Meny

ice omtaler og erfaringer

2,5/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
Verdi for pengene
Middels
21
av 37 innen
mobilselskap
47%
anbefaler
ice
Filtrer omtaler
927
336
207
286
994
Sorter omtaler etter
Viser av 2750 omtaler med
Nyeste først
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med ice?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Veldig bra serice"

Ice har best dekning hos meg. Det er viktig siden de fleste har et hull akkurat hvor jeg bor. Bruker delvis eget og Telia sitt nett. Sammen gir det bra dekning. Kundeservice er utmerket.

Svar fra ice
08.01.2021 08:52
Hei Per L, Tusen takk for en utrolig hyggelig omtale fra deg! At du er fornøyd med tjenesten og kundeservicen vi gir, gir meg ro i sjelen. :-) Tusen takk for at du er kunde hos oss! Ha en riktig fin dag! Mvh. Cecilie ice.no
Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
""Audio Sreaming""
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg ser at jeg betaler 179 kroner for audio Streaming. Jeg bruker aldri opp data, og laster ikke ned musikk fra Spotify på mobildata og jeg kan ingenting om slike apper. Jeg synes det er dårlig at jeg må betale ca 2500 kroner for noe som skjønner ikke hva det er :(

Svar fra ice
08.01.2021 08:52
Hei Nouria, Dette ønsker jeg selvsagt å hjelpe deg med! "Audio Streaming" går under kategorien innholdstjenester og det er fullt mulig å legge inn en sperre mot dette, eller en beløpsgrense. Ta gjerne kontakt med oss på chat, slik at vi kan gi deg videre informasjon. :-) Ha en fin dag! Mvh. Cecilie ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Tragisk, startet bra men er blitt elendig!"

Nærmest umulig å få hjelp ved problem, henviser til forhandlere/butikker som Power etc. der det heller ikke er nevneverdig teknisk kompetanse.

Svar fra ice
08.01.2021 08:52
Hei Geir, Det er veldig leit at du føler det slik. :-( Vi ønsker selvsagt å gi deg den beste hjelpen! Med det, ønsker jeg at du sender meg en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummer og en kort beskrivelse av problemet. Ha en fin dag! Mvh. Cecilie ice.no
Johnny Ø. L
Kundetilfredshet
"Glemt skjermleser kode"

Hvordan kan jeg få nullstilt eller hjelp med skjermlås på telefonen når jeg har glemt koden?

Hanne K. B
Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"Ingen som hører hva jeg sier i andre enden"

De som prøver å prate med meg legger på å sier det er som å prate med Gremlins

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
""4G+ som dekker 98% av befolkningen""
2 syns denne omtalen er nyttig

Jeg skaffet meg ice da en meget hyggelig selger valgte å tilby en ganske god mengde gigabytes til en mye rimeligere pris enn forventet, i et prøveabonnement som varte i to måneder. To måneder senere er jeg sikker på at jeg ikke skal ha ice igjen. 4G+ fikk jeg fri bruk på disse månedene, men største problemet mitt var at dette bare funket mitt i sentrum av diverse byer. Selv om det står at det er 2-3 streker av 4 med 4G+ betydde ikke at det funket i det hele tatt. Jeg ble også overrasket over at det var så mange plasser der dekning skulle være god, men endte opp med å være ikke eksisterende. Skjønner dette med at det er begrensning på 10mb/s, men erlig talt, det må da kunne gå an å laste inn VG på en normal måte uten å vente 5 minutt. Er du på jakt etter noe som hovedsakelig skal brukes til ringing og være ganske billig, bytt til ice. Er du interessert i dekning som gjør at du kan laste inn en nettside, velg noe annet. Eneste positive var kundeservicen.

Svar fra ice
08.01.2021 08:43
Hei, Tusen takk for din omtale! Vi setter pris på ærligheten din og tar til oss det du skriver. Det skal sies at dekningskartet vårt er teoretisk, men det skal absolutt ikke være en unnskyldning fra vår side. Jeg ønsker gjerne å ta en titt på dekning din. Så hvis du ønsker, kan du gjerne sende meg en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummer og en kort beskrivelse. Det er godt å høre at du syns kundeservicen var positiv, så tusen takk for det. :-) Ha en fin dag! Mvh. Cecilie ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Kan anbefales"
2 syns denne omtalen er nyttig

Positivt overrasket over ice. Kort ventetid hos kundeservice og egen dekning har tydelig blitt mye bedre de siste årene. Kan selvfølgelig ikke måle seg med de to største men absolutt godkjent. Kan anbefales, særlig om du har dekning fra ice sitt eget nett (ice+), da er datafrihet en nyttig tilleggstjeneste. Datahastigheten kan være lavere enn hos de andre to, men det er av liten betydning.

Svar fra ice
08.01.2021 08:42
Hei Martin, Tusen takk for en meget hyggelig omtale fra deg! Dette er kjempegøy å lese. :-D Data Frihet er en fantastisk tilleggstjeneste hvis du har ice+ dekning. Da kan jeg nesten garantere at du aldri går tom for mobildata, hehe! Tusen takk for at du er kunde hos oss. Jeg ønsker deg og dine en fin dag videre! Mvh. Cecilie ice.no
Kundetilfredshet
Verdi for pengene
Dekning
"Bedre dekning enn Telenor"
3 syns denne omtalen er nyttig

Jeg har fått bedre dekning og hastighet med Ice Net enn jeg fikk med Telenor. Men som med andre leverandører får man minimalt med data, med mindre man betaler blodpriser. Hva skal man med høy hastighet når man bruker opp all dataen på bare et par dager (5g er en gimmick). Ice Net støtter heller ikke e-SIM, så hvis du har en smartklokke, kan du bare glemme å bruke den uten mobilen.

Svar fra ice
08.01.2021 08:43
Hei Kevin, Det er veldig godt å høre at du er fornøyd med dekningen vi gir. :-) Hvor større abonnementet man har, blir prisen dyrere. Jeg ønsker gjerne å ta en titt på forbruket ditt og prisen du betaler i dag. Send meg gjerne en e-post til [email protected] med navn, telefonnummer og en kort beskrivelse. Til slutt ønsker jeg å bekrefte at vi tilbyr eSIM. Jeg ønsker deg en fin dag! Mvh. Cecilie ice.no
Johannes
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Veldig fornøyd"
1 syns denne omtalen er nyttig

Alltid god hjelp å få fra kundeservice. Dekningen er god, der det ikke er ice+ kan man gratis bruke Telia sitt nett, vil si at man kan bruke to nett. Prisene er gode. Egne abonoment for ungdom/barn. Anbefales på det sterkeste.

Svar fra ice
08.01.2021 08:43
Hei Johannes, Tusen takk for en meget hyggelig omtale fra deg! Dette setter jeg virkelig stor pris på. :-D Jeg håper du forblir fornøyd med oss og jeg takker for at du er kunde hos oss. Ha en strålende dag videre, Johannes! Mvh. Cecilie ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Prisøkning uten varsel"
2 syns denne omtalen er nyttig

Valgte ICE fordi de hadde rimelig og oversiktlig tilbud til oss som bruker lite data. 3 GB /mnd for 179 Var tilfeldig innom å sjekket og så at det nå koster 249/mnd. Med automatisk fakturering og trekk ville de ta 60 kr ekstra pr mnd uten at jeg blir informert på forhånd. Vær forsiktig!

Svar fra ice
08.01.2021 08:41
Hei Rune, Dette hørtes veldig merkelig ut. :-O Trolig finnes det er forklaring på dette. Jeg ønsker å ta en nærmere titt på saken din. Send meg gjerne en e-post til [email protected] Send navnet ditt, telefonnummeret det gjelder, samt et kort sammendrag om hva det gjelder. Jeg ønsker deg en fin dag videre! Mvh. Cecilie ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Dårlig internett"
1 syns denne omtalen er nyttig

Extremt dårlig internett. Du prøver å kontakte dem på tlf? Får ikke svar,på epost får ikke svar,den autommatiske hjelpern fungerer dårlig som fy. Etter over 1uke svarer dem kansje å selv om dem stiller ned pixelsen til lavest stopper det 100% opp så masse pr dag selv om natta hver natt,routern er bare piss å burde vært ødelagt alle som en. Når du endelig får svar så svarer dem ikke mere eller 1mnd venting etter enormt mye forsøk på kontakt så min familie blir alldri å ha noe med ice å gjøre,ikke kjøpe mobil,internett,mobil abb. Noting newer ewer,holder på å få nytt nett med andre i telenords nett så det blir ok å mobil abb er oppsagt.

Svar fra ice
08.01.2021 08:41
Hei Olav S, Det er veldig synd å høre om internettet ditt. :-( Det er dessverre slik at vi har opplevd stor pågang i det siste. Dette kan medføre til lenger ventetid. Men til syvende og sist skal du selvsagt få et ordentlig svar på henvendelsen din. Hvis du ønsker at jeg skal feilsøke hva som skjedde med internettet ditt, kan du gjerne sende meg en e-post til [email protected] Jeg er litt usikker på hva du mener med "automatisk hjelper", men hvis du tenker på chat kan jeg bekrefte at vi har et menneskelige team på det segmentet. Jeg håper å høre fra deg! Mvh. Cecilie ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Mobiltelefon ikke sendt"
2 syns denne omtalen er nyttig

Min kona har vært en av første som har bestilt iphone 11, 128gb, hvitt i black friday uka (23 november, de hade +50 på lager da). Hun ringte flere ganger og ble løvt at den blir sendt. Den ble ikke sendt. Neste levering de sa etter hin tok kontakt igjen var 14 desember. Hun ringte igjen og de sa at de har den ikke på lager. Veldig dårlig fra ice side! Vi fant ut i dag at butikker fra ice får svart i dag/i morgen og ringte ice for dem å ordne at vi henter den i butikken. Manager som ønsket ikke å oppgi navn sa at de kan ikke gjøre dette!?! Vi tar kontakt med forbrukersrådet i morgen, og oss 4 hjemme tenker å si opp ice abonnement. Vi vil ikke akseptere dårlig kundeservice fra ice.

Svar fra ice
08.01.2021 08:41
Hei Milan K, Det er veldig leit å høre at du har fått en slik opplevelse hos oss. Dette ønsker jeg å beklage for. Jeg ønsker å ta nærmere titt på saken din. Send meg gjerne en e-post til [email protected] Send navnet ditt, telefonnummeret det gjelder, samt et kort sammendrag om hva det gjelder. Jeg ønsker deg en fin dag. Mvh. Cecilie ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Styr unna, ren svindel!!!!"
5 syns denne omtalen er nyttig

Veldig useriøst selskap. Styr unna. Venta på telefon over 1,5 mnd, hver uke så sa de at det kommer neste uke, par uker så sa de at den er på vei til deg. Så ringte andre fra selskapet og sa at det hadde blitt feil. Etter nesten to mnd så fikk jeg vite at jeg kan få 650 kr og vente en mnd til så kommer telefonen. Opplevelsen min og samtaler er tatt opp og jeg skal bruke mange timer fremover for å få dem til å slutte å behandle folk som søppel. Betal heller litt ekstra og bli behandlet med respekt!!!!

Svar fra ice
08.01.2021 08:41
Hei Ali J, Så leit å høre at du har oppfattet oss slik. :-( Jeg syns det er veldig synd at det tok nokså lang tid, med telefonen du bestilte hos oss. Vår vanlige leveringstid er på 3-5 virkedager. Dessverre kan det oppstå forsinkelser, er jeg redd. Jeg ønsker å beklage dersom du føler deg urettferdig behandlet. Jeg ønsker deg en fin dag videre. Mvh. Cecilie ice.no
Wenche B
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Søppelfirma"

Fryktelig mye tull, pluss at de prøvde seg med spillregninger på en ny mobil. Bare tull med dem !

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"en av verst kundeservice"
2 syns denne omtalen er nyttig

en av verst kundeservice jeg har opplevd. Jeg anbefaler ikke denne tjenesten til noen

Øystein
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Redusert hastighet ved binding"
3 syns denne omtalen er nyttig

Bra hastighet inntil jeg kjøpte mobil med 12 måneder bindingstid. Etter kjøpet aldri fått mer enn 10mbit. Dette gjelder 30gb abb til 449kr. De reklamerer for fri hastighet men leverer drastisk redusert hastighet

Svar fra ice
16.12.2020 09:31
Hei, Øystein! Så leit å lese at du ikke får høyere hastighet enn det. Har du Data Frihet aktivert? Om du har Data Frihet aktivert, vil 10 mbit/s være den høyeste hastigheten du kan få i vårt nettverk, ice+. Om du har Data Frihet aktivert, og du ikke ønsker å ha det lenger, kan du enkelt deaktivere det i ice-appen. Du er også velkommen til å sende oss en e-post til [email protected], om du ønsker vi skal se på det. Send navnet ditt, telefonnummeret det gjelder, samt et kort sammendrag om hva det gjelder. Jeg ønsker deg en fin dag! Mvh. Michelle ice.no
Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"Lovet, like bra som Talkmore/Telenordekning"
1 syns denne omtalen er nyttig

En butikkselger på Power Lillegrensen i Oslo overtalte meg til bytte mobilabonnemtent fra Talkmore til ICE da jeg skulle kjøpe mobil, før jeg aksepterte tilbudet spurte jeg først om den skulle være like bra god dekning som Talkmore/telenor dekning Jeg ble fortalt av selgeren at ICE kjøpte dekningen fra Telenor og fikk meg til å tro på det og lovet meg å få en god dekning Innen ca ei uke da jeg byttet nytt sim kort fra ICE opplevde jeg enda verre og helt mottsatt Jeg bor i en leilighet under etasje og får lavt konstant kun 1-2 bar signal/ dårlig dekning, hvergang skal ringe ut eller svar på anrop den detter ut , enten ikke kunne høre meg godt eller durer under samtalen, må alltid gå ut fra huset får få det litt bedre Samme gjelder når jeg på jobb/ kontoret , jeg ventet på en veldig vikig telefonsamtale fra legen min, de kunne ikke nåd meg og mistet legetimen min så dette problemet har også påvirket helsen min Har snakket med en selger fra ICE butikken og spurte hjelp om tekniskløsning, og har selv feilsøkt og testet nøye med mobitelefonen min, sjekket nettverk stillinger med 4G/ 5G signal fant ingen maskingvarerproblemer Rett og slett går jeg tilbake til Talkmore som jeg har vært fornøyd med og hatt null problemer i ca 15 år og ønsker å benytte angretten med 14 dagerstid og håper ikke det skal være krav på bruddgebyr med 1500,- dette er fryktlig kjedelig :(

Svar fra ice
16.12.2020 09:29
Hei, Jan Det er veldig leit å lese om problemene du opplever. Det stemmer ikke at vi leier nett fra Telenor. Vi leier nett fra Telia, i tillegg til å tilby egen 4G-dekning. Jeg forstår at du har store problemer med tale-kvaliteten din. Jeg ønsker at du skal ta kontakt med oss på [email protected] Legg ved hele navnet ditt, telefonnummeret ditt, og et kort beskrivelse av problemet du opplever. Du kan også henvise til dette innlegget, om det er lettere. Jeg håper jeg hører fra deg. Mvh. Michelle ice.no
Frustrert
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Styr unna"
2 syns denne omtalen er nyttig

De lover i hytt å pine. De legger inn adresse du ikke bor på. De legger inn mail adresse som ikke er din. De tar betalt for flere nr som du ikke engang har. Appen er bra.

Svar fra ice
16.12.2020 08:24
Hei, Frustert Jeg beklager så mye for sent svar. Dette er noe vi absolutt må se nærmere på. Her vil jeg at du skal sende meg en e-post til [email protected] Legg ved telefonnummeret ditt, navnet ditt og en beskrivelse av problemene du opplever. Jeg ønsker deg en fin dag! Mvh. Michelle ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Eleneig"
2 syns denne omtalen er nyttig

Blitt lovet bedre dekning, det har de absolutt ikke holdt. Har pr dags dato mye dårligere dekning enn jeg noen gang har hatt.

Svar fra ice
15.12.2020 15:54
Hei, Anja Jeg beklager så mye for sent svar. Det er veldig leit å lese at du ikke har god dekning. Dette er absolutt noe jeg vil se nærmere på for deg. Send meg gjerne en e-post til [email protected] Legg ved navnet ditt, telefonnummeret det gjelder, adressen din og en kort beskrivelse av problemene du opplever. Jeg ønsker deg en fin dag! Mvh. Michelle ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Kvifor gidda.... Telenor e dyrare.. men 100 gangar bedre"
2 syns denne omtalen er nyttig

Tom for data.. ingen beskjed at d e tomt.. Telenor gir beskjed. I morgon skal eg ha nett basert kurs hos ho eg e hos (tanja).. godt eg har Telenor. Dei ordne tingene. Skal få Tanja og alle eg kjenne om å bøykotta ice.

Svar fra ice
15.12.2020 12:24
Hei, Anders Jeg beklager så mye for sent svar. Det er veldig leit å lese at du ikke har fått noe varsel om at dataen din er oppbrukt. Vi skal sende deg en SMS når 80% og 100% av dataen din er oppbrukt. Siden noe virker å være galt i akkurat din sak, anbefaler jeg at du sender meg en e-post til [email protected] Legg ved navnet ditt, telefonnummeret eller kundenummeret ditt, og en kort beskrivelse av hva saken gjelder. Jeg ønsker deg en fin dag! Mvh. Michelle ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig forbindelse. Dårlig gml side som ikke lenger gir info om forbruk"
2 syns denne omtalen er nyttig

Dårlig dekning. Dårlig info om ny side og gml side som ikke gir info om forbruk. Et tvers gjennom sleipt selskap de fakturerer en måned før leveransen starter og forfall er a 14 dgr før leveransen starter. Noe tull hele tiden. Idiotisk info.sleipe oppringinger fra folk som vil gi deg nytt tilbud ettersom du «har opparbeidet deg en stor rabatt» En rabatt du heller ikke mottar. Bare triksing og fusking hele tiden.

Svar fra ice
15.12.2020 10:40
Hei, Ole Jeg beklager så mye for sent svar. Om du ikke ser forbruket ditt på Min Side, er det selvfølgelig noe vi ønsker å finne ut av for deg. Send meg gjerne en e-post til [email protected] Legg ved navnet ditt, kundenummeret ditt, og en beskrivelse av hva som er feil. Om du også har takket ja til en rabatt du ikke har fått, ønsker jeg også at du skriver om dette i e-posten du sender til oss. Du skal selvfølgelig få den rabatten vi har lovet å gi deg. Jeg ønsker deg en fin dag! Mvh. Michelle ice.no
Kjell R. F
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Bra operatør"
2 syns denne omtalen er nyttig

Sist gang var jeg ikke fornøyd med kundeservice da appen sluttet å virke, men det kom seg igjen etter to dager. Siden har alt virket. Nå har jeg vært i kontakt med kundeservice igjen for å endre abonnement. Nå fikk jeg den hjelpen jeg trengte og det ble akkurat som avtalt. Abonnementene og prisene er utmerket. Det er ikke alle plasser det er like god dekning, men det kommer seg. Jeg opplever nettet som ikke så raskt, men stabilt. Jeg vurderte å bytte operatør, men det gjør jeg ikke nå lengre.

Svar fra ice
15.12.2020 09:10
Hei, Kjell R. F Jeg beklager så mye for sent svar. Så godt å lese at problemene med Min Side løste seg etter 2 dager, og at du ikke har hatt problemer siden. :) Jeg er også veldig glad for å lese at du er fornøyd med å være kunde hos oss. Dekningsmessig, kan jeg si at vi bygger ut dekningen vår hele tiden, og den vil bare bli bedre og bedre med tiden. :) Jeg ønsker deg en fin dag! Mvh. Michelle ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Bare dritt!"
4 syns denne omtalen er nyttig

Heeeelt forferdelig! Nettet er ekstremt dårlig, kundeservicen er helt forferdelig, mer uhøflig og inkompetent kundeservice skal man lete lenge etter. Jeg byttet til Ice i april, nettet funket dårlig og eneste løsningen på det var å betale mer for en løsning som da skulle vise seg å ikke funke for å så bli tilbudt en annen løsning som selvfølgelig skulle resultere i enda mer kostnad. Bare tull med faktura i tillegg. Når jeg da tok kontakt med kundeservice snakket jeg med forskjellige ansatte som sa forskjellige ting og hver gang så hadde «den du snakket med tidligere sagt og gjort feil». Er du juridisk eier og noen andre er bruker av abonnementet så kan du bare glemme at du får noe info om endringer. Jeg anbefaler ikke ice til noen.

Svar fra ice
15.12.2020 09:07
Hei, Ninette Jeg beklager så mye for sent svar. Så leit å lese at du er misfornøyd med dekningen og kundeservice hos oss. Det er dessverre litt lite informasjon her, så det er vanskelig å gi deg et konkret svar tilbake. Jeg anbefaler at du kontakter oss på [email protected] Send med navnet ditt, telefonnummeret det gjelder og mer informasjon om hva saken gjelder, så undersøker vi dette nærmere. Om du er juridisk eier av et abonnement, kan du selvfølgelig få informasjon om hvilke endringer som er gjort på et abonnement. Du kan også det, om du er registrert som bruker av et abonnement. Det du ikke kan få som juridisk eier, hvor noen andre er oppført som bruker, er detaljert forbruk. Dette er informasjon kun bruker kan få, på grunn av personvern. Jeg ønsker deg en fin dag. Mvh. Michelle ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Har byttet selskap
"Dårlig"
3 syns denne omtalen er nyttig

Prøver å fortelle på Strømmen i dag at jeg fra den 10/12 vil jeg gå ned til 1gb. Nei det måtte jeg gi beskjed om den 10.Stivbeint.Resultat skifter opperatør til Fjordkraft.

Svar fra ice
15.12.2020 09:04
Hei, Arne Jeg beklager så mye for sent svar. Dessverre er det rent teknisk ikke mulig å endre abonnementet ditt fremover i tid. Dette må legges inn på dagen du ønsker endringen skal skje på. Du er velkommen til å kontakte oss på e-post, chat eller telefon 21 00 00 00 for dette. Du kan også endre abonnementet ditt selv på Min Side, eller i ice-appen. Jeg ønsker deg en fin dag! Mvh. Michelle ice.no
Anne M. H
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Bare rot med Ice! De gir ikke den dekningen de lovet."
5 syns denne omtalen er nyttig

En ivrig selger har flere ganger ringt meg for å få meg til å prøve Ice. Han har lovet at de leverer samme dekning som Telia, noe som absolutt ikke stemmer. Elendig forhold fra Ice der jeg bor. I tillegg bestilte jeg ny mobil i nettbutikken deres, fikk ordrebekreftelse, og beløpet ble reservert fra konto. Jeg hørte ikke noe mer, så ringte de etter en uke. Da får jeg vite at bestillingen ikke hadde gått igjennom, varen var ikke lenger på lager. Dette hadde jeg ikke fått beskjed om! Utrolig dårlig service!

Svar fra ice
15.12.2020 08:54
Hei, Anne M. H Jeg beklager så mye for sent svar. Vi leier nett av Telia, så det stemmer at du skal få samme dekning som du får fra dem. Vi leverer også dekning på våre egne sendere, der vi har bygget ut dette. Det er veldig beklagelig at bestillingen på telefonen din feilet. Det er selvfølgelig noe som ikke skal skje. Selv om det er noe vi ikke ønsker skal skje, kan det innimellom skje en teknisk feil. Siden du har byttet selskap, ønsker jeg deg masse lykke til hos din nåværende operatør. Du er velkommen tilbake til oss i fremtiden, om du skulle ønske det. Ha en fin dag! Mvh. Michelle ice.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR