Meny

Xplora Mobile omtaler og erfaringer

SKRIV OMTALE
Bytt til Xplora Mobile
2,1/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Verdi for pengene
Dårlig
24
av 37 innen
mobilselskap
16%
anbefaler
Xplora Mobile
Filtrer omtaler
8
1
0
3
46
Sorter omtaler etter
Viser av 58 omtaler med
Nyeste først
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Xplora Mobile?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Svært begrensende muligheter"

Kan kun lagre 12 nummer. Kan kun motta fra lagret nummer. Vanskelig oppstart Dårlig batteritid Lite igjen for prisen man betaler. Stor klumpete klokke med utsatt glass. Anbefaler ikke.

Benedikte
Kundetilfredshet
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Telefonen funker ca 1/10 ganger."

Helt utrolig at man kan selge ’ Telefon’ som er så lite pålitelig- telefonen funker ikke mer enn den funker- veldig dårlig - gøy når det funker men ikke noe å stole på..

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Short battery life"

My son left his watch at the school at the end of the week. The battery ran out of charge over the weekend and he was unable to find it again. I cancelled the subscription I had. I had prepaid for 6 months. I cancelled on the 2nd of Feb. In April they sent me a faktura to pay for the mobile subscription even when I did not have the watch. My experience has been poor with this watch

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig produkt, lang svartid på kumdeservice,lite funksjonell"
3 syns denne omtalen er nyttig

Får ikke svar fra kundeservice før man bestrider faktura på klokka, starter med at det var fukt i kamera fra dag 1( klaget inn,ikkebadet med)så dårlig samtalekvalitet, flimring i skjerm, selskapet de bruker kommuniserer ikke med andre ,så reparasjon kan ta en evighet. Tatt snart ett år før klagen endelig fikk en returpose. anbefales ikke , hold dere unna. Skjermen tåler lita kontra et produkt fra Garmin ( Xplora har mineralglass), forvent at denme knuser utrolig fort.skuffa og vil aldri anbefale noen å kjøpeklokka. Bruk heller pengene på mobil eller en annen klokke

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Lader ikke"
1 syns denne omtalen er nyttig

Klokken i seg selv er bra og robust du ser til enhver tid hvor barnet befinner seg.men største problemet med klokken er laderen når klokka er tomt for strøm så er det nesten umulig å laden har skjedd flere ganger Hart levert klokken inn til reparasjon hos Elkjøp. da virket det i noen mnd også begynte samme problem igjen løsning ble da ny lader uten at laderen var ødelagt laderen ligger på samme sted og blir brukt bare til denne klokken.sån har det fortsettet flere ganger man kan ikke kjøpe ny lader eller lever inn klokka hvergang klokka ikke tar imot lading som er ofte. Det står på nettsiden til explora at batteriet må aktiveres ved å putte laderen inn og ut flere ganger men selv det hjelper ikke

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Virket i 2 dager"
3 syns denne omtalen er nyttig

Etter 2 dager begynte den å slå seg av og på om igjen og om igjen, selv om den var fulladet. Dårlig lydkvalitet. Dårlig passform til barnehender. Vær obs på at det er lett å bli lurt til å tegne abonnement dobbelt opp hvis du følger brukerveiledning, fordi det ser ut som du ikke klarte å gjennomføre bestilling. Sjekk mottatt Mail og spam-boks for å finne bekreftelse på bestilling. Jeg angrer veldig på kjøpet.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"X4 Anbefales super for 8åring"

Har XPLORA X4 en super klokke, med XPLORA mobil.Kjempe greit for oss og kunne ringe til hverandre og kunne se på på kartet hvor barnet er. Litt svak gps til tider men stort sett bra.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Fantastisk"

Praktisk teknologi som gjør at jeg kan ha kontroll på barna. GPS og tracking med norsk selskap er svært betryggende i hverdagen. Barna syntes det er kjempegøy. Kan sterkt anbefale dette - virker som at de har fått kontroll på kundeservicen og jeg kan absolutt ikke kjenne meg igjen i omtalene under.

Geir H. K
Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Ubrukelig"
1 syns denne omtalen er nyttig

Styr unna.....bare dårlig. Problemer hver dag, dårlig batteri, ikke dekning, knust skjerm, dobbelfaktureringer, osv...

Morten M. M
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Hei min venner som har barn som ønsker å kjøpe EXPLORA telefon!"
2 syns denne omtalen er nyttig

HEI min venner som har barn som ønsker å kjøpe EXPLORA telefon! Vi hadde en telefon som varte i maks 6 mnd’er 4 måneder på service hos Elkjøp! Men abonnementet du betaler for er løpende etter et år. Så hvis klokken er ødelagt vil du få en løpende faktura etterpå etter et år! Og ingen ny vare iht. kjøpsloven. Og Explora er ikke eier av telefon, men tidligere PEPcall som har skiftet navn for å få et bedre brand! Vi endte opp å kjøpe vanlig ny telefon til vår sønn.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Veldig bra barneklokke"

Veldig bra og nyttig barneklokke til barn. Det er trygghet for for oss foreldre og barn. Ser klager og sånt, men jeg er veldig fornøyd og anbefaler andre denne produktet. Husk forsikring for klokken kan blir lett knust om den faller på bakken

Henriette
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig"
3 syns denne omtalen er nyttig

Dårlig hjelp å få når klokkene ikke virker. Har hatt problemer med to klokker å er like dårlig hjelp hver gang.

Jan Ø. P
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Ikke kjøp!!"
4 syns denne omtalen er nyttig

Aldri har jeg sett et produkt med så mange negative omtaler. Skulle bare ønske at jeg så dem før jeg kjøpte. Nå prøver jeg å finne ut hvorfor det ikke lenger er mulig å ringe til klokken, eller hvorfor klokken ikke vil ringe til meg. Sett YouTube videoer, pratet 3 ganger med kundesenter, besøkt utsalgssted.. Byttet klokke, utrolig at jeg fikk dette av elkjøp, men det er samme greia her. Produktet funker ikke. Rett å slett. Kan ikke stole på at ungen får beskjed, eller at GPS virker. I skrivende stund befinner klokken seg i Afrika i følge GPS. Var nettopp i Stavanger.. Et skikkelig dårlig produkt

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"håpløs service håpløs support"
3 syns denne omtalen er nyttig

Telefonen sluttet å lade etter noen uker. Måtte selv skrive ut sendelapp, skaffe innpakking og sende. Sendte med SIM i klokka så nå når jeg endelig har fått ny klokke står vi uten SIM. Stor i beskrivelsen at de skulle sende med, med det gjorde de ikke. Service og support stenger 16.00. STYR UNNA!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Forferdelig"
4 syns denne omtalen er nyttig

Ekstremt dårlig dekning på både GPS og vanlig nett. Fører til frustrerte foreldre og barn som ikke skjønner noen ting og som blir redde når de prøver å få kontakt med foreldre og ting ikke virker.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Falsk trygghet"
4 syns denne omtalen er nyttig

Kjøpte første klokke september 2013, i innen mai 2020 så har vi hatt 3 klokker. Virker som den skal i en stund, men slutter etterhvert å oppdatere seg, samt at ringefunskjon deaktivererer seg selv. Ikke fornøyd, desverre så er det få lignende produkt på markedet som passer til 5-6 åringer.

Lindis H
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Elendig kundeservice"

Venter i 15 min på tlf til kundesenteret hvor jeg hele tiden var først i køen. Men ingen tar tlf.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Problemer og mer enn 1 time ventetid....."

Verst erfaring ever! Vente mere en time på telefon og ikke svar ... en time og minuter!!! OMG

Kundetilfredshet
Verdi for pengene
Dekning
"Fornøyd"
1 syns denne omtalen er nyttig

Har kun abonnement og ikke noe annet og det funker utmerket. Kjenner meg ikke igjen i de negative omtalene. Aldri hatt behov for hjelp av kundeservice dog😁

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Horribelt selskap på absolutt alle måter"
7 syns denne omtalen er nyttig

Horribelt selskap på absolutt alle måter. Elendig kundeservice, og et abonnement du i praksis ikke kan komme deg ut av uten å selge mobilklokken. Velg hva som helst annet!

Thomas T
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Ubrukelig"
3 syns denne omtalen er nyttig

Det et helt umulig å aktivere abonnementet på nett. Siden kundeservice er kun mail basert blir dette helt ubrukelig for min del.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Umulig å få oversikt over fakturaene"
3 syns denne omtalen er nyttig

Det er 3 mnd. som vi får fakturaer med bøttevis av gebyrer fra Xplora. Det er ikke betalingsvilje det står på, men det er umulig å få oversikt over fakturaene. De sier at alle fakturaer sendes på e-post og dersom dere opplever at faktura ikke havner i vanlig innboks kan den ha havnet i søppelposten, men det er ikke slik. Fakturaen er betalt ved forfallsdato, men abonnementet er sperret for bruk! Dette abonnementet har skapt oss mer bry enn glede. Styr unna!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Umulig å aktivere sim på Xplora 3 S, får ikke hjelp"
7 syns denne omtalen er nyttig

Kjøpte Xplora 3 S på Elkjøp. Får ikke aktivert sim kort., Får ikke logget inn på min side etter at jeg har registrert meg der... Lenken til opprett ny bruker hjelper ikke til. Ikke noe svar på problemet på Pepcall sine sider. Ikke svar fra kundeservice, som forøvrig ikke er åpen på kvelder og helg - når vi som kunder sitter og sliter med dette elendige produktet! Elkjøp bør tvinge importøren til å velge en seriøs mobilleverandør... For noen elendige greier!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Inkasso før faktura"
7 syns denne omtalen er nyttig

Har i over ett år mottatt inkasso før vi har mottatt faktura, til tross for at vi har sagt opp abb. for over ett år siden.

Ingrid T
Kundetilfredshet
Kundeservice
"Grusomt!"
8 syns denne omtalen er nyttig

Ikke mulig å få tak i dem. Tenk deg nøye om før du bestiller hos dem. Du får ikke tak i dem om du skulle ombestemme deg. Jeg bestilte abo den 26.okt. 10 dager senere var simkortet ikke kommet. Jeg hadde varslet en deadline for abo.oppstart, men den beskjeden har ikke kommet frem. Nå sitter jeg her uten telefon og pepcall holder på bestillingen slik at andre selskaper ikke får komme til. Har ikke ord...

Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR