Mobiltelefoni

PepCall omtaler og erfaringer

24 verifiserte omtaler
2,4/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Verdi for pengene
Dårlig
21
av 23 innen
mobilselskap
17%
anbefaler
PepCall
Filtrer omtaler
3
1
0
1
19
Sorter omtaler etter
Viser av 24 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med PepCall?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Forferdelig erfaring med klokken Xplora"

Det er umulig å få oversikt over hva som er betalt av fakturaene og hva som ikke er betalt. Når jeg spør hvorfor fakturaene ikke dukker opp på hjemmesiden til pepcall så har de veldig gode unnskyldninger for det og så lover de å fikse det. Det ender alltid opp med at jeg får fakturaer med bøttevis av gebyrer fra dem. Det er ikke betalingsvilje det står på, men det er umulig å få oversikt over fakturaene. Selv etter at jeg opprettet avtalegiro så fortsetter de å sende papirfakturaer. Skal aldri gå inn på en ny avtale med Pepcall.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Dårlig erfaring med Pepcall tjeneste / XPlora"
2 syns denne omtalen er nyttig

Ingen svar på support forespørsel omkring klokke som lader seg ut på få timer.
Når klokken sluttet å virke og SIM kort ble overført til annen telefon, slik at vi kunne ha kontakt med barn som var alene hjemme, stengte Pepcall abonnementet og referert "avtalen som alle leser".
Jeg valgte til slutt å betale meg ut av 2-års binding og ba om at de la til rette for at jeg fikk portert nummeret til ny leverandør. Det skulle ordne seg, men de rotet også dette, til slik at jeg mistet nummeret.
De fikk en god deal med kunde som betalte for 2 år, men kun maktet 8 måneder.
Det finnes gode alternativer der ute, så unngå!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Dyrest og dårligst"
1 syns denne omtalen er nyttig

Misvisende markedsføring. Feil i alle fakturaer. Dyrest på utenlandssamtaler. Endeløse diskusjoner kundeservice. Innrømmer aldri feil. Sender til Svea inkasso uten varsel.

Vurderer du PepCall?
Sammenlign mobilabonnement fra PepCall mot alle andre på markedet
Isbjørn
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Problemfritt"
1 syns denne omtalen er nyttig

Min bruk er meget variabel, og PepCall automatgir passer derfor godt. Dekningen er god, hastigheten bra, og jeg har ikke hatt problemer med PepCall i det året jeg har vært kunde.

Mattias K
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Elendig kundeservice"
2 syns denne omtalen er nyttig

Kundeservice er elendig, svarer med en frekk tone, når jeg skulle bytte til et annet selskap fakturerte de meg for en hel måned selvom jeg bare hadde vært kunde 2 dager av påstartet måned etter byttet. Foretningsmodellen er dyrere for forbrukeren en de fleste andre. Jeg har ingenting som er en god erfaring med dette selskapet.

Kunde6783
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"ELENDIG kundeservice"
2 syns denne omtalen er nyttig

Byttet fra PepCall utelukkende på grunn av den utrolig dårlige kundeservicen. Var også mye rot med fakturering. Løfter fra kundebehandlere som ikke ble holdt. Det er heller ikke noe særlig prisgunstig sammenlignet med andre teleoperatører.

Oliva H. B
Kundetilfredshet
Har byttet selskap
"Værste mobiltjenesteleverandør noensinne. Ren svindel"
2 syns denne omtalen er nyttig

Har byttet fra pepcall for et par år siden. Ved gjennomgang av brukskonto idag oppdaget vi at de for tredje gang har hevet penger månedlig fra oss. Blir politianmeldt nå. Går jo heller ikke an å komme i kontakt med dem.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Startet billig, dyr over tid"
2 syns denne omtalen er nyttig

Et godt konsept i starten med automatgir som de plutselig forsto genererte for lite avkastning, og derfor økte prisene med flere hundre kroner. Promoterte heller vanlige abonnement, men lot kunder være låst i dette automatgiret som kostet 5-600 kroner med masse ekstra utgifter.

I tillegg er nettsiden så dårlig oppdatert, "11 000 nordmennene har byttet til Pepcall" har vært slagordet siden 2015.
Kan heller ikke bli ringt, dårlig responstid på mail.
Forkastelig, styr unna.

Vurderer du PepCall?
Sammenlign mobilabonnement fra PepCall mot alle andre på markedet
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Dyrkjøpt erfaring"
1 syns denne omtalen er nyttig

Da Telia plutselig ikke lenger nådde hyttetelefonen vår måtte jeg si opp ett gammelt abonnement som Chess hadde latt meg beholde i mange år (1 øre pr sekund samtale, ingen minstebeløp), valget ble pepcall med telenordekning og 0. - i minstebeløp. 3 uker etter kjøp fikk jeg regning på fastpris, fant da ut at abonnementet var endret uten varsel!

Frøydis U
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Et billig og godt tilbud"

Har vært kunde 5-6 måneder og er veldig fornøyd. For de som sender meldinger over Messenger el.a. Via Internett, men ringer av og til uten tilgang til wi-fi er dette et billig alternativ. Å ringe eller sende sms til Norge eller andre Europeiske land fra Spania - er kjempe-billig har du Pap-Call.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Endret pris uten å si fra og fortsetter å fakturere et halvt år etter oppsigelsen"
3 syns denne omtalen er nyttig

Tittelen sier alt, vi ble ikke varslet om endringen i prisene for abonnementene. I tillegg har det fortsatt å sende betalingspåminnelser på en faktura vi ikke har mottatt i utgangspunktet.

Litt etter at folk begynte å miste tiltro til dem fjernet de også telefonnummer fra kundeservicesiden, sannsynligvis for å slippe telefoner fra sinte kunder.

Telefonnummeret eksisterer imidlertid fortsatt, det er bare vanskelig å lete opp. Ring 815 56 046 for å nå dem.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Mest useriøse virksomhet jeg har sett! Terningkast NEI!"
4 syns denne omtalen er nyttig

Det er ikke ofte jeg tar meg bryet til å skrive omtale om et produkt eller tjeneste, men hvis dette er med på å motvirke at noen flere bytter til Pepcall, så er det så aldeles verdt det.

Pepcall, eid at folkene bak treningskjeden Elixia, kjørte en aggressiv reklamekampanje da de startet opp. De lovet gode betingelser og variabel fakturering basert på ditt faktiske forbruk. De lovet fri bruk av ringeminutter, SMS og MMS og gunstige priser per MB datatrafikk. Ved dataforbruk under en gitt grense ville kunden ikke bli fakturert i det hele tatt.

Jeg, som mange andre byttet til Pepcall, bare for å finne ut senere at de endret kjøpsvilkårene UTEN Å INFORMERE SINE KUNDER! De sendte deretter ut fakturaer i bøtter og spann til alle sine nye godtroende kunder.

I tillegg er de nye prismodellene så lite konkurransedyktige at det vanskelig å tro at de fremdeles er i live. For eksempel så tilbyr ICE 1 GB data og fri MIN/SMS/MMS til 99kr mnd, hvor Pepcall tar hele 189kr mnd for samme produkt... Altså 89% dyrere.

Jeg kontaktet kundeservice og spurte om et bedre tilbud hvis de ønsket å beholde meg som kunde. Etter flere dager fikk jeg endelig svar: "Nei, vi har ingen priskrig da vi er en av de billigste aktørene i markedet"

Da tenkte jeg at de måtte være en gjeng som satt med hode i sanden - de kan da umulig tro at de kan holde på slik?

Uansett... Et lite glimpt på hjemmesidene deres viser at de fremhever som sine styrker:
- Telenordekning
- fri MIN/SMS/MMS,
- gratis bankID
- HD voice.

La meg gjøre dette klinkende klart: ALT (med unntak av telenordekning) er å forvente av en seriøs teleoperatør. Det er på ingen måte "styrker" Pepcall har i forhold til konkurrentene.

Kort sagt tilbyr de samme produkt til en langt dyrere pris, noe det ikke ser ut til at de helt forstår.

STYR LAAAAAAANGT UNNA!

Hans H. P
Kundetilfredshet
Kundeservice
Har byttet selskap
"Dårlig. Ingen telefonservice"

De sender ikke ut fakturaer på papir, bare på mail. De legger på salær på 400 kr på beløp under kr 200. Bonnier er best i klassen, de stopper abonnementet, og sender bare ut krav på x antall blader, og aldri salær eller renter. Først etter 6 mnd går sakene til inkasso, men uten salær de første 3 mnd.

Sjekk om du betaler for mye hos operatøren din
Vi sammenligner mobilabonnementet ditt mot alle andre på markedet og sjekker om du betaler for mye
Sjekk om jeg betaler for mye
Johansen
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Useriøst"
1 syns denne omtalen er nyttig

Blir fortsatt fakturert fra dette selskapet på tross av at jeg har både byttet abonnement og betalt overprisede regninger fra da jeg var kunde. Styr unna!!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Tull og tøys"
1 syns denne omtalen er nyttig

Tar helt andre avgifter enn de sier, informerer lite eller ingenting. Kundeservice er vanskelig tilgjengelig, og når man først får tak i dem er de mer opptatt av å hjelpe seg selv. Det ble en dyrkjøpt opplevelse. Styr langt unna.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Velg noe annet"
2 syns denne omtalen er nyttig

Elendig kundeservice, endrer på vilkår og priser uten å opplyse. Klarer å fakturere mb på en tlf som ikke har den egenskapen (billig jobbtlf). Anbefaler IKKE pepcall.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Aldri mer pepcall"
2 syns denne omtalen er nyttig

Tegnet et abbonnement som skulle kostet meg 149, - pr mnd. Kort tid etter endret de betingelsene og jeg skiftet operatør. Fikk en regning på 239, - kr som jeg betalte 2 ganger ved en feiltagelse. På det tidspunket var det et tragisk dødsfall i familien og jeg orket ikke krangle på regningen. Men da jeg forsøkte å få de 239 kronene tilbake som jeg hadde betalt for mye, ble jeg møtt med nedlatenhet og uvilje. Masse epost frem og tilbake hvor jeg måtte forklare gang på gang hva saken dreide seg om. Har ikke opplevd maken til såkalt kundeservice. Totalt uintresserte i å løse problemer. Aldri mer. Vurderer å anmelde dem for svindel.

Kundetilfredshet
Har byttet selskap
"Forferdelig useriøst selskap"
3 syns denne omtalen er nyttig

Fikk dette abonnementet anbefalt da jeg er firmatelefon og ikke bruker min private, men jeg ville gjerne beholde mitt gamle mobilnr så jeg opprettet et abonnement. Etter 4 mnd der pinkortet bare har ligget der uten telefon får jeg regning på 80kr for brukt data. Kontakter pepcall men de svarer at de har endret abonnementet sitt uten jeg har fått vite noe. Svært useriøst, hold dere unna.

Sjekk om du betaler for mye hos operatøren din
Vi sammenligner mobilabonnementet ditt mot alle andre på markedet og sjekker om du betaler for mye
Sjekk om jeg betaler for mye
Kundetilfredshet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Omtale av PepCall abbonement .."
2 syns denne omtalen er nyttig

Fikk en melding av en kamerat ang PepCall skulle være billig, ja nesten gratis å ha og bruke. Ettersom jeg bruker telefonen svært lite, tenkte jeg at det kune være ett godt alternativ for meg. Fikk tak i et SIM-kort, og det gikk 2 mndr til jeg fikk en regning på 800 nummer som jeg ikke kunne huske jeg hadde ringt. Brukte telefonen fremdeles svært lite, og senere fikk jeg en regning for databruk (eller det jeg kunne bruke) Jeg bruker ikke telefonen til noe slikt,det nærmeste jeg bruker data, er SMS'er av og til. Regningen for denne telefonoperatøren ble mye større enn det kontantabbonementet jeg hadde hos OneCall , og jeg byttet tilbake igjen, så denne operatøren vil ikke jeg anbefale til noen som bruker telefonen svært lite.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"dette må jo være smart"
2 syns denne omtalen er nyttig

tenkte jeg når jeg byttet over til Pepcall. Har aldri brukt mobilen så lite men får likevel høye regninger. litt over normalt databruk og en utenlandstur eller to koster mer enn det smaker når jeg ser på mobilregningene. I tillegg er dekningen elending . Gikk inn her for å finne et alternativ

Kundetilfredshet
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Raskt og gode svar"

Fikk raskt svar på mine spørsmål. Kunne ikke gi meg PIN koden på mail, men viste meg hvor jeg fant den! Så det var greit nok det!

Magdalena
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Flott"

Super fornøyde! Hele familien har PapCall nå og Auto fungerer veldig bra for oss. Enkelt å bytte.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Dyrt og dårlig"

Styr unna! Veldig høye regninger selvom man bruker mobilen lite.

Vurderer du PepCall?
Sammenlign mobilabonnement fra PepCall mot alle andre på markedet
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Bare tull"

Bare tull med Pepcall. Sender feil fakturaer og svarer ikke ordentlig på henvendelser.

Mobilabonnement fra PepCall
Helt anonymt. Tar kun 1 minutt.
Vis alle mobilabonnement
150 MB
150 minutter, 150 SMS og 150 MMS
0,15 GB
pr. mnd
89 kr
pr. mnd
Detaljer
1 GB
Fri tale, SMS og MMS
1 GB
pr. mnd
189 kr
pr. mnd
Detaljer
3 GB
Fri tale, SMS og MMS
3 GB
pr. mnd
239 kr
pr. mnd
Detaljer
Auto 0
0 minutter, 0 SMS og 0 MMS
0 GB
pr. mnd
39 kr
pr. mnd
Detaljer
Auto 200 MB
0 minutter, 0 SMS og 0 MMS
0,2 GB
pr. mnd
68 kr
pr. mnd
Detaljer
Auto 1 GB
0 minutter, 0 SMS og 0 MMS
1 GB
pr. mnd
158 kr
pr. mnd
Detaljer
Auto 5 GB
0 minutter, 0 SMS og 0 MMS
5 GB
pr. mnd
278 kr
pr. mnd
Detaljer
Finnes det bedre mobilabonnement?
Sammenlign mobilabonnement fra PepCall mot alle mobilabonnement på markedet.
Sammenlign mobilabonnement
Søk Bytt.no