Meny

ice omtaler og erfaringer

3,2/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Bra
Verdi for pengene
Middels
7
av 30 innen
mobilselskap
55%
anbefaler
ice
Filtrer omtaler
818
285
134
180
610
Sorter omtaler etter
Viser av 2027 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med ice?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Ustabil roaming og sms-er kommer ikke fram"
2 syns denne omtalen er nyttig

Har nylig byttet til Ice. Aldri hatt trøbbel med roaming før. Men nå med ice opplever jeg ofte at tlf ikke kommer seg på nettet, klarer å switche mellom wifi og roaming. Tar opptil 30 min. Og kan heller ikke stole på at sms/MMS kommer frem lenger (selv om alt virker Ok fra min tlf). Har ringt ice kundeservice. Hyggelige folk, men de mente problemet var min telefon, litt rart ingen av disse problemene dukket opp før jeg skiftet abonnement til ice.,,

Svar fra ice
21.03.2019 12.45
Hei Jørgen,

Dette hørtes ikke bra ut. Uten kjennskap til saken din så blir det vanskelig å kommentere den. Send oss en e-post til "bytt.no@ice.no" så skal vi undersøke dette videre.

Hører fra deg.

Mvh
Carl-Fredrik
ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Irriterende"

Hadde Telenor og brukte mobildata og lot det være med et uhell for over 5 timer. Den tok 4 kb. Men etter jeg fikk så tok den 500 mb, bare på 30 minutter! Vær så snill fiks dette Ice.

Svar fra ice
23.01.2019 12.49
Hei Pj,

Veldig rart! Vi belaster kun per MB som blir benyttet. Dersom du har nettopp kjøpt deg ny telefon så kan det være årsaken. Da nye telefoner bruker mer mobildata. Ta kontakt med vårt kundesenter dersom du lurer på noe. :)

Ha en fin dag videre!

Mvh
Carl-Fredrik
ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Underdog med kodebitt"

ICE har jeg opplevd som løsningsorienterte. De har ikke systematisk økt avgifter under abonnementstiden, og svart ærlig på dekningsspørsmål. De har kort saksbehandlingstid, og tatt eierskap, og fulgt opp på mail og telefon inntil saken er avsluttet. Dessuten så setter de ned hastigheten på data uten ekstra kostnad ut måneden når jeg går tom. Kan låse teletorg og samtaler til/fra utlandet for barna. MINUS: Appen har blitt bedre, men mangler fremdeles noe selvadministrasjons funksjoner, spesielt for barn.

Svar fra ice
23.01.2019 12.47
Hei Gary,

Tusen takk for en hyggelig omtale. Det varmer å høre at du er fornøyd!

Ha en flott dag videre.

Mvh
Carl-Fredrik
ice.no
Sjekk om du betaler for mye hos operatøren din
Vi sammenligner mobilabonnementet ditt mot alle andre på markedet og sjekker om du betaler for mye
Sjekk om jeg betaler for mye
Kundetilfredshet
Verdi for pengene
Dekning
"Ice er OK"

Jeg måtte sette på en modus der ALLE typer apper er tillatt. Og skru av appene når jeg surfer, for mange apper koster bare de er lastet ned, jeg forstår ikke hvorfor. Dette er min første smartphone, og jeg savner en bruksanvisning på papir, da kan jeg lese den, samtidig som jeg jobber med iPhonen.

Svar fra ice
23.01.2019 12.47
Hei Kurt S,

Tusen takk for din tilbakemelding. Det er varmer å høre at du er fornøyd! Dersom du trenger bruksanvisning til telefon din så anbefaler jeg at du tar kontakt med produsenten av telefonen. :)

Ha en flott dag videre!

Mvh
Carl-Fredrik
ice.no
Kundetilfredshet
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Funker bra"
1 syns denne omtalen er nyttig

God dekning, fikk sin innen rimelig tid. Ingen problemer ved overgang fra forrige operatør (telia), nok data og en roll over som funker. Har ikke hatt behov for å snakke med kundeservice, så den biten kan jeg ikke vurdere.

Svar fra ice
23.01.2019 12.47
Hei Morten,

Tusen takk for en super hyggelig omtale. Det er godt å høre at du er fornøyd!

Ha en super dag videre.

Mvh
Carl-Fredrik
ice.no
Torbjørn A
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Dyrt å ringe til Sverige"

Hvis du ringer til Sverige fra Norge koster dette 2,50 / minutt! Gratis omvendt, dårlig deal, det finnes abonnement som er gratis. Anners koster det likt mot andre

Svar fra ice
23.01.2019 12.46
Hei Torbjørn A,

Tusen takk for din tilbakemelding. Dersom du ønsker å ringe til Sverige så kan du bestille EU-pakken for 99,- da har du 3000 ringe minutter til EU.

Du kan bestille EU-pakken på min-side eller i appen.

Ha en flott dag videre.

Mvh
Carl-Fredrik
ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Bra enkelt å billig"

Enkel kundeservice oversiktlig mobilbruk Eneste jeg har å sette fingeren på så må det være dekning..

Svar fra ice
22.01.2019 19.52
Hei Geir P,

Tusen takk for en super tilbakemelding. Det er godt å høre at du er fornøyd!

Ha en super dag videre.

Mvh
Carl-Fredrik
ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Nettverksfeil på hjemmeadressen."
1 syns denne omtalen er nyttig

Får stadig brudd på samtaler. Forbindelsen vises i venstre hjørne på telefonen som nettverksfeil. Samtalen kommer tilbake etter noen sekunder. Har tatt opp problemet med Ice, men de kan ikke tilby noe annet enn en tilleggsboks for kr. 99.- pr. mnd. Da kan jeg like gjerne bytte til et annet selskap.

Svar fra ice
23.01.2019 12.46
Hei Arnfinn,

Dette hørtes ikke bra ut. Uten kjennskap til saken din så blir det vanskelig å kommentere den. Send oss en e-post til "bytt.no@ice.no" så skal vi undersøke dette videre. Husk å legg ved navn og telefonnummer det gjelder!

Hører fra deg.

Mvh
Carl-Fredrik
ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig dekning overalt på Sørlandet."
3 syns denne omtalen er nyttig

Jeg bor i Kristiansand og har en time til hytta. Da mister jeg forbindelsen 7 ganger over ganske lange strekk. Dekningen er fryktelig dårlig. I indre bygder som for eks Byremo, er dekningskartet hvitt. Nesten ingen dekning noe sted. På vei fra Oslo til Kristiansand var det for en tid siden en del omkjøringer. Jeg mistet dekning i dem alle. Skifter abonnement så fort som mulig.

Svar fra ice
22.01.2019 19.52
Hei Kai

Dette hørtes ikke bra ut. Ta kontakt med kundeservice slik at vi kan undersøke problemet nærmere. Vi beklager ulempen det har medført!

Ha en flott dag videre.

Mvh
Carl-Fredrik
ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Talemelding"
3 syns denne omtalen er nyttig

I dag fikk jeg en melding på telefonen min som sa: "Du har en ny melding på 147 sek. Fra. +47 xxxx. Ring +47 xxxxx for å lytte. Da var det bare å ringe dette nummeret for å lytte til meldingen trodde jeg, men hvor lenge var Adam i paradis? På dette nummeret var det en damestemme som aldri ble ferdig med å fortelle om alle de fantastiske mulighetene jeg hadde og hvilket nummer jeg måtte trykke på for å gå videre til disse mulighetene. Men tenk, uansett hva jeg valgte så vær hun der igjen med nye fantastiske muligheter hvis jeg bare trykket på det rette nummeret. Resultatet i en hektisk hverdag ble at jeg kverket denne damestemmen og fikk derfor aldri hørt på meldingen. Mitt forslag er at når man ringer det oppgitte nummeret så får man kun to alternativer. Det ene er å gå direkte til meldingen og det andre alternativet kan være å få et foredrag om alle de fantastiske mulighetene som finnes. Server gjerne også en kopp kaffe til. Jeg har vanligvis ikke tid til en masse snikksnakk bare fordi jeg får inn en talemelding. Dette likte jeg meget dårlig og det ble et negativt samtaleemne resten av dagen.

Svar fra ice
22.01.2019 19.52
Hei Rolf E,

Takk for din tilbakemelding. Vi tar med tilbakemeldingen din videre internt. Ha en flott dag videre!

Mvh
Carl-Fredrik
ice.no
Sjekk om du betaler for mye hos operatøren din
Vi sammenligner mobilabonnementet ditt mot alle andre på markedet og sjekker om du betaler for mye
Sjekk om jeg betaler for mye
Kundetilfredshet
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Elendig dekning"
2 syns denne omtalen er nyttig

Dekningen er ingenting å skryte av, og ting går veldig sakte. Hvis jeg hadde visst dette hadde jeg ikke byttet.

Svar fra ice
22.01.2019 19.52
Hei Anja,

Det er beklagelig å lese om dine dekning problemer. Send oss en e-post til "bytt.no@ice.no" så skal vi undersøke problemet videre. Vi beklager ulempen det har medført.

Ha en super dag videre!

Mvh
Carl-Fredrik
ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Tyveri, dem legger purregebyr på gamle fakturaer og sender det på de nye selv om de har vært betalt."
2 syns denne omtalen er nyttig

Tyveri, dem legger purregebyr på gamle fakturaer og sender det på de nye selv om de har vært betalt i riktig tid og kundeservice nekter å slette purregebyr 😱 Man kan ikke bruke Internett og snakke i smart tlf samtidig pga nettverket

Svar fra ice
22.01.2019 19.51
Hei,

Dette hørtes ikke så bra ut, send oss en e-post til "bytt.no@ice.no" så skal vi undersøke dette nærmere. Husk å legg ved navn og telefonnummer det gjelder.

Hører fra deg!

Mvh
Carl-Fredrik
ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Elendig kundeservice!"
1 syns denne omtalen er nyttig

Kontakter kundeservice ang manglende fakturaer, de blir ikke levert til min mailadresse. Så all faktura fra dem har kommet som purringere via Digipost. Trodde det var ordnet men så kommer ny purring, jeg kontakter da igjen kundeservice og får bare tilbake at de ikke har fått retur mail på at jeg ikke mottar fra deres maskiner og sender meg fakturaen med purregebyret på. Det var bare toppen for meg! Jeg har alt informert dem, da skal ikke jeg igjen betale purregebyret. Når nettet deres er så ustabilt i tillegg så blir det bare for mye negativt. Bytter leverandør! Unngå!

Svar fra ice
22.01.2019 15.18
Hei Inger,

Dette hørtes ikke bra ut. Uten kjennskap til saken så blir det vanskelig å kommentere den. Send oss en e-post til "bytt.no@ice.no" så skal vi undersøke dette nærmere. Husk å legg ved navn og telefonnummer det gjelder.

Hører fra deg!

Mvh
Carl-Fredrik
ice.no
Gard B. Ø
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"God operatør"

Litt knotete å sette opp MMS/Internetttilgang, ellers er det ingenting å klage på. God dekning, og ikke noe tull. Kanskje det billigste, men fremdeles seriøse selskapet der ute. Mobilt bredbånd kan til tider være litt ustabilt, antar dette er pga. belastning på basestasjoner etc.

Svar fra ice
22.01.2019 15.14
Hei Gard B. Ø

Tusen takk for din tilbakemelding. Det er godt å høre at du er fornøyd!

Ha en super dag videre.

Mvh
Carl-Fredrik
ice.no
Siavauch S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
"Delbetaling av mobil"

Jeg ble kredittvurdert av Experian for delebetaling av mobil, den ses ut helt normalt, ikke noe dårlig. Jeg tok kontakt med Experian som selv sa "er dette ang. Ice?" ses ut at de er vel kjent med dem! Tok videre kontakt med Ice som kan ikke foreklarer om kjetterier som de benytter for å avgjøre godkjenning av delebetaling uten rente. Dette er en sak og løy fra Ice: de tilbyr ikke delbetaling egentlig til kundene sine. Veldig dårlig.

Svar fra ice
22.01.2019 15.14
Hei Siavauch S,

Beklager, men jeg har problemer med å skjønne hva du trenger hjelp med. Ta kontakt med oss på e-post "bytt.no@ice.no" så skal vi hjelpe deg så godt vi kan.

Hører fra deg!

Mvh
Carl-Fredrik
ice.no
Benjamin
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Itjnå tull"

Veldig fornøyd med Ice :) Lav pris og bra kundeservice. Ingen plagsomme oppringere. Vi får til og med gratis nett og andre goder i ny og ned. Alltid dekning, og dersom det ikke er dekning så skal du ikke ha det. Ingen ekstra kostnad med nettbruk i utlandet! Helt fantastisk! Takk!

Svar fra ice
22.01.2019 15.13
Hei Benjamin,

Tusen takk for en veldig hyggelig omtale. Det er godt å høre at du er fornøyd!

Ha en super dag videre.

Mvh
Carl-Fredrik
ice.no
Bytte til Ice?
Les mer og bestill mobilabonnement direkte på nettsidene til Ice
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig tjenester. Rådgivere vet ikke vilkår"

Fikk råd fra ice å bytte abonnement fra bedrift til person og fikk bruddgebyr på ca 3500 uten at jeg ble informert om det. Anbefalingen var også å tegne bedriftsavtale, siden den skulle være gunstigere, men det er bare tull. Nå betaler jeg mer enn jeg betalte før. Så hva er poenget?

Svar fra ice
22.01.2019 15.13
Hei Liuda,

Dette hørtes ikke bra ut. Send oss en e-post til bytt.no@ice.no" så skal vi undersøke dette videre. Husk å legg ved navn og telefonnummer det gjelder.

Hører fra deg.

Mvh
Carl-Fredrik
ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Aldri blitt behandlet dårligere!!"
2 syns denne omtalen er nyttig

Bare masse kaos og rot!! Både når det gjelder bredbånd og mobil. Sender fakturaer på et bredbånd som jeg skulle få prøve gratis i en mnd. Hadde et hel#%te med å få de til å forstå at jeg ikke skulle ha det.- De fortsetter å sende ut regninger som går til inkasso slik at jeg måtte betale nesten 2000kr for det som skulle være en gratis prøve mnd. Etter mye om og men får jeg tilbake nesten alt. Så er det det samme med mobil. Der har de ikke fått med seg at jeg har sagt opp å sender meg regninger som går til inkasso og det bare påløper og påløper. Ingen vil ta ansvar og de nekter å slette regningene for at abb. som ikke har vært i bruk. Så det jeg lurer på er, går det så dårlig for Ice at de må ta betalt for tjenester som ikke blir brukt også. Og hvor er kundebehandlingen og servicen oppi dette selskapet?? Talkmore på sin side beklaget feilen og gav meg 2 mnd gratis bruk. Ice nekter å slette noe. Ville vært mye bedre for selskapets rennomè å bare slette saken og slippe masse dårlig reklame. For hvem kan være enig i at det er rettferdig for å betale for noe som aldri har vært brukt og det har skjedd en kommunikasjonsfeil? Jeg har slitt med dette nå i flere mnd. og jeg har i tillegg angst, spesielt for telefoner. Så dette har resultert i at jeg har blitt enda sykere. Så takk Ice. Håper virkelig dere kan være litt medmenneskelige å innse at her har det skjedd en miss. Det er ikke slik at jeg prøver å snike meg unna. Hadde jeg visst det var jeg som hadde gjort en feil hadde jeg stått for den.

Svar fra ice
06.12.2018 20.24
Hei Katrine,

Dette hørtes ikke bra ut. Uten kjennskap til saken din så blir det vanskelig å kommentere den. Send oss en e-post til "bytt.no@ice.no" så skal vi undersøke dette videre. Husk å legg ved navn og telefonnummer det gjelder.

Hører fra deg!

Mvh
Carl-Fredrik
ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Bra dekning"
1 syns denne omtalen er nyttig

Har 4G på steder Telenor kun har Edge. De har data rollover, en veldig bra app, god kundeservice og fantastisk dekning.

Svar fra ice
22.01.2019 15.13
Hei Kevin,

Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding. Det er godt å høre at du er fornøyd!

Ha en super dag videre.

Mvh
Carl-Fredrik
ice.no
Ronald K
Kundetilfredshet
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Minus for dekning"

Fungerer stort sett bra. Men at man f.eks. plutselig bare har to streker med dekning ved Ringnes Park sentralt i Oslo?? DET er for dårlig. Punkt to: Som aktiv bruker av Finn-appen er det ekstremt irriterende å få beskjed om at "du mangler nettdekning", når har fire streker på dekningen. Man kan kanskje stille spml ved om feilen er i appen, men samtidig var dette ALDRI et problem før jeg byttet til ice, da fungerte Finn-appen helt strålende. Og det er akkurat likedan om det er midt i oslo sentrum eller på i indre valdres. "usjda, du mangler nettdekning" får jeg beskjed om fra Finn-appen. Om jeg ikke kan skrive dette til kundeservice hos ice? nei, det er ikke slik at de plutselig bare endrer til bedre dekning i deler av oslo om en person klager på det. Så når bindingstiden utløper blir de bytte med en gang til annet nett.

Svar fra ice
22.01.2019 15.13
Hei Ronald K,

Tusen takk for din tilbakemelding.

Dersom du fortsatt har problemer med dekningen så anbefaler jeg deg å sende oss en e-post til "bytt.no@ice.no" så skal vi undersøke det videre. Beklager ulempene det har medført.

Hører fra deg!

Mvh
Carl-Fredrik
ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Trygt og billig"

Kjempegreit abonnement for hele familien. Billige priser, og veldig greit at man kan dele data med familien om man ikke får brukt alt selv.

Svar fra ice
21.03.2019 12.45
Hei Terje,

Tusen takk for en super hyggelig omtale. Det er godt å høre at du er fornøyd!

Ha en flott dag videre!

/Carl
Bytte til Ice?
Les mer og bestill mobilabonnement direkte på nettsidene til Ice
Anders K
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Grådige og elendig service"
2 syns denne omtalen er nyttig

De svarer raskt på henvendelser, men ikke alltid riktig. De brukte flere uker på å sende meg routeren som de sa var på vei. Senere viste det seg at de hadde rotet bort ordren internt og det var ingen kompensasjon selv om jeg brukte flere hundre kroner mer med ice-mobildata under ventetiden. Da jeg skaffet meg fri bruk fra Chilimobil trengte jeg ikke ice mobil-lenger og sa opp den. Jeg trengte heller ikke mobilnettet til ice for chilli holder. Da jeg sa opp var jeg noen timer for sent ute den 1. desember, så nå får jeg regninger i hele to måneder pluss bruddgebyr på 599,- kr. Kundeservice mente at det er kav umulig å kreditere en faktura som er generert, så det er kundeservicen du kan forvente. Jeg er meget misfornøyd med hele selskapet.

Svar fra ice
03.04.2019 11.16
Hei Andreas K,

Dette hørtes ikke bra ut. Ta kontakt med oss på "bytt.no@ice.no" så skal vi undersøke problemer du opplever. Husk å legg ved navn og telefonnummer det gjelder.

Hører fra deg.

Mvh
Carl-Fredrik
ice.no
Bjørn S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Ice har truffet sentrumsblink for mitt behov."

Jeg starter med den gunstigste pris. Så kan jeg justere etter behov. Jeg har ikke opplevd trøbbel med hverken dekning eller service. Jeg er meget fornøyd !

Svar fra ice
06.12.2018 20.16
Hei Bjørn S,

Tusen takk for en hyggelig omtale, Bjørn! Det er godt å høre at du er fornøyd.

Ha en flott dag videre!

Mvh
Carl-Fredrik
ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Abonnement mobiltelefon"

ICE har et greit abonnement på mobiltelefon. På mobilt breibånd er hastigheten i mitt område alt for varierende.

Svar fra ice
21.03.2019 12.45
Hei Odd E,

Tusen takk for en flott tilbakemelding. Det er godt å høre at du er fornøyd! :)

Ha en fin dag videre.

Mvh
Carl-Fredrik
ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Generelt dårlig"
1 syns denne omtalen er nyttig

Ble totalkunde i august 18. Kort sagt, mobilt bredbånd er ubrukelig. Mobil litt bedre men etter noen måneders bruk oppleves brudd i samtaler og elendig 4g. Ikke imponert. Det hjelper ikke å være billig når produktene ikke holder mål. Mobilt bredbånd er ubrukelig Totalt uakseptabel fart på det mobile bredbåndet til Ice. I ukedagene ligger hastigheten på ca 8 mbps, lørdagskveld ligger det på 2 mbps, det vil si hastighet på høyde med antikke isdn linje. Hastigheten første måned lå på ca 18mbps, dårlig men greit nok. Snakket med kundeservice, super mottak hos meg så det er ikke signalstyrken som er problemet men Ice. Kundeservice hadde ingen forklaring på den trege hastigheten. I tillegg så har jeg uheldigvis bundet meg for ett år så nå må jeg betale for denne måned pluss neste pluss bruddgebyr. Dette er for dårlig Ice. Har nå installert Telia mobilt bredbånd, hastighet lørdag kveld, 95 mbps :).

Svar fra ice
03.04.2019 11.21
Hei Terje S,

Dette hørtes ikke bra ut. Ta kontakt med oss på "bytt.no@ice.no" så skal vi undersøke problemer du opplever. Husk å legg ved navn og telefonnummer det gjelder.

Hører fra deg.

Mvh
Carl-Fredrik
ice.no
Mobilabonnement fra Ice
Bestill på nettsidene til Ice
Vis alle mobilabonnement
Mobil 500 MB
Fri tale, SMS og MMS
0,5 GB
pr. mnd
99 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Mobil 1 GB
Fri tale, SMS og MMS
1 GB
pr. mnd
129 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Mobil 2 GB
Fri tale, SMS og MMS
2 GB
pr. mnd
199 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Mobil 3 GB
Fri tale, SMS og MMS
3 GB
pr. mnd
249 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Mobil 6 GB
Fri tale, SMS og MMS
6 GB
pr. mnd
299 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Mobil 10 GB
Fri tale, SMS og MMS
10 GB
pr. mnd
349 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Mobil 15 GB
Fri tale, SMS og MMS
15 GB
pr. mnd
399 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Mobil 20 GB
Fri tale, SMS og MMS
20 GB
pr. mnd
449 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Mobil 30 GB
Fri tale, SMS og MMS
30 GB
pr. mnd
499 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Bytte til Ice?
Les mer og bestill mobilabonnement på nettsidene til Ice
Gå til Ice nå
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR