundeservice, som forøvrig ikke er åpen på kvelder og helg - når vi som kunder sitter og sliter med dette elendige produktet! Elkjøp bør tvinge importøren til å velge en seriøs mobilleverandør... For noen elendige greier!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Inkasso før faktura"
6 syns denne omtalen er nyttig

Har i over ett år mottatt inkasso før vi har mottatt faktura, til tross for at vi har sagt opp abb. for over ett år siden.

Ingrid T
Kundetilfredshet
Kundeservice
"Grusomt!"
8 syns denne omtalen er nyttig

Ikke mulig å få tak i dem. Tenk deg nøye om før du bestiller hos dem. Du får ikke tak i dem om du skulle ombestemme deg. Jeg bestilte abo den 26.okt. 10 dager senere var simkortet ikke kommet. Jeg hadde varslet en deadline for abo.oppstart, men den beskjeden har ikke kommet frem. Nå sitter jeg her uten telefon og pepcall holder på bestillingen slik at andre selskaper ikke får komme til. Har ikke ord...

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Lureri, ingen Telenor dekning"
4 syns denne omtalen er nyttig

Vanskelig å bruke på grunn av dårlig dekning . Kundeservice skylder på områder, bare tull. Barna klarer ikke å ringe eller motta samtale fra foreldrene.

Christian P
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Pepcall och Xplora"
1 syns denne omtalen er nyttig

Klockan fungerar dårligt med Pepcall, iallafall på Langhus. Så du kommer kosta dig pengar för App och separat Abon, för att du ska få denna att fungera.

Ragnhild D
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Xplora er noe tull, spar mye penger og kjøp heller en enkel telefon"
3 syns denne omtalen er nyttig

Veldig dårlig lydkvalitet.
Elendig fakturasystem, uten mulighet for e-faktura og avtalegiro.
Få funksjonaliteter (barnet kan for eksempel ikke skrive sms eller høre på musikk)
Sikkerhetshull.
Styrets ladefunksjon.
Summa summarum: styr unna!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Amatørmessig"
1 syns denne omtalen er nyttig

Drøyt 2 uker for å få nytt sim-kort! Intet telefonummer for å få hjelp! Kort og greit tragisk... bare synd man er tvunget til å bruke pep-call når man har vært så uheldig å kjøpe den like dårlige xplora klokken.

Kundetilfredshet
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Ikke bra. Uoversiktlig, og alltid mye dyrere enn månedsprisen."
3 syns denne omtalen er nyttig

Byttet fra chili mobil til dette fordi jeg så at jeg hadde mer data enn jeg trengte, og at jeg betalte for mye jeg ikke brukte. Det var et dårlig valg, for fakturaprisene har skutt i været. Bytter igjen nå etter kun to måneder. Anbefales IKKE.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"missfoenøye"
5 syns denne omtalen er nyttig

Jeg fraråder alle og ikke kjøpe noe fra PepCall Xplora . Bare humbug og masse fakturaer. Dette burde vært på tv2 hjelper deg.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Helt i grenseland"
5 syns denne omtalen er nyttig

Spekulativ markedsføring og kundeservice. Sender plutselige svært dyre regninger, som de deretter forsvarer med at de har informert om dette med liten skrift via en masseutsendt e-post med svært villedende tittel som gjør at folk enten ikke leser den, eller at den aldri kommer frem. Frekk og aggressiv kundeservice.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Forferdelig erfaring med klokken Xplora"
12 syns denne omtalen er nyttig

Det er umulig å få oversikt over hva som er betalt av fakturaene og hva som ikke er betalt. Når jeg spør hvorfor fakturaene ikke dukker opp på hjemmesiden til pepcall så har de veldig gode unnskyldninger for det og så lover de å fikse det. Det ender alltid opp med at jeg får fakturaer med bøttevis av gebyrer fra dem. Det er ikke betalingsvilje det står på, men det er umulig å få oversikt over fakturaene. Selv etter at jeg opprettet avtalegiro så fortsetter de å sende papirfakturaer. Skal aldri gå inn på en ny avtale med Pepcall.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Dårlig erfaring med Pepcall tjeneste / XPlora"
15 syns denne omtalen er nyttig

Ingen svar på support forespørsel omkring klokke som lader seg ut på få timer.
Når klokken sluttet å virke og SIM kort ble overført til annen telefon, slik at vi kunne ha kontakt med barn som var alene hjemme, stengte Pepcall abonnementet og referert "avtalen som alle leser".
Jeg valgte til slutt å betale meg ut av 2-års binding og ba om at de la til rette for at jeg fikk portert nummeret til ny leverandør. Det skulle ordne seg, men de rotet også dette, til slik at jeg mistet nummeret.
De fikk en god deal med kunde som betalte for 2 år, men kun maktet 8 måneder.
Det finnes gode alternativer der ute, så unngå!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Dyrest og dårligst"
7 syns denne omtalen er nyttig

Misvisende markedsføring. Feil i alle fakturaer. Dyrest på utenlandssamtaler. Endeløse diskusjoner kundeservice. Innrømmer aldri feil. Sender til Svea inkasso uten varsel.

Isbjørn
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Problemfritt"
3 syns denne omtalen er nyttig

Min bruk er meget variabel, og PepCall automatgir passer derfor godt. Dekningen er god, hastigheten bra, og jeg har ikke hatt problemer med PepCall i det året jeg har vært kunde.

Mattias K
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Elendig kundeservice"
10 syns denne omtalen er nyttig

Kundeservice er elendig, svarer med en frekk tone, når jeg skulle bytte til et annet selskap fakturerte de meg for en hel måned selvom jeg bare hadde vært kunde 2 dager av påstartet måned etter byttet. Foretningsmodellen er dyrere for forbrukeren en de fleste andre. Jeg har ingenting som er en god erfaring med dette selskapet.

Kunde6783
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"ELENDIG kundeservice"
9 syns denne omtalen er nyttig

Byttet fra PepCall utelukkende på grunn av den utrolig dårlige kundeservicen. Var også mye rot med fakturering. Løfter fra kundebehandlere som ikke ble holdt. Det er heller ikke noe særlig prisgunstig sammenlignet med andre teleoperatører.

Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR