Meny

SMB Mobil omtaler og erfaringer

2,9/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
Verdi for pengene
Middels
14
av 26 innen
mobilselskap
46%
anbefaler
SMB Mobil
Filtrer omtaler
24
1
0
2
25
Sorter omtaler etter
Viser av 52 omtaler med
Nyeste først
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med SMB Mobil?
Kundetilfredshet
Kundeservice
"Styr unna! Ingen angrerett."
3 syns denne omtalen er nyttig

Har opplevd det samme som flere andre beskriver. Ble oppringt fra en selger som jeg oppfattet var fra Talkmore som jeg er kunde hos. Han startet samtalen med at jeg skulle få 40% på prisen jeg hadde der. Prata kjapt og klarte desverre å få meg til å trykke ja på SMS før jeg hadde fått lest betingelsene. Ringte kundeservice noen timer etter samtalen med selger, forklarte saken, at jeg ville ut av avtalen. De opprettet en sak på dette, med mine begrunnelser, og lite å komme tilbake med et svar. Etter en uke har jeg fremdeles ikke hørt noe. At det ikke er en angrefrist hos dette selskapet, er ganske utrolig, så mitt råd er å styre unna SMB mobil.

Olafur F
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
"Helt grei kundeservice"

Jeg opplever dem som helt greie og med god kundeservice, de tar kjapt kontakt og løser problemene med engang.

Svar fra SMB Mobil
27.01.2023 15:52
Hei Olafur F Takk for din tilbakemelding. Så hyggelig å høre at du er fornøyd med vår kundeservice, det setter vi pris på! Mvh Charlotte SMB Mobil
Olafur F
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
"Penegrådige"

Jeg ble oppringt av dem og sa ja til et abonnement men ombestemte meg noen dager etterpå og trude jeg hadde angrefrist, men måtte si opp med 3 mnd frist og fikk 5650 kr i bruddgebyr, jeg foreslå at fortsette avtalen men de ville heller ha bruddgebyret nu en ny kunde neste 3 årene, dette viser bare grådighet framfor kundeservice.

Svar fra SMB Mobil
25.01.2023 15:57
Hei Olafur F Takk for din tilbakemelding. Vi ønsker helst at våre kunder blir hos oss enn at de bytter operatør. Kan du sende meg en e-post til [email protected] med nummer, navn og gjerne organisasjonsnummeret ditt slik at jeg kan undersøke saken din nærmere? Mvh Charlotte SMB Mobil
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Kjempegod kundeservice og lave priser!"
3 syns denne omtalen er nyttig

Jeg er svært fornøyd med mitt kundeforhold hos SMB Mobil. De er seriøse og jeg opplever god kundeservice. Når jeg har spørsmål så svarer de med en gang, og er alltid veldig hyggelige. Jeg byttet fra en stor aktør til SMB Mobil, og prisene ble med en gang mye billgere. Jeg anbefaler SMB Mobil til alle!

Svar fra SMB Mobil
24.01.2023 08:47
Hei Tora, Takk for din tilbakemelding. Så utrolig hyggelig at du er så fornøyd med oss og vår kundeservice. Det setter vi stor pris på! Mvh Charlotte SMB Mobil
Kundetilfredshet
Kundeservice
"Føler meg lurt av en telefonselger"
4 syns denne omtalen er nyttig

Har hatt akkurat samme opplevelse som flere andre her beskriver. En selger ringer meg opp, snakker fort og ivrig, får det til å høres ut som han ringer fra Talkmore, hvor jeg er kunde, vil bare opplyse meg om at de setter ned prisen på mitt abonnement- som jo høres bra ut - og så nevner han smb i en bisetning, veldig fort, og at jeg har enk, noe jeg ikke ønsker å knytte til telefonen. Jeg skjønte til slutt tegningen og fikk avsluttet samtalen, men etter så mange tilbakemeldinger på dette, må smb ta på alvor at dette er å lure folk. Det holder ikke å si at "Vi beklager om du opplevde det slik". Her er det bevisst forsøk på svindel.

Svar fra SMB Mobil
24.01.2023 08:45
Hei Line, Takk for din tilbakemelding. Vi tar tilbakemeldingene vi får på dette svært alvorlig, og det blir undersøkt internt med engang det er uklart at vi har ringt fra SMB Mobil. Som jeg har skrevet tidligere også, så er SMB Mobil er en seriøs norsk mobiloperatør. Vi ønsker å utfordre bedriftsmarkedet på mobiltelefoni da vi tilbyr mobilabonnement til lave priser for bedrifter med små og større behov. Alle våre abonnementer inkluderer Full Fart og Full Telenor-dekning. Dette er noe vi er utrolig stolte av og vi jobber hele tiden med å bli bedre. Mvh Charlotte SMB Mobil
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Lureri med SMB mobil"
2 syns denne omtalen er nyttig

Jeg ble oppringt fra SMB-Mobil, men han som ringte meg sa at han er fra Talkmore ( hvor jeg er kunde). Han snakket rask og prøvde å presse meg at jeg skulle sende «JA» tilbake til hans SMS-avtale. Jeg sa at jeg må først lese nøye, men han insisterte at jeg skulle gjør det mens vi snakket siden det var da han hadde alt opprettet for meg. « systemet med registreringen min» Jeg trodde hele tiden at det er min leverandør (Talkmore) jeg snakket med. Det er kun derfor jeg hørte om tilbudet. Han sa at jeg betaler for mye med denne gamle kontrakten og «vi fra Talkmore) har noe bedre. Så sa han en lavere pris og at den vil ikke øke de neste tre årene. Heldigvis sa jeg nei og begynte å utforske om dette firma på nett. Dette er svindel å må anmeldes. Du får ikke det som blir fortalt.

Svar fra SMB Mobil
10.01.2023 08:02
Hei Torsten Takk for din tilbakemelding. Det er ikke vår intensjon at man skal tro at vi er noe annet enn SMB Mobil, så det er trist å lese at dette er inntrykket du sitter igjen med. SMB Mobil er en seriøs norsk mobiloperatør som ønsker å utfordre bedriftsmarkedet på mobiltelefoni. Vi tilbyr mobilabonnement til lave priser for bedrifter med små og større behov. Alle våre abonnementer inkluderer Full Fart og Full Telenor-dekning. Du kan lese mer om oss på www.smbmobil.no. Mvh Charlotte SMB Mobil
Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Sa ikke NOE om MVA avgift i samtalen!!"
2 syns denne omtalen er nyttig

Selger sa ikke noe om MVA avgift og jag spurte om 320kr er allt jag må betale og han sa Ja! Men så står det Eksk MVA på mld som han stresset med att jag skulle svara JA på för jag lest allt. Ber om lydopptak og skal kontakte forbrukerrådet og se om allt dette som står i avtalen er lov. Finnes ikke noen angrerett heller?? Pga bedrift. Veldigt rart.

Svar fra SMB Mobil
09.01.2023 15:56
Hei Sandy Takk for din tilbakemelding. Synd å høre at du følte deg presset til å svare ja, slik skal det ikke være. Ta gjerne kontakt på [email protected] hvis du ønsker at vi skal se nærmere på din sak. Mvh Birgitte SMB Mobil
Linn E. B
Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"Misvisende avtale"
2 syns denne omtalen er nyttig

Hyggelig, flink og tillitsskapende selger, men: - priser viser seg å være eks mva som ikke ble opplyst om på telefon med selger. Dette var grunnlaget for byttet og prissammenligningen som ble gjort over telefon. - abonnementet er knyttet til orgnummer på mitt enkeltpersonforetak og ikke privat slik jeg hadde og vil ha - bindingstid på 36 måneder (?!?!) ble ikke opplyst om i forkant - esim byr på vesentlig utfordringer som jeg spurte spesifikt selger om. Dette fungerer ikke for meg pga min bankforbindelse.

Svar fra SMB Mobil
09.01.2023 15:50
Hei Linn E.B, Takk for din tilbakemelding. Så trist å høre at dette er opplevelsen du sitter igjen med. Håper du har vært i kontakt med vår kundeservice for å løse eSIM-problemene. Ta gjerne kontakt på [email protected] hvis du ønsker at vi skal se nærmere på din sak. Mvh Birgitte SMB Mobil
Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Løgn og bedrag fra SMM selger"
2 syns denne omtalen er nyttig

Ble oppringt fra en som presenterte seg om han var fra telenor og så at jeg hadde opprettet enkeltpersonsforetak og kunne gi et bedre tilbud på grunn av det. En pris ble oppgitt 179kr/mnd Avtalen hørtes god ut og jeg fikk tilsendt en melding der det skulle svares ja for å akseptere tilbudet. Jeg trodde fortsatt det var telenor jeg snakket med. Først der sto det SMB pga av stressende situasjon/sløvhet leste jeg ikke nøye gjennom melding og svarte ja. Forbanna svindel: ikke si klart hvem du representer og oppgi pris uten mva og de overtalte meg til å registrere nummer på firma, så ingen angrerett. Sitter nå fint i saksa. 24mnd bindingtid.

Svar fra SMB Mobil
30.12.2022 11:24
Hei Naiv M, Takk for din tilbakemelding. Det er trist å høre at dette er inntrykket du sitter igjen med. Send gjerne en e-post til [email protected] om du ønsker at jeg undersøker saken din. Mvh Charlotte SMB Mobil
Kundetilfredshet
Har byttet selskap
"Ikke stol på en tlf fra firmaet, sjekk nøye før du sier JA."
3 syns denne omtalen er nyttig

Jeg ble oppringt av en selger som sammenlignet mine priser (inkl. mva) med sine ex.mva priser og ble klart billigere. I tillegg solgte selger abonnement uten binding. Jeg sa opp mitt abb. den 11. nov., plutselig har jeg oppsigelsestid på 3 måneder inkl. inneværende måned,så her må man lese nøye og ikke bare akseptere en sms. Anbefaler ikke dette firmaet i det hele tatt! Takk og lov for at jeg nå har gått over til Telenor som faktisk lar meg slippe betale tre mnd. hos de!

Svar fra SMB Mobil
29.12.2022 14:20
Hei Wenche, Takk for din tilbakemelding. Både i våre tilbud og sms er det spesifisert at priser er eks mva. Samt at det blir opplyst som standard i verifisering. Oppsigelsestid er opplyst i våre vilkår som er henvist til både i sms og tilbud. Men ta gjerne kontakt på [email protected] hvis vi skal se nærmere på din sak Mvh Charlotte SMB Mobil
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Styr unna!"
4 syns denne omtalen er nyttig

Svært aggressiv salgstaktikk. Bett om å svare ja under samtalen, feilinformert muntlig om angrerett. Angra etter 10 minutter må betale bruddgebyr på 4500kr pr abonnement.

Svar fra SMB Mobil
27.12.2022 12:51
Hei Lurt, Takk for din tilbakemelding. Så lenge en avtale er inngått på vegne av et foretak, har man ikke angrerett. Send meg gjerne en e-post til [email protected] med organisasjonsnummer, telefonnummer eller annen informasjon som kan hjelpe meg med å finne deg i systemene slik at jeg kan undersøke saken din. Mvh Charlotte SMB Mobil
Martin F
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Inkompetent"
5 syns denne omtalen er nyttig

SMB viser lite vilje å hjelpe med problemer som oppstår ved nytt abonnement. Jeg har hatt problemer med dekning , som skulle være så bra. SMB skylder på Telenor, dette er noe politiker driver med; skylder på andre. Totalt sett angrer jeg å ha byttet og vurderer nytt bytte ganske snart.

Svar fra SMB Mobil
19.12.2022 11:50
Hei Martin F, Takk for din tilbakemelding, og trist å lese at du angrer bytte. Det var dessverre noen tekniske problemer forrige uke, men de skal ha blitt løst fortløpende. Om du fortsatt opplever problemer ønsker jeg gjerne at du sender meg en e-post til [email protected] slik at jeg kan undersøke dette nærmere. Mvh Charlotte SMB Mobil
Kundetilfredshet
"Styr unna!"
3 syns denne omtalen er nyttig

Ble oppringt av en jente, som jeg forsto var fra Telia - min mobil operatør, og forsto det som at jeg kunne benytte et litt billigere abonnement. Jeg burde jo sjekket bedre, da jeg fikk en sms jeg skulle svare ja på.. De har registrert et abonnement på mitt enmannsforetak, som er oppløst, men fortsatt har et org nr på. Ringer til kundeservice dagen etter, og ønsker å bruke angreretten - men det gikk ikke. Avtaletiden er i tillegg på 36!!! mnd! Må betale 4500.- for løse opp bindingen! Utrolig at slike aktører kan operere på markedet! Styr unna!!

Svar fra SMB Mobil
13.12.2022 09:55
Hei Karina, Takk for din tilbakemelding. Så leit at dette er opplevelsen du sitter igjen med. I og med at organisasjonsnummeret fortsatt er aktivt er det grunnen til at det var mulig å opprette abonnement på det. Anbefaler å undersøke hvordan man avslutter organisasjonsnummeret om det ikke skal være i bruk lenger. Send meg gjerne en e-post til [email protected] med navn, nummer og en oppsummering av saken slik at jeg kan undersøke dette nærmere om du ikke har fått hjelp allerede. Mvh Charlotte SMB Mobil
Magnus B
Kundetilfredshet
"Solgt under falske premisser"
4 syns denne omtalen er nyttig

Jeg fikk en telefon fra en selger som tidligere kontaktet meg da han jobbet i Telia, og fikk inntrykket av at han nå tilbød meg som Telia-kunde en billigere familiepakke fordi jeg har enkeltmannsforetak. Det var IKKE tilfellet, og jeg oppdaget først etter at jeg hadde trykket JA på SMSen at det var et HELT annet selskap, som bruker Telenors nett (noe som ikke fungerer på hytta for meg). Jeg sa at jeg IKKE ville ha noe registrert på mitt enkeltmannsforetak, og fikk beskjed om at det ikke var noe problem; dette ble registrert på meg som privatperson/privat e-post. Det kom IKKE frem i samtalen i det hele tatt, og jeg ble særs forbannet. Jeg ringte sporenstreks kundeservice, som tok telefonen etter tre forsøk. Der ga jeg beskjed om at jeg sporenstreks ville kansellere avtalen. Kundemottakeren jeg snakket med sa at avtalen ikke var blitt effektuert enda, at det ikke var angrefrist for bedrifter (som jeg sa at jeg ikke ville ha noe på), men at de skulle se på saken og gå gjennom LYDOPPTAKET av samtalen - at samtalen ble tatt opp ble heller ikke opplyst om noen gang i samtalen, noe som er i strid med loven. Det ble heller ikke oppgitt at prisene var eks MVA (noe som hadde vært OK dersom jeg sa ja til bedriftsregistrering, noe jeg sa jeg IKKE VILLE, HELT KLART). Dersom de forsøker ser på noen bruddgebyr eller noe her, skal de få forliksråd og advokater på nakken sporenstreks, for jeg fikk helt klart beskjed om at det var null bindingstid. Dersom SMB ser denne (jeg ser de har kommentert her tidligere), kan hun notere seg avtale ****. Den kommer ikke til å skje. SKIKKELIG forbanna på dette.

Svar fra SMB Mobil
13.12.2022 09:46
Hei Magnus B, Takk for din tilbakemelding. Så trist å høre at dette er opplevelsen du sitter igjen med. Jeg ser at avtalenummeret har blitt sensurert på grunn av at det er sensitiv informasjon. Send meg en e-post til [email protected] med navn, nummer og en liten oppsummering av saken slik at jeg kan undersøke dette nærmere for deg. Mvh Charlotte SMB Mobil
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Svindel selskap"
7 syns denne omtalen er nyttig

Ble oppringt av selger som sammenlignet mine priser (inkl. mva) med sine ex.mva priser og ble klart billigere. I tillegg solgte selger abonnement uten binding. Jeg ringer til kundeservice og ber de oppheve avtalen, samme dag (time). Får en epost om at bedrifter ikke trenger å oppgi priser inkl. mva. og at jeg plutselig har oppsigelsestid på 3 måneder inkl. inneværende måned.

Svar fra SMB Mobil
13.12.2022 09:44
Hei Trung, Takk for din tilbakemelding. Så synd å høre at du ikke ønsker å være kunde hos oss likevel. Send oss gjerne e-post til [email protected] om du ikke har fått hjelp allerede. Mvh Charlotte SMB Mobil
Philip M
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Meget godt"
1 syns denne omtalen er nyttig

Ble oppringt av en meget respektabel og hyggelig ung mann, fikk tilbud på fri bruk 100gb til en veldig rimelig pris, og på like god dekning som hos telenor selv!! er meget fornøyd og anbefaler alle å vurdere denne utmerkede operatøren

Svar fra SMB Mobil
13.12.2022 09:43
Hei Philip Takk for din tilbakemelding. Så utrolig hyggelig å høre at du er så fornøyd. Mvh Charlotte SMB Mobil
Svein E. S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Salgsmetoder er gjennomført svindel"
5 syns denne omtalen er nyttig

Har som flere her beskriver blitt ringt av en selger som utgir seg for å være Telenor. Han er veldig vennlig men hastig. Han sier direkte at de ser at jeg har et stort dataforbruk, og at dette er litt i dyreste laget. Jeg bekrefter at jeg er fornøyd med alt utenom at det begynner å bli dyrt. Da sier vedkommende at de ser at dette kan bli i dyreste laget, men at de nå har en kampanje hvor jeg kan komme billigere ut av en totalpakke. Jeg er selvfølgelig interessert i dette. Han kommer med et tilbud som jeg takke ja til. (står på vei inn i et møte og er litt stresset) Han ber meg om å bare svare ja på en sms han sende meg. Noe jeg gjør for å bli ferdig. 30 minutter senere ser jeg gjennom sms fra selskapet. Og da går det opp for meg at jeg er blitt lurt av en som til de grader har oppført seg som en selger fra Telenor. Jeg ringer kundeservice, og nummeret personen jeg fikk telefon fra flere ganger uten at de svarer. Sender dem mail øyeblikkelig om at jeg ikke vil ha noe med dem å gjøre. Ringer igjen kundeservice og nå jeg ringer fra et annet telefon nummer får jeg svar. Gir dem grei melding. Men de vil ikke kansellere dette "tilbudet" Etter flere mailer med dem sier de at de ikke skal flytte abonnement men de kommer til å sende meg et krav om bruddgebyr. Jeg gir dem beskjed at om de gjør det vil de bli anmeldt for svindel. I dag mottok jeg en faktura på 5698,75kr i bruddgebyr (ink moms). Jeg har i dag samtaler med Telenor for å få dem til å se på deres avtale med selskapet da de bruker Telenor sitt linjenett. Jeg vil på det sterkeste advare mot dette selskapet. Dette er mennesker uten noen for moral. Jeg har selvfølgelig selv gjort en stor feil i denne saken, udiskutabelt. Jeg skulle lest sms fra selskapet når jeg fikk denne mye mer nøye enn jeg gjorde!

Svar fra SMB Mobil
02.12.2022 14:20
Hei Svein E. S, Takk for tilbakemeldingen din. Det er trist å høre at du har hatt denne opplevelsen, slik skal det ikke være. SMB Mobil er et norskeid mobilselskap med full Telenordekning. Send meg gjerne en e-post til [email protected] med organisasjonsnummer, telefonnummer eller annen informasjon som kan hjelpe meg med å finne deg i systemene slik at jeg kan ta en gjennomgang av saken din. Mvh Charlotte SMB Mobil
Mathilde
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Føler meg rundlurt!"
5 syns denne omtalen er nyttig

Har som flere her beskriver blitt ringt av en selger som utgir seg for å være Telenor. Jeg fikk vite at alt skulle bli som før, ingen nye fakturaer etc da jeg sa jeg ikke ønsket bytte fra det som nå fungerer hos telenor. Jeg har forsøkt å kontakte dem via mail, fikk den 24/11 frist om å returnere svar på deres mail innen 28/11 da dette var deres frist. Jeg svarte nok en gang 24/11 og etter det har jeg ikke hørt noe tross purring i dag 29/11. ELENDIG kundeservice! At de går etter folk med enkeltforetak som helt klart ikke tenker bedrift er spekulativt og ikke greit! Selgeren var veldig blid og hyggelig, men snakket meg totalt rundt og som sagt føler jeg meg lurt og svindlet. Venter fortsatt på avklaring fra dem, og jeg kommer til å ta dette videre. Det er ikke greit å gå frem på denne måten.

Svar fra SMB Mobil
02.12.2022 14:08
Hei Mathilde Synd at dette er opplevelsen du sitter igjen med. Om du fortsatt ikke har fått svar på e-posten din, vil jeg gjerne at du sender en e-post til [email protected], slik at jeg kan ta en gjennomgang av saken din. Mvh Charlotte SMB Mobil
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Ny kunde"
3 syns denne omtalen er nyttig

Veldig fornøyd med servicen og tilbudet jeg fikk, anbefaler de på det sterkeste

Svar fra SMB Mobil
29.11.2022 09:53
Hei Eric L, Tusen takk for tilbakemeldingen din! Hyggelig å høre at du er så fornøyd med oss. Mvh Charlotte SMB Mobil
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
"tillmötegående"
3 syns denne omtalen er nyttig

fick ett bra, enkelt tilbud perfekt ämnat för mig som avstår från smartphones och onödiga gigabytes.

Svar fra SMB Mobil
29.11.2022 09:52
Hei Markus, Tusen takk for tilbakemeldingen din. Godt å høre at du er fornøyd med det vi tilbyr! Mvh Charlotte SMB Mobil
Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"Ingen angrerett"
5 syns denne omtalen er nyttig

Ble oppring av SMB, og i starten trodde jeg det var Telenor som ringte for å tilby bedriftsabonnement, men skjønte etter hvert at det ikke var det. Jeg hadde allerede planer om å endre til et billigere abonnement, så det hørtes jo fint ut det SMB kunne tilby. Abonnementet var billig ettersom det var et bedriftsabonnement som ble knyttet til enkeltpersonforetaket mitt. Problemet er bare at jeg ikke benytter enkeltpersonforetaket og tenkte derfor ikke over at man ikke har angrerett som bedrift. Det tenkte jeg først over ETTER at jeg hadde svart ja på sms fra SMB og akseptert avtalen, som jeg ble bedt om å gjøre med en gang meldingen tikket inn på mobilen. Selger var veldig ivrig på at jeg skulle svare ja med en gang, noe jeg selvfølgelig ikke skulle latt meg presse til. Sendte mail ang. angrefrist samme dag, og fikk svar om at det ikke var angrerett og at det ville koste 4500 kr å avbryte avtalen. Skjønner at jeg opererer som et firma her, og ikke forbruker, men det virker som at SMB bevisst går etter enkeltpersonforetak fordi det er lett å lure folk som ikke er vant til å tenke som en bedrift.

Svar fra SMB Mobil
29.11.2022 09:51
Hei Silje, Så synd å høre at dette er opplevelsen du sitter igjen med. Når det gjelder bedriftabonnement er det dessverre ikke angrerett. Send oss gjerne en e-post til [email protected] så tar vi gjerne en gjennomgang av saken din. Mvh Charlotte SMB Mobil
Geir I. T
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Beste kundeservice til lave priser"
5 syns denne omtalen er nyttig

Vi har nå benyttet SMB Mobil i over et halvt år og er ekstremt fornøyd! For oss er service viktig, da vi ofte trenger raske leveranser og endringer. Aldri har vi opplevd bedre service enn hos SMB Mobil, og kunne gjerne betalt mer for å ha slik service. At prisene også er lavere enn hos konkurrentene er en finfin bonus! Anbefales på det sterkeste :)

Svar fra SMB Mobil
29.11.2022 09:40
Hei Geir I.T, Tusen takk for en så hyggelig tilbakemelding. Vi er utrolig glad for at du er så fornøyd med vår service, og det er akkurat det vi jobber for. Mvh Charlotte SMB Mobil
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Daglig leder"
5 syns denne omtalen er nyttig

Jag ser fram emot ett gott samarbete med er! Bra bemötande, enkla, trevliga och hjälpsamma! Jag rekommenderar SMB till alla företag.

Svar fra SMB Mobil
29.11.2022 09:36
Hei Nina, Takk for tilbakemeldingen din. Så hyggelig å høre! Vi ser også frem i mot samarbeidet! Mvh Charlotte SMB Mobil
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Fikk alle mine behov dekket med en god pris og enkel overgang."
5 syns denne omtalen er nyttig

Fikk en billigere avtale med mer data og telenor dekning, det som var mest imponerende var selve overgangen da jeg ikke trengte å gjøre noe som helst. Alle behov dekket og super service!

Svar fra SMB Mobil
29.11.2022 09:34
Hei Jonas, Tusen takk for tilbakemeldingen din, dette var hyggelig å høre! Mvh Charlotte SMB Mobil
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Hamsa"
5 syns denne omtalen er nyttig

Veldig bra👍🏽 veldig fornøyd med selskapet……………..

Svar fra SMB Mobil
29.11.2022 09:32
Hei Hamsa, Tusen takk for tilbakemeldingen. Hyggelig å høre at du er fornøyd! Mvh Charlotte SMB Mobil
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR