ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Syns dekning et litt dårlig. Har 3 abonnement hos dem, i huset midt i byen.. alle har problemer med dekning . Ellers billig og greit. 299 kr for 20 GB
Hei Ave! Så leit å høre at dekningen ikke er tilstrekkelig. Ta gjerne kontakt med oss på kundesenteret 21 00 00 00, eller via chat på ice.no. Flott å høre at prisen og det øvrige er bra 💛 Takk for tilbakemeldingen! Mvh Martine ice.no
Kundeservicen er elendig og det er alltid lang ventetid på telefon. De oppgir ikke epost-adresse til kundene som betyr at det ikke er mulig å få dokumentert hva som ble avtalt i ettertid. Slurvete saksbehandling og vrangvillige.
Hei Aqvamarina! Så leit å høre at du har hatt en så dårlig opplevelse med å være kunde hos oss, dette er selvfølgelig ikke slik vi ønsker at ting skal være. Jeg får dessverre ikke hjulpet deg her men send oss gjerne en e-post på [email protected] så kan vi gå igjennom det du trenger hjelp til der :) Ønsker deg en fin dag! Mvh Stine Ice.no
Bor i Molde, mange plasser det ikke er dekning. Til tider er det lang tid å gå inn på sider , står bare å zoomer.
Hei Helen! Så trist å høre at du opplever dårlig dekning. Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter på tlf: 21 00 00 00, så vi kan se om det er noe vi kan få gjort. 😊💛 Takk for tilbakemeldingen! Mvh Martine ice.no
Billig. Aldri problemer. Rask kundeservice. Enkelt.
Hei Nina 😊 Så flott å høre at du har funnet noe som fungerer for deg, og vi er veldig glad for at det er våre tjenester 💛😍 Tusen takk for tilbakemeldingen! Mvh Martine ice.no
Godt fornøyd med abonnement og app. Abonnementet fungerer veldig bra.
Hei, Bjørn Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding; det setter vi stor pris på! :D Mvh. Anne ice.no
Tåkelegging, salgstriks, oppdelt i flere leverandører, så de som driver support kan skylde på selgerne, og trekke på skuldrene når det ikke blir som forventet.
Hei, Siri! Slik skal det selvfølgelig ikke være og dette må vi finne ut av. Jeg anbefaler deg derfor at du kontakter oss på [email protected] slik at vi kan hjelpe deg. Mvh. Julie ice.no
Har hatt ice i 2 år, meget fornøyd og god dekning. Bodde da i Trondheim. Etter jeg flyttet til Oslo (veldig sentralt) er det blitt mye dårligere ice + dekning. Snakket med kundeservice som ikke hjalp så veldig utenom en hyggelig kompensasjon. Jeg ønsker dog å være kunde videre, men om vi som bor i oslo har så dårlig dekning blir dette fort alt for dyrt. Data friheten burde være tilgjengelig om man betaler ekstra i måneden. Håper dere kan gjøre noe med dette problemet, da det helt sikkert ikke er bare meg dette gjelder.
Hei, Linda Takk for tilbakemeldingen. Det er veldig leit å høre at du har problemer med dekningen i Oslo! Send gjerne en epost til [email protected] med navn og mobilnummer, så skal vi undersøke problemet for deg. Nettverket vårt skal godt utbygd i Oslo, så det er merkelig hvis du opplever veldig svak dekning. Jeg ønsker deg en flott dag! Mvh Jonas ice.no
Dårlig dekning i Rogaland + mye støy på sambandet.
Hei, Per Det er leit å høre at dekningen vår ikke levde opp til forventningene dine! Vi bygger stadig ut nettverket vårt, og vi jobber med å sikre 5G-nett i verdensklasse til alle landets kriker og kroker. Vi har nå en estimert befolkningsdekning på 99,6%. Forhåpentligvis kan vi tilby bedre dekning der du ferdes i løpet av nær framtid! Du er da selvfølgelig velkommen til å gi oss et nytt forsøk ved en senere anledning. 😊 Ha en flott dag! Mvh Jonas ice.no
Det er dårlig dekning hjemme hos meg og i hele bydelen jeg bor i. Stadig har jeg måttet legge på midt i samtaler fordi de i andre enden fikk ulyd fra min kant, opptil flere ganger i løpet av en samtale. Jeg bor i en av Norges største byer i et tettbygd boligområde sentralt i byen, og hadde ikke forventet at dette skulle være noe problem. Jeg byttet først telefon da jeg trodde at dette var problemet. Ice har ingen planer om å utbedre nettet i området, så det er dessverre ikke aktuelt å fortsette som kunde.
Hei, Lisbeth Dette var leit å høre. Jeg synes også at dette er litt rart. Vi skal ha generelt god dekning i byområder, og der vi våre egne sendere ikke strekker til, har vi også avtale med Telia. Ta gjerne kontakt med oss på [email protected] og oppgi fullt navn, telefonnummer og adresse, så skal vi sjekke dette nærmere. Mvh. Anne ice.no
Lett å få svar og hjelp med Chat Fornøyd med MIN SIDE
Hei Bente! Tusen takk for din tilbakemelding, dette setter vi stor pris på :) Ønsker deg en fin dag! Mvh Stine Ice.no
Kjøpte mobilt bredbånd fra ice. Det var så elendig dekning å ikke fungerte at jeg skulle si opp. Når jeg ringte sa de at det var bare å sette på pause, ikke nødvendig å si det opp. Dette er ca 2 år siden. Sløft av meg , men merket nå at de åpnet det opp uten å si ifra til meg. Har da betalt 13 måneder uten å bruke det. Sa det opp nå 3 dager inn i ny måned, da skulle de ha betalt for full måned nå også. Ingen forsøk på hjelpe. Føler oss lurt, men ikke stort å gjøre. Hold dere unna! 😉
Hei, Dette syns jeg var veldig leit å høre! Frys av abonnement på mobilt bredbånd varer dessverre kun i 9 måneder før abonnementet blir gjenåpnet automatisk. Når abonnementet gjenåpnes blir du belastet din faste månedsavgift frem til du melder ny frys eller frem til abonnementet blir sagt opp. Vi forstår selvfølgelig at det er kjedelig å betale for en så lang periode uten at abonnementet har vært i bruk. Du må gjerne sende oss en e-post til [email protected] med fullt navn og mobilnummer, slik at vi kan ta en gjennomgang av saken din og se om noe kan gjøres. Ha en flott dag! Mvh Stine ICe.no
Vi er superfornøyde med bytte fra Telenor til ICE. Faktura er redusert med 66% Dekningen er kjempebra på alle steder jeg har brukt ICE så langt (byttet for mer enn 5 måneder siden og har brukt det mange steder i landet) Kundeservicen er rask og gjør det de skal.
Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! :)
Har prøvd både telenor og telia, men ettersom det har blitt alt for dyrt gikk jeg over til ice. Beste valget jeg har tatt. De har god dekning overalt, samtidig som sykt billige priser. Hadde en gang problemer med ice-appen og fikk meget god hjelp av kundeservice, i motsetning til telenor eller telia sin kundeservice... anbefaler ice på det sterkeste!!
Hei Kristine! Så flott å høre at du har funnet noe som passer for deg - at det er våre produkter gleder oss veldig 💛😊 Tusen takk for tilbakemeldingen! Mvh Martine ice.no
ice er det beste abonomentet jeg har hatt hittil billig og utrolig god dekning, hadde tidligere telenor og det er noen av de verste skurkene jeg har vært borti. dårlig dekning og ALT for dyre priser så hvis du vil ha noe som funker hele tiden og som i tilleg er billig så ville jeg byttet til ice
Hei Thor! Så utrolig hyggelig å lese tilbakemeldingen din 💛 Det er flott at både pris og dekning passer deg og ditt forbruk. Skulle det være noe så ta kontakt så hjelper vi gjerne! Mvh Martine ice.no
Elendig dekning uansett hvor man er. Aldri 5G, og så vidt 4G. Blir dyrt i lengden.
Hei. Nettet vårt skal holde god standard. Opplever du problemer, anbefaler jeg deg å ta kontakt med vår kundesupporteller [email protected]. Vi må da få sjekket dette nærmere. 🙂 Mvh. Marianne ice.no
Må betale for hel fakturaperiode selv om man bytter abonnement i perioden. Møtte ufin og frekk kvinne på kundesenteret som la på faktisk. Ice anbefales ikke.
Hei Frank! Vi forhåndsfakturerer, og vil fakturere ut inneværende måned. Vi anbefaler å overføre ut og inn i slutten av måneden. At hun la på er trist å høre. Ta gjerne kontakt med kundesenteret vårt igjen om du føler det er noe vi kan hjelpe deg med! 💛 Mvh Martine ice.no