Meny

PepCall omtaler og erfaringer

1,9/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Verdi for pengene
Dårlig
20
av 30 innen
mobilselskap
15%
anbefaler
PepCall
Filtrer omtaler
5
1
0
1
33
Sorter omtaler etter
Viser av 40 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med PepCall?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Horribelt selskap på absolutt alle måter"
1 syns denne omtalen er nyttig

Horribelt selskap på absolutt alle måter. Elendig kundeservice, og et abonnement du i praksis ikke kan komme deg ut av uten å selge mobilklokken. Velg hva som helst annet!

Thomas T
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Ubrukelig"

Det et helt umulig å aktivere abonnementet på nett. Siden kundeservice er kun mail basert blir dette helt ubrukelig for min del.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Umulig å få oversikt over fakturaene"

Det er 3 mnd. som vi får fakturaer med bøttevis av gebyrer fra Xplora. Det er ikke betalingsvilje det står på, men det er umulig å få oversikt over fakturaene. De sier at alle fakturaer sendes på e-post og dersom dere opplever at faktura ikke havner i vanlig innboks kan den ha havnet i søppelposten, men det er ikke slik. Fakturaen er betalt ved forfallsdato, men abonnementet er sperret for bruk! Dette abonnementet har skapt oss mer bry enn glede. Styr unna!

Sjekk om du betaler for mye hos operatøren din
Vi sammenligner mobilabonnementet ditt mot alle andre på markedet og sjekker om du betaler for mye
Sjekk om jeg betaler for mye
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Umulig å aktivere sim på Xplora 3 S, får ikke hjelp"
2 syns denne omtalen er nyttig

Kjøpte Xplora 3 S på Elkjøp. Får ikke aktivert sim kort., Får ikke logget inn på min side etter at jeg har registrert meg der... Lenken til opprett ny bruker hjelper ikke til. Ikke noe svar på problemet på Pepcall sine sider. Ikke svar fra kundeservice, som forøvrig ikke er åpen på kvelder og helg - når vi som kunder sitter og sliter med dette elendige produktet! Elkjøp bør tvinge importøren til å velge en seriøs mobilleverandør... For noen elendige greier!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Inkasso før faktura"
2 syns denne omtalen er nyttig

Har i over ett år mottatt inkasso før vi har mottatt faktura, til tross for at vi har sagt opp abb. for over ett år siden.

Ingrid T
Kundetilfredshet
Kundeservice
"Grusomt!"
6 syns denne omtalen er nyttig

Ikke mulig å få tak i dem. Tenk deg nøye om før du bestiller hos dem. Du får ikke tak i dem om du skulle ombestemme deg. Jeg bestilte abo den 26.okt. 10 dager senere var simkortet ikke kommet. Jeg hadde varslet en deadline for abo.oppstart, men den beskjeden har ikke kommet frem. Nå sitter jeg her uten telefon og pepcall holder på bestillingen slik at andre selskaper ikke får komme til. Har ikke ord...

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Lureri, ingen Telenor dekning"
2 syns denne omtalen er nyttig

Vanskelig å bruke på grunn av dårlig dekning . Kundeservice skylder på områder, bare tull. Barna klarer ikke å ringe eller motta samtale fra foreldrene.

Christian P
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Pepcall och Xplora"
1 syns denne omtalen er nyttig

Klockan fungerar dårligt med Pepcall, iallafall på Langhus. Så du kommer kosta dig pengar för App och separat Abon, för att du ska få denna att fungera.

Sjekk om du betaler for mye hos operatøren din
Vi sammenligner mobilabonnementet ditt mot alle andre på markedet og sjekker om du betaler for mye
Sjekk om jeg betaler for mye
Ragnhild D
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Xplora er noe tull, spar mye penger og kjøp heller en enkel telefon"
2 syns denne omtalen er nyttig

Veldig dårlig lydkvalitet.
Elendig fakturasystem, uten mulighet for e-faktura og avtalegiro.
Få funksjonaliteter (barnet kan for eksempel ikke skrive sms eller høre på musikk)
Sikkerhetshull.
Styrets ladefunksjon.
Summa summarum: styr unna!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Amatørmessig"

Drøyt 2 uker for å få nytt sim-kort! Intet telefonummer for å få hjelp! Kort og greit tragisk... bare synd man er tvunget til å bruke pep-call når man har vært så uheldig å kjøpe den like dårlige xplora klokken.

Kundetilfredshet
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Ikke bra. Uoversiktlig, og alltid mye dyrere enn månedsprisen."
2 syns denne omtalen er nyttig

Byttet fra chili mobil til dette fordi jeg så at jeg hadde mer data enn jeg trengte, og at jeg betalte for mye jeg ikke brukte. Det var et dårlig valg, for fakturaprisene har skutt i været. Bytter igjen nå etter kun to måneder. Anbefales IKKE.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"missfoenøye"
3 syns denne omtalen er nyttig

Jeg fraråder alle og ikke kjøpe noe fra PepCall Xplora . Bare humbug og masse fakturaer. Dette burde vært på tv2 hjelper deg.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Helt i grenseland"
3 syns denne omtalen er nyttig

Spekulativ markedsføring og kundeservice. Sender plutselige svært dyre regninger, som de deretter forsvarer med at de har informert om dette med liten skrift via en masseutsendt e-post med svært villedende tittel som gjør at folk enten ikke leser den, eller at den aldri kommer frem. Frekk og aggressiv kundeservice.

Sjekk om du betaler for mye hos operatøren din
Vi sammenligner mobilabonnementet ditt mot alle andre på markedet og sjekker om du betaler for mye
Sjekk om jeg betaler for mye
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Forferdelig erfaring med klokken Xplora"
8 syns denne omtalen er nyttig

Det er umulig å få oversikt over hva som er betalt av fakturaene og hva som ikke er betalt. Når jeg spør hvorfor fakturaene ikke dukker opp på hjemmesiden til pepcall så har de veldig gode unnskyldninger for det og så lover de å fikse det. Det ender alltid opp med at jeg får fakturaer med bøttevis av gebyrer fra dem. Det er ikke betalingsvilje det står på, men det er umulig å få oversikt over fakturaene. Selv etter at jeg opprettet avtalegiro så fortsetter de å sende papirfakturaer. Skal aldri gå inn på en ny avtale med Pepcall.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Dårlig erfaring med Pepcall tjeneste / XPlora"
12 syns denne omtalen er nyttig

Ingen svar på support forespørsel omkring klokke som lader seg ut på få timer.
Når klokken sluttet å virke og SIM kort ble overført til annen telefon, slik at vi kunne ha kontakt med barn som var alene hjemme, stengte Pepcall abonnementet og referert "avtalen som alle leser".
Jeg valgte til slutt å betale meg ut av 2-års binding og ba om at de la til rette for at jeg fikk portert nummeret til ny leverandør. Det skulle ordne seg, men de rotet også dette, til slik at jeg mistet nummeret.
De fikk en god deal med kunde som betalte for 2 år, men kun maktet 8 måneder.
Det finnes gode alternativer der ute, så unngå!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Dyrest og dårligst"
4 syns denne omtalen er nyttig

Misvisende markedsføring. Feil i alle fakturaer. Dyrest på utenlandssamtaler. Endeløse diskusjoner kundeservice. Innrømmer aldri feil. Sender til Svea inkasso uten varsel.

Isbjørn
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Problemfritt"
3 syns denne omtalen er nyttig

Min bruk er meget variabel, og PepCall automatgir passer derfor godt. Dekningen er god, hastigheten bra, og jeg har ikke hatt problemer med PepCall i det året jeg har vært kunde.

Mattias K
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Elendig kundeservice"
7 syns denne omtalen er nyttig

Kundeservice er elendig, svarer med en frekk tone, når jeg skulle bytte til et annet selskap fakturerte de meg for en hel måned selvom jeg bare hadde vært kunde 2 dager av påstartet måned etter byttet. Foretningsmodellen er dyrere for forbrukeren en de fleste andre. Jeg har ingenting som er en god erfaring med dette selskapet.

Vurderer du PepCall?
Sammenlign mobilabonnement fra PepCall mot alle andre på markedet
Kunde6783
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"ELENDIG kundeservice"
8 syns denne omtalen er nyttig

Byttet fra PepCall utelukkende på grunn av den utrolig dårlige kundeservicen. Var også mye rot med fakturering. Løfter fra kundebehandlere som ikke ble holdt. Det er heller ikke noe særlig prisgunstig sammenlignet med andre teleoperatører.

Oliva H. B
Kundetilfredshet
Har byttet selskap
"Værste mobiltjenesteleverandør noensinne. Ren svindel"
4 syns denne omtalen er nyttig

Har byttet fra pepcall for et par år siden. Ved gjennomgang av brukskonto idag oppdaget vi at de for tredje gang har hevet penger månedlig fra oss. Blir politianmeldt nå. Går jo heller ikke an å komme i kontakt med dem.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Startet billig, dyr over tid"
4 syns denne omtalen er nyttig

Et godt konsept i starten med automatgir som de plutselig forsto genererte for lite avkastning, og derfor økte prisene med flere hundre kroner. Promoterte heller vanlige abonnement, men lot kunder være låst i dette automatgiret som kostet 5-600 kroner med masse ekstra utgifter.

I tillegg er nettsiden så dårlig oppdatert, "11 000 nordmennene har byttet til Pepcall" har vært slagordet siden 2015.
Kan heller ikke bli ringt, dårlig responstid på mail.
Forkastelig, styr unna.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Dyrkjøpt erfaring"
2 syns denne omtalen er nyttig

Da Telia plutselig ikke lenger nådde hyttetelefonen vår måtte jeg si opp ett gammelt abonnement som Chess hadde latt meg beholde i mange år (1 øre pr sekund samtale, ingen minstebeløp), valget ble pepcall med telenordekning og 0. - i minstebeløp. 3 uker etter kjøp fikk jeg regning på fastpris, fant da ut at abonnementet var endret uten varsel!

Frøydis U
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Et billig og godt tilbud"
1 syns denne omtalen er nyttig

Har vært kunde 5-6 måneder og er veldig fornøyd. For de som sender meldinger over Messenger el.a. Via Internett, men ringer av og til uten tilgang til wi-fi er dette et billig alternativ. Å ringe eller sende sms til Norge eller andre Europeiske land fra Spania - er kjempe-billig har du Pap-Call.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Endret pris uten å si fra og fortsetter å fakturere et halvt år etter oppsigelsen"
5 syns denne omtalen er nyttig

Tittelen sier alt, vi ble ikke varslet om endringen i prisene for abonnementene. I tillegg har det fortsatt å sende betalingspåminnelser på en faktura vi ikke har mottatt i utgangspunktet.

Litt etter at folk begynte å miste tiltro til dem fjernet de også telefonnummer fra kundeservicesiden, sannsynligvis for å slippe telefoner fra sinte kunder.

Telefonnummeret eksisterer imidlertid fortsatt, det er bare vanskelig å lete opp. Ring 815 56 046 for å nå dem.

Vurderer du PepCall?
Sammenlign mobilabonnement fra PepCall mot alle andre på markedet
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Mest useriøse virksomhet jeg har sett! Terningkast NEI!"
4 syns denne omtalen er nyttig

Det er ikke ofte jeg tar meg bryet til å skrive omtale om et produkt eller tjeneste, men hvis dette er med på å motvirke at noen flere bytter til Pepcall, så er det så aldeles verdt det.

Pepcall, eid at folkene bak treningskjeden Elixia, kjørte en aggressiv reklamekampanje da de startet opp. De lovet gode betingelser og variabel fakturering basert på ditt faktiske forbruk. De lovet fri bruk av ringeminutter, SMS og MMS og gunstige priser per MB datatrafikk. Ved dataforbruk under en gitt grense ville kunden ikke bli fakturert i det hele tatt.

Jeg, som mange andre byttet til Pepcall, bare for å finne ut senere at de endret kjøpsvilkårene UTEN Å INFORMERE SINE KUNDER! De sendte deretter ut fakturaer i bøtter og spann til alle sine nye godtroende kunder.

I tillegg er de nye prismodellene så lite konkurransedyktige at det vanskelig å tro at de fremdeles er i live. For eksempel så tilbyr ICE 1 GB data og fri MIN/SMS/MMS til 99kr mnd, hvor Pepcall tar hele 189kr mnd for samme produkt... Altså 89% dyrere.

Jeg kontaktet kundeservice og spurte om et bedre tilbud hvis de ønsket å beholde meg som kunde. Etter flere dager fikk jeg endelig svar: "Nei, vi har ingen priskrig da vi er en av de billigste aktørene i markedet"

Da tenkte jeg at de måtte være en gjeng som satt med hode i sanden - de kan da umulig tro at de kan holde på slik?

Uansett... Et lite glimpt på hjemmesidene deres viser at de fremhever som sine styrker:
- Telenordekning
- fri MIN/SMS/MMS,
- gratis bankID
- HD voice.

La meg gjøre dette klinkende klart: ALT (med unntak av telenordekning) er å forvente av en seriøs teleoperatør. Det er på ingen måte "styrker" Pepcall har i forhold til konkurrentene.

Kort sagt tilbyr de samme produkt til en langt dyrere pris, noe det ikke ser ut til at de helt forstår.

STYR LAAAAAAANGT UNNA!

Mobilabonnement fra PepCall
Helt anonymt. Tar kun 1 minutt.
Vis alle mobilabonnement
Auto 0
0 minutter, 0 SMS og 0 MMS
0 GB
pr. mnd
39 kr
pr. mnd
Detaljer
Auto 200 MB
0 minutter, 0 SMS og 0 MMS
0,2 GB
pr. mnd
68 kr
pr. mnd
Detaljer
150 MB
150 minutter, 150 SMS og 150 MMS
0,15 GB
pr. mnd
89 kr
pr. mnd
Detaljer
Auto 1 GB
0 minutter, 0 SMS og 0 MMS
1 GB
pr. mnd
158 kr
pr. mnd
Detaljer
1 GB
Fri tale, SMS og MMS
1 GB
pr. mnd
189 kr
pr. mnd
Detaljer
3 GB
Fri tale, SMS og MMS
3 GB
pr. mnd
239 kr
pr. mnd
Detaljer
Auto 5 GB
0 minutter, 0 SMS og 0 MMS
5 GB
pr. mnd
278 kr
pr. mnd
Detaljer
Finnes det bedre mobilabonnement?
Sammenlign mobilabonnement fra PepCall mot alle mobilabonnement på markedet.
Sammenlign mobilabonnement
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR