Mobiltelefoni

ice omtaler og erfaringer

3,6/5
Bra
Kundetilfredshet
Bra
Kundeservice
Bra
Verdi for pengene
Bra
0
av 23 innen
mobilselskap
57%
anbefaler
ice
Filtrer omtaler
617
220
89
114
438
Sorter omtaler etter
Viser av 1478 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med ice?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Bra, untatt sms i utland"

Sms i spania virker ikke, samme hvor mye jeg endrer instillingene ifl ice net kundservice, det virker ikke, får ikke sendt.....

Svar fra ice
11.06.2018 10.42
Hei Ronald,

Send oss en e-post til "bytt.no@ice.no" så skal vi undersøke dette videre. Husk å legg ved navn og telefonnummer det gjelder.

Hører fra deg.

Mvh
Carl-Fredrik
ice.no
Kundetilfredshet
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Dårlig dekning og kvalitet på samtale"
2 syns denne omtalen er nyttig

Elendig dekning og kvalitet på samtale og data når man innimellom får kontakt med omverdenen - og dette i et område hvor både Telenor og Telia har god dekning.

Svar fra ice
11.06.2018 10.39
Hei Thomas,

Dette hørtes ikke bra ut, uten kjennskap til saken din så blir det vanskelig å kommentere den. Send oss en e-post til "bytt.no@ice.no" så skal vi undersøke det videre.

Hører fra deg.

Mvh
Carl-Fredrik
ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"God hjelp via Facebook"

Kjapp og god hjelp i chatte på Facebook 👍 alltid hjelpsomme og overraskende raske til å svare, har spurt om hjelp flere ganger.

Svar fra ice
11.06.2018 10.37
Hei Tomine,

Tusen takk for en flott tilbakemelding. Det er hyggelig å høre at du er fornøyd med servicen. 🌹

Ha en strålende dag videre!

Mvh
Carl-Fredrik
ice.no
Sjekk om du betaler for mye hos operatøren din
Vi sammenligner mobilabonnementet ditt mot alle andre på markedet og sjekker om du betaler for mye
Sjekk om jeg betaler for mye
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Suverent god kundebehandlig, uansett hva jeg spør om- fantastisk bra!"

Opplever alltid å få gode og konstruktive svar på det jeg spør om! Alltid hyggelige og imøtekommende kundebehandlere. Rask tilbakemelding, enkelt å få tak i dere. Kjempefornøyd🌹

Svar fra ice
07.06.2018 21.00
Hei Elin G,

Tusen takk for en kjempe hyggelig omtale, Elin! Det er godt å høre at du er fornøyd! 🌹

Ha en flott dag videre!

Mvh
Carl-Fredrik
ice.no
Kjell-Otto
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Dekker mine behov"

Mobilt bredbånd i bobil og mobil dekning fungerer overalt hvor vi ferdes. Topp service og rimelig pris.
Mvh
Kjell-Otto

Svar fra ice
07.06.2018 12.34
Hei Kjell-Otto

Tusen takk for en hyggelig omtale. Det er godt å høre at du er fornøyd!

Ha en flott dag videre.

Mvh
Carl-Fredrik
ice.no
John-Ivar
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Bra dekning, topp kundeservice!"

Har ikke noe negativt å nevne. Strålende fornøyd, spesielt med kundeservice! Det jeg trengte hjelp til ble fikset raskt via Messenger. Fortsett slik!

Svar fra ice
29.05.2018 15.10
Hei John-Ivar

Tusen takk for en hyggelig omtale, John-Ivar! Det sats å lese at du fikk den hjelpen du trengte. :)

Ha en strålende dag videre!

Mvh
Carl-Fredrik
ice.no
Kristina S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"God service på messenger!"

Raskt svar på messenger. Liker at man kan få hjelp via chat! Hyggelige og flinke mennesker man chatter med.

Svar fra ice
29.05.2018 15.08
Hei Kristina S

Tusen takk for en super tilbakemelding. Det er gøy å høre at du er fornøyd med hjelpen og servicen du har fått! :)

Ha en flott dag videre!

Mvh
Carl-Fredrik
ice.no
Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"Elendig bredbånd, klarer ikke å laste ned bildet og åpne nettbanken"

Glad og fornøyd fikk jeg mitt ice bredbånd og monterte det opp på hytta. Nå skulle det bli fart etter et elendig Telia abonnement
Men Nei.
Ikke får jeg se på nyheter, med mindre jeg tar meg tid til å vente et minutt på at hver side åpnes.
Nettbanken måtte jeg bare gi opp, og å bestille varer på IKEA like så.
Mandag sendes den i retur... så mye for reklame og god dekning over alt... jeg er 35 min fra Oslo. Ikke langt fra Drøbak. Det burde ikke være noe problem....

Svar fra ice
29.05.2018 15.07
Hei Mona L,

Dette hørtes ikke bra ut, har du vært i kontakt med oss angående problemet? Send oss en e-post til "bytt.no@ice.no" så skal vi undersøke dette videre.

Hører fra deg.

Mvh
Carl-Fredrik
ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Fantastisk"

Har bare positivt å si om ice. Servicen eg har møtt e helt fenomenal. Utrolig fornøyd og kommer til å være kunde der i laaang tid :)

Svar fra ice
29.05.2018 15.07
Hei Birthe,

Tusen takk for en hyggelig omtale. Det varmer å høre at du er fornøyd. :)

Ha en fin dag videre!

Mvh
Carl-Fredrik
ice.no
Sjekk om du betaler for mye hos operatøren din
Vi sammenligner mobilabonnementet ditt mot alle andre på markedet og sjekker om du betaler for mye
Sjekk om jeg betaler for mye
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Tungvint i utlandet, dårlig dekning generelt"

Ice har generelt dårligere dekning enn de jeg tidligere har hatt, ikke 4G, og i Asia og USA må du endre en del på innstillinger som man ikke må på andre abonnementer. Jeg visste ikke dette og fikk problemer i USA.

Svar fra ice
29.05.2018 15.06
Hei Synøve,

Problemet i USA skal være løst. Dersom du fortsatt opplever problemer så kan du sende oss en e-post til "bytt.no@ice.no" så skal vi undersøke dette videre.

Hører fra deg.

Mvh
Carl-Fredrik
ice.no
Bård I. M
Kundetilfredshet
Verdi for pengene
Dekning
"Bra mengde data for pris og gode dekningsfohold"

Ice har veldig god dekning. Har bortimot aldri dårleg lyd eller signal i samtale. 4G har vore stabilt so lenge eg har brukt det, og har ikkje merka noke til "throttling" ved bruk utanfor vanlege tider. Den nye appen hjelp veldig med oversikt over alt det viktige.

Svar fra ice
29.05.2018 15.05
Hei Bård I. M

Tusen takk for en hyggelig omtale. Det er godt å høre at du er fornøyd!

Ha en flott dag videre.

Mvh
Carl-Fredrik
ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Styr unna! Lureri og liten skrift"

Ga 20% rabatt for å få meg over som kunde, men informerte ikke om dobbel binding og dobbelt bruddgebyr (for 40 kr).. Etter opplevelse av dårlig dekning og dårlig lyd på tale, avsluttet jeg abonnement (ingen binding pga telefon) og fikk kr. 7250 i bruddgebyr!!

Svar fra ice
29.05.2018 15.04
Hei Tomm

Uten kjennskap til saken din så blir det vanskelig å kommentere den. Send oss en e-post til "bytt.no@ice.no" så skal vi undersøke dette videre.

Hører fra deg!

Mvh
Carl-Fredrik
ice.no
Premkamon
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Raskt svar"

Mye raskere svar en de fleste kundeservice jeg har snakket med, i det siste (og det er mange). Veldig lett å forstå og vet nøyaktig hva de skal gjøre.

Svar fra ice
28.05.2018 12.14
Hei Premkamon,

Tusen takk for en hyggelig omtale. Det er godt å høre at du er fornøyd med Kundeservicen. :)

Ha en flott dag videre!

Mvh
Carl-Fredrik
ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Bra til ting ikke fungerer"
1 syns denne omtalen er nyttig

Stort sett får alt som det skal med ice, og da har jeg ikke noe å utsette på dem. Imidlertid har de lite å bidra med når ting av en eller annen grunn slutter å fungere som det skal.

Vi opplevde dette på ferie (mobildata ble plutselig utilgjengelig), noe som resulterte i at kollektivbilletter fra app ble utilgjengelige og vi måtte gå lange avstander selv om vi egentlig hadde gyldig billett osv. Ikke ideelt med bekkenløsning!

Da vi kom hjem, fikk vi heldigvis refundert disse ekstra billettkostnadene. Hadde det ikke vært for det, ville vi byttet mobiloperatør med det samme, men vi besluttet å gi dem en sjanse til denne gangen.

Svar fra ice
28.05.2018 12.12
Hei Silje,

Takk for din tilbakemelding. Det er leit å høre om feilen dere opplevde og slik skal det ikke være. Ta kontakt med oss om det skulle skje igjen så skal vi undersøke dette.

Ha en flott dag videre!

Mvh
Carl-Fredrik
ice.no
Alexander F
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Ringte aldri"

Jeg sendte en forespørsel til Ice om å ringe min gamle mor for abonnement. Det lovte Ice å gjøre. Men uker har gått uten at mor er kontaktet. Dårlig oppfølging.

Svar fra ice
28.05.2018 12.11
Hei Alexander F

Takk for din tilbakemelding. Dette ønsker jeg veldig gjerne å undersøke videre, send oss en e-post til "bytt.no@ice.no" så skal vi undersøke hva som har skjedd her.

Ha en flott dag videre.

Mvh
Carl-Fredrik
ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Imøtekommende"
2 syns denne omtalen er nyttig

Imøtekommende, ordnet opp i det som var gjort feil- kan få litt bedre oversikt over produktene og kostnader som ikkje stemte overens med nettsider og kundeservice over telefon. Ellers meget hyggelige og ga rabatt

Svar fra ice
28.05.2018 12.09
Hei Hanne,

Tusen takk for en hyggelig omtale. Det er godt å høre at du er fornøyd med servicen. Jeg tar med ønsket ditt videre internt. :)

Ha en flott dag videre!

Mvh
Carl-Fredrik
ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Styr unna ice"
1 syns denne omtalen er nyttig

Ble lovet på telefonen et tilbud med Internett til halv pris i seks måneder. Ingen informasjon om bindingstid på telefon fra leverandør. Jeg spurte til å med i telefonen om bindingstid. Bortsett fra en epost, jeg ikke så igjennom

Så nå er jeg ufrivillig kunde i et år.

Svar fra ice
28.05.2018 12.09
Hei Maren,

Dette hørtes ikke bra, uten kjennskap til saken din så blir det vanskelig å kommentere den. Send oss en e-post til "bytt.no@ice.no" så skal vi undersøke dette videre.

Husk å legg ved navn og telefonnummer det gjelder. Hører fra deg!

Mvh
Carl-Fredrik
ice.no
Sigrid B. T
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"God og rask kundeservice."

Eg sende melding via messenger og fekk svar ganske raskt.
Ho ordna pågåande opp i det eg spurte om.
Chatta med ei hyggeleg og service vennlig dame😊

Svar fra ice
28.05.2018 12.08
Hei Sigrid B. T

Tusen takk for en hyggelig omtale. Det er godt å høre at du er fornøyd!

Ha en strålende dag videre. 😁

Mvh
Carl-Fredrik
ice.no
Bytte til Ice?
Les mer og bestill mobilabonnement direkte på nettsidene til Ice
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Eksemplarisk kundeservice!"

Ønsker mobilt bredbånd da vi ikke hadde internett på kaserna her oppe i Bardufoss. Endte opp med å kontakte Ice via Facebook, som ordnet alt det formelle på kort tid. Forsendelsen tok bare 3 dager.

Selve dekninga var dessverre ikke så god som jeg hadde håpt på, men med 30 dagers fornøyd garanti så gjorde det ingenting, var ingen problem å returnere igjen.

Kundeservice som overgår det meste!

Svar fra ice
28.05.2018 12.07
Hei John

Tusen takk for en hyggelig omtale, John! Det er leit å høre at dekningen ikke var god nok, men vi jobber hele tiden med å bli bedre.

Ha en flott dag videre!

Mvh
Carl-Fredrik
ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Misfornøyd i utlandet- utenfor Europa."

I utlandet må telefonen stilles om manuelt for å virke - og må stilles tilbake når vi kommer hjem.
Forskjellig mellom Android og iOs.
Allikevel er det problemer når det gjelder mottak av MMS.

Svar fra ice
28.05.2018 12.06
Hei Terje A,

Takk for din tilbakemelding. Vi jobber hele tiden med å bli bedre derfor er din tilbakemelding viktig for oss. Dersom du skulle oppleve problemer når du er i utlandet så ta kontakt med oss på telefon 21 00 00 00.

Ha en strålende dag videre.

Mvh
Carl-Fredrik
ice.no
Ståle B
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Proffe"

Som alltid leverer ice. Utrolig profesjonelle og hyggelige å ha med å gjøre. Løser mine problemer raskt og profesjonelt. Anbefales!!

Svar fra ice
28.05.2018 12.05
Hei Ståle B,

Tusen takk for en hyggelig omtale. Det varmer å høre at du er fornøyd! 😁

Ha en flott dag videre!

Mvh
Carl-Fredrik
ice.no
Marte S. A
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"God service"

Jeg opplevde veldig bra service, veldig imøtekommende og ga tidlig beskjed om at det var mye å gjøre. Siden jeg fikk beskjed om at det var mye å gjøre så satt jeg ikke å ventet. Alt ble fikset og jeg likte veldig godt at det var mange måter å kontakt Ice på.

Svar fra ice
28.05.2018 12.03
Hei Marte S. A

Tusen takk for en super tilbakemelding. Det er godt å høre at du er fornøyd med servicen.

Ha en fin dag videre!

Mvh
Carl-Fredrik
ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"God kundeservice"

God kundeservice da vi fikk problemer med tilkobling i utlandet. De ga ikke opp selv om problemet ikke løste deg med det første.

Svar fra ice
28.05.2018 12.01
Hei Cato,

Tusen takk for en hyggelig omtale, Cato! 😁Så bra at problemet løste seg for deg.

Ha en flott dag videre!

Mvh
Carl-Fredrik
ice.no
Bytte til Ice?
Les mer og bestill mobilabonnement direkte på nettsidene til Ice
Christian H
Kundetilfredshet
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig dekning og ikke melding om ubesvart anrop"
1 syns denne omtalen er nyttig

Veldig dårlig dekning hvor kart viser den er bra. For ikke melding om ubesvart anrop. Det ringer ikke i det hele tatt. Men får sms om ny talemelding. Folk ringer til meg og jeg hører ikke noe.

Svar fra ice
28.05.2018 12.00
Hei Christian H

Dette hørtes ikke bra ut, og slik skal det selvfølgelig ikke være.. Send oss en e-post til "bytt.no@ice.no" så skal vi undersøke dette videre.

Hører fra deg.

Mvh
Carl-Fredrik
ice.no
Gunn M. T
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Styr unna! Du blir lurt!"
3 syns denne omtalen er nyttig

Har brukt OneCall som privatperson i mange år. Ble oppringt av en meget pushy selger fra Ice. Han fikk meg til å gå med på en bedfriftsavtale. Han sa ikke at prisen var uten moms før i en bisetning på slutten da avtalen skulle inngås. Jeg sa det var uaktuelt. Han ga meg da 25% rabatt, men måtte da ha 24 mnd bindingstid. Han sa jeg kunne endre abonnement, dersom jeg ønsker det senere. Jeg ønsker nå å øke fra 2 GB til 6 GB, men nå viser det seg at bedriftsabonnement er dyrere enn privat abonnement, og at man ikke kan endre fra bedrift til privat. Jeg ble også pushet til å godkjenne avtalen på SMS, men vi fortsatt snakket på telefonen. Ice driver råselgeri. Ønsker meg tilbake til OneCall. Der får man 5GB som spesialtilbud uten bindingstid, samt fri tale og SMS/MMS til 199kr. Styr unna Ice, de vil bare lure deg! Null service

Svar fra ice
28.05.2018 11.56
Hei Gunn M. T

Uten kjennskap til saken din så blir det vanskelig å kommentere. Send oss en e-post til "bytt.no@ice.no" så skal vi undersøke dette videre. Husk å legg ved navn og telefonnummer det gjelder.

Ha en flott dag videre!

Mvh
Carl-Fredrik
ice.no
Mobilabonnement fra Ice
Bestill på nettsidene til Ice
Vis alle mobilabonnement
Mobil 500 MB
Fri tale, SMS og MMS
0,5 GB
pr. mnd
99 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Mobil 1 GB
Fri tale, SMS og MMS
1 GB
pr. mnd
129 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Mobil 2 GB
Fri tale, SMS og MMS
2 GB
pr. mnd
199 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Mobil 3 GB
Fri tale, SMS og MMS
3 GB
pr. mnd
249 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Mobil 6 GB
Fri tale, SMS og MMS
6 GB
pr. mnd
299 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Mobil 12 GB
Fri tale, SMS og MMS
12 GB
pr. mnd
449 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Mobil 8 GB
Fri tale, SMS og MMS
8 GB
pr. mnd
349 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Mobil 10 GB
Fri tale, SMS og MMS
10 GB
pr. mnd
399 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Mobil 18 GB
Fri tale, SMS og MMS
18 GB
pr. mnd
529 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Mobil 25 GB
Fri tale, SMS og MMS
25 GB
pr. mnd
589 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Bytte til Ice?
Les mer og bestill mobilabonnement på nettsidene til Ice
Gå til Ice nå
Søk Bytt.no