Meny

ice omtaler og erfaringer

3,2/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Bra
Verdi for pengene
Middels
7
av 30 innen
mobilselskap
54%
anbefaler
ice
Filtrer omtaler
818
285
134
180
610
Sorter omtaler etter
Viser av 2027 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med ice?
Marianne
Kundetilfredshet
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Tjaa.."

Datapakkene sluuukes og jeg sliter tidvis med dekningen. For 99,- ekstra i mnd kan man kjøpe uendelig med ekstra data pr mnd, forutsatt at man er i et område med riktig sendere. Så det såkalt billige abonnementet blir plutselig ikke så billig. Ellers et helt vanlig, godt abonnement.

Svar fra ice
06.06.2019 12.50
Hei, Marianne

Så leit å høre at du opplever problemer med mobilnettet.

ice har de siste årene investert stort i et nytt norsk mobilnett. Mobilnettet som vi har valgt å kalle ice+ dekker nå 89% av alle mobilkunder i Norge, og er kåret til Nordens beste på mobildata. Utenfor våre egne dekningsområder, leier vi dekning hos Telia.

Med Data Frihet, skal du få opptil 1000 GB med hele 10Mbit/s i ice sitt eget mobilnett (ice+). Dersom du fortsatt befinner deg innenfor våre dekningsområder, og opplever at dataen konsumeres fra ditt hovedabonnement, og ikke Data Frihet, ønsker jeg at du skal sende oss en e-post til "bytt.no@ice.no". Da skal vi få undersøkt det nærmere. Husk å legg ved navn og telefonnummer det gjelder.

Ha en fin dag videre!

Mvh
Julia Ngo
ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Ikke fornøyd"

Utrolig dårlig nett, veldig veldig treg, målt i natt for å se hva er hastigheten, den var under 10. Har vært kunde hos Telenor i flere år og aldri opplevd det samme, de hadde alltid bra Internett. Fikk 1000 gb nett, men den kan brukes bare på en visse plass. Føler meg ble lurt.

Svar fra ice
06.06.2019 12.19
Hei, Rayad

Så leit at du opplever at mobilnettet vårt ikke er optimalt.

ice har de siste årene investert stort i et nytt norsk mobilnett. Mobilnettet som vi har valgt å kalle ice+ dekker nå 89% av alle mobilkunder i Norge, og er kåret til Nordens beste på mobildata. Utenfor våre egne dekningsområder, leier vi dekning hos Telia.

De 1000GB med Data Frihet, skal gi deg Data Frihet hele 10Mbit/s i ice sitt eget mobilnett (ice+).

Dersom du oppholder deg innenfor våre dekningsområder, men fortsatt opplever ustabilitet med Data Frihet, så ønsker jeg at du skal sende oss en e-post til "bytt.no@ice.no". Husk å legg ved navn og telefonnummer det gjelder.

Jeg ønsker deg en fin dag videre!

Mvh
Julia Ngo
ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Samtaler bryter etter kort tid og kundeservicen..."
3 syns denne omtalen er nyttig

Jeg har to Ice abonnement hvor begge to bryter midt inn i en samtale alt fra 5 sekunder til et par minutter. Når du skal ringe kundeservice må du bare be til gud for at det ikke brytes. Første gang jeg ringte fikk jeg beskjed om at det kunne være tlf. Jeg forklarte at det samme skjedde med den gamle tlf som nå var byttet ut med en samsung galaxy s10plus. Da kunne det være simkortet. Merkelig at dette skulle skje på 2 tlf samtidig. Men håpet på en rask løsning. Etter simkortene i begge tlf ble byttet og aktivert var det like forferdelig. Så da ble det en ny runde med kundeservice. Jeg ba om fortgang da jeg bruker tlf mye i arbeid. Dette kunne ta opp til 4 dager å få tekniskavdeling å se på. Sa at dette ikke er bra nok. Det må skje en endring i morgen ellers vil jeg ha skriftlig fra han at jeg kan bryte abonnent da jeg får ikke hva jeg betaler for. Mannen fra kundeservice fortalte meg at dette ikke er mulig da det er bindene. Det er da norsk lov også? Jeg skal ikke betale for noe jeg ikke får? Han sa at jeg skulle få kompensasjon i evt en gratis måned. Jeg får jo ikke gjort jobben min uten et stabilt tlf nettverk. STYR UNNA ICE.NET! Ustabilt og ubrukelig kundeservice! Det beste av alt er at du får en sms fra kundeservice hvor du kan si hvor bra service du fikk var fra en skala på 1-5. Jeg fikk beskjed om at denne tjeneste kunne koste penger å svare på? Hvorfor i hel#%te skal jeg betale for å svare på kundeservice så dere kan bli bedre? Ta dere sammen! Styr unna!

Svar fra ice
06.06.2019 10.17
Hei, Ronnie

Det er veldig beklagelig å høre at du har hatt en slik opplevelse, med ice. Slik skal det naturligvis ikke være.

Etter endt samtale med vår kundeservice, så stemmer det at vi sender ut en melding der våre kunder kan gi oss en karakter fra 1-5. Det er helt kostnadsfritt å svare på denne meldingen.

Dersom du ønsker at vi skal se nærmere på saken din, så send oss gjerne en e-post til "bytt.no@ice.no". Husk å legg ved navn og telefonnummer det gjelder.

Ha en fin dag videre!

Mvh
Julia Ngo
ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Ble lurt trill rundt"

De hold ikke ord om bruk av telefoni Sverige. De sa jeg kunne ringe Sverige når jeg tegnet mitt abonnement, men det visee seg å ikke stemme.

Svar fra ice
03.04.2019 11.34
Hei Arntis,

Dette hørtes ikke bra ut. For kun 99,- ekstra i mnd så kan du ringe fra Norge til Sverige. Dersom du ønsker å bestille denne pakken ta kontakt med Kundeservice så vil de fikse det for deg. Husk at du også kan aktivere pakken på Min-side eller i Appen. :)

Ha en flott dag videre!

Mvh
Carl-Fredrik
ice.no
Tormod D
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Stjeler batterikapasitet"
1 syns denne omtalen er nyttig

Etter at jeg fikk Ice så begynte plutselig telefonen Iphone 8S å bruke veldig mye batteri. Telefonen er bare vel 1 år gammel

Svar fra ice
03.04.2019 11.34
Hei Tormod D,

Tusen takk for din tilbakemelding. Det høres ut som telefonen prøver å søke etter dekningen kontinuerlig. Ta kontakt med Kundeservice så skal vi undersøke problemet videre. Husk at du også kan sjekke batterikapasiteten under innstillinger på telefonen.

Ha en flott dag videre!

Mvh
Carl-Fredrik
ice.no
Sjekk om du betaler for mye hos operatøren din
Vi sammenligner mobilabonnementet ditt mot alle andre på markedet og sjekker om du betaler for mye
Sjekk om jeg betaler for mye
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Bare problemer utenlands"

Har brukt ice tre ganger på ferie i Thailand. Fungerer aldri. Må gjennom en tidkrevende prosedyre hver gang for å få det til å fungere. Er du ikke særlig datakyndig så styr unna. Kaste bort ferietid med irritasjon på en telefon som ALDRI fungerer med ice. En telefon skal koble seg opp automatisk, skjer aldri med ice. Fungerer fint hjemme.

Svar fra ice
03.04.2019 11.33
Hei Victor,

Dette hørtes ikke bra ut. Dersom du får problemer neste gang du reiser til utlandet så kan du prøve følgende veileding. Dersom det ikke skulle løse problemet så anbefaler jeg deg å ta kontakt med kundeservice.

Link: https://www.ice.no/kundeservice/mobiltelefoni/utland/problem-med-tjeneste-i-utlandet/problemer-med-tjeneste-i-utlandet/

Hører fra deg!

Mvh
Carl-Fredrik
ice.no
Kundetilfredshet
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Elendig dekning"

Det er elendig dekning, har for 1 mnd siden flyttet 4 abonnement over til ice, men må nå finne en annen operatør med bedre dekning.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Helt greit med bra kundeservice"

Bruker to abonnement fra Ice. Enkelt at sette opp og fungerer omtrent uproblematisk. Noe smått men ikke noe som jeg ikke løst selv. Ellers synes jeg ice er på vei opp og blir bedre med tiden som går. Fungerer hvertfall fint med mitt bruk så langt i Europa og. Problem eller spørsmål besvares alltid raskt, høflig, korrekt og det er enkelt at få tilgang til kundeservice. Dekning har blitt bedre synes jeg og appen er bra, enkel og oversiktlig.

Svar fra ice
03.04.2019 11.33
Hei Robert,

Tusen takk for din tilbakemelding. Godt å høre at det fungerer bra for deg! :)

Ha en super dag videre.

Mvh
Carl-Fredrik
ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig forbindelse"
2 syns denne omtalen er nyttig

Fryktelig dårlig dekning mange plasser, jevnt over tregt nett. God pris, men betaler heller mer for et abonnement som funker.

Svar fra ice
03.04.2019 11.32
Hei Emma,

Dette hørtes ikke bra ut. Uten kjennskap til saken din så blir det vanskelig å kommentere den. Send oss en e-post til "bytt.no@ice.no" så skal vi undersøke det videre. Husk å legg ved navn og telefonnummer det gjelder.

Hører fra deg!

Mvh
Carl-Fredrik
ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig nett og tale"
1 syns denne omtalen er nyttig

Dette er det værste nettet og værste abonnement jeg har vært borti, helt på jordet med ekstremt dårlig nett og tlf forbindelse.

Svar fra ice
03.04.2019 11.32
Hei Daniem,

Dette hørtes ikke bra ut. Uten kjennskap til saken din så blir det vanskelig å kommentere den. Send oss en e-post til "bytt.no@ice.no" så skal vi undersøke det videre. Husk å legg ved navn og telefonnummer det gjelder.

Hører fra deg!

Mvh
Carl-Fredrik
ice.no
Freak O. N
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Lite fornøyd"
2 syns denne omtalen er nyttig

Tregt mobilnett, sms fungerer ikke alltid, dårlig dekning med støyete linje. Ofte så har jeg full dekning og sms går ikke gjennom å folk når meg ikke på telefon når de prøver å ringe meg, veldig irriterende når folk prøver å få kontakt å går rett til mobilsvar, vanskelig oppsett for MMS og datanett. Veldig lite fornøyd med Ice på mobil iallefall. Bra kundeservice på pluss siden.

Svar fra ice
03.04.2019 11.32
Hei Freak O.N

Dette hørtes ikke bra ut. Uten kjennskap til saken din så blir det vanskelig å kommentere den. Send oss en e-post til "bytt.no@ice.no" så skal vi undersøke det videre. Husk å legg ved navn og telefonnummer det gjelder.

Hører fra deg!

Mvh
Carl-Fredrik
ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Dårligste noen gang. Store problemer med dekningen, spesielt i utlandet."
2 syns denne omtalen er nyttig

Dersom du ønsker pålitelig dekning, unngå ICE. Vært ute og reist og tlf må stilles om i hvert eneste land, noen ganger funker ikke det heller. Jeg ba om et billigere abonnement mens jeg var ute og reiste, noe de ikke gav meg, fortsatte med kr 399,- selv om tlf og roaming ikke ble brukt. Værste abonnement noen gang siden mobiltelefonen kom. De som jobber på service er veldig hyggelige, derimot en dame på tilbakebetalingen hadde 0 forståelse og ingen service innstilling.

Svar fra ice
03.04.2019 11.31
Hei Mette,

Dette hørtes ikke bra ut. Uten kjennskap til saken din så blir det vanskelig å kommentere den. Send oss en e-post til "bytt.no@ice.no" så skal vi undersøke det videre. Husk å legg ved navn og telefonnummer det gjelder.

Hører fra deg!

Mvh
Carl-Fredrik
ice.no
Trond H. M
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Kjempegreit"
1 syns denne omtalen er nyttig

Fungerer strålende, en bør vel undersøke før en handler, det gjorde jeg. Er kjempefornøyd med bredbåndsdekninga og mobilabonnementet. Fungerer bedre enn Telenor m flere her i Mo i Rana😂👍

Svar fra ice
03.04.2019 11.31
Hei Trond H. M

Tusen takk for din tilbakemelding. Det er godt å høre at du er fornøyd!

Ha en fin dag videre, Trond!

Mvh
Carl-Fredrik
ice.no
Bytte til Ice?
Les mer og bestill mobilabonnement direkte på nettsidene til Ice
Kjetil H. E
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"God kundeservice og abonnementoversikt i app/nettside"

Presis og rask kundeservice. God dekning for det meste. Ryddig oversikt over abonnement på nettside og i app.

Svar fra ice
03.04.2019 11.31
Hei Kjetil H. E

Tusen takk for en super hyggelig omtale. Det er godt å høre at du er fornøyd!

Ha en strålende dag videre.

Mvh
Carl-Fredrik
ice.no
Olejohny
Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"Intet positivt resultat"

Dårlig kompetanse på mitt spørsmål 🙋 forsøkt mange ganger, men ingen ting hjelper. Må skifte nett leverandører til uken tror jeg, men vil gjerne vente så lenge som mulig å verksette.

Svar fra ice
03.04.2019 11.31
Hei Olejohny,

Dette hørtes ikke bra ut. Uten kjennskap til saken din så blir det vanskelig å kommentere den. Send oss en e-post til "bytt.no@ice.no" så skal vi undersøke det videre. Husk å legg ved navn og telefonnummer det gjelder.

Hører fra deg!

Mvh
Carl-Fredrik
ice.no
Nathalie
Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Sier de sender mail om inkasso, men gjor ikke det"
1 syns denne omtalen er nyttig

De sendte i begynnelsen ut regningen på sms og email så jeg skiftet ikke postadresse i den tro at de skulle fortsette å sende regningen på sms eller email jeg fikk en regning på 102 som jeg trodde jeg hadde betalt for jeg for ingen påminnelse om forfall på hverken email eller SMS da kommer det regning pa 450 kroner plutselig på SMS og de har lagt pa 350 kroner i inkasso gebyr de påstår at de har sent varsel på email noe de ikke har gjort fordi jeg har sjekket hele innboksen å spam, de har heller ikke sent noe regning på sms, de nekter a ta vekk gebyret som er 350 kroner på en 102 kroners regning. Jeg kommer til å avslutte abonnementet pga at de påstår de har sent e-mail men de har ikke det. Jeg hadde jo selvfølgelig skiftet post adresse hvis jeg hadde vist at de ikke sender varsel om inkasso på email men i posten. Syns også det er dårlig kundeservice når de nekter å ta av gebyret når jeg forklarer at jeg forventet å få alt på sms og de forteller selv at SMS ikke alltid fungerer hos de og attpaatil påstår at de har sendt en email om det da jeg spurte de om de kunne sende regningen på epost sender de i tillegg feil regning, ikke den jeg spurte om. Utrolig at de vil miste en kunde fordi de nekter å ta bort et gebyr på 350 kroner. Mobilnettet sluttet å fungere også i 3 uker noe jeg ikke gadd å klage på.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Elendig"
5 syns denne omtalen er nyttig

Ifølge ice, så har min 79 årige far lastet opp 5.5 giga om dagen i 7 dager på rad. Dette skjer merkelig nok i fra den første i måneden. Dette har skjedd flere ganger. Ice nekter for at dette er feil. Selv om jeg kan bevise at det er en feil på ruteren. Når ingenting annet enn routeren er på så fortsetter den å laste opp og ned data. Den lever sitt eget liv. Da jeg prøver å få hjelp hos kundeservice, så tror de tydelig vis at jeg er en idiot som ikke skjønner noen ting. De nekter for at feilen ligger hos deres utstyr og sier bare at han må kjøpe mer data. Hvis ikke 15 giga er nok til å lese nettaviser i en uke så begynner det å bli alvorlig dyrt..

Svar fra ice
03.04.2019 11.30
Hei Bjørn,

Dette hørtes ikke bra ut. Uten kjennskap til saken din så blir det vanskelig å kommentere den. Send oss en e-post til "bytt.no@ice.no" så skal vi undersøke det videre. Husk å legg ved navn og telefonnummer det gjelder.

Hører fra deg!

Mvh
Carl-Fredrik
ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Ikke kjøp"
6 syns denne omtalen er nyttig

Dette produktet må ingen kjøpe. Overbelastet sender, umulig å åpne alle sider på nett. Kundeservice sier overbelastet sender er mitt problem. Jeg sitter bare med eit stk modem som ikke virker å en faktura hver måned på noe som ikke kan brukes. Ligg langt unna ice.

Svar fra ice
03.04.2019 11.30
Hei Rune,

Dette hørtes ikke bra ut. Uten kjennskap til saken din så blir det vanskelig å kommentere den. Send oss en e-post til "bytt.no@ice.no" så skal vi undersøke det videre. Husk å legg ved navn og telefonnummer det gjelder.

Hører fra deg!

Mvh
Carl-Fredrik
ice.no
Bytte til Ice?
Les mer og bestill mobilabonnement direkte på nettsidene til Ice
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Lokketilbud med liten skrift"
2 syns denne omtalen er nyttig

Deres "Bli kjent" kampanje gjelder ikke tidligere kunder, men det opplyser de ikke om på sine nettsider. Dette er trolig i strid med markedsføringsloven.

Svar fra ice
03.04.2019 11.29
Hei Rune,

Det stemmer, det gjelder kun nye kunder. Vi beklager at vi ikke kan tilby deg Bli kjent dersom du har vært kunde tidligere.

Ha en flott dag videre!

Mvh
Carl-Fredrik
ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Katastrofe behandling"

Fikk plutselig beskjed telefonen var stengt. Fikk lånt en telefon å ringte kundeservice. Dette var fredag morgen. Jeg informerte at alt var på avtaletrekk, men at banken ikke hadde startet trekket, men de kunne sendt en melding eller Mail på å gjort meg oppmerksom på at de ville stenge. Jeg betalte umiddelbart, sendte skjermbilde av nettbanken. Deretter åpnet de telefonen, men stengte den lørdag, akkurat når kundeservice avsluttet for helga. Jeg var helt avhengig av telefonen, og endte opp med å kjøpe et nytt abonnement hos en annen kunde for å ha telefon. Fly forbanna, og etter betalt regning, sendt skjermbilde. Det verste er at jeg spurte dem Fredag, er det noen andre regninger som ikke har gått igjennom, så send det på melding så skal jeg betale alt umiddelbart. Nei det gikk ikke. Hele familien meldte seg ut av ice etter den helga. Aldri mer et selskap som lyver deg oppi ansiktet. Anbefaler alle å gå for noe annet

Svar fra ice
03.04.2019 11.28
Hei Alex,

Dette hørtes ikke bra ut. Uten kjennskap til saken din så blir det vanskelig å kommentere den. Send oss en e-post til "bytt.no@ice.no" så skal vi undersøke det videre. Husk å legg ved navn og telefonnummer det gjelder.

Hører fra deg!

Mvh
Carl-Fredrik
ice.no
Kathrine
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Ice er ikke til å stole på"
2 syns denne omtalen er nyttig

Fikk 399,- i gavekort på annen vare i butikken hvis jeg byttet til ICE da jeg kjøpte tlf. kontant uten abonnement. Sjekket at ICE hadde god dekning der jeg bor men dette stemte overhodet ikke!!! Får ikke løse ut bindingstiden selv om ICE ikke leverer produktet. Må da betale 1000,-. HELT HÅPLØST med telefon uten dekning og ELENDIG AV ICE!!!

Svar fra ice
03.04.2019 11.28
Hei Kathrine,

Dette hørtes ikke bra ut. Uten kjennskap til saken din så blir det vanskelig å kommentere den. Send oss en e-post til "bytt.no@ice.no" så skal vi undersøke det videre. Husk å legg ved navn og telefonnummer det gjelder.

Hører fra deg!

Mvh
Carl-Fredrik
ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Strexx belaster mobilregningene vanskelig å se hva du betalet (svindel) Skuffende opplegg ICE Mobil"

Byttet abonnement til Ice for min mor. Det ble litt frem å tilbake men jeg endte opp som juridisk eier på hennes mobilnr. Ingen tenkte på at nr burde sperres for handling/kjøp på tlf regningen, som jeg ender opp med å betale. Vi var fornøyd i 2 mnd, men så dukket det opp en regning med tillegg kr 800,- fra Strex på mobilfakturaen. Det viser seg at min mor har meldt seg inn kr 125 i uken på noe som kaller seg Vinnersquiz. Trolig noe pop up greier som hun kan ha klikket på ved en feil. Leser på nettet at dette er flere som mener er svindel. Har hatt dialog med Ice og Strex, men de anser ikke dette som noe svindel og henviser meg til ett tlf nr 40****73, ring flere ganger du står lenge i kø før det blir brutt. Kommer til å prøve å politi-anmelde dette, evnt ta det med forbrukertilsynet. Jeg fikk lite gehør på min klage både til Strex og Ice, som toer sine hender og videreformidler pengene til svindlere. Vinnerquiz er egentlig et selskap registrert i UK navnet er : LTT Mobile Media Ltd (de sa i hvert fall det i en mail som de faktisk svarte på, Svada? mailadressen er: no@mobi-help.cc, helt klart en useriøs aktør som lurer til seg pengene dine og Ice og Strex er med på notene.

Svar fra ice
03.04.2019 11.27
Hei Ingunn,

Dette hørtes ikke bra ut. Uten kjennskap til saken din så blir det vanskelig å kommentere den. Send oss en e-post til "bytt.no@ice.no" så skal vi undersøke det videre. Husk å legg ved navn og telefonnummer det gjelder.

Hører fra deg!

Mvh
Carl-Fredrik
ice.no
Øyvind S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Elendig nett som hele tiden detter ut"
2 syns denne omtalen er nyttig

Elendig nett som hele tiden detter ut. Får bare beskjed om å resette modemet, som funker en gang i blant. Alt for mye å betale for dette drittnettet. Er jo så dårligt, får jo ikke brukt opp datakvoten sin engang! Bor midt i byen. Sef. oppsigelstid som er hinsidiges.

Svar fra ice
03.04.2019 11.27
Hei Øyvind S,

Dette hørtes ikke bra ut. Uten kjennskap til saken din så blir det vanskelig å kommentere den. Send oss en e-post til "bytt.no@ice.no" så skal vi undersøke det videre. Husk å legg ved navn og telefonnummer det gjelder.

Hører fra deg!

Mvh
Carl-Fredrik
ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Data frihet"

Meget bra har aldri hatt noen problemer med ice. Kommer ikke til og bytte til noen andre selskaper. Anbefaler ice på det sterkeste.

Svar fra ice
03.04.2019 11.27
Hei Roar,

Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding. Det varmer å høre at du er fornøyd.

Ha en flott dag videre!

Mvh
Carl-Fredrik
ice.no
Sjekk om du betaler for mye hos operatøren din
Vi sammenligner mobilabonnementet ditt mot alle andre på markedet og sjekker om du betaler for mye
Sjekk om jeg betaler for mye
Kundetilfredshet
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Betaler for ingenting"

Har Ice nett på hytta. Når det er ferietid, jul, vinter og påske fungerer det ikke i det hele tatt. Vi betaler full pris for ingenting.

Svar fra ice
03.04.2019 11.27
Hei Mona,

Dette hørtes ikke bra ut. Uten kjennskap til saken din så blir det vanskelig å kommentere den. Send oss en e-post til "bytt.no@ice.no" så skal vi undersøke det videre. Husk å legg ved navn og telefonnummer det gjelder.

Hører fra deg!

Mvh
Carl-Fredrik
ice.no
Mobilabonnement fra Ice
Bestill på nettsidene til Ice
Vis alle mobilabonnement
Mobil 500 MB
Fri tale, SMS og MMS
0,5 GB
pr. mnd
99 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Mobil 1 GB
Fri tale, SMS og MMS
1 GB
pr. mnd
129 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Mobil 2 GB
Fri tale, SMS og MMS
2 GB
pr. mnd
199 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Mobil 3 GB
Fri tale, SMS og MMS
3 GB
pr. mnd
249 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Mobil 6 GB
Fri tale, SMS og MMS
6 GB
pr. mnd
299 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Mobil 10 GB
Fri tale, SMS og MMS
10 GB
pr. mnd
349 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Mobil 15 GB
Fri tale, SMS og MMS
15 GB
pr. mnd
399 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Mobil 20 GB
Fri tale, SMS og MMS
20 GB
pr. mnd
449 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Mobil 30 GB
Fri tale, SMS og MMS
30 GB
pr. mnd
499 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Bytte til Ice?
Les mer og bestill mobilabonnement på nettsidene til Ice
Gå til Ice nå
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR