ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Relativ god dekning hvor jeg enn befinner meg. Fra fjell til fjord.
Bra veldig fornøyd kommer til og beholde dette til min døyan dag.
Dårlig dekning i Ålesund og nærliggende område. Nedlasting på circa 2 til 3 kbyte i gjennomsnitt.
Dekning er upåklagelig, her på sentrale Østland. Jeg har VOLTE, både på ICEs nett og når jeg roamer på Telia. Kundeservice er svært bra, med kort responstid. Pluss for at man kan kjøpe sim hos Narvesen og kutte fire dager av porteringstiden.
Hei Tom, Tusen takk for en fin tilbakemelding. Det varmer mitt hjerte å høre at du er fornøyd med våre tjenester! Ingenting er bedre enn det. Jeg håper du forblir fornøyd kunde, i en lang tid fremover. :-) Ha en fin sommer! Mvh. Julia ice.no
Går merkbart saktere å bruke mobilnett selv med 4G+ dekning, de stedene jeg har god dekning. Mange plasser faller dekning helt ut, f.eks langs E16, egentlig hele veien fra Svenskegrensa til Fagernes.
Hei Lungeemfysem, Så leit å høre at du opplever ustabil dekning. Uten kjennskap til saken, blir det vanskelig å kommentere den. Send oss en e-post til [email protected] med fullt navn og telefonnummer, så skal vi få undersøkt saken for deg. Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no
Skulle kjøpe p30pro. Før jeg fikk betalt ble klokken 00.01 og tilbudet gikk ut på sekundet og betaling ikke gjennomført. Da jeg sa det var dårlig kundebehandling og at jeg vil flytte abonnementet mitt sa han det var opp til meg og lykke til. Kundene må gis tid til å foreta betaling som er påbegynt. Også store uklarheter i bestillingen på nett.
Hei Christoffer, Så leit å høre at du har hatt en slik opplevelse med oss. Uten kjennskap til saken, blir det dessverre vanskelig å kommentere den. Send oss gjerne en e-post til [email protected], med fullt navn og telefonnummer, så skal vi se nærmere på dette. Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no
Dårlig dekning, dataroamingen virker plutselig ikke. Styr for all del unna dette! Måtte velge det pga mobilkjøp i fjor, men det valget kommer jeg aldri til å ta igjen. Ved henvendelse til kundeservice pga dårlig dekning fikk jeg beskjed om å rense SIM-kortet med q-tips og starte telefonen på nytt. Kjempeforslag, som selvfølgelig ikke hjalp noen ting. Håper virkelig ikke andre går i denne fellen for dette har vært katta i sekken i et år. Jeg bytter til annet abonnement på dagen hvor bindingen går ut.
Hei Henrik, Dette hørtes ikke helt bra ut. Slik skal det naturligvis ikke være. Send oss en e-post til [email protected] med fullt navn og telefonnummer, så skal vi få undersøkt saken nærmere. Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no
Svindel og bedrag. For all del, hold deg langt vekk. Dette må være Norges dårligste mobilselskap ever...
Hei Einar, Så leit å høre at du føler det slik om oss. Vi har verken noen intensjon, eller ønske, om å svindle eller lure noen. Uten kjennskap til saken, blir det vanskelig å kommentere den. Send meg gjerne en e-post til [email protected] slik at jeg får sett nærmere på saken. Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no
Bra app, gode nettsider, bra kundeservice og veldig raus bli kjent løsning. Dessverre fant jeg ut etter prøveperioden at dekningen er for dårlig i noen få områder jeg oppholder meg om vår/sommer, langt dårligere enn telenordekning som jeg hadde med Telipol før. Må derfor avslutte, flytter over til Sponz.
Hei Are, Så hyggelig å høre at du var fornøyd med appen og kundeservicen vår. Det er imidlertid leit at du opplevde ustabil dekning. ice har i de siste årene investert stort i vårt eget mobilnett. Vi jobber også kontinuerlig med å bygge ut våre dekningsområder, så jeg håper vi kan tilby optimal dekning på dine områder, i fremtiden. Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no
Nettet er utrolig utstabilt og tregt. Har aldri opplevd liknende. Samtidig er det slik at når jeg prater med noen i telefonen, går det ikke å sjekke noe på telefonens nett, eller app som bruker nett samtidig. Det er utrolig irriterende.
Hei Kristine, Så leit å høre at du opplever ustabilt mobilnett. Hvis samtalen blir foretatt i 3G-nettet, skal du kunne bruke mobildata samtidig som du er i samtale. Dersom telefonen blir koblet til 2G-nettet, kan hastigheten for mobildata bli så lav at det ikke er mulig å surfe, mens du er i samtale. Med andre ord, vil dette fungere der det er meget gode 3G-signaler, og at telefonen ikke kobler seg mellom 2-3G. Dette problemet vil bli løst, dersom 4G-tale/VoLTE støttes på din telefon. For mer informasjon om dette, kan du se her: https://www.ice.no/produkt/4g-tale/ Om problemet med dårlig hastighet på nettet fortsatt vedvarer, kan du ta sende oss en e-post til [email protected], så skal vi få sett nærmere på dette. Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no
Jeg synes ice er meget bra, det er et veldig enkelt og greit abonnement som tilfredsstiller. Appen kunne hatt noen forbedringer, slik at overføring av data og lignende var lettere.
Hei Marius, Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding. Vi jobber hver dag med å kunne tilby de beste produktene for våre kunder, så det varmer mitt hjerte å høre at vi lykkes med dette. :-) Jeg skal også ta med din kommentar om appen vår videre til avdelingen dette gjelder. Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no
Ikke best dekning. Mister signaler. Men har en veldig bra app. Tommel opp for den.
ICE`s nett er IKKE bygget ut for å dekke det totale behovet kundene faktisk utgjør i sommermånedene. De kan ikke vise til faktatall/målinger som underbygger at samtidig bruk (altså flere tusen brukere på nett samtidig) håndteres teknisk/operasjonelt i nærheten av de verdier de benytter seg av i markedsføringen. At det i det hele tatt er lovlig ihht. forbrukerrettighetene og deres vern er svært underlig - mener jeg som kunde. De har solgt et produkt de IKKE kan levere, men ta betaling for - allikevel. Nesten som en planlagt svindel. Dvs. at man (som alle andre aktører i samme marked) reklamerer med teoretiske verdier på hastighet og kapasitet, mens kundene IKKE kommer på nett en gang. Man bruker f. eks SVÆRT mye tid (som man betaler DYRT for) bare for å åpne en eneste side på PC-en, og er ikke i stand til å bruke vanlige programmer som e-posthåndtering, nettsurfing, onlineapplikasjoner av forskjellig karakter, radio og TV-overføringer osv. ICE-nettet på hytta står mest og "spinner" hele sommeren, og er nesten ubrukelig. Det beste med ICE er reklamen deres, produktene (på sommeren) er katastrofalt dårlig mhp. levering av data de skulle ha levert (og som koster mye penger) alle kundene sine. Vi har stengt ned nettet på hytta, og vil muligens si opp abonnementet på sommerstid, da det ikke er "operativt" pga. den totale belastningen, og den formidable responstiden dette representerer. Det er også litt underlig at det ikke er underlagt en myndighetskontroll av noe slag, når man til de grader reklamerer med noe man IKKE har forutsetninger for å kunne levere, men verden vil bedras heter det, og det ser ut til å fungere i denne forbindelse!
Hei Bjørn, Først og fremst må jeg bare beklage for at du ikke har hatt en optimal opplevelse med Mobilt Bredbånd, fra oss. Høy trafikk på senderen modemet ditt er koblet opp mot, kan medføre lavere hastighet, fordi Mobilt Bredbånd er en delingstjeneste. Dette er typisk fra kl. 17 til 23 om kvelden, og rundt ferietider som påske og sommerferie. Vi jobber kontinuerlig med å forbedre våre tjenester. Jeg beklager for ulempene dette medfører for deg. Dersom du ønsker at jeg skal ta en nærmere titt på saken din, så kan du ta kontakt med oss på [email protected]. Husk å inkludere ditt kundenummer i e-posten. Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no
3 ulike abonnement hos Ice. Fleksibelt, lettforståelig så lite behov for kundeservice. Men ved kontakt så er det positiv opplevelse. Gode priser. Håper dette fortsetter!
Hei Cecilie, Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding! Vi jobber hver dag med å levere den beste service for våre kunder, så det gleder mitt hjerte å høre at vi lykkes med nettopp dette. :-) Ha en fin dag videre, og god sommer! Mvh. Julia ice.no
Dekningen forsvinner helt og har generelt dårlig dekning uansett hvor jeg har vært i Norge.
Ikke noe å utsette på ice, kun positiv erfaring. Har ikke ice i dag pga at de foreløpig ikke leverer tjeneste på e-sim. Går tilbake til ice når de har det klart.
Hei Werner, Tusen takk for en fin tilbakemelding! Det er godt å høre at du kun har gode erfaringer med oss - ingenting er bedre enn det. :-) Jeg håper vi kan tilby eSIM til våre kunder i nærmeste fremtid, slik at vi får deg tilbake som kunde! Ha en fin dag videre, og god sommer! Mvh. Julia ice.no