Meny

ice omtaler og erfaringer

3,6/5
Bra
Kundetilfredshet
Bra
Kundeservice
Bra
Verdi for pengene
Bra
4
av 28 innen
mobilselskap
58%
anbefaler
ice
Filtrer omtaler
801
274
114
148
524
Sorter omtaler etter
Viser av 1861 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med ice?
Knut-Arne
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"God kundeservice"

Etter en stund med grubling på beste løsning, ga de seg ikke før løsningen var der. Godt interessert i å finne løsningen selv klokken 21:30 på lørdags kveld, med oppfølging søndags morgen! Stort smil fra meg 😊

Svar fra ice
04.12.2018 18.45
Hei Knut-Arne

Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding. Det er godt å høre at du er fornøyd med Kundeservicen.😊

Ha en super dag videre!

Mvh
Carl-Fredrik
ice.no
Carl-Martin N
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"God på kundeservice."

Sendte inn en forespørsel på lørdags kveld og fikk svar etter kun få minutter. Hyggelig og serviceinnstilt utenfor normal åpningstid.

Bytter leverandør fordi Ice ikke tilbyr e-Sim.

Svar fra ice
04.12.2018 18.45
Hei Carl-Martin N,

Takk for din tilbakemelding. e-SIM er noe vi ikke tilbyr per dags dato. Men noe som vil komme etterhvert.

Håper vi får deg tilbake som kunde så fort vi tilbyr e-SIM.😊

Ha en flott dag videre!

Mvh
Carl-Fredrik
ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Veldig fornøyd"

Veldig god kundebehandling, bestandig. Får også hjelp lørdag kveld, det kan ikke mange firmaer skryte av.

Svar fra ice
04.12.2018 18.45
Hei Grete K,

Tusen takk for en hyggelig omtale. Det er godt å høre at du er fornøyd!

Ha en flott dag videre.

Mvh
Carl-Fredrik
ice.no
Sjekk om du betaler for mye hos operatøren din
Vi sammenligner mobilabonnementet ditt mot alle andre på markedet og sjekker om du betaler for mye
Sjekk om jeg betaler for mye
Lillian G
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Kan ikke bytte abonnement"
2 syns denne omtalen er nyttig

Ice skriver misvisende, at alle kan skifte abonnement etter behov. Det er feil. Jeg kjøpte min første Iphone og smartphone, og da fortalte selgeren meg, at jeg skulle ha 2GB om måneden, selv om jeg er lite på Internett. Selgeren overbevisste meg om ikke å benytte minste abonnement. Siden da har jeg måttet betale 100 kroner mer om måneden, enn mitt behov tilsier. Ice nekter å la meg skifte abonnement, selv om de reklamerer med, at ALLE kan skifte etter behov.

Svar fra ice
04.12.2018 18.45
Hei Lillian G

Takk for din tilbakemelding. Grunn til at du ikke har mulighet til å nedgradere abonnementet ditt er fordi du har fått telefonen til en redusert pris ved det abonnementet du valgte. Når det har gått 12 måneder så har vi mulighet til å nedgradere abonnementet.

Beklager ulempen dette medfører.

Ha en flott dag videre!

Mvh
Carl-Fredrik
ice.no
Mohamed Z. A. A
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"5 stars"

Veldig bra service og hyggelige ansatte hos ICE.
Hjertelig takk for at dere er best mobil abonnement jeg velger.

Svar fra ice
04.12.2018 18.45
Hei Mohamed,

Tusen takk for en super tilbakemelding. Det er godt å høre at du er fornøyd!

Ha en super dag videre.

Mvh
Carl-Fredrik
ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Icenett"

Lett å få kontakt med kundebehandlere. Hyggelige og hjelpsomme. Serviceinnstilt og løsningsorientert. Billig og super service på utenlandssamtaler.

Svar fra ice
04.12.2018 18.45
Hei Beathe,

Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding. Det er godt å høre at du er fornøyd!

Ha en super bra dag videre.

Mvh
Carl-Fredrik
ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Herman"
3 syns denne omtalen er nyttig

Byttet til ice.net fra Talkmore. Med en gang jeg beveger meg over 10 km/t funker ikke nettet. Måtte bytte tilbake til Talkmore for i det hele tatt å kunne skrive denne omtalen. ANBEFALES DEFINITIVT IKKE!!!

Svar fra ice
04.12.2018 18.45
Hei Herman,

Det er beklagelig å lese at du har problemer med dekningen vår. Vi jobber hver eneste dag for å forbedre dekningen vår. Forhåpentligvis vil det bare bli bedre og bedre med tiden.

Ha en fin dag videre!

Mvh
Carl-Fredrik
ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Utenlandspakke"
3 syns denne omtalen er nyttig

Utenlandspakken til Ice inneholder IKKE data! Jeg fortalte selgeren at jeg oppholder meg mye i Tyrkia,- og han utelot da helt bevisst å si at det ikke var data med i utenlandspakken! Så nå sitter jeg her i Tyrkia,- helt til desember, - med spinndyr data! Jeg er så skuffet! Mitt opphold hos Ice avsluttes når jeg kommer hjem.

Svar fra ice
04.12.2018 18.45
Hei Susanne,

Takk for din tilbakemelding. Vi beklager dersom du har blitt informert feil.

Ta kontakt med oss på "bytt.no@ice.no" så skal vi undersøke denne saken nærmere.

Hører fra deg!

Mvh
Carl-Fredrik
ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Mobilsvarer"
1 syns denne omtalen er nyttig

Dårlig mobilsvarer etter min mening. Kan ikke ringe tilbake direkte til den som legger igjen beskjed på svareren. Her må en notere nummer for så ringe tilbake. Lite praktisk når en ringer fra bilen via voice. Kundebehandlerens svar at han kunne deaktivere mobilsvareren for meg!

Svar fra ice
04.12.2018 18.44
Hei Harald,

Takk for din tilbakemelding. Jeg tar med ønsket ditt videre internt.

Ha en fin dag videre!

Mvh
Carl-Fredrik
ice.no
Philippe B
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Kanskje om noen år"
3 syns denne omtalen er nyttig

Veldig dårlige kundebehandlere, var uten essensielle tjenester i mange dager for en kort tid siden. Fikk ikke en melding om hva som foregikk. Skulle få kompensasjon skrev de på facebook, noe som kundeservice ett par dager etter stiller seg utenforstående til. Har potensiale, men med dagens kundeservice og holdninger styr unna om du ikke må ha ice.

Svar fra ice
04.12.2018 18.44
Hei Philippe B,

Dette hørtes ikke bra ut. Uten kjennskap til saken din så blir det vanskelig å kommentere den. Send oss en e-post til "bytt.no@ice.no" så skal vi undersøke dette videre.

Hører fra deg!

Mvh
Carl-Fredrik
ice.no
Vigdis W
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Dårlig dekning i feriehus på Fjellværsøya. Telenor enda dårligere. Telia bygger mast nå."

Fornøyd med Ice og beholder mitt kundeforhold om jeg drar nytte av Telia sin mast som er under bygging i området. Trenger bedre dekning der ute. Ellers godt fornøyd.

Svar fra ice
04.12.2018 18.42
Hei Vigdis W,

Tusen takk for en hyggelig omtale! :)

Ha en super dag videre.

Mvh
Carl-Fredrik
ice.no
Didrik H
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Supert for pensjonister som normalt bruker lite data."

Jeg bruker begrenset med data og har derfor et utmerket abonnement til kun kr. 99,- pr mnd.

Anbefales på det varmeste.

Svar fra ice
04.12.2018 13.12
Hei Didrik,

Tusen takk for en hyggelig omtale. Det er godt å høre at du er fornøyd!

Ha en flott dag videre.

Mvh
Carl-Fredrik
ice.no
Sjekk om du betaler for mye hos operatøren din
Vi sammenligner mobilabonnementet ditt mot alle andre på markedet og sjekker om du betaler for mye
Sjekk om jeg betaler for mye
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Totalt uten dekning både telefoni og data"
1 syns denne omtalen er nyttig

Skiftet fra Talkmore til Ice etter anbefaling. Byttet ut den gamle s6 med ny s9+ for trodde at mobilen var dårlig grunnet alder og mye brukt. Fikk beskjed fra Ice at simkortene de bruker er utdaterte, så jeg måtte hente meg nytt på Narvesen. De krediterte det. Hahaha. Etter 3 simkort forsøk så har jeg fortsatt svært dårlig dekning på telefoni, datanett til tross for 10gb abonnement og trøsteløst dårlig trådløst nett. Beveger jeg meg litt utforbi tettbygd strøk kan mobilen ikke brukes og jeg er ikke tilgjengelig. Så abonnementet blir byttet til annen leverandør! Anbefales ikke!

Svar fra ice
04.12.2018 13.12
Hei Therese,

Dette hørtes ikke bra ut, vi beklager at du opplevde dekningen vår slik. Jeg ønsker veldig gjerne å undersøke denne saken nærmere. Send oss en e-post til "bytt.no@ice.no" så skal vi undersøke hva som har skjedd her.

Hører fra deg!

Mvh
Carl-Fredrik
ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Perfekt på alle områder"

Hadde problemer for litt siden med MMS. Fikk melding fra ICE om dette. Kontaktet kundeservice, og videoer på youtube. Problemet løste seg umiddelbart. Nå har jeg vært abonnent siden starten, og det har aldri kostet noe å kontakte dem. (Sammenlignet med Telenor hvor jeg var kunde tidligere.) Alltid god service!

Svar fra ice
04.12.2018 13.12
Hei Erling,

Tusen takk for en super tilbakemelding. Det varmer å høre at du er fornøyd!

Ha en strålende dag videre. 👍

Mvh
Carl-Fredrik
ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Diskusjon om telefon"

Da jeg sendte en melding fikk jeg ganske raskt melding tilbake, og jeg fikk svar på alt jeg lurte på så tipp topp tommel opp.

Svar fra ice
07.11.2018 16.59
Hei Svein A,

Tusen takk for en super hyggelig tilbakemelding. Det er godt å høre at du er fornøyd med abonnementet ditt.

Ha en flott dag videre!

Mvh
Carl-Fredrik
ice.no
Margrete
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Billig og god kundeservice"
1 syns denne omtalen er nyttig

Ice er etter min erfaring det billigste abonnementsalternativet i Norge, med veldig god kundeservice! Det eneste som trekker ned er høye priser utenfor EU og at det ikke er mulig å fryse abonnementet under utenlandsopphold. Kundeservice er imidlertid veldig behjelpelige når det gjelder å finne alternativer til dette 👍

Svar fra ice
04.12.2018 13.12
Hei Margrete,

Tusen takk for en hyggelig omtale. Det er godt å høre at du er fornøyd.👍

Ha en fin dag videre!

Mvh
Carl-Fredrik
ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Passe fornøyd med ice"

Det er litt dårlig dekning av og til. Har opplevd at andre med annen mobiloperatør har bedre dekning enn meg noen ganger.

Svar fra ice
04.12.2018 13.12
Hei Henrik,

Tusen takk for din tilbakemelding. Vi jobber hele tiden med å forbedre tjenestene våre. Vi takker for din tilbakemelding! :)

Ha en flott dag videre!

Mvh
Carl-Fredrik
ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Elendig"
3 syns denne omtalen er nyttig

Opplever stadig brudd på mobildekning. Har også ofte problem med å sende SMS, selv om jeg har dekning.

Svar fra ice
04.12.2018 13.11
Hei Malin,

Det er beklagelig å lese at du opplever problemer med dekningen. Ta kontakt med oss på "bytt.no@ice.no" så skal vi undersøke dette videre.

Hører fra deg!

Mvh
Carl-Fredrik
ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Ingen tjeneste"
2 syns denne omtalen er nyttig

Byttet til Ice på fredag, og alt var dårligere enn hva jeg hadde hos Talkmore (som på ingen måte er top of the game). Hadde byttet ice bort lørdag ettermiddag om det ikke var for at vi skulle til Latvia på søndagen.

Da vi ankom Latvia virket ikke mobildata. Kundeservice hos ice ledet meg steg for steg gjennom massevis av innstillinger for mobildata og vi fikk det til å virke.

Ved hjemkomst til Norge fikk vi ikke dekning i det hele tatt, og måtte kontakte ice på messenger. De sa jeg måtte resette innstillingene fra Latvia. Alt dette skjedde automatisk med Talkmore. Vi kan ikke bruke 10 minutter på å skifte innstillinger hver gang vi er i utlandet.

Jeg ba dem droppe å sende regning da de bare hadde gitt problemer og ekstraarbeid for oss. Da viste kundeservice til at vilkårene gir dem 20(!!) dager på å fikse problemer før avgift kan bortfalle eller avtalen heves. De la med screenshot. Hos Talkmore har jeg aldri opplevd lignende.

Takk for alt, Ice. Det har vært 5 veldig fine dager, eneste problemet var dere.

Svar fra ice
07.11.2018 16.32
Hei Steinar,

Dette hørtes ikke bra ut. Uten kjennskap til saken din så blir det vanskelig å kommentere den. Send oss en e-post til "bytt.no@ice.no" så skal vi undersøke dette videre. Husk å legg ved navn og telefonnummer det gjelder.

Hører fra deg!

Mvh
Carl-Fredrik
ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Hjelpsomme!"

Kjempe flinke med å hjelpe. Du får alltid svar på det du lurer på og alt blir gjennomført som det skal.

Bra jobba Ice! :)

Svar fra ice
07.11.2018 16.29
Hei Adnan,

Tusen takk for en hyggelig omtale. Det varmer å høre at du er fornøyd med hjelpen du fikk.

Ha en flott dag videre!

Mvh
Carl-Fredrik
ice.no
Bytte til Ice?
Les mer og bestill mobilabonnement direkte på nettsidene til Ice
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Meget godt fornøyd med Ice"

Abonnementet er rimelig, det har god dekning. Vi kjører en del i Nord Norge, og i Sverige og Finland. Det er god dekning stort sett over alt. Datapakkene burde vært rimeligere når man trenger ekstra data.

Svar fra ice
07.11.2018 16.25
Hei Bjørn,

Tusen takk for en super hyggelig omtale. Det er godt å høre at du er fornøyd. :)

Ha en fin dag videre!

Mvh
Carl-Fredrik
ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Ingen tjeneste, tregt nett"
2 syns denne omtalen er nyttig

Ingen tjeneste kommer stadig opp.
Jeg har vært bedriftskunde og er ikke fornøyd med dekningen. Verken mobildekning eller Internett.
Mistet flere timer arbeidstid på grunn av dårlig nett.
Anbefales ikke!

Svar fra ice
07.11.2018 15.01
Hei Ranveig,

Takk for din tilbakemelding. Uten kjennskap til saken din så blir det vanskelig å kommentere den. Send oss en e-post til "bytt.no@ice.no" så skal vi undersøke problemet du opplever. Husk å legg ved navn og telefonnummer det gjelder.

Ha en flott dag videre!

Mvh
Carl-Fredrik
ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Super dekning"

Super kundeservice og dekning. Har akkurart kjørt bil fra Østlandet til Vestlandet og over Hardangervidda. 100% dekning hele turen og vi streamet fra mobil til ipaden slik at sønnen vår kunne se film innimellom. Over Hardangervidda var det også null problem og det var mobildekning i alle tuneller. Anbefaler ice!

Svar fra ice
07.11.2018 12.17
Hei Siri,

Tusen takk for en hyggelig omtale. Det er godt å høre at du er fornøyd! :)

Ha en flott dag videre!

Mvh
Carl-Fredrik
ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Veldig fornøyd"

Jeg tok kontakt via messenger lørdag ettermiddag og forventet ikke å få svar før søndag. Det sto at det var stor pågang, men jeg fikk raskt svar og problemet løste seg med en gang. Jeg er veldig fornøyd med Ice sålangt og kan trygt anbefale dem som nettleverandør 👍

Svar fra ice
17.10.2018 15.27
Hei Rita,

Tusen takk for en hyggelig omtale. Det er godt å høre at du er fornøyd!👍

Ha en super flott dag videre!

Mvh
Carl-Fredrik
ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Har byttet selskap
"Var stor fan av Ice, men aldri igjen"
3 syns denne omtalen er nyttig

Tidligere år har jeg vært superfornøyd, men de har stramt opp linjene. Det var en faktura som jeg ikke fikk, og den ble da heller ikke betalt. Jeg ringte inn og spurte om de kunne sende på nytt, noe som ikke var problem. En mnd senere fikk jeg ny faktura med KUN et purregebyr på 70kr. Jeg ringte inn og spurte om jeg kunne se bort fra den, det kunne jeg ikke. Jeg har nå skiftet abonnement. Betaler lett litt mer for god kundeservice.

Tl;dr: ICE var tidligere veldig god på kundeservice, men dette gjelder ikke lenger. Helt fair at de skal ha inn hver minste krone, men jeg foretrekker et selskap som kan se bort fra en uheldig forsinket betaling.

Svar fra ice
04.12.2018 13.11
Hei Addi,

Dette hørtes ikke bra ut, uten kjennskap til saken din så blir det vanskelig å kommentere den. Send sos en e-post til "bytt.no@ice.no" så skal vi undersøke dette videre.

Hører fra deg!

Mvh
Carl-Fredrik
ice.no
Bytte til Ice?
Les mer og bestill mobilabonnement direkte på nettsidene til Ice
Mobilabonnement fra Ice
Bestill på nettsidene til Ice
Vis alle mobilabonnement
Mobil 500 MB
Fri tale, SMS og MMS
0,5 GB
pr. mnd
99 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Mobil 1 GB
Fri tale, SMS og MMS
1 GB
pr. mnd
129 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Mobil 2 GB
Fri tale, SMS og MMS
2 GB
pr. mnd
199 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Mobil 3 GB
Fri tale, SMS og MMS
3 GB
pr. mnd
249 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Mobil 6 GB
Fri tale, SMS og MMS
6 GB
pr. mnd
299 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Mobil 10 GB
Fri tale, SMS og MMS
10 GB
pr. mnd
349 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Mobil 15 GB
Fri tale, SMS og MMS
15 GB
pr. mnd
399 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Mobil 20 GB
Fri tale, SMS og MMS
20 GB
pr. mnd
449 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Mobil 30 GB
Fri tale, SMS og MMS
30 GB
pr. mnd
499 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Bytte til Ice?
Les mer og bestill mobilabonnement på nettsidene til Ice
Gå til Ice nå
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR